Transfeer EZE lennujaamast Plaza de Mayole

Kuidas oleks mõistlik minna EZE lennujaamast Plaza de Mayole 4 kesi?Kas takso?Milline?Palju maksab?Sõidab ka mingi buss nr 86 aga see vist loksub päris kaua?Ümberistumisega variandid vist liiga aeganõudvad?Või on veel mingeid variante?

Kas on mingeid huvitavaid kohti-vaatamisväärsusi mida tuuripakkujad ei paku?

Ise olen kahel korra kasutanud taxiezeiza-t, bronni saab siin teha:
http://www.taxiezeiza.com.ar/eng

Ma vaatan, et praegu on ühe otsa hind 1140 peesot, aga kui on üle 4 ühiku pagasit, siis nad annavad miski minibussi sarnase sõiduki ning küsivad u 200 peesot lisaraha. Arvesta, et nad tahavad kohe lennujaamas tasumist sularahas - tõenäoliselt aktsepteerivad nad ka eurosid enam-vähem vastuvõetava kursiga. 

Bussi pole proovinud. Kõhutunne ütleb, et Buenos Airese ühistransport pagasiga turistile vist soovituslik ei ole.

4 inimesele ja pagasile on alati mõtekas transfer tellida. Ja kindlasti rõhutada, et kui palju on pagasit. Suuri taksosid on väga vähe, selliseid kuhu 4 inimest ja pagas mahuks. Pakun, et suurusjärk võiks tulla 50-70 dollarit kokku. Vaatasin järele, meil oli täpselt sarnane sõit hotelli poolt transfer 55 dollarit. Peatusime Howard Johnsonis.

Ma olen seal taksoga sõitnud. Hind on olnud kopikapealt sama kui Tallinnas. Bronninud pole kunagi, tellinud on kas kõrtsi peremees, hotelli adminn vms. 

Lennujaamades on ka taksodispetseri laud kust hind öeldakse, takso juurde juhatatakse ja ilmselt on neil midagi ka suuremale seltskonnale. Argentiinas on Opel Zafira taoline liikur tegelikult juba üsna suur auto. 
Nii tehes olen maksnud alati pärast kohalejõudmist ja EUR või USD on vägagi hästi sobinud. 
EZE- Mayo rajoon kahesele seltskonnale oli mäletamist mööda 30-ga algav summa eurodes. 

Lennujaama "varrukameestest" pole vaja välja teha, need nöörivad koefitsendiga. Teine koht kus võidakse üritada külma teha on kiirtee maksuvärav. Seal valetavad taksojuhid, et maksta tuleb kohalikku "linna sissepääsemise" maksu või tasu ja üritavad kümnekat nöörida. Selle jutu peale näita julgelt keskmist sõrme ja käse edasi lasta. See on tegelikult tasulise tee maksukopp ja hind, suurusjärgus 1-2 EUR on taksohinna sees. 

Buss nr 8 semirapido läheb linna tunniga, mitte kuigi palju kauem kui takso.  Oluline on kontrollida, et oleks semirapido, tavaline 8 sõidab kauem. Korduvalt kasutatud, täiesti turvaline. Konditsioneeritud. Sõit maksab alla euro. Maksmiseks on tarvis SUBE kaardile raha laadida. Kaart ise maksab veidi alla kahe euri, toimib maksevahendina kogu linna ühistranspordis, ka metroos.

Kas see SUBE kaart on ka nö kuukaardina kasutatav?

Kodulehel justkui mainitakse seda võimalust, aga ei saa aru, kas see on välismaalastele ka müüdav.



  1. SUBE kaarti müüakse kõigile, ka välismaalastele (olen ise ostnud ja kasutanud). Kannad raha peale ja sõidad.
    2. EZE Lennujaamast läheb kiirbuss Jorge Newbery Lennujaama, ning see buss peatub ka kesklinnas. 

Ma SUBE puhul pidasin just silmas seda, et kas on võimalik osta nt 3 ja 7 päevasena või kuukaardina. Igal pool veebis surfates jääb mulje, et ainult raha peale laadimisega ja iga sõidu eest vastavalt pikkusele maksad.


Kas sul on meeles, mis buss see EZE ja Jorge Newbery vahet sõidab?
See on ilmselt mingi lennujaama transfeer.

Mulle mingil põhjusel meeldib igal pool kohalikku ühistransporti kasutada.


EZE ja Jorge Newbery vahet ja ka mõlemast lennujaamast kesklinna sõidab Tienda Leon:  http://www.tiendaleon.com/resultados/busqueda/bus/. Nende lett on ka lennujaamas (vähemalt EZE-s küll) olemas ja maksta sai seal ka kaardiga. 

Nii palju kui ma tean, siis SUBE puhul perioodikaardina ostmise varianti pole. Pealegi SUBE't saab kasutada mitte ainult Buenos Aireses, vaid ka mujal Argentinas.