Viimased kommentaarid

Tere!

Kasutan teemat ära ning küsiks samuti nõu Kariibide osas. Nimelt, sooviks talvel minna ca 2 nädalaks puhkama kuhugi sooja ja hetkel on mõttes minna Kariibide piirkonda, kuna varasemalt pole seal käinud. 

Kuid probleemi tekitab fakt, et Kariibidel on üle 7000 saare ja täpset sihtkohta on kollanokal ikka jube keeruline välja valida. Esialgu sai foorumi info põhjal välja valitud Kuuba, kuna pidavat suur olema ja vaatamist-tegemist on palju, aga pikem analüüs pani veidi kahtlema selles sihtkohas. Tahaks küll näha kultuuri ja vaatamisväärsusi, aga samas tahaks ikkagi suur osa ajast ka mõnusates randades vedeleda ja puhata. Kuuba miinuseks tundus olevat see, et transport on väga kallis ja keeruline ning kunagi ei tea mida oodata, päris seljakotireisi ei sooviks ette võtta, aga igavat 5* hotellis istumist ei soovi ka teha. Pigem sooviks mõnusas koguses vedeleda rannas, omal käel seigelda ringi ning süüa head toitu. 

Mis oleksid teiepoolsed soovitused? Mõttes mõlguvad ka Mehhiko, Jamaika ja Puerto Rico - tunduvad olevat teistest saartest suuremad ja vaatamist jagub (Mehhiko muidugi üldse teise kategooria sihtkoht). Ei ütle, et Kuuba nimekirjast maha tõmbasin juba kuid teatud kõhklused tekkisid. Igatahes, reisi pikkus oleks ca 2- 2,5 nädalat koos lendudega ehk kuskil 2 nädalat oleks kohapeal, kaks noort reisiks kahekesi. 

Igasugused soovitused ja ettepanekud on väga abiks. Aitäh! 

Tänud juba mitmendat korda! Eriti suured tänud söögikoha personaalse soovituse eest, tripadvisoris näitas üle 7000 erineva restorani Roomas nii, et valikut üpris keeruline teha aga teise eestlase soovituste järgi oluliselt lihtsam valida. Proovime laua ära broneerida ja sinna kindlasti sööma minna, ehe Itaalia on väga teretulnud!

Hea kuulda ka, et praegune kava ei ole kõige hullem ning õnneks nüüdseks hakkab pilt ette tulema ja usun, et saab olema päris mõnus!

Siirad tänud kõigile kes on aidanud oma soovitustega!

Tänan helenad! Vanemad on korduvalt Itaalias käinud ja seda nö. "lisatasu" maksmist nad koguaeg kirunud, et tasuvad küll internetis ilusti autorendi ära aga absoluutselt igakord maksavad 100-200EUR lisaks veel kohapeal.

Seega nagu ma välja loen, siis sa soovitaks üldse võtta autorent Itaalias kohapealt? Ideaalis võtaks kohe õhtul lennujaamast auto ning rendiks siis terveks seal olekuajaks, säästan nii aega kui ka mingil määral raha ühistranspordi arvelt. Sõitnud nii Manhattanil kui ka Euroopas seega usun, et hätta ei jää!

Vargustest/taskuvarastest olen palju lugenud ja sellega kavatsen kindlasti ettevaatlik olla, millestki ilma ei sooviks küll jääda..

// Olen siin mõelnud ja skeemitanud veel erinevaid variante, kuigi kõlab arvamusi, et Rooma seekord ära jätta, siis kahjuks ei saa seda lubada :-)

Reisiplaan on mul hetkeseisuga selline, et rendin terveks Itaalias oleku perioodiks rendiauto. E-T-K-N viibin Amalfi rannikul (igasugused soovitused mida vaadata või teha seal on vägagi tere tulnud, sest hetkel on see koht mulle täiesti must maa), N rendikaga Rooma ning esialgse 1 öö asemel oleks seal 2 -3ööd. N,R,L kindlasti Rooma ja lennuk läheb kl 11 hommikul ning siis panna otse Roomast - Napoli lennujaama. Siis mul jääks ainult kaks ööbimiskohta ja ei peaks koguaeg ringi seiklema ja pendeldama. Minule tundub üsnagi mõistlik plaan, mis arvate Teie?

