Airtickets24

Tere,

Probleem lihtne:
Ostsin airtickets24.com leheküljelt piletid. Ostmine jõudis nii kaugele, et olin kõik pangateed läbinud ja suunati lõpuks leheküljeni(mis oli täiesti blank valge lehekülg, musta suure kirjaga), mis ütles:

"Your information have been sent to your bank and we are awaiting confirmation".

Nii seisis see lehekülg seal ees üle tunniaja, midagi ei juhtunud.

Hakkasin kartma, et tegemist mingi petuleheküljega ja hakkasin sinna emaili igaksjuhuks saatma, aga kuskilt emaili ka ei leia, ainult nende telefoni number on kodulehel. Saatsin kirja siis neile Facebooki.

Ei tea kuidas oleks võimalik, nüüd kas kätte saada oma piletid või siis raha. Emailile pole mingit confirmationit tulnud.

Ette tänades

Mul oli sarane olukord airtickets24 -ga. Kõige lihtsam, vaata kui raha on broneeritud kontolt (tavaliselt on mitu päeva enne broneeritud, kui maha läheb), on tehing tehtud, ja otsi kirju postkastist (gmailis lähevad need tavaliselt mingisse kõrvalkasti (mul näiteks uuenduste alla). Kui ei ole raha broneeritud, ei läinud tehing läbi ja broneeri uuesti.

Kui ikka oled segaduses, kirjuta neile: flights@airtickets24.com. Mõni tore Kreeka tädi ilmselt vastab :)

See minu teada ei ole airfasti järglane, kuid mulle tundub, et ärikontseptsioon on sama. Kreeka sait, hämamine, jama broneeringutega ning ettevõtte elukaare lõpus jääb suur hulk inimesi ilma rahata. Hiljuti otsisin pileteid Kesk-Ameerikasse ja ka Sri-Lankale ning skyscannerist tulid kõige odavama valikuna välja just airtickets24 vahendatavad piletid. Kuna ma mujalt ei leidnud nii soodsaid pileteid, siis olin peaaegu ostmas nende kaudu, aga väike guugeldamine aitas selle idee kiirelt maha matta. Internet on täis erinevaid negatiivseid kogemusi selle lehega. Eks negatiivsed arvamused ongi võimendatud (kuna seda ei viitsi ju keegi kirja panna, et ostis piletid ja kõik sujus veatult), kuid neid oli ikka natuke liiga palju.
Päris petuleht see ei tohiks olla, vähemalt hiljuti veel polnud. Põhimurena kumas läbi see, et kui midagi muuta tahad või lisainfot soovid, siis on lihtsam mööda searasvaga võitud metallposti üles ronida kui Kreeka "teenindajalt" adekvaatset infot saada (kui üldse kontakti saadakse).
Lugesin ka juhtumitest, et ei saadud päris neid pileteid, mida arvati, et broneeriti. Küll oli jätkulendudel mingi lend vahelt puudu, küll oli jamasid pagasimahuga jne. Kui tahad aga seda olukorda parandada, siis... loe eelmine lõik läbi.
Sellisest valgest leheküljest ei juhtunud lugema. Loodetavasti saate oma piletid kätte, kuid tulevikus soovitan küll kõigil seda broneerimislehte vältida. Mõnikümmend eurot säästu piletihinnas on tühitähi närvikulu ja võimaluse kõrval, et kaotad kogu raha.
Anna siis teada, et kuidas asi laheneb. Tegevusena soovitan kirjutada (iga päev) facebooki, e-mailile, twitterisse jne ning püüda ka helistada. Selline ajudele käimine võib töötada.

Kas arve pealt on raha broneeritud või mitte? On ju võimalik et süsteem lihtsalt crashis...

Kuidas teistel piletiostjatel kogemused? Olen ise lehte kasutand ning kõik on toiminud õlitatult. Samuti kui õigesti aru sain, siis Goa veahinnaga piletite puhul saadi just sellelt lehelt piletid kätte?

