Tere, kellel on kogemusi selle lennufirmaga istekohtade lisatasu eest soetamine? Kas tasub kahe peale 96€ loobuda, et saaks kõrvuti istuda, või check in tegemise ajal prog. paneb kõrvuti istuma? Jutt on HEL-DOH-KUL. Tänud ette.
Qatar Airways'i kodulehele sisse logides leiad oma broneeringu ning seal saad tasuta märkida soovitud istekohad. Ja kui hiljem online check in'i teed, siis süsteem pakub sulle neid samu kohti. Vähemalt eelmise aasta septembris toimis see nii. Kui enam ei saa, siis tõenäoliselt on midagi muudetud.
Alles 2 kuud tagasi lendasin Qatariga vahendaja kaudu ostetud piletitega. Mitte mingit vahet ei ole, kust kaudu piletid on ostetud - saad igal juhul lennufirma kinnituskoodi (PNR) ja sellega saad logida lennufirma lehel oma broneeringut haldama. Peab ainult eristama, et vahendaja kaudu ostetud piletitel on reeglina juures ka nende enda kinnistuskood - see on hoopis teine asi, aga kuskil broneeringu peal on alati olemas ka lennufirma PNR. Näide minu broneeringust GoToGate saidi kaudu (lennud Qatariga, Tallinna otsad SAS ja LOT, kõik ühel piletil):- e-kirja peakirjas on kaks broneeringunumbrit, millest üks on GoToGate enda oma ja teine on "lend". Paraku ükski nendest pole õige lennufirma broneeringunumber; - minnes e-kirjas oleva lingi kaudu GoToGate saidile, saad ligi oma broneeringule - seal on kirjas nt lennupiletinumber jt. Seal on eraldi ka "Minu reisidokument"- avades selle dokumendi, on lisaks kolmas broneeringunumber, mis on vastavalt kirjas kui "SK booking number" (SAS-i oma) ja "QR booking number" (QR on Qatar Airwas´i lühend ja see on vastavalt Qatari broneeringunumber, millega sain kenasti Qatari lehel oma broneeringut hallata, istekohti valida jne). Konkreetsel juhul oli meil 4 reisijat, kellel oli erinevate saitide kaudu kokku tehtud siis 3 erinevat broneeringut. Kõik saime ilusti oma bronnid hallatud ja ennast lähestikku / kõrvuti istuma, toidud tellida jne. Ilma mistahes lisatasuta :)See peaks olema samamoodi enamusel juhtudel.
Meil sai ka ostetud eelmine aasta kevadel läbi vahendaja piletid, ilusti saime oma istekohad valida aga igaks juhuks tasub neil aeg ajalt silma peal hoida. Panime kohad paika kohe kui piletid ostsime aga Qatar paari kuu jooksul mitu korda tõstis neid ise ringi ja lõpuks meie seltskonnast (16 inimest) 4 inimest ei saanudki neid kohti mis valisime (viimasel õhtul veel näitas, et kõik ok ja check in'i tehes olid jälle ümber tõstetud).
Just eile valisin perele Qatari istekohti Varssavi ja Doha kaudu Colombosse ning kõik toimis ja endiselt tasuta. Paaril segmendil sai isegi jalaruumiga Exit kohti (Qatari kodulehel istmeteplaan erines küll Seatguru omast aga loodetavasti ehk teab lennufirma paremini, kus varuväljapääs antud lennul / lennukis). Piletid olid seekord ostetud vahendaja Supersaver kaudu. Vahendaja antud kumbki bronni nr ei toimi seal Qatari lehel ja õige nr ei leidunud ka Check My Trip-ist. Siiski samas bronnis oli Supersaveri poolt soovitatud TripCase, kes andis õige bronni nr, mis toimis Qatari lehel, Finnairi äpis jne. Ja loomulikult on samal piletil ettevedaja (meil LOT Tallinnast Varssavisse) pagasilimiit seesama 30 kg.
Praegu hakkan mõtlema, et äkki just sellepärast tõstetigi ümber kuna meil oli 6 last seltskonnas (vanuses 6-13) ja olime ennast kenasti sättinud täiesti keskele (teadlikult valisime kohad ilma igasuguste lisa jalaruumide ja asjadeta) ning lõpuks pandi meid ikkagi istuma ridadesse mis peale vahekäiku esimesed :D.