Ostsime ebookersi kaudu hea hinnaga, 330 euri, lennupiletid Goasse 14-28.03 2015. Piletid saime meilile 29. septembril. Lufthansa kodukal olid ka piletid olemas.Täna sain aga kirja, et maksa 467 euri 2 pileti eest juurde või tühistame bronni ja maksame raha tagasi. Ei tahaks lendu tühistada ja ei tahaks ka raha tagasi, oleme juba reisiga arvestanud. Kas keegi targem oskab öelda, kas 1,5 kuud hiljem sellisel nõudmisel ka seaduslik alus olemas. Kas ma saan end kuidagi kaitsta? Tänud ette.
see on murettekitav, tavaliselt selliseid, mitte liiga absurdselt odava hinnaga economy veapileteid pole tühistatud, eriti kuid hiljem.
viska oma kysimus ja ebookersi kirja copy siia yles: http://www.flyertalk.com/forum/online-travel-booking-bidding-agencies-204/
Ma soovitaks Ebookers kuradile saata ja ähvardada EL ning konkreetse maa (ebookers.fi puhul Soome) tarbijakaitsega
üks kogemus siin:http://www.businesstraveller.com/discussion/topic/My-rights-when-an-airline-advertises-a-mistake-fare?page=4
Kas selline kiri tuli:
muidugi siit loen välja, et ühe pileti eest tahetakse 467.- juurde saada.
Ja siin pikem teema:
http://www.fly4free.pl/forum/anulacja-biletow-na-goa,225,58783
Jokker,
aga saadagi neile kiri ja palun küsi, millisele punktile lepingus nad tuginevad. Muidugi vaata enne Ebookersi tingimused: http://www.ebookers.ie/info/page?id=BookingTerms
Soovitan üle vaadaka ka Lufthansa lepingutingimused: http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/cmn/generalinfo?nodeid=1818501&l=en&blt_p=BE&blt_l=en&blt_t=Homepage2011&blt_e=Footer&blt_n=Terms%20%26%20Conditions&blt_z=Terms%20%26%20Conditions
Ja miks mitte ka IATA miskid üldreeglid.
Mäletan, et omal ajal uurisin seda teemat Venetsueela lennupiletite valguses ja sai pikalt heietatud siin: http://trip.ee/node/67561