Ümberistumine Frankurtis (FRA)

Palun abi targematelt.
Soovin lennata Lufthansaga Tallinn-Frankurt-Marrakech ja tagasi. Kõik ühel piletil
Tagasi tulles on Frankfurt-Tallinn 55min lendude vahe. Kas on see on teostatav üldse?
Lugesin mis ma lugesin, enamus peab seda hullumeelseks mõtteks.
Soov oleks koos pagasiga minna/tulla. Või käsipagasiga oleks lihtsam?
Nii palju kui aru sain, siis kõik lennud 1.Terminalist ja passikontrolli siis uuesti tegema ei pea.
Vabandan kui küsimus rumalana tundub, aga Frankfurti lennujaamaga puudub mul igasugune kogemus.

See on täitsa teostatav ja kui sa ei jõuagi jätkulennule, siis on see Lufthansa kohustus leida sulle asenduslend Tallinna. Nemad ju müüvad siiski sellise ümberistumisajaga piletit :)

Ja sellisel juhul ei pea ma oma pagasi pärast ka ise muretsema?
Tallinnast annan ära ja Marrakechist võtan ära? Või pean ikka ise uuesti ümberasumisele Frankfurtis saatma?

Frankfurdi lennujaamas on miinimum ümberistumiste aeg 45min. Üldjuhul on Frankfurdi lennujaamas inimesed kes teid õigele lennule juhatavad. Lufthansa infolauad on igalpool terminalis olemas ning seal olevate inimeste ülesanne ongi teid aidata jätkulennule jõudmisel. Tallinn-Frankfurdi lend on schengeni vaheline lend ja frankfurt-marrakech on non-schengen seega tuleb passikontroll nii-ehk-naa teha. Käsipagasiga on selles suhtes parem, et kui lend peaks hilinema ja te lennule jõuate siis on teil pagas olemas. Kui aga peaks lend Frankfurti hilinema, siis võib juhtuda, et teie pagas lennule ei jõua.

Kui sa oled ostnud lennud ühel piletil, siis sa vahepeal pagasit kätte ei saa, vaid alles Marrakechis.
55min on tõenäosus, et pagas ei pruugi jõuda jätkulennule, kuid üldjuhul pannakse siis järgmisele Tallinna lennule ja lennujaamast saadetakse see sulle kulleriga kohale ( eeldab muidugi lennujaamas avalduse täitmist).

Koju tulles pole hullu kui pagasi paar päeva ka hiljem saan.
Aitähh vastuste eest. Lähen siis julgelt reisile :)

Kui tegu oleks Schengeni sisese lennuga ei oleks probleemi.
Tuled aga Marokost, järelikult sisened Schengenisse.

Sakslased on praegu väääääga tähelepanelikud ja pedantsed ning passikontroll võtab aega. Mõni aeg tagasi tulin Makedooniast Saksamaale ning siis ootasin kontrollis üle tunni. Kõik albaanlased ja makedoonlased võeti ülima põhjalikkusega ette.

Mida ettepoole sul õnnestub end passikontrolli järjekorras võidelda seda kiiremini saad läbi. Kui lennukis enamus sakslasi ja muid schengenlasi saab kiiremini.

Kõik muu mis puudutab asenduslendu ja pagasi hilinemist on ilusasti eelpool öeldud.

55 min on lennu õigeaegsel saabumisel OK. Passikontroll on sul FRAs kindlasti nii minnes kui tulles, aga seda saad läbida ka passikontrolli masinat kasutades, mis reeglina on kiirem, sest paljud ei julge selle imemasina juurde minna, kuigi see on väga lihtne ja kiire. Tõenäoliselt on tagasitulles Schengenisse sisenemisel ka turvakontroll body scanneriga...vähemalt endal oli selline kogemus mõni aeg tagasi Rumeeniast läbi FRA tagasi lennates...seal võib natsa rohkem aega minna, aga üldiselt ma ei muretseks.

55 min. ümberistumise aeg pole eriti mõistlik ja Just Frankfurti lennujaamas. Kui eelmine lend isegi ei hiline, võtab lennukist väljumine aega vähemalt 10 min. ja siis veel lennu väljumisväravani jõudmine. Asenduslend pakutakse juhul, kui ei jõua lennule eelmise lennu hilinemise tõttu, mitte aga kui ei jõua lennule väikese ümberistumisaja valimise tõttu.

Eks see Frankfurti lennujaam lööb esimesel korral pildi segi küll aga kui jälgid kogu aeg suunajuhiseid ei ole probleemi. 55 min. piisab isegi siis kui sa ei välju lennukist mitte torust vaid sind tuuakse terminali juurde bussiga.
Olen seal lennukit vahetanud ka 20 minutiga. Kuigi siis tuli päkkadele valu anda.

Kui kõik sujub ja oled tähelepanelik jõuad veel rahulikult mõned õlled ka teha.

