Soojamaareis märtsis ?

Tere.

Oleks soov teha märtsis kuskil 7-8 päevane soojamaareis, kuskile kus oleks vähemalt 24+ kraadi sooja ja poode, liivarand, sinine soe meri, ja kõike seda ilusat.

Oskaks keegi soovitada midagi ?

kohti, kuhu minna, jagub. esimesena torkas pähe Kanaarid

7-8 päeva paneb päris suure piirangu. Kui Aasiasse või Kariibidele minna helesinist merd otsima minna, siis on lendude peale kulu vähemalt 2 ööpäeva koos ajavahega hakkama saamisega. Seega nagu AndresR mainis, Kanaarid on üks variant, teine oleks ehk Madeira ning samuti Maroko, Tuneesia või Egiptus. Samuti on ju Riiast saadaval otselennud Ovdasse (Eilat), kus sel hetkel kindlasti soe. Hoia tripi lendude soodukate rubriigil silma peal ning küll miskit leiad.

ei nõustu andresk, kui kiired lennuajad, siis Kariibidele 8p, 7 päeva kohapeal on täiesti ok akude laadimiseks, päike on seal selline, et rannas kaua olla ei kannata, seega jõuab ka ringi vaadata. Dominikaan või Kuuba näiteks oleks täitsa normaalne kui saad Rootsist või Soomest charteriga otse kohale.

Tais on ka sel ajal soe.Helsingist või Moskvast saab suht kiirelt kohale rannapiirkonda Phuketis või Krabis.

Henry, kui üks nädal, siis mina valiks paiga, kuhu vaid 4-5 tundi lennata. Tahad kaugemale, Kuuba, Tai jne, arvesta kahe nädalaga (ma ise arvestan isegi 2,5)

AndresR, nagu eespool kirjutasin, siis mina küll mingit vahet ei näe, magad ühe öö lennukis hotelli asemel lihtsalt ja oled samamoodi kohal. Kui kuhugi lähemale lennata ümberistumisega, siis ajaliselt ka enam nii suurt vahet ei tule. Kõigil inimestel ei ole võimalik 2-3 nädalat järjest ära olla, kas nad peaks maailma siis avastamata jätma? Ilmselt jah mingeid 24+h ümberistumistega lennud on liiast, aga mingi 10-12 tundi on täiesti ok. Kui on oskus lennukis magada , siis isegi ei väsita rohkem.

Madeira ei lähe kohe kuidagi tingimuste alla, vähemalt 24+, liivarand ja soe vesi. Liivaranda pole, vesi pole märtsis ujutav ja 24+ oli selle aasta märtsis ainult üks päev 30. märts. Näiteks 29. ja 31. märtsil oli 14-15 kraadi. Kui need kolm punkti välja jätta siis võib muidugi Madeira loodust imetlema minna .

Käisin ise sel aastal veebruaris olude sunnil lühikesel Dominikaani reisil. (apollomatkat.fi, samal lennul olid ka aurinkomatkat.fi). Kõik küsitu oli Puerto Plata kandis olemas, kaubandust ehk vähem. Neljapäeva lõunast hakkasime Tallinast Helsingi poole startima, õhtul läks lennuk, reedese päeva hakul jõudsime hotelli. Kohal viibisime 7 täispäeva. Tagasisõit algas kohaliku aja järgi neljapäeva hilisõhtul, reede õhtul olime Helsingis ja keskööks laevaga Tallinnas. Saime viimase hetke soodushinnaga reisi.. Kohapealne ilm oli kõike seda väärt, jõudsime seigelda ja päevitada! Ajavahe vaevad meid ei kimbutanud (pikema reisi puhul pole see ehk oluline märkus). Vaatasin, et sellel hooajal toimuvad reisid 15 märtsini. Praegu muidugi hinnad krõbedad. Seega akude laadimiseks soovitan! Tõsisemaks seikluseks ja maade avastamiseks sellest ajast ei piisa.

Suured tänud teile, kes te olete andnud mulle informatsiooni, et otsida sobiv puhkusereis endale ja oma kaaslasele !

Odavaim ja kiireim variant sellel ajal, mis kriteeriumitele vastab, on Egiptus. Vali mõni reisibüroo pakkumine. Saad otselennuga kohale, hotellid enamjaolt "kõik hinnas" toitlustusega. Sinu ülesanne on ainult päikest nautida ja puhata :)

Egiptuses on kindlasti neli esimest punkti täidetud aga kuidas on selle.... ja kõike seda ilusat. Kui lugeda ilusaks hotellide palmid ja basseinid siis soovitan soojalt. Sharm el Sheikis on ka korallid, Hurgadas eriti mitte.

