Pärnu Reisibüroo

Soe soovitus , kui saate vältige seda klienti vihkava suhtumisega bürood

Ehk räägid parem, mis juhtus? Kas sellepärast saigi sinust pürotehhnik?

Kas sulle ei tundu, et kui täiskasvanu inimene tuleb ja ütleb "Juku on loll", et sellest jääb nagu väheks või mis?

No minu tundlad on ammu ära kärsanud :D.

Kui Sa pole ööpäeva jooksul adekvaatset selgitust selgitust lisanud, siis viskame Su teate prügi hulka.

polnud äkki "Gondvana"? Kui jah, siis olen nõus.

Milline on adelvaatne selgitus ja kes annab hinnagu kas selgitus on adekvaatne.
Enamus selgitusi on rohkem või vähem emotsionaalsed ja põhinvad kogemusel.

Ostad reisi 45 päeva tagasi , maksad kohe ja täiega ning jääd ootama kinnitust. Saad info, et vautseri saab alles nädal aega enne reise. Vähemalt mulle tundub , et see ei ole normaalne.
Tekib vajadus teha reisiseltskonnas muudatusi - suhtlemine ülbe, ebaviisakas ja kahjuks ei mingit soovi kliendile vastu tulla.
Soovisin vahetada kaks nime, tehti selgeks , et ühe saan, kuid kui soovin vahetada kahte on see broneeringu tühistamine ja kogu raha tuleb uusti maksta.
Uurisin asja reisikorraldajalt kelle reisi ma läbi selle büroo ostsin . Nemad ei saanud aru , miks büroo poolt selline käitumine.
Loomulikult saab büroo pugeda reisilepingu punktide taha.

Ja püroks hakkasin ma juba palju varem . Varem mul ei olnud lihtsalt aega kirjutada. Ja vist on karikas täis saanud

Mmmmnjahhh. Emotsionaalses laadis võib Su probleemist aru saada jne, kuid, olekski huvitav teada, kas Sa reisitingimustega enne tutvusid. Need on üldjuhul selline üsna igav jutt, kus reisikorraldaja või -vahendaja üritab end igasuguste jamade eest kaitsta. Seda ei viitsita üldjuhul lugeda ja pärast on arusaamatusi palju.
Vautšeri teema kohta on raske midagi öelda. Sageli on tõesti nii, et ööbimiskohtade vautšerid võivadki saabuda vahetult enne reisi. Kui oled nö kinnituse eelnevalt saanud, ei tohiks ju heade tavade kohaselt olla põhjust muretsemiseks.
Nimede muutmine on sageli üsna keeruline ja käänuline teema. Eriti lennureiside puhul. Siin on raudne reegel - kui tahad kõige odavamat piletit, siis on muutmine kas võimatu, või maksab raha jne.
Ses suhtes soovitan - säilita rahu, ära hakka niisama kohe lahmima.
Mis puutub ebaviisakasse klienditeenindusse või petmiskahtlusesse, siis adekvaatne info sisaldab konkreetseid nimesid (juriidilised isikud, töötajad), daatumeid ja reisi kohta käivaid fakte.
Kui Sul puudub julgus neid avalikustada, siis ei maksa Trip.ee-s süüdistusi pilduda. Me ei saa endale lubada inkognito süüdistuste vahendamist.

Mina arvan,et on vahe süüdistusel ja soovitusel. Ma ei ole kedagi süüdistanud petmises. Kui soovite nimesid, siis ei ole ma kindel kas teenindaja nime avalikustamine midagi annab. Büroo nime ma jub anagu mainisin Pärnu Reisibüroo
http://www.parnureisiburoo.ee/

Muutmise eest olin nõus ka raha maksma. Kahjuks ei ole mina süüdi, kui büroo teeb kahest eraldi makstud arvest ühe bronni.
Hästi lihtne on öelda , et vaat reislepingus on nii kirjas.
Kas oodata büroolt vastutulekut on vale

Ja mis kujul peaksin ma saama reisi kohta kinnituse, kas see kui ma saan arve peaks tagama minule kindluse , et kõik on ok.
Eriti tänases majandus olukorras.

Nimede muutmine pol olnud kunagi probleem.
Olen muutnud nime ka väljalennu päeval

Reisikorraldaja ei näinud probleemi, probleemi tekitas büroo
Kui minu kirjutatu ei sobi kokku Trip.ee tavadega, siis on ju lihtne konto blokeerida.

Rahu, ainult rahu! Keegi ei hakka Su kontot blokeerima.
Loodetavasti võtavad need, kel plaanis nimetatud bürooga asju ajama hakata, arvesse Sinu soovituse.
Mis puutub igatsugu büroodesse - küllap 2009. aasta seab omad korrektiivid ja eraldab terad sõkaldest. Usutavasti on lootust, et neisse, kes tulevikus suudavad oma reisi või muu teenuse-eseme eest maksta, hakatakse taas paremini suhtuma, nagu see ca 10 a. tagasi oli.