Lisaks küsiks veel seda - kuna avastasin, et autorent on üllatavalt soodne (hetkel leidsin 3 päeva autorenti ca 70EUR), siis äkki on mõtekas juba broneerida autorent pikemaks ning sõita Napoli kandist autoga Rooma mitte rongiga? Kuidas on liiklus Roomas vms või üldine hinnang sellele ideele?

Nii, tasa & targu aga tasapisi hakkab pilt või plaan silme ette tulema.

Baasina soovitasite Sorrentot (Amalfi rannik) ning nagu aru saan, siis sealt mugav seigelda kõikvõimalikele saartele. Kuidas on lood autorendiga - kas tasub võtta ja kas hinnad mõistlikud? Saabun nädala esimesel päeval kl 18:00 Napolisse, kas tasuks kohe lennujaamast võtta rendiauto ning sõita näiteks Amalfi rannikule kohe või veeta 1 öö Napolis ning järgmisel päeval tutvuda õrnalt Napoli linnaga ja siis sõita Amalfi rannikule? Selle miinuseks oleks see, et ei saaks kohe mugavalt sisse seada vaid peab jälle järgmine päev uuesti seiklema hakkama :-) või mis teie arvate?

Ehk siis nädala algul esimesed 2-3 päeva veeta Amalfi ranniku kandis, seejärel sõita rendiautoga tagasi Napolisse ning tagastada rendiauto, võtta rong ning sõita Rooma ja veeta seal 2 päeva. Seejärel tulla tagasi ning ööbida Napolis ja juba siis peagi sõidaks tagasi.*

  • Tagasitulles on meil meelega jäetud ca 24h auk ka Istanbuliga tutvumiseks kasutades Turkish Airlines tasuta ööbimisvõimalusi, seega seikleme ka Istanbulis ja seetõttu ei soovigi korduvalt pendeldada erinevate majutusasutuste vahet Itaalias :-)

Loodan, et jutt on enamvähem arusaadav ja vägagi esialgne reisiplaan võtab natukenegi jumet. Muidugi võite soovitusi jagada mida seal Amalfi rannikul üldse teha on, kui on ilus suvine ilm, siis võib kasvõi rannas pleesitada ainult aga koledate ilmade puhul - mida seal vaadata on :)

/ Tänan ka helenad - üldist arvamust jälgides tundub, et Vesuuv ja Pompei on toredad turistikad mida võiks küll külastada aga piiratud aja juures ei ole need just "must visit" kohad, seega arvan, et jätab siis need sihtkohad valikust välja esialgu.

Tänan!

Hetke plaanide järgi kavatseks Roomas olla 2 päeva (1 öö) - saabuks hommikul / enne lõunat Rooma, tutvuks kõik võimalike vaatamisväärsustega ja seikleks ringi, õhtul tutvuks veel linnaga ja õhtust sööma. Öö Roomas ning järgmine päev saab veel tutvuda Roomaga ning siis tagasi "baasi" õhtuse rongiga..

Isiklikult leian, et ei pea aega kulutama 2-3h näiteks Sixtuse kabeli järjekorras oodates vaid leidub ka muid huvitavaid- aga vähem populaarsemaid kohti mida külastada, et aega säästa.

Tänan taas põhjalike- ja mõtlemapanevate vastuste eest! Olen varasemalt mitmeid reise nii endale kui seltskonnale planeerinud aga seekordne Itaalia tundub tõeline peavalu, sest aega on vähe aga vaadata on tohutult, kuid küll midagi välja mõtleb.

Keegi ülal mainis, et see reis jätta Rooma vahele üldsegi, paraku see variant langeb ära. Lähen koos kaaslasega ja tema suurimaks sooviks, et vähemalt 1 päev Roomat külastada.. reisiplaneerimisel teeb keerukamaks veel muidugi asjaolu, et teine reisikaaslane pole reisist teadlik ja tegu on üllatusega. :-)

Igastahes, ehk keegi oskab panna nö. oma TOP järjestuse mida külastada kindlasti, siis saan teha lõpliku valiku.. hetke valikus on siis Amalfi rannik (mis see täpsemalt on ja mis seal on, sellest pole veel aimugi :) ), Ischia saar (nagu aru olen saanud, siis tegu saarega kus lihtsalt ilus ja hea rannailma nautida), Vesuuvi ja Pompei, Napoli ise ja Rooma.

