Sain täna meilile info, et mu lend Ateena-Tallinn 15.07 on tühistatud. Lennufirma väitel neil alternatiive pakkuda pole. Valikus on neil 2 võimalust - antakse kinkekaart või taotleda refundi.
Palusin lisainfot, küsides, kas on pakkuda tagasilendu varem või samal kuupäeval Riia või Helsingi kaudu. 10 päeva jooksul on klienditeenindus lubanud vastata. Olen kurb ja segaduses...Kas osta uuesti oma kuludega uus tagasipilet? Hinnad on kahekordsed. Ja mis siis, kui võidakse tühistada ka sinnalend? Jama kui palju.
Mida teie teeksite?
15.07 on lend Helsingisse. Kui neile otse helistada ja rhulikult rääkida, siis nad tõenäoliselt suudaksid muuta tagasilennu Helsingisse. Sealt Tallinnasse pead ikka ise saama. See neid kindlasti ei huvita enam. Kui see ei sobi, siis annavad raha tagasi.
Ja kui neil on klienditeeninduse number, siis helistamine on alati parem ja kiirem, kui meilide saatmine jms.
Ja nt reisikindlustuse olemasolul võib saada sealt kaudu korvatud Helsingi-Tallinn (laeva?)piletite maksumus. Kuigi mugavust see tagasi ei anna. Paar korda olen muutnud niimoodi lende. Ükskord muudeti ära ajaliselt tagasilend Riiga, muutsin lennu alguskohaks Tallinna(pileteid ostes oli lendTallinnast "megahinnaga")
Aitäh kõigile, kes on vastanud. Ootan 10 päeva ja kui nende poolt pole ühendust võetud, kindlasti helistan kõnekeskusse.
Kust see info, et juulist enam Tallinnast Ateenasse ei saa? Aegeani koduleheküljel laseb lahkelt seda broneerida, just kontrollisin.
Suruvad hoolega oma voutšerit peale, millega ma ei riskiks.
Eile täiesti juhuslikult sattusin FB mingile Aegeani postitusele ja kommentaare lugedes vaatasin, et palju tühistamisi.
Sellest tulevalt läksin siis ka vaatama, et meie 22.10-28.10 reis on ikka jõus?!
No muidugi on cancelled.
Ei ole mina saanud ühtegi teavitust selle kohta ega ka minu reisikaaslased. Meiliaadress kõik toimib ja seda ei saa olla, et info minuni meiligaei liigu.
Esmase Miles sisselogimisega oli muidugi probleeme kuid lõpuks sain ilusti oma Miles kontole.
Tegin täna raha tagasimakse toimingud nende kodukal ära ja ootan 7 päeva, nagu kirjas. Menetlevad.
Kui selle ajaga nad hakkama ei saa, saadan korra otse meili, ootan veel viisakalt 7 päeva ja kui siis ka mitte, kasutan kaardikindlustuse võimalust.
Teemaalgatajale ma ka soovitaksin üle Helsingi või Riia tagasi tulekut ja vahe kompenseerib kindlustus, selle olemasolul muidugi.