No offense, aga see, et "minul läks kõik hästi", ei ole eriline argument. Samamoodi läks mõnel väga hästi Maddoffi või Gildi investeerimisskeemis, kes oma raha kogemata enne crashi välja võtsid. :)
Nende opaque veebisaitidega on üldiselt reegel, et kus probleeme, seal väldi.

Selged jutud, Snoop.
Küsimus pigem selles, kas kellelgi piletiostjatest on olnud veel negatiivseid kogemusi peale teemaalgataja?
Pole ju selgeid vastuseid, kas selli käest on reaalselt raha kasseeritud? Erinevatel lehtedel pileteid ostes ikka vahest toimuvad mingid crashid…

Ma ei taha lehte õigustada, kuid samas leian ka, et ei tasu lehte maha matta ilma piisavate argumentideta.

See et internetis on negatiivseid kommentaare, pole ka väga tugev argument. Millise broneerimissaidi kohta neid EI oleks?
Seepärast, teised piletiostjad, tehke häält!

Hommikul sai pangaga suheldud aktiivselt ja õnneks pole siiamaani raha maha läinud, mis on suureks rõõmuks, kuid krediitkaardi andmed said kõik neile edastatnud ja isegi identifitseeritud, nii et pole välistatud, et kreeklased aeglased inimesed ja teevad makse alles mõne päeva pärast. Siiralt loodan, et nad seda lollust ei tee.

Igastahes kinnitas pank, et kuna probleemist on teavitatud nii panka kui ka teenusepakkujat, siis isegi kui raha maha läheb on üsnagi tõenäoline, et raha saab tagasi, kuid ajakulu võib tulla üle kuuaja.

Sellist lehte nagu airtickets24.com küll kellelegi ei soovita, naljaks, et isegi nende emaili peab kuskilt foorumitest otsima. Välispilt firmal ilus jne aga tegelikkus nagu nende maksesüsteemid ja asjad ikka nigelad.

Aitäh kõigile, kes aitasid ja mõtlesid kaasa. Eestlane on tore olla.

Kahjuks ei pea väide sellest, et kõikidele antakse negatiivseid hinnanguid, päris paika. Selle kinnituseks võib tutvuda näiteks brittide review lehega Reviewcentre.com.

Jah, igal broneerimissaidil on tõesti negatiivseid kommentaare, aga airitickets24 kohta leiad juhtumisi/hoiatusi/probleeme massiliselt. Praktiliselt igas endast lugupidavas inglise keelses reisifoorumis on selle vahenduslehe kohta mitmeid teemasid ja teemade all kohati kümneid kogemusi sellest, et mis kõik valesti läks.
Samuti on airticketsi reiting erinevatel arvustusega tegelevatel saitidel alati väga madal. Minu hinnangul kaalub see kõik selle üles kui mõned inimesed ütlevad, et said piletid kätte. Tegemist ei ole tänasel päeval veel mingi petulehega vaid lehega, millega puudub sisuline kontaktivõimalus. Sellest minu arust piisab, et airticketsiga mitte tegemist teha. Kellele meeldib selline loto, siis palun väga, kuid pakun, et enamusel trip.ee külastajatest on muud hobid.

No kui nüüd täpne olla, siis oli trip.ee ise see, kes alles mõned kuud tagasi soodsaid India pileteid läbi selle portaali soovitas. Tõenäoliselt on sajad eestlased nüüd oma reiside ootel. Kahjuks/õnneks ka mina ja hetkel on kõik sujunud - piletid käes, kõik on korrektne ja isegi ühe lennusegmendi muutus rahulikult üle elatud.
Ka näiteks Ryanairi kohta võib lugeda valdavalt negatiivset ja üks endast lugupidav reisisell ometi ju nendega ei lenda, kuid isiklikult tunnen, et ilma Ryanairita oleks minu reisimisvõimalused oluliselt kasinamad. Süsteemist tuleb lihtsalt üle olla, bluffima ei ole mõtet minna.

Minu meelest on ikka suhteliselt normaalne broneerimiskeskkond, ma vaatan, et esimest korda olen seda kasutanud aastal 2012, seega ei ole tegu uue firmaga.

