Tegin eile õhtul airbnb kaudu broneeringu. Sain sellise kokkuvõtte:€124.00 x 2 Nights€248.00Cleaning Fees€50.00Airbnb Service Fee (includes VAT)€43.68Total€341.682018-05-01 19:43:04 +0000Payment (MASTERCARD €170.84Balance€170.84Täna hommikul selgus, et majutaja ei saa mulle pakkuda kõiki neid asju, mida vaja on (nt beebivoodi) ja tahtsin majutuse ära canceldada. Majutaja lehel seisab: CancellationsStrict – free cancellation within 48 hours of bookingCancel within 48 hours of booking and 14 days before check-in to get a full refund. Cancel up to 7 days before check in and get a 50% refund (minus service fees). Cancel within 7 days of your trip and the reservation is non-refundable.Ehk siis nagu mina aru sain, peaksin ma kogu raha tagasi saama? Hakkasin siis airbnb lehel canceldama ja seal saan vastuseks, et mulle tagastatakse 46,84 eurot! Aga mina maksin juba ju 170 eurot!!Selline siis pilt mul airbnb lehel: Cancel your reservationIf you cancel before Sun, May 13 at 4:00 PM (Setúbal time)You’ll be refunded 50% of the reservation price, and 100% of the cleaning fee, service fee and occupancy taxes (if applicable). Any coupon applied to this reservation will no longer be valid.Refund summaryView original receiptReservation Price (Refundable)€124.00Reservation Price (Non-Refundable)(€124.00)Cleaning Fee (Refundable)€50.00Airbnb Service Fee (Includes VAT) (Refundable)€43.68Total Refund€217.68Since you’ve only paid for part of the reservation, you will be refunded €46.84.Ma ei saa ausalt mitte midagi aru... Oli ju kirjas, et kui canceldan 48 h jooksul, siis saan kogu raha tagasi. Nüüd aga saan ainult 46 eurot! Kas ma peaksin laskma hoopis majutajal canceldada?
Mis kuupäevaks oli broneering? Kui saabumiseni on vähem kui 7 päeva, siis tagastatakse 50 % kogu majutuse tasust ja lisaks veel Airbnb teenustasu (sest tühistamine tehti 48 tunni jooksul).170.84 - 124See - Cancel within 48 hours of booking and 14 days before check-in - eeldab, et mõlemad tingimused on täidetud. Tühistus on tehtud 14 päeva enne saabumist ja 48 tunni jooksul peale broneerimist.
Ma saan ka samamoodi aru nagu vatse ehk kui broneeritud kuupäevani on vähem kui 7 päeva, on majutajal õigus saada sinult kokku 124 eurot, mida sa tagasi ei saa. Kuna sa oled 170.84 tasunud, siis saad tagasi 46.84 eurot. Iseküsimus on see, et broneeritud majutus ei vasta nendele lepingutingimustele, mille majutaja oli välja kuulutanud. Sel juhul sõltub nüüd konkreetselt Airbnb tüüptingimustest, kuid see võiks iseenesest anda aluse ikkagi kogu broneeringu eest tasutu tagasisaamiseks. Airbnb soovitab võtta ühendust majutajaga ja sel juhul kokku leppida tühistamises ja kogu raha tagastamises. Seega ma kirjutaks majutajale ja tooks välja, et kuna majutajal ei ole võimalik välja pakkuda neid tingimusi, mis olid pakkumises, siis palun majutajal ise tühistada. Kui majutaja sellega ei nõustu või sulle ei vasta 24h jooksul, siis kirjuta sellest Airbnb-le.https://www.airbnb.co.uk/help/article/544/what-is-airbnb-s-guest-refund-policyhttps://www.airbnb.co.uk/help/article/248/what-should-i-do-if-something-s-missing-or-not-as-expected-when-i-check-in
Ok, nüüd nägin, et 18 päeva on veel aega. Igal juhul siin on õpetus olemas selliseks olukorraks: https://www.airbnb.co.uk/help/article/767/what-is-the-resolution-center
Majutajal oli kirjas, et beebivoodid on olemas vastavalt võimalusele. Kuna keegi kommenteeris all, et nad said beebivoodi ja söögitooli, siis sain aru, et need ongi olemas. Kust mina pidin teadma, et sellel majutajal on mitu asutust ja beebivoodi on samal ajal mujale lubatud... Airbnb-ga olen juba facebookis ühenduses, aga nemad väidavad ka esialgu lihtsalt, et raha tagastamine on vastavalt majutaja tühistamistingimustele. AGA majutaja tühistamistingimused väidavad ju, et on free cancellation - miks siis ei ole??Majutaja ise laiutab käsi ja ütleb, et maksetega tegeleb airbnb ja tema ei tea midagi...
