Ostetud ticket.fi kaudu Turkish Airlines lennud. Tuli meil, et lennuaeg muutus 5 min. Minnes Turkish kodulehele tuleb manage my booking all teade: Your flight’s date/time changed. You are required to contact our call center to confirm the recommended new flight. If you do not want to confirm your flight, you can cancel it through our call center.Helistasin klienditeenindusse ja seal väideti, et uue lennuaja saab kinnitada ainult vahendaja, seega ticket.fi. Võtsin nendega ühendust ja korduvalt. Väidavad, et lend kehtib ja kõik korras ja nemad ei saa rohkem midagi teha. Aga minul ei kao see veateade eest ära ja ma ei saa ei istekohti valida, mis on tasuta ja avatud teistele ega enne lendu ka online check-in teha.Olen palunud olukorra lahendamist nii lennufirmalt kui vahendajalt, aga ei midagi.Ilmselt lend kehtib, aga lastega ei ole tore kui kohad selguvad alles lennujaamas ja ei pruugi olla kõrvuti :-(Ma ei ole ühegi teise lennufirmaga kohanud, et peaks peale lennuaja minimaalselt muutmist oma lendu uuesti kinnitama.On kellegil olnud analoogset jama?
Nende "odavate" vahendajatega tihtipeale igasugu sekeldusi. Kui kõik nii nagu algselt plaanis, siis üldjuhul läheb hästi, aga muudatuste puhul paras vaev suhtlemisel vahendajaga. Turkish pole iial selline lennufirma, kes su lastest eraldi paneks, nende Tallinna esindusest paremat teenindamist pole ma ühegi lennufirma juures kohanud. Ehk tasub lihtsalt veidi varem lennujaama minna.
meil oli Turkishiga sama, Istanbuli-Colombo lennuaega muudeti mitu korda (meie jaoks positiivselt, lühenes ooteaeg Istanbulis) ja iga kord oli see mingi 5-10 minutit. Vist kokku 3x muutus lennuaeg. Ja vist oli nii, et alguses sai neid muudatusi ka vahendaja portaalis (sul peab seal kasutajakonto olema tehtud) kinnitatud , aga viimase kohta ei viitsinud enam reageerida, võtsime lihtsalt teadmiseks. Abikaasa, kes seda ajas, ütleb praegu, et tal oli ka alguses mingi väike segadus, aga kõik sai korda lõpuks
Meil reisini neli nädalat ja vahendusfirma kust piletid ostetud läks pankrotti mingi aeg.Käisime nädal tagasi ise lennujaamas Turkishi letis ja saime kinnituse,et meie piletid kehtivad ning pandi ka lendudele istekohad ära.Lisaks anti telefoninumber ja soovitati lennuajad päev varem üle täpsustada kuna meile piletid müünud firma seda ei tee ilmselt.Tegu mitme jätkulennuga.Väga positiivne kogemus ja meeldiv teenindus.Soovitan sinna helistada või kirjutada.Telefon 6231111 ja edasi valida 1.Usun,et saate kogu info,mida vajate.
Mul oli easyjetiga sarnane probleem. Jamasin ka pikalt, et mida see tähendab ja kuidas ma uuesti confirmida saan, lõppes asi nii, et see info oli vist ainult teadmiseks, igal juhul kuskil ühtegi probleemi ei tekkinud piletitega. Kui muretsed, mine varem kohale lennujaama. Ega kui pilet on ostetud, siis sind keegi lennult maha ei jäta.
Sinna esimesse postitusse tagasi minnes, siis osadel lennufirmades ei saagi online check-in teha kui lapsed on broneeringus. Võibolla pole asi isegi lennufirmades vaid riigis kuhu lennata. 5 min. lennu muutusel tavaliselt küll midagi confirmida vaja pole olnud, vaid siis kui midagi kardinaalselt muutub ja piletid tuleb uuesti välja kirjutada. On ka erandeid, näiteks Ryanair kes saadab mailile lingi iga väikese muudatuse kinnitamiseks.
Sain probleemi lahendatud Turkish Airlines Eesti esinduse kaudu. Väga asjalik suhtumine võrreldes Türgis? asuva kõneskeskusega.Sain aru, et Turkish nõuabki alati uuesti lennu confirmi kui aeg on muutunud, enamus lennufirmasid seda ei nõua. Aga absurd oligi see, et lendan ju mina ja miks ma ei saanud ise enda lendu confirmida kõnekeskuses, aeti jaburat juttu, et saan kinnitada ainult vahendaja. Eesti esindus seda ei väitnud.
Kas kinnitamine pole nõutud siiski mingist ajalisest muutusest alates? Ja sellest piirist väiksema muudatuse puhul piisab tavaliselt vedajapoolsest teavitamisest?Vähemalt mina olen küll saanud meili, et kuna lennuaeg muutus rohkem kui kaks tundi, siis pean kirjalikult teatama, kui aktsepteerin seda (või teatama, et pole uue lennuajaga nõus ja saan raha tagasi). Järeldan sellest, et alla kahetunnise muutuse puhul poleks mu aktsepti küsitud.Vastustus täpse lennuaja kontrollimise eest pannakse reeglina siiski tarbijale, või olen ma valesti aru saanud?
Suhtlesin ka sama probleemi pärast Turkishi Eesti kontoriga ning sain vastuseks, et probleemi peab siiski lahendama pileti müüja, ehk siis minu puhul Mytrip.com. Turkishi siinses kontoris saavad nad küll muudatuse piletil kinnitada, kuid teevad seda vaid juhul, kui lennuni on jäänud vaid paar päeva. Samas, piletil muudatust kinnitamata on pilet igati kehtiv.