Mul oli küll probleeme ühe lennuga (kommenteerisin kuskil teises teemas), kuid see oli selle süü, et lennufirma lennuaega muutis. Nende plussiks nad ise helistasid mulle ja üritasid kohe probleemi lahendada (paljud firmad ei helista üldse ise).

Mulle meeldib nende puhul, et neil on mastercard maksed tasuta ning alati saab kohe korrektse arve ilma eraldi küsimata. Ma ei ütleks, et neil teistest erinevad hinnad on, aga neil on mugavam keskkond kui mitmetel sarnastel keskkondadel, mida skyscanner ette viskab.

Olen keskkonda kasutanud korduvalt, kõik on hästi toiminud ning loodetavasti toimib ka edasipidi.

@rixpkk

Kuidas seis praegu on, kas olete piletid või raha kätte saanud?

Mul hetkel täpselt sama seis. Tahtsin osta pileteid Balile läbi airtickets24 ja nüüd on juba pikemat aega kiri ees "Your information has been sent...."

Lihtsalt ei tea, mida teha!

Kas see kiri mingi aeg siis kadus või panid ise lehekülje kinni?

Minul oli täpselt samasugune olukord kui teemaalgatajal. See tühi leht oli alati tekkimas just siis, kui tegin nn autoriseerimise pangaparoolidega. Siis sai suheldud nii panga kui Airtickets24-ga ja môlemad kinnitasid, et toiming läbi ei läinud. Proovisin 2 korda ja sama asi. Raha kaardilt bronnitud ei olnud ja piletit ega confirmationi ei tulnud. Kuna aga keegi teine sama hea hinnaga pileteid ei pakkunud, kasutasin mehe krediitkaardi (sama pank ja kaardimudel, mis mul), kuid nn identifitseerisin id-kaardiga (enda oma oli aegunud;):) - ja asi töötas ilusti, sain piletidkohe meilile ja kôik toimis tôrgeteta.

Ostsin läbi selle firma Helsinki-Bangkok piletid ja mulle saadeti korraga piletid meilile, kus booking code ja e-piletid. Kontrollisin ka Finnairi lehelt broneeringut ja näitab, et olemas. Reis toimub ise järgmine kuu ja nüüd need negatiivsed kommentaarid küll hirmutavad :D kas peaksin kartma, et äkki midagi nihu isegi, kui Finnairi lehel näitab, et olemas? Kui seal näitab, siis järelikult on ka raha Finnairini jõudnud?

Ostsin airtickets24 lehelt Qatar Airways piletid Bangkoki. Probleeme ei ole. Raha on broneeritud ja Qatar Airways kodulehel oli broneering ilusti olema ja sain istekohad valida. Eile ostsin, täna tsekkisin.

Just lendasin taas selle firmaga. Kuna reisimist on palju, siis tihtipeale nende pakkumine on üks parimaid. Mingeid probleeme pole õnneks siiani olnud, igasuguste küsimuste korral mis mul on tekkinud, vastati meili teel kiiresti.

Ostsin eile piletid selle portaali kaudu Sri Lankale. Makse tegin Master Debitiga ja 10 minutiga olid e-piletid maili peal olemas.

Ka minul tuli valge taust ja tekst “Your information have been sent to your bank and we are awaiting confirmation”. Tänase seisuga raha maha ei ole läinud ja airtickets24-lt mingeid kirju ka ei ole. Raha alles, piletit ei ole :)

Olen viimsase 2a jooksul ostnud korduvalt sellest portaalist pileteid Skandinaaviasse (Põhja-Norra, Taani, Rootsi). Mingeid probleeme pole kohanud, nende väljastatavad arved täiesti raamatupidamiskõlblikud.

Kas teemaalgataja ja teised murelikud kontrollisid, millega nad ennast pangas autoriseerisid? Koodikaartidel ju limiit peal (200€), seega kui piletid kallimad, siis tõepoolest ei saa koodikaardiga makset kinnitada.
Ise olen alati firma krediitkaardiga maksnud ja nagu ütlesin, probleemivabalt. Täpseid ostukordi ei oska öelda, aga kindlasti 10+.