Palun nõu inimestelt, kes on kasutanud Bookinghouse.ee-d

Mure on selline, et kui Bookinghouse pakub reisi 2009.a kevadel 1698.- eest, siis seda sama reisi pakub EsTravel 2051.-ga. Millest selline vahe?
Ning äkki keegi oskab öelda, et kas Bookinghouse'i võib usaldada? Sest soov on võimalikult odavalt sihtpunkti jõuda.

Aitäh Teile :)

Mul on täpselt sama küsimus.
Et igasuguseid võimalusi on reisi broneerimiseks. Et kas bookinghouse.ee on usaldatav ?
Jagan sinuga sama küsimust :D

olen bookinghouse'i kasutanud korduvalt ning kõik toimib. Seega, kasuta julgesti

Otsisin kunagi aasta tagasi aastavahetuse paiku pileteid USA-sse. Kõige soodsam variant tundus Bookinghouse poolt pakutud lend Tallinn-London-Charlotte-Miami.Asi sujus,kaardiga sai maksta ja piletid pidid paari päeva jooksul kulleriga kohale tulema.Sisestasin siis krediitkaardi numbrid-raha võeti maha ja hakkasin pileteid ootama (tollal veel elektroonilist piletit polnud)
Läks mööda päeva kolm ja sain telefonikõne,kus keegi proua Bookinghousest väitis,et teie lend on tühistatud. Ma siis küsisin kohkunult,et milline nendest,kuna mul on 3 lendu ju.Tema ütles,et viimane USA siselend. Ma siis vaatasin netist kohe järele,et kuidas siis nii kuu aega ette lende tühistatakse ja nagu selgus-polnudki tühistatud...! Nad polnud lihtsalt võimelised sinna selle hinnaga piletit müüma nagu nad välja reklaamisid-seega lihtsam oli kliendile midagi kokku valetada. Küsisin,et mis siis nüüd saab,nemad arvasid,et sorry,kanname teile kaardile raha tagasi ja ostke uus pilet.Surfasin siis edasi ja leidsin omaarust soodsa pakkumise 11 000 ringis (mis oli tõsi küll veidi kallim ,kui eelmine)ja mõtlesin,et see võiks meile sobida (reis pidi toimuma kolmekesi). Broneerimine sujus,seejärel oli vaja valida maksmise vorm. Kuna eelmiste piletite eest oli mul ca 30 000 makse maha läinud,seega polnud uute piletite jaoks enam limiiti ja süda ka veidi valutas,ning ma valisin pangaülekandega maksmise variandi. Kuna makse tegemiseks oli aega 48 tundi,siis helistasin igaksjuhuks Bookinghouse üle, ja andsin neile teada,et sama isik soovib uuesti USA pileteid osta,ehkki pole veel eelmise ebaõnnestunud ostu eest raha tagasi saanud. Olin pisu umbusklik ja ütlesin neile,et ei julge ennem ülekannet teha,kui nad väidavad,et neil piletid tõesti juba füüsiliselt käes on,sest eelmine case oli veel värskelt meeles.
Järgmine päev helistab siis sama Bookingtädi ,kes ütles,et nüüd on ok-piletid olemas ja kandke raha üle. Küsisin siis oma eelmise kaardiga makstud raha saatust ja tema ütles,et oi oi oi see raha peaks teil juba ammu tagasi olema. Aga mida polnud,seda polnud.
Aga see selleks,pileteid oli vaja ja kuupäev lähenes ning teistel lennukompaniidel läksid piletid iga päevaga järjest kallimaks (tegu oli koolivaheajaga) ning alguses kaalutud alternatiivne Finnairi lend maksis juba 14 000 eeki nägu.
Kandsin siis raha üle ja mõtlesin ,et nüüd on siis kõik OK. Läheb mööda paar kolm päeva.
Telefonikõne Bookinghouse tädilt:" Ma väga vabandan,aga Teie seekordne lend on jälle tühistatud"! Läksin pisut endast välja ja ütlesin,et te ju valetate,mille peale tädi kohmas midagi raha tagasi kandmise kohta ja pani toru ära.
