Suvel rohkem lennusagedusi nii Lufthansal kui SAS-il
veigo
veigo
2. jaan 2023 07:25

Lennufirmad on hakanud broneerimissüsteemidesse laadima 2023. aasta suvehooaja lennuplaane. Aeroroutes andmetel kasvatavad alates märtsi lõpust lennusagedusi Tallinnast nii Lufthansa kui SAS.

LUFTHANSA

Tallinn – München liinil kasvab lendude arv 4 lennult nädalas 7 lennuni nädalas. Otselende Tallinnast Münchenisse pakub ka AirBaltic.

Tahaks loota, et lendude arv kasvab ka Tallinn - Frankfurdi liinil, mida Lufthansa on omajagu kokku tõmmanud.

SAS

SAS-i on avaldanud lennusagedused kogu suvise hooaja kohta. Nädalate lõikes võivad sagedused varieeruda.

  • Tallinn – Kopenhaagen liinil kasvab lendude arv 67 lennult 116 lennule. Samal liinil lendab ka AirBaltic.
  • Tallinn – Stockholm liinil kasvab lendude arv 552 pealt 572 peale. Samal liinil lendab veel Ryanair ja alates 26. märtsist Norwegian.

Kokkuvõtteks

Suvehooajal saavad meile olulised transiitlennujaamad lennusagedusi juurde. Arusaadavalt kasvatab see ka meie ühendusvõimalusi ja loodetavasti pakub positiivset hinnasurvet ka lennupiletitele.

Aga Pärnu-Stockholm?

0
0

Teada on, et SAS põristab suvel korra nädalas ATR-iga Stockist Vaasa liinil, aga Pärnu pole veel silma jäänud.

0
0

No praegu näitab expertflyer, et näiteks juunis lendab LH TLL-FRA liini igal päeval 3 korda, nädala seega 21 korda, Lisaks igapäevane LH TLL-MUC.

Swissi (LX) lendude arv Zürichisse suureneb ka suve edenedes 3-lt lennult nädalas kuuele.

Oleme LH Groupi jaoks õnneks väga hea turg. :)

Meie juurde lennatakse rohkem kui Riiga/Vilniusesse.

Helsingist on FRA lende samapalju kui meilt, MUC lende 2x päevas rohkem, kuid Swiss Helsingisse üldse ei lenda.

0
0

Tore oleks, kui need Swissi lennud TLL-ZRH oleks reaalselt operated by Swiss International ka, mitte ainult üks lend nädalas, nagu praegu on.

1
0

@henry086, kas ülejäänud lende opereerib mingi ebaturvaline lennufirma treenimata pilootidega?

0
0

@smallisland. Opereerib shady Air Baltic, kes selle tõttu regulaarselt plaanibki oma Riia lende 3-tunniste hilinemistega, vt BT317/318 ajalugu.

0
0

@henry086Oleks jah tore.

Minu isiklik enneustus on, et hakkab üha enam Swiss ise suve poole neid lende opereerima.

Airbaltic teeb sellesama töö küll ära odavamalt (see ongi selle asja point), kuid kuna tegemist on üsna hea täituvusega liiniga ning seega sugugi mitte viimase tähtsusega liiniga, siis eks jälgitakse tagasisidet ja sealt teada saadavat tegelikku teenuse taset.

@smallisland

AirBaltic opereerib neid LX ehk Swissi lende wetlease lepingu alsuel, mis tähendab seda, et lennuk ja meeskon on küll BT omad, kuid reisijale PEAB pakkuma täpselt sama teenust (sama produkt ja teenuse tase), nagu LX. Ednal plaan lähema kuu-kahe jooksul minna seda testima -- teades täpselt, mismoodi peab by book käima LX pardateenindus äriklassis HON reisijale, saan siis näpuga järge ajada ja kõik tähelepanekud saata LX Core Customer Care'ile.

Kuna Swiss maksab AirBalticule siiski konkreetsete asjade eest, siis järgneb sellele reeglina ka vajadusel tegevus. LX CCC on reeglina väga usin olnud nii vastama kui ka reageerima.

Aga jah, ka mina eelistan iga kell airBalticu asemele Swissi crewd.

3
0

@Raul, olen wetlease toimimisega kursis :). Minu postitus oli suunatud ühele siinsele kasutajale, kellel on kindlad tõendid, et BT ei ole turvaline firma ning seab reisijate elusid ohtu.

Nii et enne lendamist ma küsiks henry086 käest üle :D

1
0

BT lennukis, aga LX lennuna, ma äriklassis midagi LX lennukile erinevat ei märganud. Stjuardess naeratas sama tihti ja üritas pidevalt uusi jooke jm pakkuda. Reaalselt mulle A220-300 meeldib ja üksi kahesel toolil on mõnusam kui kahekesi kolmesel toolil nagu LX lennukite äriklassis. BT lennukit nad kasutavadki vist põhiliselt talvises graafikus, et täituvus parem oleks. Eelmine suvi lendas enamasti vist ikka LX lennuk, aga võin selles ka eksida.

0
0

Suvel lendas LX ja pea alati suurema lennukiga kui 223. Enamast oli 32S või 32N, aga nädalavahetustel lendas ka 32Q:).

0
0

mis need lühendid tähendavad nagu te paljud kommenteerite siin?

0
0

223 = airbus A220-300

32S = Airbus A320-200 ( ilma sharkletideta)

32N = Airbus A320neo

32Q = Airbus A321neo

Lisaks veel, kui kuskil peaks nägema 32A / 32B, siis need vastavalt A320-200 (Sharklets) ja A321-200 (Sharklets). Flightradar paneb vahel mõndadel LH lendudele millegipärast 32B, kuigi peaks olema 32Q (sest LH-l pole 32B tüüpi). Airbus A320-200 on olemas tegelikult ka 32R, aga neid enam eriti ei lenda, LH D-AIQF oli näiteks 32R.

0
0

Ja siis LH = Lufthansa, LX = Swiss ja BT = AirBaltic.

0
0
Kuidas muuta reisifotod unustamatuteks mälestusteks?
PrintMeEasy
Sisuturundus
Kuidas muuta reisifotod unustamatuteks mälestusteks?
Reisikindlustus – milleks? Mul on Euroopa ravikindlustuskaart!?
If Kindlustus
Sisuturundus
Reisikindlustus – milleks? Mul on Euroopa ravikindlustuskaart!?
Lennupakkumised
Foorum
Reisikaaslased