TUI-ga Egiptusse.
Jagage palun kogemusi TUI-ga reisimisest. Kuidas teenindus ja lennukid? Kas eesti keelega saab hakkama?
Tänud!

TUI kasutab vist AirBalticut oma lendudel. Eesti keelega saad tõenäoliselt ikka hakkama (teenindajad sinust aru ei saa, aga käte-jalgadega saad hakkama). 

Minule tuli selline teade-  Alates 15.10.2019. a alustame koostööd lennuettevõttega Holiday Europe

2020a. Oktoobris lendab Türki Onur Air. Nii on broneeringul kirjas.

Olen Tui-ga Helsinkist lennanud mitmeid kordi. Alati on olnud nende enda lennukid, ei mingeid alltöövõtjaid :) . Teenindus on soome-, rootsi- ja inglisekeelne. Tui Balticut ei kommenteeri.


Hei. Kes on nüüd lähiajal käinud TUI ga Sharmis ? Kuidas asi toimib ? Kas on kohapeal Eesti keelne esindaja ? Tänud.

Mees tuli põnniga Hurgadast 30.11 - lend TLN hilines kohale jõudmisega 1h, sinna lennul oli lennuki toit otsa saanud ning neile ei jätkunudki...

Me oleme hetkel TUI-ga Hurghadas. Tulime Onurairiga. Lennuk vana ja väsinud. Teenindajad eesti keeles ei rääkinud. Kohale jõudsime pool tundi kiiremini (4,5h).

Max mina käisin novembri alguses . 

Jah kohapeal oli olemas eestikeelne Rannar . 

Meil polnud vaja lihtsalt kohapeal nende teenusid , ainult viimane päev helistasin talle ja ütlesin et ei vaja transferid lennujaama kuna taksoga oli mõistlikum minna. 

Lennukik tavaline , olen bulgarias smartluxiga septembris käinud smartlux oli uuemate istmetega . Kuid Tui (Onair ) istmed mulle meeldisid kordades rohkem . Mis toitlustuse ja muud ajad , mind otseselt see ei morjenda . 

TUI sharmi kohta veel : seal on 2 sellised kahtlast asja väljalend 13:00 tallinnast ja tagasilend 07:00 Sharmist.  

Meil ei joppanud sinna minnes ega tagasi meie hotell oli viimane nimekirjas , Kuigi asus kõige lähemal lennujaamast . Seega liiga pikk transfer . Tagasi tulles sai võetud takso ja 1.5 tundi sai rohkem magatud. 

Minnes võib jõuada hotelli nats hilja , see on miinus . (kui ei viitsi oodata parem öelda et koha peal et lähed taksoga hotelli ) 

Samuti tagasi tulles pead 4 hommikul juba lennujaama poole liikuma , alguses mõtlesin et see on miinus kuid praegu tundub see suure plussina , kuna terve lennuk sisuliselt magas terve lend :) 

Seega kui tuleb mingi soodne pakkumine nende poolt kindlasti ostan pileti :)

TUI Soome - omalajal Finnmatkat, no super teenindus. Nii broneeringut muutes, lennul kui sihtkoht riigis. Oodati viimane eestlane isegi ära, kes viisaametnike poolt, aega-on süsteeminga teenindati.

Arvestades, et TUI õigused Baltikumis said leedukad...

Minge käige korra Maximas ntx ära, saate vastuse.

Imre ei saa aru millest sa räägid :) 

TUI SE ostsin netis reisi läksn reisile . 

Novatours ostsin netis pileti läksin reisile . 

Tui EE ostsin netis reisi läksin reisile . 

Tez tour  helistasin saadeti arve maksin ära läksin reisile 

Mis teenindus veel vaja ? Kõik dokumendid tulevad meili kogu info samuti .  Kuis juures kui endal kodutöö on tegemata Hottelide osas siis võib jama tulla nende kõikidega kuna nemad ei tea tihti hotellidest palju . 

Ja just nendel kes kasutavad pimesi nende teenust - hotelli valiku puhul tekib kõige rohkem jama . Endal tuttavad käisid bulgaarias, võtsid nii ööelda luksusliku hotelli reaalsus teine ja jagelemiste rada reisikorraldajaga. 

