Palun abi: Lend tyhistati- aastavahetuse 1 ots (minek) Wizzairiga

Mind tabas selline õnnetu kokkusattumus, et minu lend Wizzairiga Riga-Paris tühistati. Tagasi tulen Air-Baltikuga R 01.01.16. Pariisi pidin minema E 28.12 ja veetma seal aastavahetuse, aga nüüdseks on kõik aastavahetuse lennupiletite hinnad ülemõistuse kallid, seega Wizzair on mulle paraja supi kokku keeranud. Kas ma peaksin uue pileti ostma või võtma Wizzairi pakkumise vastu? Kuidas sellest aru saada, et nad maksavad kinni ka “return flight, if applicable”. Kontrollisin Riia lennujaama lehelt, lend toimib, seega äkki nad on teinud topeltbronni?

Siis siis kiri Wizzairilt:

Dear Passenger,
We regret to inform you that a flight in your booking has been cancelled. Wizz Air sincerely apologizes for the inconvenience this cancellation may cause.
Our Call Centre will contact you to discuss your options. Should you wish to speed up this process, please call the Wizz Air schedule change assistance (local rate) numbers. Contact telephone numbers in your country can be found by clicking here. (Please note that those numbers are dedicated solely to passengers requiring assistance due to schedule changes and no other queries will be handled.)
a. We re-book you on another flight operated by Wizz Air on the same or – if necessary – a comparable route, within 14 days before or 30 days after the scheduled date of departure of the cancelled flight, subject to availability of seats; or
b. We cancel your reservation and credit the full value of your payment for the cancelled flight plus 20% of the fare paid for the cancelled flight and also for the return sector if applicable on your “customer account” with Wizz Air; or
c. We cancel your reservation and refund the Total Fare paid for the cancelled flight and, if applicable, the return sector.
Please do NOT send a reply e-mail, this mailbox is for sending only!
Thank you for your understanding!
Wizz Air Customer Service

SUURED TÄNUD neile, kes mulle kiiresti abi pakuvad, sest täna on BlackFriday ja ehk võib midagi leida (iseasi, kas ka aastavahetuseks)!!!

Tere.

28.12 läheb näiteks Vilniusest Pariisi (Paris Beauvais) nii Ryanair kui ka Wizzair soodsate hindadega.
Äkki on sellest abi, täpsemad hinnad ja ajakavad vaata järgi nende kodulehelt.

Vilniusesse saad näiteks üleöö bussiga, konkurents on tihe ning samal marsruudil sõidab tunniajase vahega kolm vedajat.
www.ecolines.ee
www.eurolines.lt
http://ticketcloud.luxexpress.eu/

Koopakoll, aitäh, aga minu küsimus ei seisnud selles, kuidas Pariisi saada.

Mind huvitab kuidas käituda olukorras kui Wizzair mu pileti üles ütles? Mida on võimalik neilt nõuda?

Mul on tagsipilet Air-Baltikuga, ostsin sellele ka söögid juurde.
Kas Wizzair peaks nüüd minu Air-Balticu pileti suunal Paris-Riga ka kinni maksma või ei???

Reisikatkemise kindlustust pole veel jõudnud teha ja nüüd oleks vist juba hilja ka, kuna tühistamisteade sai minu emeilile juba saadetud_

Huvitav jah mida nad selle if applicable all mõtlevad. Nõuda ei ole neilt otseselt midagi kuna lennuni oli üle 14 päeva aega. Vaevalt nad midagi muud peale raha tagasi või mõne enda teise lennu vastu pakuvad.

Mina lugesin välja, et kui sul on edasi-tagasi lend (ehk mõlemad lennud Wizzairiga) ühes broneeringus, siis tagastavad ka tagasilennu summa. Aga, et AirBaltic'uga tagasilend on eraldi piletis-broneeringus, kipun arvama, et seda piletit Wizz Sulle kompenseerima ei hakka. Pigem selle piletiraha tagasisaamine on reisikindlustuse teema.

Mina loen WizzAiri kirja täpselt nagu Triinuli - if applicable käib ikka olukorra kohta, kus sul oleks WizzAiriga edasi-tagasi lend. Aga AirBalticu pileti hüvitamine nüüd küll kuidagi asjasse ei puutu.

Mul oli eelmine aasta sama lugu samal marsuudil, asemele tuli osta 230 EUR AB ots, septembris oli selline hind. Wizzairiga pole rohkem lennanud.

Aitäh kõigile vastajatele!
Wizzair saatsis nüüd siis kreeditarve ära. Jama aga selles, et kreedit arve on 60€ ulatuses väiksem.
Krediteeritud oli ainult Fare Price, aga lõpphind koosneb ju veel paljudest muudest tasudest nagu Administration fee, SMS confirmation fee, lisaks otsisn juurde Large Cabin Bag ja veel WIZZair Club liikme staatuse. Kui ma seda lendu ei tee, siis pole mulle vaja ei SMS confirmationit, Large Cabin Bagi ega ka mitte klubiliikme staatust!!!
Mida nüüd teha, kuidas nendega vaielda? Otsin 2 piletit, kokku läks 260€, tagastada kavatsevad nad ainult 203€. Vahe ligi 60€ minu kahjuks!

Ja kuna mul veel reisikindlustust pole tehtud, siis praeguse õnnetuse vastu ei saa vist enam kindlustust võtta ka (et kindlustus mulle ka tagasilennupileti hüvitaks)??

Võta ühendust ja uuri, et kus see 60 eurot kadus. Antud juhul on lend nende poolt tühistatud ja seega peaks ikka kogu summa koos lisateenustega tagasi tulema.

Kuna kindlustusjuhtum on juba toimunud, siis selle juhtumi vastu kindlustust loomulikult enam teha ei saa.

Tundub, et Wizz lõpetab Riia-Pariis suuna.
Reisidiilid.ee-s oli selline uudis. Ei tea ainult, mis kuupäevast.

See polegi reisikindlustuse juhtum. Kuivõrd nad lõpetavad lende, peavad tagastama kogu summa. Kui nad ise pole nõus, pead pöörduma tarbijakaitsesse. Vt EL lennureisijate õiguste määrust. Isegi kui lepingutingimused näevad midagi muud ette, on sellised tingimused tarbija suhtes ebaseaduslikud.