Välja pean veel valima omale nö. "baasi" kus enamus öid veeta. Kuna lend sinna ikkagi suurte kohvritega, siis väga ei viitsiks iga päev seigelda uude kohta ja jälle sisse elada, pigem tahaks püsivat apartmenti kus õhtuti süüa valmistadaning välja puhata ja ei peaks koguaeg seiklema.. muidu Eestisse tagasi jõudes nii väsinud sellest seiklemisest, et tuleb uus puhkus võtta.

Tänan kiire- ja sisuka vastuse eest!

Natukene olen ka juba Wundergroundis ajalugu uurinud ja ilma vaadanud, tõelist suveilma tõesti ei luba enam septembri lõppu aga sellist "Eesti suvi" laadset asja küll aga mõtlesin küsida ehk kellegil korduvalt kogemusi septembri lõpuga ja oskab midagi kommenteerida.

Rooma kohta ka natukene juba eeltööd tehtud ja uurisin siin erinevaid teemasid mis natukene värskemad aga kuna pole varasemalt seal linnas käinud ning tegu ühe kõige külastatuma linnaga Euroopas, siis lööb natukene pahviks algul ja ei oska kuskilt alustada :)

Vesuuvi külastus oli ka valikus ja kui kiidate, siis tundub, et peab kindlasti minema! Must be jätan meelde :) Ning Roomas plaaniks olla siis 1 öö aga minna hommikul sinna ning tulla ära järgmise päeva õhtul.

Aitäh!

Minu sarnase unistuse viis täide Estonian Air kui kandideerisin EA kapteni Immanuel Pärdi töövarjuks ning osutusin valituks. Ei olnud ma küll 10-aastane sel ajal aga kunagi 7-8 aasta pärast võib seda varianti ka proovida :-)

Läbisin turvakontrolli koos pilootidega ning lendasime Brüsselisse, terve lennuaeg edasi-tagasi sai kokpitis istutud ja küsida kõike mida hing ihkas!

Enne kui Adria oma Spliti liini välja kuulutas otsisime meeleheitlikult lennupileteid Spliti (juulis) ning selle paarinädalase otsinguperioodi jooksul ei leidnud ühtegi varianti mis oleks soodne ning lend ka lühike. Üldjuhul hinnad ikka 300-400EUR ning lennuaeg 7h. Tallinnast lennates aga 2h seega ma ei leia ühtegi põhjust miks mitte kasutada Adria teenuseid, saad kiirelt ja soodsalt kohale - ei mingit ümberistumist ega muud jama.

Tere!

Kuna suvi on väga populaarne hooaeg sõitmiseks ning tegu tipphoajaga, siis lootus sooduskoode saada on praktiliselt nullilähedane. Võib-olla Tallinki enda töötajate kaudu võib mingeid pakkumisi saada aga massilisi sooduskoode ei tule kindlasti.

Kui jätate Tallinn - Stockholm - Tallinn kruiisil check-ini tegemata alguses, siis muutub kogu broneering tühiseks ning ei saa sõita Stockholm - Tallinn otsa.

Kui keegi tuttav läheks sadamasse ja teeks Teil check-ini ära ning teie sõidate ainult Stockholm - Tallinn otsa ehk siis toimiks aga kas kogu see vaev, energia ja ajakulu on seda hinnavõitu väärt?

// Tallinn - Stockholm - Tallinn kruiisid on hetkel valdavalt terve juuli 94eur ja Stockholm - Tallinn - Stockholm kruiisid 85EUR ehk 94+85=179EUR kokku kuni neljale. Kahekesi minnes 89.5€ nägu.

Siiani pakkuda!

Juba mitmed inimesed ostnud siit ja saanud soodsamalt sõita.

Tere!

