Veahinnaga piletite tühistamine

Ostsime ebookersi kaudu hea hinnaga, 330 euri, lennupiletid Goasse 14-28.03 2015. Piletid saime meilile 29. septembril. Lufthansa kodukal olid ka piletid olemas.Täna sain aga kirja, et maksa 467 euri 2 pileti eest juurde või tühistame bronni ja maksame raha tagasi. Ei tahaks lendu tühistada ja ei tahaks ka raha tagasi, oleme juba reisiga arvestanud. Kas keegi targem oskab öelda, kas 1,5 kuud hiljem sellisel nõudmisel ka seaduslik alus olemas. Kas ma saan end kuidagi kaitsta? Tänud ette.

See on nüüd küll väga ebameeldiv uudis :( Ei tahaks kuidagi oma reisist loobuda :( Meie veel sellist kirja saanud ei ole ja loodame südamest, et si saa kah.
Igaks juhuks hakkan ka uurima, et mis õigused on pileti ostjal, et lendu ei tühistataks.
Samas, sellise teema juures jääb vist alati mingi võimalus, et lõplik tõde selgub alles lennujaamas :(

see on murettekitav, tavaliselt selliseid, mitte liiga absurdselt odava hinnaga economy veapileteid pole tühistatud, eriti kuid hiljem.

viska oma kysimus ja ebookersi kirja copy siia yles: http://www.flyertalk.com/forum/online-travel-booking-bidding-agencies-204/

Ma soovitaks Ebookers kuradile saata ja ähvardada EL ning konkreetse maa (ebookers.fi puhul Soome) tarbijakaitsega

üks kogemus siin:http://www.businesstraveller.com/discussion/topic/My-rights-when-an-airline-advertises-a-mistake-fare?page=4

Täiesti offtopic meelevaldne paranoiateooria:
Piletid Indiasse maksavad suurusjärgus 500+ €. Samas, selle hinnaga on valik väga lai ja huvi keskpärane. Arvestades, et Egiptus on taas turiste tagasi meelitamas, vene turistidega on segased lood ja muud võimalikud asjaolud lisaks, võib teatav ülepakkumine olemas olla.
Kuidas meelitada lendajaid - paku soodsalt. Soodne hind meelitab huvilisi nagu mesi herilasi ja rahavood liiguvad. Paljud tasuvad reisi lõpphinna pähe "esimese sissemakse" ja asuvad planeerima (puhkused, viisad, passid, hotellid, autorent, siselennupiletid - no mida iganes). Mõne plaani saab vaevata ümber mängida, teist mitte. Ja muidugi, hammas on ju verel - Goa terendab. Nüüd tehakse lisapakkumine, mis teeb koguhinnaks 600€. Seda on rohkem, kui suvalisel hetkel otsitav alternatiivne odavaim pakkumine.
Tulemuseks - veebliehe, vedaja ja sihtkoha populaarsuse tõus; tasuta laen maksete näol, mis tagastatakse; suurem kasum piletitelt, mille inimesed kallimalt juurde soetavad.
Kas ainult mulle näib, või on viimasel ajal nn "veahinnaga" ülisoodsaid pakkumisi arutult palju. Või teeb trip.ee väga head tööd.
Hoidke info värske - huvitab ennastki, kuidas asjad lahenevad.

Mis on Ebookers´i põhjendus pileti tühistamisele ja / või hinna tõstmisele? Mis on selle tegevuse õiguslik alus? Kui Sul on olemas kinnitatud piletid, siis ma ütleks. et üsna arusaamatu on lisaraha nõudmine. Konkreetsel hetkel olid konkreetsel lehel (ja mh ka firma enda kodulehel nagu Sa ütled) pakkumisel lennupiletid X hinnaga. Sa tegid sellest lähtuvalt oma reisiplaane. mingite lisanõudmiste esitamine tundub kummaline - aga igaks juhuks uuri Ebookers´i tingimused läbi.