Peale kaht nädalat asjaajamist olin jõudnud siis niikaugele,et olin ilma 64 000 tuhandest,aga pileteid mul ikka polnud ja reisiaeg lähenes iga päevaga.
Helistasin siis tagasi Bookinhouse ja peale mitmekordset pommitamist õnnestus kätte saada nende juhataja (keegi Mati vist,Kaal või Pruul oli perekonnanimi äkki kui ma ei eksi-üks neist on see loomaaia mees aga hetkel ei tule meelde) Rääkisin siis oma loo ära ja Mati oli väga viisakas,vabandas ette ja taha lubas kohe tegeleda sellega ,et ma oma raha tagasi saaks.
Küsisin siis vargsi,et saaks järsku piletid ka,aga tema arvas,et pileteid ikka ei saa selle hinnaga,et ma peaks uuesti üritama broneerida. Ma avaldasin siis lootust,et Mati võtab asja ikkagi käsile-firma hea nimi mängus ju ja sebib mulle piletid,aga tema ei võtnud selle koha pealt vedu.
Nii rumal ma nüüd ka pole,et kolmandat korda samasse ämbrisse astuks ja ostsin piletid ära Finnairi kodulehelt nüüdseks juba tõusnud hinnaga 17 000 eek-i tükk...
Ja ennäe imet- järgmine päev oli ülekandega Bookinghousile makstud raha ilusasti minu ühispanga kontol tagasi,aga muret tegi see krediitkaardiga makstud summa,millest polnud veel ei kippu ega kõppu. Telefonikõne jälle Matile,kes on väga viisakas mees,vabandas ette ja taha ja kirus midagi peakontoris (see on neil Leedus) asuvate leedukate kohta ,kes uimerdavad ja oma tööd korralikult ei tee.Olin Matiga nõus-mulle ka leedukad sugugi ei meeldi,kuna siiamaani on nendega kokkupuuted alati ainult negatiivsed olnud( Poola-Leedu piiriületusi omal ajal mäletavad vist veel päris paljud) Ainus leedukas kes mulle sümpatiseerib ,on Arvydas Sabonis,aga tema ka kahjuks enam kossu ei mängi...
Ja ennäe imet-järgmisel päeval raha ilusasti kaardi peal tagasi-aga,sic!!! 750 eek-i vähem,kui alguses võeti.
Aga mina olin selleks ajaks juba vana kala-telefon pihku ja kõne Matile,kes on nii viisakas mees,et minu veidi rangem kõnetoon rauges kohe,kuna Mati lubas kohe pahad leedukad paika panna ja mulle ikkagi raha tagasi orgunnida.
Ootan siis mina jätkuvalt oma raha,mis ei taha sugugi tulla... ja suure ootamise peale sain hoopis e-maili Matilt,kus ta väga viisakalt vabandab ja räägib midagi leedu litist ja ahnete pankade kursivahest,kuhu kadus minu 750 eek-i. Asi hakkas mulle juba vaikselt viha tegema ja tollel momendil oleks Mati kindlasti saanud valituks mulle 2007-ndal aastal mittemeeldivate inimeste top kuue hulka...
Mõtlesin siis oma väikse peaga,et meil on olemas ju tarbijakaitse,kes võiks mind Mati ja pahade leedukate poolt petetud maksumaksjat aidata ning pöördusin nende poole.
Ja ei läinudki kaua aega mööda kui helistas leedukate sabarakk Mati ja ette ja taha vabandusi loopides palus mul kirjutada avaldus,selle kohta , mis juhtus. Treisin siis avalduse valmis ja mailisin ära Matile ning mõned päevad hiljem sopsas minu krediitkaardile tagasi juba lootusetuna kadununa näivad 750 eek-i.
Siinkohal sooviks tänada toredat tarbijakaitseametnikuprouat kes seljatas Mati ja Co ning loodan,et ka mõni hea lugeja sai võib olla midagi kõrva taha panna,kust osta endale lennukipileteid!

