Mina broneerisin jaanuaris 2014 Istanbulis viisaka hotelli 46 euri öö, augustiks oli sama hotelli ühe öö hind 250 euri ja täpselt kokkulepitud summa 46 ka maksin. Reisimeeleolu kindlustamiseks broneerisin varuks ka teise hotelli ning suhtelesin paar nädalat ka hotelliga ning siis lasin varubroneerigu vabaks.
Panen nüüd kinnituse ka lisaks kuna nüüd on hind hoopis teine.
Broneeringu number ........ PIN-kood ..... Teie broneering 15 ööd, 1 tuba Muuda Sisseregistreerimine neljapäev, 12. november 2015 (alates kella 14:00) Väljaregistreerimine reede, 27. november 2015 (kuni kella 12:00) Broneeringu tegija Heikki ....... (.........@gmail.com) Executive - Kaheinimesetuba, Double või Twin THB 83,27 Käibemaks (7%) sisaldub hinnas THB 5,83 Hind kokku THB 89,10 Parim hind garanteeritud
Maksate peatumise ajal majutusasutuses Fisherman Harbour Luxury Hotel and Spa Palun pange tähele: lisateenused ja -mugavused (nagu näiteks lisavoodi) ei ole siia arvestatud Näidatud hind on majutusasutusele makstav hind. Booking.com ei võta kunagi oma klientidelt broneeringutasusid ega muid tasusid.
Olen Booking.com partner-hotell. Hotell saab küsida ainult sellist hinda, mis on kirjas sinu bookingu kinnituslehel (see on sätestatud Bookingu ja hotelli vahelises lepingus). Ja kui kohapeal peaks tekkima üllatus, siis helista kohe Bookingu esindusse. Sa ei pea muretsema, sest Booking ja hotell lahendavad selle probleemi omavahel!
Maritelikene:
Jah tegin broneeringu ja lausa kolmele toale. Olin eelmine nädal Tais ja väga meeldis. Sellise hinnaga ( tuba 2 eurot 15 päevaks) ei ole ma veel näinud. Tundub uus hotell ja esimene võimalus külastada juuli kuust järgmine aasta. Igal juhul ootan mis saab ja kui reheturismi arvamus vett peab siis võib õnnelik olla:)
Booking.com on nii suureks broneeringusüsteemiks saanud, et iga normaalne hotell kardab, kui keegi sealt helistab ja sinu kaebuse edasi ütleb. Vahel harva olen pidanud bookingusse helistama ja peale nende kõnet hotelli on erinevad probleemid maksmiste vms saanud väga kiire ja positiivse lahenduse. Väiksema hotelli omanikud käivad pärast veel korduvalt uurimas, et ega sul ometi mingit probleemi enam ei ole. Kui hind broneeringu kinnitusel olemas, siis peab hotell seda aktsepteerima. Ja vajaduse korral võetakse see vahe mõne töötaja palgast maha, aga mitte sinu rahakotist, kui pead juba ähvardama hakkama.
Ei tahaks pessimist olla, kuid kõige tõenäolisemalt saad mingi hetk enne reisi booking.com-st kirjakese, et on juhtunud inimlik või tehniline viga ja selle hinnaga ei ole võimalik ööbida ning juurde on lisatud (soodus)pakkumine tunduvalt kõrgema hinnaga. Täiesti tavapärane praktika, kui mingi veahind internetis avalikustatakse ning hotell saab olematu hinnaga tavalisest kordades rohkem broneeringuid.
Mul selline huvitav lugu, et veebruariks on mul bronn booking.com kaudu Itaalias Bergamo minngisugusesse X külalistemajas märgatavalt parema hinnaga 2 suurt tuba. Peale bronnimist, helises tel. ja mingi tädi rääkis mulle lugu kuidas, see on vea hinnaga toad, selle raha eest ei saa seda ja palus tühistada, aga sammas võiks pakkuda soodus hinnaga tuba mulle. Kuna mu enda inglise keele oskus on kasin, palusin tal mulle pakkumine mailile saata ja siis otsustan mis teen. Hetke seisuga pole tulnud ühtegi pakkumist mailile ja ka bornn endiselt jõus. Ei tea kas on midagi karta, et kohapeal tekib probleem, antud hinna suhtes?
Tänasega siis asi läbi. Hotell ei andnud hinnas järgi ja booking leidis punkti mis võimaldas tühistada broneeringud. Jätsin praegu 120 euri öö ja lisaks hotellilt parem tuba pluss tasuta joogid kindlatel kellaaegadel. Bookinguga jäi diil veel standart tühistamis ja muutmis tingimustele. Ehk tuleb rahul olla sellega ja eks novembris näe mis teen selle bronniga.