Üldiselt aga soovitaks kirjutada ilusa juriidilise tekstiga kirja ning pärida õigusliku aluse kohta ja muud säärast ning viidata ka tarbijakaitsele. Ma ei välistaks, et selle peale leitakse kõiki osapooli rahuldav lahendus. Mulle tundub lisaraha nõudmine sama arulage, kui nt mingi hetk esitaks mulle mingi muu netipood, et kuulge, tegelikult oli see kleit kallim:)

Ise olen odavaid (eelduslikult veahinnaga?) pileteid kasutanud mitmeid kordi, kuid probleeme pole ette tulnud. Ma muidugi ei tea, kas need on veahinnaga piletid, sest alati on neid olnud korralikus saadavuses jne. Viimati just täna soetasin 640 euriga Euroopast Madagaskarile, sh tuli läbi Budgetair´i telefonitsi bronni veel muuta ka tagatippu - Alitalia oli tühistanud ühe lennu, mis broneerimissüsteemis oli jätkuvalt olemas. BudgetAiri tütarlaps kenasti muutis mu lähtekoha Rooma asemele Milaanoks ja saatis e-piletid mu mailile. Isegi hinnavahet (10 euri 2 reisija eest) ei hakatud küsima:)

Jokker,

aga saadagi neile kiri ja palun küsi, millisele punktile lepingus nad tuginevad. Muidugi vaata enne Ebookersi tingimused:
http://www.ebookers.ie/info/page?id=BookingTerms

Soovitan üle vaadaka ka Lufthansa lepingutingimused: http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/cmn/generalinfo?nodeid=1818501&l=en&blt_p=BE&blt_l=en&blt_t=Homepage2011&blt_e=Footer&blt_n=Terms%20%26%20Conditions&blt_z=Terms%20%26%20Conditions

Ja miks mitte ka IATA miskid üldreeglid.

Mäletan, et omal ajal uurisin seda teemat Venetsueela lennupiletite valguses ja sai pikalt heietatud siin: http://trip.ee/node/67561

Poolakatele anti terminiks 10. november, eks peale siis selgub mis neist saab ja kas piletid tühistatakse. Vaidlustada tuleks kindlasti, ega nad sellele ei vasta, lihtsalt jääb tulevikuks märk maha millest võib hiljem kasu olla.

Tuligi selline kiri, millele Isaac viitab.We are writing to you with regards to your recent flight reservation (PBEBIE9317621224) on ebookers.ie. Unfortunately, due to a third party technical error affecting our ticketing process, your flight reservation was offered at a low price which was incorrect.

Following discussions with the airlines and technology provider, we regret to inform you that the tickets cannot be honoured at the price at which they were issued.

We understand that this will cause some frustration and our specialist service team will do all they can to help you find the most suitable solution for you.

There are now two options available to you: OPTION 1 – We can cancel your reservation and provide you with a full refund. If we do not hear from you by the 12th November then we will automatically assume you have chosen this option and will proceed with the cancellation. Once cancellation is completed, you will receive a cancellation email from us and all refunds will be processed by the airline directly within 4 weeks.

OPTION 2 – You can pay an additional €467.62 per ticket, which is the amount required to retain your existing ticket reservation. If you choose this option, please call our specialist service team which is available 24 hours a day, on +44 (0)203 147 6950 and they will process this immediately.

Maksin pileti eest 330.- ja juurde tahetakse 467.- ehk siis kokku tuleks 797.-. Mulle anti aega kuni 12.11, et kui selleks ajaks juurde ei maksa, siis 4 nädala jooksul saadetakse mulle raha tagasi. Tegin arupärimise LH-le aga nemad ütlesid, et nende poolt kõik korras ja rääkigu ma Ebookersiga, mis on ie ehk Iirimaa, kui ma õigesti aru olen saanud. Eks hakkan ebookersi tingimusi lugema. Tänud vastamast, eile õhtul jäin juba kurvaks, et jäetigi mind minu murega üksi ;-).

Jokker, kui LH on öelnud, et Sinu piletiga on kõik korras, siis seda enam kirjuta seda Ebookers´ile. Põgusalt vaatasin ka Ebookers´i tingimused läba ja esmapilgul ei hakanud silma alust lisaraha nõudmiseks.

Mul sama teema käsil. Ostsin ka piletid 29.09 nagu Jokker ja sain kirja 07.11 tühistamise kohta. Lufthansa väitel ka kõik korras. Hetkel ei saa ühtegi meili saata ebookers'sse, kõik tulevad tagasi.Mitmeid aadresse sai proovitud. Ma ka ei lugenud kuskilt välja, et pärast 40 päeva võiks keegi mu piletid ära tühistada.

Tahaks enne ebookersile kirjutamist targemaks saada ja esmaspäeval konsulteerida teemal EL Tarbijakaitsega. Asja juures jama veel see, et meie mahitusel ostsid ka sõbrad piletid Indiasse aga Airtickets24 kaudu. Meieta poleks nad Indiasse üldse läinudki, keelega ka täbarad lood.Tunnen vastutust nendegi ees, Muidu võtaks lõdvemalt, maksavad tagasi raha, siis võtame mujale hea hinnaga piletid.