Häid reisielamusi kõigile!

A.L sinu juttu oli äärmiselt huvitav lugeda ning ma ei saa mainimata jätta, et mõned kohad olid ka naljakad, kuid õnneks laabus kõik lõpuks hästi. :) Igatahes, sain veidi informatsiooni, kui mul peaks kunagi samasugune olukord olema.

Päikest!:)

A.L-le
Mitte Mati, vaid Matti Pruul tegelikult.
Lugu suht humoorikalt kirjutatud jah:)
Endal Pariisi piletid sealt kaudu ostetud ning loodetavasti kõik ok. e-piletite nr olemas.
Teisipäeval lend.

Ainus probleem oli see, et palusin piletid kohale tuua kulleriga. Kui reisini oli jäänud ca nädal, polnud kullerit ikka veel näha. Helistasin siis, et asja uurida ja mulle vastati lahkelt, et piletid ootavad mind kuskil x-kohas ja kui tahan kullerit, võivad nad selle saata küll, aga lisatasu tuleb maksta. Ma olin selle juba omast arust maksnud, aga tädi teatas, et pole. Kaardi väljavõtet vaadates selgus, et tädil õigus. Väidetavalt olla midgi linnuke tellides kuhugi tegemata jäänud, milles ma küll veidi julgen kahelda, sest mäletan selgelt, kuidas sai kuhugi kasti õige ukse ülesleidmise kirjeldust toksitud. Aga järgmisel päeval oli kuller piletitega igatahes kohal.

Täiendus: asi toimus e-pileti-eelsel ajal.

bookinghouse annab ju e-pileti???

Ostsime piletid Brasiiliasse(suvel). Kuni tänaseni muudetud lennu aegu 3-4 korda, see selleks. Kuid alati palub bookingh. töötaja mul endal helistada lennuf. olgu selleks siis EA vòi Brasiilia firma!? Siis palud raha tagasi kanda ja natukese aja pärast helistab mingi tont Leedust ja lubab asja korda ajada. Kui keegi helistab sulle mob. Ja sa ûritad tagasi helistada on see vòimatu. Kui helistad kliendit. siis nad ei tea 10 min. tagasi tehtud kònest midagi?!

Endal oli plaan osta just bookinghouse'st pilet Miamisse. Loodan, et siis minul nii kehvasti ei lähe:(((

to A.L.

Mis krediitkaardi rahasse puutub, siis igalt normaalselt krediitkaardilt läheb raha ju minema alles järgmise kuu kümnendal. Pidanuks minema panka: avaldus, et Bookinghouse teeb kaardipettust, pole sulle raha tagasi kandnud ja nõudnud tehingu tühistamist. Mina igal juhul inglise lennufirmaga BMI nii tegin ja lõpuks pääsesin nii ka 2x25 naela maksma pidanuks tühistamistasust :)

Eelmise aasta alguses sai ka perega bookinghouse kaudu Austraaliasse piletid võetud ja köik sujus normaalselt. Tallinn-Frankfurt-Singapur-Melbourne-Tallinn. Kuigi üks vahereis tühistati ,tagasiteel pidi ka külastama Helsingit. Ajasid nad asjad ise korda , midagi juurde maksta ei tulnud , oli vaja ainult piletid välja vahetada. Meie jäime küll rahule.
.

Olen praegu Bookinghausist ostetud piletiga Hollandis ja mingit probleemi ei olnud. Kasutasin e-piletit ja kuigi mul oli v2ljatrykk olemas, olin samuti kogu asja lihtsuset h2mmastununa eeltood teinud, ja check-in-is lihtsalt andsin oma ID-kaardi ning ytlesin, et mul on e-pilet. Nagu v6luv2el muutus see p2rispiletiks.
Ylemus on momendil USA-s, kus ka siselende ja temalgi pole mingeid probleeme olnud. Ka tema oli pisut kahtlev kuid nii need vana aja inimesed ongi:)

Ostsin juulis edasi-tagasi USA piletid kahele reisijale ümberistumisega Londonis. Kui olin teinud ülekande piletite eest, kiikasin checkmytrip kaudu broneeringu staatust. Õudusega avastasin, et üks edasi-tagasi lendudest (inglismaa-usa) on tühistatud. Helistasin Bookinghouse ja küsisin nõu, mis siis nüüd saab? Raha ka just makstud. Tädi klõbistas arvuti taga ja teatas rahustavalt, et tegelikult on lennuga kõik korras, süsteem lihtsalt näitab valesti. Näeb ka, et raha piletite eest kenasti laekunud. Logisin uuesti checkmytrip-i ja rõõmustasin, et tõepoolest on olemas kinnitus kõigile lendudele. AGA ... vaid ühele reisjale!
Helistasin uuesti Bookinghouse numbril. Minu piletitega sai peale seda kõnet kõik jonksu. Teisele reisijale vormistati eraldi piletid, öeldi et mingi süsteemi viga oli. AGA... checkmytrip näitas ikkagi, et minu reisikaaslasel puudusid kõigi lennufirmade kinnitused.
Helistamine B-sse ja mure kurtmine ei toonud mingit tulemust. Ma ei hakka siin pikalt kirjutama neid korduvaid helistamisi ja alusetuid tagasihelistamise lubadusi ja vabandusi, et leedukate värk....
Tädid kinnitasid, et kõik on korras ja pidasid mind vist neurootiliseks kliendiks, kellel pole muud teha kui neid tülitada. Muudkui lubasid, et keegi helistab veel homme tagasi.
Telef.mängule kulus paar päeva. Mis homsest me lõpuks enam räägime kui meie lend peaks minema homme ja mul puudub kindlus kas ja mitut meist siis tegelikult lennukisse lastakse.
Lendasime ikka mõlemad. Aga seda ainult tänu abivamitele lennujaama töötajatele, kes igas ümberistumise kohas andsid endast parima, et ühe reisija tühistatud pilet (ja-jah! see oli tühistatud staatuses!) selliselt ära klaarida, et meid mõlemaid lennukile saaks chckida. Õnneks oli ka lendudel vabu kohti.
Kui küsite minult, kas ma ostaksin tulevikus Bookinghouse kaudu pileteid... siis minu vastus on 'jah'. Seda just soodsa hinna tõttu :)

