TUI teatas Vietnamist Phu Quochi saarelt pikemast hilinemisest

Oleme Phu Quochi saarel Helsingist TUI tšateriga. Öösel tuli sõnum, et meie
tänaõhtune lend hilineb ja otsitakse uut öömaja. Kas see öömaja otsimine
tähendab pikemat lennu edasilükkumist (kui palju see võiks olla, et juba hotelli pakutakse)  ja kas öömaja saavad ainult
paketireisijad või kuidas peavad tegema ainult lennu ostjad ilma hotellita? Võtsime ainult lennu ja mis saab
kui ise otsime omale hotelli? Kas kompensatsiooni värk töötaks jms? Oma hotell on
pilgeni täis ja pikendada ei saa ning toad peame kell 12 vabastama. 
TUI saatis soomekeelse sõnumi, et otsivad lahendusi aga meie istume kottide otsas ja ei tea mida teha. Tänud kõigile, kes head nõu annavad.

Ma teeks nii- istuks seal kottide otsas kas nii kaua, kuni tuleb TUI käest info, või kuni kannatus katkeb (tunni-kahega katkeb ilmselt). Seejärel, kui hotelli välja ei tehta, broneeriksin ise uue hotelli. Booking.com näitab, et hetkel on hea reitinguga hotellitube saada seal tänaseks päevaks keskmise hinnaga ca 35 eurot. See ei ole nii hirmus palju ju ja transport ei ole ka kallis. Tšekid jätaks alles ja küsiks kompensatsiooni reisikorraldaja käest, ja kui tema ei taha maksta, siis kindlustusfirmalt (kui reisitõrkekindlustus tehtud on). 

TUI-l on hoolitsuskohustus, vahet pole, kas paketiga või ilma. Adekvaatset infot saab ikkagi TUI-st. 

Meie kah siin. Hotell kella neljani hetkel

Kui juba sõnum saadeti ju siis otsitakse uut hotelli. Lennu staatust kõige lihtsam on vast jälgida internetist.

Võtsime juba uue hotelli, sest lapsel tuli lõunane uneaeg. Nüüd lõpuks ka TUI saatis teate, et tulevad järgi ja viivad meid saare teise otsa Premier Residence hotelli. Vaatasime, et väga suur suur kompleks ja 5 tärni. Söök pidi hinnas olema. Ilmselt hakkab lahenema aga kuna võikisime koju jõuda ikkagi ei tea. Edasilennupiletid Helsingist ka kõik nässus. Eks siis reisikindlustusega hakkame edasi asju ajama.

Vaatasin minagi nüüd TUI lende ja saabumisi ning Phu Quoci Airport info näitab et mingi TUI saabub ja lahkub õigeaegselt. 

Aga kui laps vajab magamiseks tuba ja check out on 12.00, samas lennuk väljub 18.50, siis oleks pidanud hilise check out-i tegema nagunii või võtma uue hotelli. Ning kui TUI pakkus 16.00 uut hotelli, siis enam-vähem sel ajal kui inimesed oleks pidanud lennujaamas olema. 

Aga flightradar24 saab jalgida, kas TUI on sinnapoole teel ja millal saabub 

Kõikide eelduste kohaselt peaks homme hommikul kohal olema. 



Isaac joudsime ette, just vaatasin, TUI momendil Bay of Bengal Kohale, jouab Phu Quac 10am kohaliku aja jargi 

Teema kokkuvõtteks. Kokku hilines lend meie tagasilend 17 tundi ja lennuk tuli Rootsist. Lennu info erinevalt saitidelt erinev ei teadnud  enam mida uskuda. TUI pakutud hotelli sõitsime taksoga, ka läbi mitme tõlgi tšekki me ei saanud aga see mõni euro ei löö enam maha, sest takso tõesti odav. Premier Residence hotellis taas üllatus. Tuba ühe laia voodiga. Oleme kogu aeg võtnud 3-se toa, siis käisime ka nüüd samaväärset palumas. Ei saanud, kuna hotell olevat välja müüdud. Toodi beebi reisivoodilt ära võetud madrats põrandale ja meie viie tärni superhotelli öö möödus praktiliselt magamata kolm naist ühes voodis ühe teki all.  Paar lastega peret olid veel sama hädaga, ma ei teagi kuidas neil lõppes. Praegu mõtlen, kas protsessida on mõtet, sest ühtki kirjalikku tõendit mul pole, peale nende "sorry madam".  Kui muud ei saanud, siis jälle ühe õppetunni võrra rikkamaks.

TUI käest tuleb 3x600 EUR kompensatsiooni küsida. EC261.

Ma olin ka samas supis. Juba väljalend Vaantast hilines kolm tundi. Ok, see oli mõistlikkuse piirides, kuigi päris tobe oli kolm lisatundi Helsingi terminaalis ringi jalutada..Öösel kell 3. 
Tagasilend, jah, läks ikka täiega nihu. Mina sain sellest teada alles lennujaamas. Mul tööpäev kirjas järgmine päev, plaanid kõik tehtud.
Premier hotelliga mul vedas, sest ma olin viimane, kes sinna jõudis ja mulle anti viimane vaba tuba, terrassiga 1. korrusel, trepp otse basseini. Põhimõtteliselt sviit.
Kuna ma ööbisin eelnevalt Radissonis, mis on samuti  5 tärni hotell, siis mulle väga muljet see TUI žest ei avaldanud, kuigi reisifirma kohta on see päris kõva sõna - õhtu ja hommikusöök ja väga korralik tuba viietärnihotellis. Oli tõesti väga korralik hotell ja üldjuhul 5 tärni hotelli ei majutata lennu hilinemisel. Samuti oli organiseeritud transport hotellist lennujaama. Toitlustus oli tasemel. Respect TUI-le selle eest, organisatoorne pool oli väga heal tasemel, ma isegi ütleks, et suurepärane. Polnud ju otseselt TUI süü, et lennukil tehniline rike avastati. Ja parem, et nad selle ära parandavad, kui et vigase lennukiga lendavad. Mina sain teada, et probleem oli lennuki uksega, täpsemalt selle sulgumise probleemiga. 
Ma arvan, et kui kellelgi midagi väga nihu plaanidega ei läinud, siis see hotell oli piisav kompensatsioon hilinemise eest, seda enam, et Helsingis maabumine oli väga sobival ajal. Muidu oleks laekunud öösel kell 1.30, aga sai nüüd maabutud kell 18.45.

Lennuki üks esiklaas oli tagasilennul servadest teibitud, no see ei äratanud väga usaldust.. Aga lend ise ja maandumine oli väga sujuv ja meeskond tasemel. 
Kõige rohkem meeldis mulle lennureisi osas see, et Dreamliner saab lennata väga kõrgel ja seal pole turbulentsi. Ainuke pluss kogu selle lennureisil.
No ei olnud kena lõpp puhkusele, kuidagi väga lonkas see transpordi osa..Vietnam ise oli fantastiline ja ilmad superilusad.