Viimased kommentaarid

Me kulgesime sinna marsruudil Tallinn-Helsinki-München-Mauritius, alguses Finnairiga ja edasi Air Mauritiusega. Edasi-tagasi lennupilet algusega Tallinnast 15’700 EEK. Madalhooajal (jaanuaris-veebruaris, kui neil tormisem-vihmasem ja ehk ka juulis-augustis) peaks saama isegi alates 10’000 kroonist.

Suur pluss on see, et Mauritius pole massiturismi koht. Seetõttu pole saar ka turistide poolt ülerahvastatud ja praktiliselt üldse ei kohta turistidele suunatud skämmi. Kohalikud (umbes 2/3 rahvastikust on hindud) on hästi sõbralikud ning abivalmid ja seda üldse mitte ruupiate teenimise eesmärgil.

Saarele saabudes on oluline silmas pidada, et sul oleks ette näidata tagasilennupilet ja hotelli broneering. Vastasel juhul võib maale pääsemisega jama tulla.

Ööbimisvõimalusi on igasuguseid, sõltuvalt võimalustest ja soovidest. Le Cannonier, kus meie olime, on ülemise otsa hotell, aga foorumitest on silma jäänud, et ca 50 EURi/öö saab juba enam-vähem korraliku peavarju. Tasub veebis ringi vaadata.

Üldine hinnatase on mu meelest laias laastus Eestiga sarnane, muist asju on odavamad ja mõne asja eest tuli ka rohkem välja käia.

Kohapeal ringi liikumiseks on 3 võimalust: rendiauto ja takso on enam-vähem ühes hinnas, ca 800 EEK päev. Maitse asi, kas tahad ise rooli keerata või taksojuhiga juttu ajada. Rendiautod on korralikud ja samuti maanteed. Liiklus on seal vasakpoolne, aga mitte üleliia tihe ja sellega harjub kiiresti ära. Kolmas võimalus ringi liikumiseks on buss, mis on odavam, aga ei vii sind kõikjale kuhu tahad.

Igaks juhuks ütlen ka, et Mauritius ei ole nn. „metsiku loodusega” saar. Algupäraseid metsi on alles vähem kui 10% ja suure osa saare territooriumist katavad suhkruroopõllud. Kui aga tahta rannas peesitada või sukeldumas käia, siis on see väga hea sihtkoht. Ja kui pikk lennusõit välja arvata, on ka väga hea koht väikese lapsega minekuks, ajavahe Eestiga ainult 2 tundi, turvaline ja puhas.