Veidi arvutades jääb mulje, et puudu 1 tärnikeReservation Price (Refundable)() €124.00.....()Since you’ve only paid for part of the reservation, you will be refunded €46.84Muud summad siis ei muutu ja saad tagasi täpselt 170.84
Olen 1x ka airbnb majutuse tühistanud, seoses korteris elavate prussakatega... Siis oli küll nii, et majutaja tegi mulle tagasimakse ja airbnb veel omakorda service fee eest.Soovitan sul ikkagi ühendust võtta airbnb´ga. Nad tavaliselt vastavad väga kiiresti.
Airbnb-ga olen ühendust võtnud! Nad väidavad, et majutaja tühistamispoliitika on Strict ehk siis ma peaksingi ainult 50% tagasi saama. Samas on majutaja lehel kirjas, et Strict – free cancellation within 48 hours of bookingCancel within 48 hours of booking and 14 days before check-in to get a full refund. Cancel up to 7 days before check in and get a 50% refund (minus service fees). Cancel within 7 days of your trip and the reservation is non-refundable.Ma taon nagu peaga vastu seina juba, seletades airbnb-le, et jah, tal on kirjas strict, aga samas on tal kirjas, et võimalik kõik raha tagasi saada!
Siinkohal on tähtis ka broneeringu tegemise aeg."Cancel within 48 hours of booking and 14 days before check-in to get a full refund"Selle järgi siis saab kõik raha tagasi siis, kui canceldad 48h jooksul peale broneeringu tegemist ja 14 päeva enne majutus kuupäeva.
See osa on mul kõik õige. Tegin broneeringu eile õhtul ja tahan täna canceldada. Airbnb helistas mulle ka ja seletas veelkord, et tegelikult on kõik õige! Majutajal ongi selline tühistamispoliitika, et tagasi saab raha ainult 50% ulatuses. Ehk siis tema tühistamispoliitika on "Strict". "Strict" tühistamispoliitika tähendab: 50% refund up until 1 week prior to check inAga kui ma võtan tema lehe lahti, siis seal on kirjas nii: Strict – free cancellation within 48 hours of bookingCancel within 48 hours of booking and 14 days before check-in to get a full refund. Cancel up to 7 days before check in and get a 50% refund (minus service fees). Cancel within 7 days of your trip and the reservation is non-refundable.Minu jaoks täielik vastuolu, aga keegi ei võta mind kuulda! Airbnb lubas nüüd majutajaga suhelda, et äkki ikka saan raha tagasi. Ja huvitav on ka see, et kui ma lähen majutaja lehelt otselingiga edasi tühistamistingimusi vaatama- "view details", siis viskab see otselink mind mitte "strict" tingimustele, vaid "strict (grace period)" tingimuste lehele ja selle tingimused on sellised, mis mulle sobivad ja millest mina alguses aru sain: Strict (grace period): Full refund if cancellation is within 48 hours of bookingOehh, segane jutt, aga see olukord ongi segane :(
Broneering on tehtud eile õhtu ja 18p reegliga peaks saama kogu papi tagasi. Nagu ma aru saan oled juba tühistanud, nüüd tee kõigest screenhotid ja saada veel kord kiri mujutusse ja koopia airbndsse, soovitavalt kõrgema astme supportti (meiliaadressid netis olemas). Arvan, et hiljem on ka võimalik panka pöörduda.Kui oled FB kasutaja, jaga oma kogemust ka nende FB majutuse ja airbnb lehel.
Ei, ma ei ole veel tühistanud. Suhtlen praegu airbnb-ga ja ootan nendepoolset otsust.
Kui muu ei aita, siis krediitkaardiga tasumise juhul saab lasta pangas makse tühistada, saadad kirjavahetuse ja screenshotid sinna ja OK.Eeldamine on muidugi kõikid eksimuste ema:) Kui oleksid küsinud beebivoodeid ja neid esialgse lubamise järel mitte saanud, oleks teine asi, kui aga ise ekslikult eeldasid, oled natuke ise süüdi.