"Uurisin asja reisikorraldajalt kelle reisi ma läbi selle büroo ostsin . Nemad ei saanud aru , miks büroo poolt selline käitumine.

Reisikorraldaja ei näinud probleemi, probleemi tekitas büroo."

Lp. Klient!

Niimoodi ei tasuks ka päris valetada. Reisitingimused teeb reisiKORRALDAJA, mitte edasimüüja e. reisibüroo. Reisibüroo ei saa Teile mingil muul moel vastu tulla, kui on sätestatud reisi korraldava ettevõtte reisitingimustes. Teie reisikorraldaja konkreetselt selle reisi puhul on TezTour, kelle reisitingimustes on väga selgelt ja üheselt kirjas punkti all Reisi muutmine või tühistamine ilma mõjuva põhjuseta: "Kui broneeringus muudetakse rohkem kui 1 nimi toa kohta, käsitleb reisikorraldaja seda tellimuse tühistamisena ja rakendab tavalisi annulleerimistingimusi." Seega ei saanud TezTour Teile kuidagi muud vastust anda, juhul kui Te oma küsimuse ikka õigesti ja arusaadavalt esitasite, et soovite muuta ühes broneeringus mõlemat nime.

Pakkusime Teile erinevaid variante, kuna Te soovisite esialgu muuta broneeringus ühte nime, kuna Teie naine ei saavat reisile minna; hiljem aga võimalusel juba mõlemat. Pakkusime Teile variante: kas vahetada 700.- eest üks nimi broneeringus, jätta üks reisija - ehk siis antud juhul Teie ämm, kellega koos pidite reisima - üksinda tuppa ning tasuda selle eest ühese toa lisamaks, või broneerida temaga ühte tuppa veel 2 reisijat, kelle te olite leidnud enda asemele. Esimene variant Teile ei sobinud, kuna olite leidnud enda asemele 2 reisijat ning kontrollisime TezTourist telefoni teel järgi (Teie ämma juuresolekul!), et mõlema nime vahetamist ühes broneeringus loetakse broneeringu tühistamiseks, mis võrduks 100% tühistamisega. Viimane variant ei sobinud aga Teie ämmale, kuna sel juhul oleks ta pidanud tuba jagama tema jaoks võõra abielupaariga, mis ei oleks olnud mugav ei temale ega ka tollele abielupaarile. Ta valis ühese toa. Kahjuks ei olnud võimalik pakkuda teie asendusreisijatele, kes olid juba arvestanud reisile minemise plaanidega, lisaks veel ühte tuba, kuna selle päeva seisuga olid kõik toad, mis sellest hotellist TezTourile müügiks on antud, juba välja müüdud. Sellest ei tahtnud Te millegipärast aru saada ning edaspidi jätkus suhtlemine Teie poolt väga negatiivsetes toonides, kuigi meie pakkusime Teile kõike, mida võimaldasid reisitingimused. Ja miks me peakski jonnima, et ei saa nime vahetada - meie ei teeni nende trahvide pealt vahendajana mitte sentigi!

Mis puutub reisidokumentidesse, siis 100% tuleb reisi eest tasuda absoluutselt kõigi reisikorraldajate tingimuste järgi, kui reisini on jäänud 31 päeva või vähem. Erandkorras, kui on tegu mõne eripakkumisega, võib reisikorraldaja nõuda kogu paketi kohest väljaostmist, juhul kui reisija soovib saada sooduspakkumise hinda. Dokumendid väljastame me mõned päevad enne reisi eelkõige reisija enda mugavuse pärast - poolteist kuud enne reisi ei ole kunagi kindel, kas näiteks lennuajad jäävad samaks või kas ei tule muid erakorralisi muudatusi. Oleme soovijatele ka pool aastat varem dokumendid kätte andnud, aga enne reisi on ikka tuldud küsima, et vabandage, kaotasime ära. Paberite väljastamisega ootamine on puhtalt praktilistel kaalutlustel.

Praeguses majanduslikus olukorras ei ole ka meil endil edasimüüjatena 100% kindlust reisikorraldajate suhtes, tasume neile samade tingimuste järgi kui reisijad meile, aga küsimusele a´la "Kas see firma ikka augustis veel tegutseb" ei saa meie midagi muud vastata, kui et LOODETAVASTI.
Pärnu Reisibüroo ise on püsinud turul juba üle 15 aasta ning õnneks ei paista ka praeguses olukorras kusagilt otsast, et oleks vaja uksed kinni panna.

Väga kahetsusväärne, et Te olete niivõrd häiritud millestki, milles meie süüdi ei ole, ning kas ei oska või ei taha sellest aru saada, vaid olete kinni enda arusaamades ja pahameelest ajendatult olete otsustanud meie bürood täiesti alusetult avalikult laimata. Tunneme, et oleme omalt poolt Teile pakkunud kõik võimalikud lahendused ning Teie enda otsustada on, milline neist Teile sobib. Ka on Teie arvamus Teiega tegelenud klienditeenindaja suhtlemisoskuste kohta antud olukorras ilmselgelt subjektiivne - kuna ta ei saanud Teile ilma trahvideta pakkuda Teie poolt soovitud lahendust, järelikult on rumal, ebaviisakas ja nõme...?