Frankfurtis võib minna nii ja naa - lennujaam on suur ja tihti sõidutatakse seal bussidega lennukist maha ja lennule. Marokost tulles on kindlasti passikontroll ( masinat kasutades peaks kiiremini minema, samas ei pruugi, oleneb kuidas järjekorda saad). Kõik oleneb ka sellest kuhu väravasse eelmine lend maandub ja kuskohast teine läheb - ühest otsast teise on päris pikk maa lipata ning kas eelmine lend saabub õigel ajal. Teoreetiliselt peaks ja võiks jõuda kui kiiresti tegutsed. Vaata aga kindlasti tablood kui lennukist maha tuled ja ära usalda piletil olevat ja stjuardesside käest kuuldud infot - endal kogemus, kus stjuardess ütles väljudes ühe värava numbri, kuhu tablood vaatamata ka kohale jooksin ja seal selgus, et tegelikult oli värav muutunud ning jooksin sama teed tagasi, mille tõttu oleks äärepealt lennust maha jäänud.

Asenduslend pakutakse juhul, kui ei jõua lennule eelmise lennu hilinemise tõttu, mitte aga kui ei jõua lennule väikese ümberistumisaja valimise tõttu.

Kas see on tõesti nii? Isegi kui nemad ise sellise ümberistumisega lennu mulle pakuvad?

Antud juhul peaks olema nii, et kui lend saabub täpselt, aga passikontrollis on jube saba ning Tallinna lend läheb näiteks terminal 1A tagant otsast (Marokost saabud tõenäoliselt 2B-sse) ja sinna joostes ka kohale ei jõua, siis antakse ikka uus lend küll. Seda, et Maroko lennuki saabumise järel oli passikontrollis veel näiteks 10 lennu inimesed jne, saavad nad kiirelt järgi kontrollida.
Antud juhul on lennufirma müünud täiesti arvestatava ümberistumise ajaga pileti ning jube saba passikontrollis ja väga pikad vahemaad väravate vahel on piisavaks põhjuseks, et mahajäädes uus lend saada.

Minu arvates on Frankfurdi lennujaam yks hullemaid, kus esimest korda sattudes orienteerumisega tegeleda.

Niipalju üleelmise kirjutaja nõuande kohta, et se pole õige. Lugedes lennupiletite reeglitest on seal kirjas, et tuleb valida piisavad transiitajad jätkulendudele ja kui ei jõua on vaja oma vastutusel ja oma kulul uus pilet saada.Lennufirmad müüvad lühikese, keskmise ja pika transiitajaga lende, valida alla 2,5 tunni vaheaega pole soovitav, kui tahate stressivabalt kulgeda ühelt lennult teisele.Uue lennu saate lennufirma poolt ainult kui eelmine lend hilines.

Oehh nüüd ma ei teagi.
Eelmine kord käisin Tallinn-Riia-Milano-Marrakech ja Londoni kaudu tagasi. Ise panin üksikult lennud kokku.
See 16h lennu-trall võttis igasuguse isu ära. Nüüd see lufthansa oma on 1 ümberistumisega ühel piletil ja lennuajad nii head. Aga see Frankfurt ja 55 min.
Ja ikka on arvamused nii ja naa.
Tundub, et peab riskima. Jääme maha, siis naudime öist Frankfurti

Tehke enne lendu check-in internetis ära valides istekohad lennuki etteotsa, et saaksite kiirelt väljuda. Võib juhtuda küll, et lennukist viiakse terminali hoopis bussiga, aga tõenäosus et sõidate väravapositsioonile on samuti olemas (50/50 kuskil). Terminali saabudes otsige üles kohe esimene Lufthansa tegelane ja öelge, et teil jätkulend Marrakechi ning nad aitavad teid.

Ei tasu pabistada ning küll kõik laabub. Lufhtansa lennud lähevad kõik ühest terminalist seega kui lennuk jõuab isegi 10-15 minutilise hilinemisega siis jõuate järgmisele lennule :)

mul oli Bukarestist tulles Frankfurdis 60min ümberistumisaeg, mis oli enam kui küll. vaatamata nii passi- kui turvakontrollile jõudsin tax-freeski ostu teha ja oma 10 minutit väravaski veel oodata enne kui Tallinna lennule boarding hakkas. Check-in pagas jõudis ka ilusti Tallinnasse koos minuga. Chill :)

Kas anti teada, et Marrakechi saab ainule passiga? ID kaarti pole kuhugi sisenemistemplit lüüa! Marrakechis tuleb veel ka immigratsioonikaart täita. Tagasilennul samuti. Vahel lennukis jagatakse, aga mitte alati. Saabudes tasub neid kaarte rohkem haarata, sest tagasilennul on samad ja saab hotellis varakult valmis kirjutada.

Olen enne käinud Marrakechis ja teab,et passsiga saab vaid.
Aga hea idee minnes immigratsioonikaarte kaasa haarata, hoian pärast aega kokku

Täna oli veidi vaba aega Frankfurdi lennujaamas ja tegin katse kõndides Terminal 1-s ühest tiivast teise (Terminal 1 on siis Lufthansa ja teiste Star Alliance lennufirmade terminal). Alustasin väravast A69 ning kõndisin kuni A42. Tempo oli selline keskmine ning aega võttis 17min ja distants kuskil 1.5km.