Smartlynx

Tervist! Kas päriselt ei saagi Smartlynx lennuk teha online check in, ega ise kohti valida? Vaid peabki seda lennujaams tegema? Ja kuidas saad kindlaks teha, et näiteks saaksidki sõpradega istuda või ei saagi nii?

Smartlinx on igas mõttes kohutav firma, targemad selle jamaga ei lendagi. Aga kui õigesti tean, siis ainult lennujaamas, sest tegu siiski tšarterlennuga.

Olen loll, kes Smartlynxiga on lennanud. Ei saa teha jah online chek in-i. Üldiselt pole me kunagi eraldi pidanud istuma. Olen vast kümne korra ringis Smartlynxiga lennanud. Ei tea, kuidas kohtade jaotamine käib.

Okei tänud. Ma ka ikka loll. Olen lugenud ainult halba ja ikka läksime õnge

Kuidas võtta. Ükskord pani lennufirma (mitte küll SmartLynx) mu kaks last lennuki teise otsa istuma. Olin väga rõõmus et pileti hinna sees lapsehoiuteenuse sain, sirutasin end välja, lugesin raamatut, võtsin klaasi veini. Poole tunni pärast tuli stjuardess küsima et ega ma laste kõrvale istuda ei taha. Ütlesin et ei taha :-) läks veel pool tundi mööda ja siis hakkasid nad kõrvalistujaid ümber korraldama :-)) loo moraal on et niikuinii veedad terve järgmise nädala koos sõpradega ninapidi koos, seega ära lase pead norgu, see paar tundi teie sõprussuhteid ei peaks rikkuma. Loe ka raamatut, tee kõrvalistujaga juttu ja aeg möödub imeväel!

HenryMark, aga milliste tšarter lennufirmadega saab teha online check-in? Või istekohti valida? Mille poolest see lynx nüüd nii hull on. Sinu moodi targad võisid ka valida sellest aastast Turkish, lendamiseks Antalya-sse. Osad reisikorraldajad seda pakuvad....aga üks päev said nad hoopis AnadoluJet 20 a vana peldiku, mis ka mõned tunnid hilines. Onurair ka pidevalt hilineb ja lennukid ei ole esimeses nooruses. Millise tšarteriga siit ikka lendad? Isiklikult olen lennanud SmartLynxiga 6 korda ja selle aja jooksul on lend hilinenud ühe korra, 1h Hurgaadasse. Ega kui tahad lennata kiiresti ja otse Türki, Kreekasse või Bulgaariasse alternatiivi SmartLynx-le ei ole.

Filmis "Pank" oli selline tekst: "See on Eesti. Siin head ei mäletata ja halba ei unustata". Nii kahjuks ongi. Enesel on Smartlynxiga olnud vaid väga head kogemused. Kõik on alati toiminud plaanipäraselt ka siis, kui nad on kasutanud teiste firmade lennukeid.  Konkreetse lennujaama check-in  paneb paika kuhu lennukis istud ja kelle kõrvale, nii et oma soov tuleb avaldada lauas kas siin või võõrsil ja kui võimalusi on, siis tullakse alati vastu.

Olles ise lennanud Smartlyxiga ca 10 korda, siis mul ei ole probleeme olnud.
Eks meedias aeg-ajalt ikka kirjutatakse kuidas nad jälle hilinevad. Kuid arvestades seda, et nad ühed vähestest charteritest, mis Eestist lendavad, siis ei ole see probleem nii suur kui paistab.
Tõesti on ju võimalus alati ise endale "paketikas" kokku panna ja lennata millega ise soovi on.

To Mdt, saab online chek In teha kõigil soome Tšarteritel, Tjäreborg (Thomas Cook Airlines) Tui (Tui airlines, Jet time), Aurinkomatkal (Finnair).


Kümnest lennust on üks kord ca 1 tund lendu edasi lükatud. Muidugi kunagi ei saa välistada, et mingit jama ei juhtuks, no või millise lennufirma puhul saaks välistada... Lennukite mugavuse ja tehnilise seisukorra poolest on kindlasti palju hullemaid lennufirmasid ka siin Euroopas. 

See, et "minul on küll kõik hästi läinud Smartlynxiga" järelikult on hea firma, on umbes sama argument, et "ma käisin küll Caracase getos üksinda ära ja minuga ei juhtunud midagi" järelikult on ohutu.

Muidugi on Euroopas ka hullemaid lennufirmasid, aga regulaarselt Tallinnas lendavatest on Smartlynx halvim.

Juhtub ta hilinema, siis ilma kohtuasjata või Lennuabi jms.  büroode abita, sa määratud kompensatsiooni ei saa. Istmed on endiselt  kitsama põlveruumiga kui Ryanairil.
Kõik muu, noh eks ole, viib lõpuks kohale ja vigasaanutega dramaatilise hädamaandumise tegi Tallinnas ka ilma reisijateta. Eks mõne meelest on see firma kiitmiseks ja maandumisel aplodeerimiseks piisav argument.

Snoop:

Täna on asi selles, et saad seda mille eest maksad.
Minul näiteks ei ole kolmetunnise Kreeka lennu jaoks vahet kas istmevahe on laiem kui Ryanairis või mitte.
Niikuinii on see pakettreisile lendamine tüütu ja ebamugav tegevus.
Arvestades, et Smartlynx teeb Tallinnast ca 10-20 lendu nädalas ning kõik hilinemised pannakse alati suure kella külge, siis ongi see arusaam, et neil kõik pees koguaeg.
Oleks Eestlased valmis 20€ näopealt rohkem maksma oma pakettreisi eest, siis võiks ju lennata Finnairiga ka (kuigi suvel vist isegi saab vahepeal).
Finnairil oleks kindlasti kiiremini asenduslennukeid saata tehnilise rikke korral.
Ma arvan, et see korra kuus lennu hilinemist ei ole nii suur asi ja jääb vaid loota, et ise sellele lennule koos oma nelja lapsega ei pea ootama.