Olen mitmel korral Bookinghousest lennupileteid ostnud ja siiamaani olen rahule jäänud. Viimane kord kahele inimesele kolme eri lennuga Hondurasesse ja tagasi. Kõik sujus, õige (odav) summa sai makstud, piletid õigel ajal kätte ja midagi ei tühistatud. Vedas igati.

Kunagi ammu juhtus selline lugu, et olime Peruus parajasti (2006. aasta lõpp) ning pilet Euroopasse Bookinghouse kaudu ostetud firmaga Air Madrid (tegelikult oli piletil veel mingi muu minu jaoks väga tundmatu firma nimi- Mount Cook Airlines kui ma õigesti mäletan, aga tegelik firma, kes lendama pidi, oli Air Madrid). Kuu aega enne meie lendu Air Madrid "lõpetas tegevuse". Ladina-Ameerika meedia oli täis uudiseid latiinodest, kes erinevatesse lennujaamadesse toppama jäid seetõttu ning neile ei makstud midagi tagasi. Kirjutasin üsna murelikult Bookinghousele, et mis nüüd saab. Algul väideti küll, et midagi pole juhtunud aga siis kui ma ütlesin, et Air Madridi Lima kontor on tühjaks tõstetud, lubati piletiraha tagasi maksta kui paberpiletid enne lennu toimumise kuupäeva nende kätte jõuavad. Pärast üsnagi murelikku kuuajast ootamist (tähitud postiga Sullanast Mustamäele) saimegi raha tagasi ja sama hinnaga piletitega üle ookeani ka (Bookinghousest ostetud).

Ostan ilmselt ka tulevikus Bookinghouse kaudu pileteid kui endiselt odavalt saab. Ilmselt on see ikka vedamise asi ka, et jamasid pole juhtunud ja et see kõige suurem ilusti ära lahenes.

kuule A.L., saad anda mulle selle Matti telefoni mulle meili. meil siin sama jama, reis tühistati ning 16 kilo kadunud nagu mutiauku kuu aega juba. tigedaks teeb juba vaikselt samuti. mis jama selle bookinghousega on, nii kui leedukate kätte läks, nii on mingi jama, kriminaalid :(

meil on mul tommonn@gmail.com

igaks juhuks, kuna mure suur, siis kas keegi on seal rahast ilma ka jäänud?

Mul mõned head kogemused BH-ga ja üks mitte nii tore ka. Üldiselt läinud kenasti kõik, piletid on kuller kohale toonud.
Aga selle aasta juunis sõitsime Londonisse ja meid oli 8. Varakult tellisime piletid Tallinn-London-Tallinn ja saime need u 1500 per inimene. Noh, saadeti mulle meilile piletid jaanuaris ära ja siis mõtlesin, et kõik korras. Aga enne reisi läks mul arvuti kõvaketas vastu taevast ja loomulikult kadusid kõik meilid ära. Ei ole neid ka serveris. Helistasin siis Bookinghouse ja küsisin, et kas saaksin piletid uuesti. Selle peale tuli vastus, et jah, 4 inimese piletid leiti ja on olemas.

Aga ülejäänud 4?

"meil ei ole näha, et oleksite need ostnud, nii et peate need nüüd juurde ostma."

noh, peale mitmete seletavate meilide saatmist ja korduvate telefonikõnede peale tehti mulle selgeks, et ma polevat neid pileteid ostnudki.

helistasin EasyJeti ja sain oma piletit kätte. Paar päeva hiljem saatis Matti Pruul mulle ka meili ja selgitas, et neil muutus süsteem ja sellepärast ei saanud osasid pileteid kätte. Saatis kinnitused, aga ma olin need juba EasyJetist saanud.