Tegelikult LH ei puutu üldse asjasse. Raha nõuab hoopiski Jet Airways Ebookersilt ja ilmselt ka teistelt kuna nende alt müüdi piletid. Kusjuures inimesed kellele on see kiri tulnud helistavad Ebookersisse ja sealt öeldakse samuti, et teil on kõik piletitega korras. Eks teisipäeva hommikul näeb mis Poolakate piletitega tehakse. Tundub, et seaduse järgi lubatakse piletid tühistada ja raha tagasi maksta vähemalt 14. päeva enne lendu.

Veahinnaga pakkumisi oli tõesti mitu. Ostsin samuti piletid, kuid Aitickets24 kaudu. Tegin ka nädal peale ostu täis kindlustuse peale, kas sellise tühistuse korral, kindlustus käsitleb seda kui tekkinud reisitõrget või ikka tarbija viga? Raha hetkel veel juurde küsitud küll ei ole.

Kui probleemiks on JetAirways, siis peaks e-bookersiga suhtlema. Ma loobuks VÄGA hea meelega oma pakkumises sisalduvatest JA lendudest. Jaipuri asemel maanduks Delhis ja lahkuks Mumbaist. Aga kuna ma olen paranoiline, siis ma ei usu, et asi selles on ja "äriplaan" on siiski pisut keerukam.
Siselendude hinnad jäävad 60-100€ vahele per ots. Pea viisajane nõue ei saa tuleneda siselendudest.

Arvan, et nad (piletimüüjad) lihtsalt püüavad lolle, et äkki õnnestub ja saavadki kas raha juurde või piletid tühistada. Igal juhul pead sa nende kirjale reageerima "a la aitäh teatamast, aga ostsin oma pileti seaduslikul teel teie saidi kaudu ja ei plaani oma ostu tühistada" või midagi sellist. lõpuks neil ka ju mingi vastutus oma müükide suhtes, ega na dmingi riiulifirma ole! Kus garantii, et nad seda 700 eur piletit ei tühista ja/või veel raha juurde ei küsi!? See muidugi provokatsioon, aga kui teemat edasi arendada, siis sinna välja me ju ka jõuame. :)
Mina jätaks piletid omale ja saadaks viisaka keeldumise juurde maksta/pilet tagastada.
Edu sulle! :)

Ostsin ise Travelstartist 29.10 Tallinn-Frankfurt-Mumbai-Goa ja tagasi. Huvitav kas ma pean seda raha juurde mangumise kirja nüüd kuni 07.12 ootama ? Antud juhul ei ole asi ainult JetAirways-i enda otstes. Kogu selle saaga puhul(vähemasti minu piletil) on nemad "issuing airline" . Nii et suure tõenäosusega on just nemad midagi käkkinud ja peavad nüüd LH-le ise maksma.

Igatahes tundub et viisaga tegelemist peab veel veidi edasi lükkama. Milline see lõplik lahendus sellistes asjades välja näha võib, kui ütled et ei loobu ja juurde ei maksa. Pean siis silmas seda, et kas kui rohkem ei tülitata ja pilet amadeusis nähtaval, on kõik korras ?

Meil täpselt sama seis mis Jokkeril ja alibabal, ostetud 330 euriga 29 sept TLL-FRA-BOM-GOA ja reedel tuli samasisuline kiri tühistamise või juurdemaksu kohta. Peaks tõesti vastuskirjas viitama EU Tarbijakaitseametile (Consumer Protection Board?) ja küsima, kes kompenseerib võimalikud lisakulud, mis on tehtud 40 päeva jooksul ja selle teadmisega, et piletid olemas. Järsku peaks koos kirjutama, lisades kõik broneeringu numbrid, kellel probleeme? Lihtsalt, et jätta mulje, et suudame jõude koondada.
Samuti nagu keegi eespool kirjutajatest loobuks meiegi hea meelega Jet Airwaysi siselennust, kui sellest abi oleks. Paar inimest siin kirjutasid, et said Lufthansalt info, et nende piletitega on kõik korras. Kas suhtlesite Eesti esindusega?
Andke palun teada, kui kellelgi uudiseid või uusi mõtteid, kuidas tegutseda.

Suhtlesin oma kindlustusfirmaga, nende soovitus oli tarbijakaitsesse pöörduda samuti ühiselt!

Kitike, tegelikult ilmselt see EU tarbijakatse töötab nii aeglaselt, et sinna pöördumisest pole küll mingit reaalset kasu, vahepeal jõuab raha tagasi saada ja uute odavate piletitega reisil käia mitu korda juba :) See oleks ainult ebookersile ähvarduseks vajalik mu meelest.