Käisin Kuubal, Varaderos, väga kiire lend Helsingist, võtsin Aurinkomatkadest. Suurepärane pakett, kokku 5 tärni hotellis kõik hinnas 8 päeva oli 1100 eur miskit. Märtsi alguses minna on norm. Siis näiteks Dubai. Helsingist Norwegian lennud, väga soodsad. Lennujaamast saab nn trammiga läbi linna, võta millist majutust hing ihkab. Käinud, soovitan. Näiteks Egiptus. Türgi on jahedam. Kanaarid ? Ka väga hea. Soovitan. Tai? Kiired Finnairi lennud. 8-9 p kokku on juba ok. Kariibid. Ka käinud. 10 päeva kokku. Ka väga ok.

Olen seda meelt, et kui valida kiire lend, siis piisab ka 8 päevasest puhkusest ka kaugematesse sihtkohtadesse. Minnes harjub kohe ajavahega ära. Tagasi tulles võtab jah tõesti mõned päevad aega.

Täiendaks Lillekke'st, et kui tahtmine kaugele Kuubale vaid päikese pärast minna, siis jah, võib ka 5 päevaks. Kuubal aga oleks niisama elu-olu ka palju vaadata ja patt oleks seda mitte teha. p.s. Minu Kuuba reis oli miinus 1 päev minekuks ja miinus 2 päeva tagasitulekuks, seega Lillekkese jaoks 8-3=5 päeva kohapeal puhtalt.

Kuuba osas teen väikse ülevaate enda reisist. Vaatasin enda reisikausta üle. Kokku oli see 9 päeva (oli esialgu meeles, et 8), seega üks päev enam kui teema algataja soovis. Ostsin selle aurinkomatkadest, tõesti jah viimase hetke pakkumisena. Aurinkomatkat pakub ka ainult lennupileteid. Võtsin aga terve paketi, kõik hinnas, 5 tärni, algusega Helsingist.

Käisime neljakesi. Eesmärk oli samasugune, nagu teema algatajal (v.a siis poed) - soe, meri, liivarand. Sel korral tahtsin lihtsat puhata, ei mingit seljakotiga rändamist, kauplemist. Puhas puhkus. Aurinkomatkat pakub pakette, alates stardist koju jõudmiseni 9 päeva. Võtsin selle. Kuna lapsed jäid Eestisse, ei tahtnud väga pikalt ära olla. Töölt 14 päeva eemal oleks olnud liiast.

Esimesel päeval läksin Tallinnast laevaga kell 12:00 Helsinki, sealt lennujaama (saab taksoga nt, mitu in, tuleb hind täitsa ok). Lend läks 17:10 ja kestis 11 tundi ja 40 min. Kohale jõudsime samal päeval (tulenevat ajavahest) kell 21:50. Ärkasime siis järgmisel päeval värskena ja puhkus algas.

Kohapeal olime kokku seega esimese päeva õhtu + 7 täispikka päeva. Lend tuli tagasi seitsmenda täispika kohaloleku päeva õhtul kell 23:50. Hotelli viidi ja hotellist toodi. Luksus. Tagasi saime Helsingisse kell 16.50 ja seda siis nn reisi üheksandal päeval. Lend kestis täpset 10 tundi. Sealt tulime taksoga laeva peale. Ooteaega praktiliset ei olnud. Saime kohe laevale. Laevapileteid saime suhteliselt soodsallt, flaiereid on saanud nn jooksuvõistlustel ja kampaaniaid tehakse tihti ka netis (sooduskoodid). Seega reis kestis kokku 9 päeva, millest kohapeal nautisime täispikki päevi kokku 7.

Kui soov on puhata ja eelarve ei ole väga piiratud, siis igal juhul tasub eelistada kiireid lende ja head hotelli. Kuna see hotell oli tõesti väga kõik hinnas (sh kõik joogid, mitte vaid kohalikud ja väga palju erinevaid kööke), siis tundsin tõesti, et puhkan. Võtsime kohapeal täispika päeva Havannasse, kasutasime kohalikku giidi. Sõitsime erinevates nn kohalikes elurajoonides ja näidati, kuidas elatakse, sõitsime läbi peamised vaatamisväärsused, tutvustati elu-olu, vastati kõigile küsimustele mida teada soovisime. Oli väga pikk, sisukas ja väsitav päev. Sellest meile täitsa piisas. Eesmärk ei olnud sel korral ringi rännata.

Varadero rannajoon on väga pikk, kõndisime ja nautisime ilusat sinist vett ja valget liivaranda ning soojust. Olen käinud ka Tais, kokku oli siis reis mineku-tulekuga 13 päeva. Siis oli puhas seljakotireis ja mitte kiired lennud. Eesmärk oli siis soodsalt palju näha. Sellest olen foorumis pikemalt ülevaate andnud.

Olen organiseerinud ise seljakotireise, siis taas olen lihtsat puhanud ja võtnud paketi reisifirmast. Ise orgunnites saab tõesti soodsamalt, aga vahel on lihtsat tahtmine niisama olla ja mitte mõelda :). Järgmine reis ma ei võta kõik hinnas, sest kaalu tuli päris mitu kg juurde :). Lähen ja rändan taas seljakotiga.

@lillekke Ära nüüd pahanda, et ma su informatiivse postituse veidi loetavamaks tegin, eks!