Sama kohapeal , kui on ming jama toaga pole vaja hirmsasti reisikorraldajale helistada 99% juhtumitest saab ise rahulikult lahendada kohapeal ise . 

Lisaks ei saa osta mega odavalt kõige odavamat 2*-3* hotelli ja oletada et seal on 5* teenindus ,puhtus ja muu .

Vastuseks dim123´le.

Tripi lugejail oleks igav detailselt lugeda, mida oma kogemuste põhjal silmas pean, seepärast vastan üldistatult.

Enamik paketireise toimibki põhimõttel. Ostad netist reisi ja sõidad. Samas peab arvestama, et kõik inimesed ei ole ühesugused, mul on mitmeid tuttavaid, kes ei tunne ennast reisi ostes ega reisides kindlalt ning vajavad füüsilise isiku, mitte äpi tuge ostul või reisil.

Puhkust planeerides läbi reisikorraldaja me ostame eelkõige kindlustunnet ja mugavust. Kui kõik läheb plaanipäraselt, siis ei erine suurelt ükski reisikorraldaja teisest. Kui aga mõni tegur x muutub, siis küll. 
Ja ma ei räägi ainult muredest, mis meie SmartLinxi vaevavad, vaid ka juhtudest kui endal tuleb reisiplaane muuta. Suhtumise ja suhtlemise vahe on kahjuks olemas.

Ostan viimastel aastatel paketireise harva, aga kuuldavasti ei ole paremaks läinud.

Kuniks nõudlus sellisele teenuse tasemele on, on ka pakkumine. Meie sinuga ilmselt teame, mida oodata neilt pakkujailt, seega võime kasutada pakutavat teadlikult riske arvestades. Aga nagu kirjutasin, on ka nõrgemaid ja on ka neid kes kohe mossitavad ning delfisse kirjutavad. 

Meeldivaid reise!

to Imre 

Ega ma ei halvusta sind ega sinu arvamust . 

Ja ma väga hästi saan aru kuidas pakettikad toimivad. 

Lihtsalt heaolu riigis Eesti inimesed on läinud väga mugavaks ja lisaks tarbiakaitse pärast laisaks . 

Ma saan hästi aru et paljudele on vaja abi hotelli reisi valiku juures. 

Ja ma olen kindel et KÕIK reisikorraldajad annavad infot ja õiglast infot hotellide kohta . 

Mis on aga viga , inimesed tihti peale ei kula või ei taha kuulda mis reisikorraldaja neile räägib , või nende rahakott ei võimalda seda mida pakkutakse ja pärast on Delfis uudised kuidas mingi halb reisikorraldaja rikkus puhkuse :) 

Olukord tegelikult sarnaneb kasutatud autode ostudega ja selle jamaga mis pärast kaasneb :) 

Minu sõnum on ikkagi see et hea hotell ja reis maksab raha :) 

Eeltöö tuleb mingil määral endal ära teha . 

Kui ostad hästi odavat hotelli siis pead arvestama sellega et hotell on jama , leppid sellega või võttad kohapeal parema variandi .

( Septempbis käisin bulgaarias kõige odavamas hotellis ja ma olin kohe alguses arvestanud sellega et kui see hotell üldse mulle ei sobi ma võttan bookingus kohe teise elamise) :) 

Tuleb endale selgeks teha mida sa täpselt ostad ja kõik reisikorraldajad ütlevad seda ausalt välja . 

Aga jah meeldivaid reise ja vähem jamasi :)

Mulle pole absoluutselt mingit vahet, kas reisikorraldajaks on leedukad, soomlased või venelased. Mis loeb on lennuk ja hotell ning mida vähem reisikorraldajaga tuleb tegemist teha, seda parem. Viimane kogemus: Hurghadas kohale jõudes ütles kohalik esindaja et järgmine hommik kl 8:30 tuleb olla briifingul ja et see on väga-väga vajalik. Reaalsuses tähendas see aga seda et kl 7:45 aeti telefonikõnega magusast unest üles, pool tundi laterdati topelthinnaga ekskursioonidest ning lõpuks nõuti veel mingite paberite täitmist et tagasilennu transfeeri kinnitada. Ärasõidupäeval tuli transfeer pea 5 tundi enne väljalendu, mis konkreetselt tähendas 4,5h lennujaamas passimist. Järgmistel kordadel olen alati transfeeri ära öelnud ja Careemiga 4-5€ eest 1,5h varuga lennukasse jõudnud.

