Meie väikesel reisiseltskonnal juhtus novembris Londoni Gatwick'i lennujaamas turvaintsident, mille tõttu lennujaam evakueeriti ja lennud tühistati. Lennufirma pakkus uusi lennupileteid mitu päeva hilisemaks- mis ei sobinud, kuna see oleks meie edasisele reisiplaanile kriipsu peale tõmmanud-, ja andis tasuta hotelli. Ostsime uued lennupiletid teise lennufirma lennule. Reisilt tagasi tulles tegime oma kindlustustele taotluse uute lennupiletite hüvitamisele, jm-le sellest johtunud kuludele. Mu sõbral oli AMEX kuldkaart (Swed) ja sõbrannal SEB-i kuldkaart koos kindlustusega, minul aga tava reisikindlustus kindlustusfirmaga (kuigi on olemas ka kuldkaardid). Sain oma kulud kindlustuse poolt hüvitatud mõne päevaga pärast taotluse tegemist, sõpradel aga hakkas trall ja jooksutamine pankade poolt alles pihta.
oleneb täiesti kindlustusfirma tingimustest. aga ise uurisin enne Estonian Airi põhja minekut seda teemat ERGOst, IFist ja veel mõnest Eesti kindlustusfirmast ja kõigil oli selline punkt tingimustes, et transpordiettevõtte pankrotist tulenevaid kahjusid ei hüvitata. võib-olla mõni kindlustusfirma on sellise juhtumi hüvitamise ka lisanud nüüd oma teenustesse, aga ilmselt see siis paneb ka kindlustusmaksele korraliku kopika juurde.
marks66: Meil vastupidine juhtum. Ostsime 2014 sügisel soodsad TAPi piletid Assooridele 2015 septembriks. Vahepeal aga TAP tühistas Tallinna otselennud ja meil tuli minna siit üks päev varem ära ja ööbida Lissabonis, mis oli meile lisakulu. Minul oli Swedi kuldkaart ja Pank maksis mulle selle lisaöö kinni, kuna see läks lennuplaani muudatuse alla. Ei maksnud seda kinni SEB ega ka IF mitte. Nemad ütlesid, et see ei kuulu kindlustuse katte alla.
Andromeeda, mul oli Salva kindlustus, on veel positiivseid kogemusi nendega. teine huviline, ausalt öeldes, ma ei oska öelda, milline on mu sõprade seis hetkel, pean uurima. Tean, et nad mõlemad tõid minu kindlustuse eeskujuks oma pankadele, et näe, kindlustusfirma maksis kinni, mida te jokutate:) Igatahes detsembri lõpus nad veel ootasid. Põhiprobleem oli selles, et lennu tühistamise teate saatis lennufirma (Easyjet) sms-ga, mida kindlustusfirma aktsepteeris, pangad mitte. Sõbrad kirjutasid Easyjet-i ja palusid kirjalikku põhjendust.