Tšarterlendude hilinemised

Kui ma ajakirjandusest selle firma kohta negatiivset infot sain siis mõtlesin, et mis need inimesed virisevad. Aga mingi kamm seal käib ja kõige suurem mure on lendude hilinemisega. Ilmselt kõigil reisifirmadel, keda teenindab Bulgaria Air. Ka TEZ i teisipäevane Tallinn Sharm el Sheikh hilines 10 tundi. Kuidas teil kogemused?

Ma ei tahaks uskuda, et alati Bulgarian Air süüdi oleks. Teemaks võiks olla rahade kehv liikumine Eesti-Bulgaaria suunal, ma oletan.

21 märts väljasõit lükati 4 tundi edasi ja siis lennujaamas juba olles ja turvaväravatest ka läbi, lükati lend veel 2,5 h edasi.
Tagasitulles eile pidi lennuk väljuma 14.00 siis muudeti aega , kuna Eestis keerati kella. Väljumine 1 h varasemaks ja siis kui check out oli juba hotellis tehtud ja 10 mintsi bussini aega, teatati et lend lükkub 3 h edasi. Lend, mis pidi väljuma 16.20 jäigi unistuseks, sest üks daam hilines lennule 15 min kuniks õhukoridor oli üle koormatud ja lennukitäis rahvast ootas kannatlikult 2 tundi lennukis. Sinna otsa veel siis 5 h sõitu:) tunne, nagu oleks Ameerikas käinud.
.
.
.
Paluks kasutada punktiirjoonte asemel punkte, samuti ka suuri algustähti!
Trip.ee

  1. märtsi Hurghada otste 12 tunnine hilinemine olla Estouri sõnul BA süü olnud, aga kurjad keeled räägivad rahade liigutamise juttu.

Kuidas on praegusel hetkel kogemused BA-ga liinil Tallinn-Faro-Assoorid? Käivad korralikult? Kuidas on pardal pakutav toit, seda pidi saama ainult lennukist osta. Kas tuleks omad võileivad kaasa võtta?

Kuidas sügishooajal lendude hilinemisega on olnud?

hiljuti oli Estouri kodukal üleval info Türgi lennu hilinemise kohta

Meie reis hilines Iraklioni 12h 10min. Alselt pidi lennuk väljuma kella 13 ajal, aga paar päeva enne tuli meile teave, et reis OV8411 väljub hoopis kella 10 ajal hommikul. Sättisime end siis aegsasti lennujaama ja kuni kella 12-ni anti ebamääraseid teateid, et lend hilineb, kuna Iraklioni kohal on tihe lennuliiklus. Siis lõpuks saabus Estonian Airi esindaja ja teavitas, et lend on edasilükatud kuni kella 22.20-ni! Tegelik põhjus selgus ka: et EA oli muutnud lennuaega, aga ei olnud küsinud omale lennukoridori ja siis veel ebamäärane seletus, et lennumeeskond vajab puhkeaega ja varumeeskonda ei ole kuskilt võtta.
Kuna elan Tallinnast väljaspool, siis sain hotelli voucheri ja õhtusöögitalongid. Aga ise keegi neid ei paku, vaid pidin selleks eraldi minema EA infopunkti.
Kuna lend hilines, siis jäid kasutamata Hersonissoses tellitud ja makstud hotell ja õhusöögid 3-le...
Reisikorraldaja Teztour ei pakkunud mingit kompensatsiooni ja ei ole seda tänaseni teinud. Kuigi kirjutasin avalduse neile ja edasimüüjale Matkapunktile, et nad hüvitaksid proportsionaalselt makstud summast selle osa, mis jäi kasutamata. Jõudsime sihtkohta kella 2.30 ajal ja hotelli alles kella 4-ks. Magama saime kella 5 ajal-kaduma läks tegelikult terve 1 öö ja pool järgmisest, sest pidime end väljamagama. Tänaseks olen teinud avalduse Tarbijakaitsele ja ootan vastust. Kui saan selle, siis teavitan Teid ka.
Selgeks sai mulle see, et ilmselt oli see esimene ja viimane kord kui kasutan Teztouri teenuseid. Suhtumine klienti on ümmargune NULL!