On ikka pakkuda, kirjutasin Teile postkasti.

Tere Reelmu!

23.02 väljumisele ei ole hetkel sooduspakkumist DeLux klassi kajutile aga näiteks saame pakkuda 23.02 väljumisele sviiti hinnaga 195EUR kajut.

Siiani pakkuda pileteid!

Liinireisid, kruiisid, päevakruiisid jne.

Lisaks saan huvilistele müüa eraldi kuponge maksumusega 15EUR kel huvi eraldi kupong osta ja siis oma reise tulevikus planeerida.

Hinnanäiteid:

Reisides kahekesi edasi-tagasi Tallinn - Helsingi - Tallinn on maksumus kokku 52EUR (sisaldab kõiki tasusid ja midagi juurde ei tule). Originaalhind olenevalt väljumisest oleks 76-150EUR.

Liinireis Tallinn - Stockholm või Stockholm - Tallinn, üks suund kuni neljale reisijale kokku A-klassi kajutis 48-58EUR. Originaalhind 154 - 204EUR.

Kruiis Tallinn - Stockholm - Tallinn kuni neljale A-klassi kajutis reedeti 70EUR, muudel päevadel 40-50EUR.

Küsi pakkumist, vastan nii kiirelt kui saab. Võib saata ka e-maili erasten (at) gmail com

Keegi Riina Lepalaane nimeline isik müüb soodsalt pileteid.. "Reisiks kaugele" nime alt, surfa ehk leiad veel midagi :)

Tere!

Kahjuks 8. jaanuar on kõik sooduskohad välja müüdud, pakkuda on alates 9ndast jaanuarist praktiliselt kõiki päevi.

Üldjuhul reedeti saan müüa 70EUR A-klassi kajut, teistel päevadel 40-50eur.

Tere!

Kogumaksumus kahele tuleb hetkel 47€ ja praeguse seisuga on kõikidele väljumistele pileteid saada.

Juhin ka tähelepanu faktile, et Tallink Takso kleebiskupongid ei kehti juulis, täpsemalt - "Pakkumine ei kehti reisimiseks perioodil 6.07.-2.08.2015."

Iseenesest ei pane pahaks seda tegevusviisi neile. Pagas on ikka äärmiselt raske ning kui neid korrektselt sinna asetada, siis see energiakulu + aeg on ikka meeletu.

Kui neid pagaseid asetataks kõik tööprotsesside haldajad tasapisi lindile, siis oleks ajakulu metsik. Nüüd kujuta seda ajakulu ette mis sinul kui reisijal kulub, et oma pagasit oodata. Aeg = raha. Mõne inimese 1 tund maksab juba mitusada eurot mille eest saab uue reisikohvri.

Ma reisinud alati 10-20 euroste reisikohvritega ja mitu aastat peavad vastu ning asjad kotis terved, pole probleemi.

Kui huvi on, siis pakkuda sulle 4 piletit TLL - IST - SSH 27. veebruariks. Ei pea Kairos ümber istuma ja saad nautida Istanbuli võlusid.

Müün 1470euroga.

Ise sai eelmine kevad käidud Larnacal Lufthansaga: Tallinn - Frankfurt - Larnaca. Ümberistumise aeg oli 1-2h aga kuna lennud toimusid selajal mil suured streigid olid, siis reis kujunes väga palju pikemaks aga see on teine teema.

Piletihinnad olid ka väga mõistlikud, kuskil 250eurot edasi-tagasi oli kui ma ei eksi.

Ehk kokkuvõttes - targem, lihtsam ja soodsam on osta kallim lennupilet vähe lihtsama marsruudiga. See raha ja aeg mis sa kulutas Moskvas teise lennujaama saamiseks ja kottidega seigeldes ei ole seda väärt.

Keegi oskaks mulle lollile ära seletada, et kuidas nad ometi pileteid müüvad? Sessuhtes, et puhas kelmus see pole ju, sest aegajalt nad ikkagi mingeid pileteid inimestele saadavad ja kuidagi keegi reisida saab.. kust saab suvaline ambaal osta omale niimoodi soodsamaid lennupileteid? Mis skeem see selline on?