Ah et miks siis üldse pakettreisi kasutada? Ainus argument on hinna pärast, sest Eestist minnes tuleks lend ja hotell eraldi võttes tavaliselt kallim.

Minu teada, ei ole TUI Balticul TUI kontserniga mingit pistmist, kasutavad õigusvastaselt lihtsalt TUI logo, vähemalt nii kommenteerisid kontserni esindajad ise asja. Õiget TUI-d usaldaks rohkem kui TUI Balticut, vaatamata sellele, et see pankrotis on. Aga teemaalgataja küsimusele vastates, lennukid on vanad, nigelad ja ilma igasuguse meelelahutuseta. Pean silmas, et filme, mänge, muusikat ega midagi muud ei ole. Ja lennuk ise ei ole just Boeing 747 Dreamliner, nagu osadel Soome TUI reisidel, mis on super mugav ja vaikne. Aga eesti keelega saab ikka hakkama, ükskõik kus maailma otsas, tuleb lihtsalt kehakeelt lisaks  eesti keelele kasutada. Süüa saab TUI Balticuga lennates vahel isegi paremini kui Soomest väljuvatel TUI lendudel. Ehk siis lõppkokkuvõtteks ütleks, et kõik oleneb sellest, mis hinnaga oma reisi ostad. Kui odava hinnaga reisi kätte saad, ei kipuks virisema millegi üle. Kui palju maksad, tahaks ikka natuke nina kirtsutada.

to punamutsike

Paar vigadeparandust, mitte paha pärast, vaid riivavad silma.

TUI pankrotist pole kuulda olnud, küll aga tema konkurendi Thomas Cook´i kohta.
Boeing 747 hüüdnimi on Jumbo ning tootmine lõpetatud, Dreamliner on 787.

Vot TUI ja TUI Baltic seotuse kohta ma nüüd ei oska öelda, pole uurinud. Aga TUI enda lehel tõesti viidet ei näe. Samas oleks vast TUI kohtusse pöördunud kui mingitki kokkulepet poleks.

Soomes ja veel rohkem Rootsis leiab tihti parimaid hindu parimatesse hotellidesse kui Eestis. Eks ole suuremad riigid ka. Soomlasele ei saa kehva hotelli müüa, kipub kaebama igale poole. Seetõttu alumise otsa hotelle seal peaaegu polegi pakkumistes.

Kohalik TUI opereerib frantsiisi alusel, seega ei julgeks neid küll süüdistada. 

https://www.tripeconomist.com/blog/tui-enters-the-baltic-states/

  • to dante ja Paparazzi Imre

Sai jah natuke lambist tulistatud :-)

See oligi rohkem isiklikul kogemusel põhinev arvamusavaldus kui faktidel tuginev kirjutis :-)

TUI Nordicu hingekirjas ei tundu Dreamliner'eid olevat, kas wetleasivad kuskilt mujalt?

B788/789 on küll vaikne, aga turistiklassis kõike muud kui mugav, ma ütleks, et üks hullemaid lennukeid üldse. Aga alates premium economist ülespoole on tõesti suurepärane lennuk.

Ei tea, kas liisivad või mitte, igatahes kasutavad. Näiteks 26.12.19 kl. 15.55 TUI fly otselend Phuketisse on Dreamlineriga.

Ise sõitsin TUI Soome ja Dreamlineriga Keeniasse vist kunagi. Kui muidu oli akna all kolm istekohta kõrvuti, siis kahes tagumistes reas olid akna all kahesed kohad, külgede peale jäi lisaruumi veel päris palju, oli hea jalgu sirutada.