Söök koosnes 2-st sepiku kuklist, mille vahel oli midagi, aga mis-seda ei õnnestunud meil tuvastada. Need kuklid olid kuivanud ja mitte kõige värskemad. Suutsin hammustada vaid paar ampsu.
Tagasiteel koosnes eine võileivast ehk saiast, mis veidi parem ja mahlasem eelpool kirjeldatust.

Bulgaria Airiga. Sinnaminnes oli lennukil tehniline rike, see asendati omakorda mingi Slovakkia lennukiga, mis lendas kahe vahemaandumisega Ponta Delgadasse üle 12 tunni. Kogu selle aja jooksul pakuti vaid kohvi ja vett, süüa ei midagi, ka vahepeatustes ei olnud söömiseks aega. St et võtke alati oma võileivad kaasa!
Tagas tulles lennuk samuti hilines, kuid see oli talutav aeg.
Ühesõnaga tundun, et Eestist otse ja omadega igal juhul tuleb mingite jamadega arvestada.

28.okt väljalend Tallinn-Funchal hilines 30 min. Tasi tulles muudeti lennuaega 1h hilisemaks juba päev varem ja lend väljus õigeaegselt.

Kirjutasin siin foorumis eelnevalt oma seiklustest, sain mõni aeg tagasi Tarbijakaitselt telefoni kõne, et Tez Tour ignoreerib ka neid. Nüüd Tarbijakaitse saatis uue järelpärimise ehk siis kompensatsiooni nõude Tez-ile. Ootan pikisilmi, et ehk saan targemaks varsti ja saan ka Teile kogemusi jagada. Sest Tarbjakaitse oli samuti seisukohal, et Tez peab tagastama mulle raha kasutamata ehk siis kasutult veedetud aja eest.

Kui kellegil on samalaadseid kogemusi Tez Touriga, siis kirjutage

Head Uut Aastat ja seiklusrohkeid reise kõigile! Lubasin kirjutada, mis mu loost edasi sai. Käisin ka Tarbijakaitse komisjonis, kuhu Tez Touri esindaja "unustas" tulla ja komisjon otsustas, et Teztour võlgneb mulle 1/7 reisipaketi maksumusest. Nüüdseks on Tez Tour raha mulle ka ülekandnud. Kuid vabandanud nad ei ole...lõpp hea-kõik hea! Selle kirjaga tahan lihtsalt julgustada kõiki oma õiguste eest seisma.

Olen taas Sharmi minemas,seekord siis TEZ iga. Olen aasta algusest jälginud lendude väljumisi ja saabumisi,hilinevad.Probleem polekski nii suur kui elaksin Tallinnas. Tartust minnes ja Tallinnast tagasi tulles pean arvestama viimase bussi väljumisega või siis kasutama hotellis ööbimist. Olen varasematel aastatel reisides saanud ainult positiivseid kogemusi,mitte ühtegi lennu hilinemist pole olnud. Eelmisel aastal juhtus see minuga esimest korda ja ilmselt on sel aastal sama ees ootamas.

Aeroflot peatas alates 12.novembrist Tez Tourile lennupiletite müümise kuna võlgnevus on ca.500000 eurot.Tez Touri peadirektor ütles,et võlgnevust ei ole.

Kas selliste pikemate hilinemiste puhuks ei aita mingil määral reisikindlustus. Vaatasin just enda kindlustuspoliisi, mis on tehtud kevadiseks reisiks ja seal on kirjas, et hilinemise tund hüvitatakse määras 25€ tund. Küll on omavastutus 6 esimest tundi, aga pikema hilinemise korral kataks vast hotelli ja kindlustuse kulugi.