Hetke seisuga on olukord oma lahenduse leidnud, loodetavasti saate ka Teie nüüd rahulikumalt edasi elada.

Parimate soovidega,
Pärnu Reisibüroo

Kliente peaks ju rohkem kui 1 olema, aga reisibüroo oskab väga täpselt kirjeldada konkreetse reisija probleeme? Kahtlen, et reisija päris nimi ka pürotehnik oli?

Oot-oot. Mida lp.Reisibüroo tahab öelda? Seda,et grupireisi puhul tellib reisikorraldaja majutuse nimeliselt iga reisija jaoks. Kas see oli mingi VIP -reis või ajate rahvale kägu?

Kägu osatakse selles büroos ajada superhästi. Ise ei käi juba ammu selles büroos ja tuttavad ka mitte. See koht ongi Pärnu rahva jaoks kellele naermiseks, kellele vihastamiseks

Lp BoraBora, kui meil oleks kümnete kaupa kliente selliste probleemidega, siis loomulikult ei teaks, millest jutt, aga kuna on ette tulnud ainult üks, siis teame ka ilma nimesid avaldamata, kellega tegu.

Lp tutkaonu, loomulikult tehakse klientidele nimelised broneeringud - iga broneering sisaldab ühes toas ööbivaid inimesi - nende nimesid, isikukoode ja passiandmeid. Ning iga (nime)muudatuse eest on ette nähtud trahvid, mille puhul tehakse küll vahel erandeid näiteks haigestumise ja surmajuhtumi korral. Tegu on siiski individuaalse puhkusereisiga, kuna iga reisija / perekond jne tellib endale reisi ise, valib sobiva kuupäeva ja hotelli. Ühine on vaid lennuk, transfeer hotellidesse ja soovi korral kohapeal juurde ostetud ekskursioonid.

Lp matthias, Teie probleemidega kahjuks kursis ei ole, aga igaühel on õigus valida endale sobiv reisibüroo ja samamoodi õigus oma arvamusele. Meie oleme jätkuvalt juba aastaid nii laevapiletite kui puhkusepakettide müügi poolest Eesti müügiedetabelite esikümnes ning klientide puuduse üle ei kurda, kuid kahju ikkagi, kui Teil on jäänud meiega mõni probleem lahendamata ja oleme selle tõttu mõne kliendi kaotanud.

Mis sedasi internetiavarustes oma musta pesu peseb! Siin surkimise asemel suhelgu parem üle leti inimestega nii, et polekski tarvis eneseõigustusega tegelda. Hea teenindaja ei kaota kunagi närvi ja tema juures on kliendil alati õigus ning pettunult ei lahku keegi.

Heh, mitte et ma tõttaks Püromaanile näpuga näitama või reisibürood kiitma, aga viimastel sõnavõtjatel tasuks kasvõi nädalakese kusagil kaupluses probleemsete klientidega tegeleda- üllatuksite, milliste jaburate põhjendustega suudab mõni klient skandaali laeni kerida ja üle neti oma rasket elu ning võimetut kaupmeest kiruda ;) Aga nagu öeldud- ei tunne ma Püro't ega ka Pärnu reisibürood, seega seisukohta võtma ei hakka.

Hale on lugeda kuidas te vingute. Minul pole selle reisibüroo kohta midagi halba öelda. Läksin selle reisibüroo kliendiks ja ei kahetse. Olen ka ise pikka aega klienditeenindaja olnud ja võin ütelda, et inimesi on igasuguseid. Et oleks klienditeenindajaga korralikult oma probleemile lahenduse leidnud, aga kohe nagu vanainimene maailmale pasundama.

Ma olen ostnud sellest firmast küll vaid laeva-ja lennukipileteid, aga olen rahule jaanud (ka teenindusega).

Kuna tegemist on individuaalse reisiga, siis võiks teie kohatu kommentaar olemata olla. Minu komm. käis grupireisi kohta. Ehk ma siis ei saanud aru,et püromaan, soovis perereisi. Soovitus-Hoidke omi kliente, valusamad ajad on veel tulemata. Sellesse vaidlusse oleksite pidanud sekkuma , kui asja selgitav eraisik.
Avaliku kommiga tegite omale "karuteene". Ilmselt on teil veel väga palju õppida. Jõudu tõööle!

Kui kodanik oma kaebuse siin avaldas ja rahulolematust üles näitas, siis on täiesti kohane ja kena reisibüroo poolt sellele vastata. Olukord oleks vastupidine, kui reisibüroo oleks seda arutelu alustanud. Igatahes mina loodan tulevikus reisibüroodelt edaspidi samasugust suhtlust ja reageerimist.