Probleem Ryanairiga

Ehk kellelgi veel olnud. Kuhu olete pöördunud`? Millisele  aadressile kirja saatnud? Otsisin nende kodulehelt, kõigilt, mis sealt leidsin, tuleb kiri tagasi. 

Hommikut.

Mina alustaks kõigepealt probleemi kirjeldusega

Tegelikult põhjendatud küsimus (võibolla veidi ekslevalt kirjutatud), kui tahta ise asjaga tegeleda, mitte foorumis lahendada. Ryanairi osas aidata ei oska, aga niipalju kui endal kokkupuudet on olnud, siis pigem kanaliseerivad lennufirmad probleemid kõnekeskustesse st tuleb mingi number leida ja helistada, mitte loota kirjavahetusele. Kui soov jälg suhtlusest maha jätta, saab vast telefonitsi vajaliku aadressi ka.

Elcato, ei ole sinuga hetkel nõus.

Just vaatasin järgi, Ryanairil on seal erinevaid vorme ja lehekülgi, millede kaudu erinevaid kaebusi vms neile esitada. Selmet neid kõiki linke siia kopida, oleks ju palju lihtsam seda vaid ühe puhul teha. Selleks aga peab teadma probleemi olemust. Äkki lennukis pakutav toit ei maitsenud (nali!)?

Tänud, ei olnud toidus probleem. Tšekkimisel oli. Anti valed koodid ja pidime lennujaamas tegema, suure lisatasu eest muidugi. Pildistasin kõike, aga ei olnud aega jagada nendega seal lennujaamas

Ikka jäi segaseks.  Mis koodidest käib jutt?

Mida lennujaamas pidite tegema, kükke?

Kindel et valed koodid olid Ryanairi poolt antud või olid piletid vahendaja kaudu ostetud? 

 Mismoodi Ryanairiga ühendust saab võtta on neil kodulehel olemas:

Ühtegi maili ega postiaadressi pole neil kunagi kodulehel olnudki.

teemaalgataja on kadunud nagu ikka sellistel juhtudel. Ei saanudki teada, millistest koodidest jutt käis.  Tundub, et ilmselt osteti piletid kiwi st ja sealt siis see jama alguse sai.

Ei ole kadunud. Ei ole siin kogu aeg vaatamas. jah. check in- oli vale number, aga proovin isaci  pakutud lehe  kaudu. 

"Tšekkimisel" oli viga, mille süü on ryanairil? Selle tõttu saite lennujaamas tasu eest oma checki tehtud? Ma ei suuda kuidagi välja mõelda, mis Ryanair võis valesti teha?

Eeldan, et eesmärk oli enne lennujaama tulemist check-in ära teha. Ilmselt te seda tehtud ei saanud ja pididte lennujaama tulema, kus teile tehti check-in tasu eest. Kui see lennujaamas õnnestus, siis ilmselt ei olnud tegemist "vale koodiga". Või siis, oli teile antud vale kood kiwi vms poolt ja letis leiti teie broneeringud nime järgi. Mis Ryanair siin teha saab?
Ehk leiad hetke, et ka teistele kirjeldada, milles probleem oli?

teemat algatama oldi küll kärmed, aga korduvatele küsimustele, milles siis täpsemalt probleem oli, et teised teaksid hoiduda jne, vastust ei ole tulnud nädalaga. Milleks siis üldse selliseid teemasi postitada? 

Tõmbas emotsiooni pealt teema ülesse, hiljem rahunenuna ja võib-olla ka siit mõne vihje peale adus, et ise loll, mis siin ikka enam teematada:)?

Siit tuleb ainult riidu, sellepärast. Aga jh, sain erinevad checki andmed. edasimüüalt ühte moodi, pärast ryan väitis, et neil teistmoodi. Nüüd ütleb üks, et teine süüdi ja teine jälle ütleb, et teisel viga. 

Mina ei näe siin kuskil "riiu tulemist", näen vaid, et teemaalgataja ei oska isegi peale mitmekordset küsimist oma probleemi korralikult formuleerida. Ok, viimases kommentaaris sai hakkama, asi areneb :)

Oeh, kuule teemaalgataja, kui sa kohe kuidagi ei taha asju täpsustada ei ole ju loota, et siit abi võiks saada. No, mis asjad need siis ei klappinud? Ja oleks kena kui ütleksid, kes see edasimüüja oli, et teaksid teised inimesed edaspidi sellest hoiduda. Nagu tangidega kisu infot välja.

einoh, ostis kiwistvõi kellegilt  piletid, nüüd on ryan selles süüdi, et online asju aetud ei saanud. Oleks võinud kohe esimeses postituses õelda, kellelt piletid ostis, aga ka nädal hiljem võid edasi mõistatada. Õppetund siit, et odavlennufirmade pileteid pole X vahendajatelt mõtet osta, ei saa hinnavõitu, aga riskid suurte jamadega.

Norsuga nõus, kuid väheste kogemustega rändajast võib aru saada. Tripi soodukad suunavad alati momondosse, kust kiwid ja asjad odavaima pakkumisena välja tulevad.