Booking.com

Kuidas booking.com käitub vea hinnaga broneeringutega? Link bookingu lehele: kustutasin kuna oli liiga palju isiklike andmeid

Heikki, kas sa reaalselt tegidki oma broneeringu novembriks 2015? Ehk siis broneerid hotelli ja reisile lähed aastapärast???
Või mis sul see reaalne reisimise aeg on? Kui proovida broneerida näiteks veebruar-märts 2015, siis on hinnad hoopis teised.

Mina broneerisin jaanuaris 2014 Istanbulis viisaka hotelli 46 euri öö, augustiks oli sama hotelli ühe öö hind 250 euri ja täpselt kokkulepitud summa 46 ka maksin. Reisimeeleolu kindlustamiseks broneerisin varuks ka teise hotelli ning suhtelesin paar nädalat ka hotelliga ning siis lasin varubroneerigu vabaks.

Minu isiklik kogemus on selline, et kui sulle on saadetud kinnitus, siis nii ka on. Olen Hotels.com ja Agoda kaudu bookinud mitu üliodavat hotelli ja siiani olen alati ka valitud toa saanud.

Mul tekkis küsimus, et kas nende üliodavate hotellitubade broneerimine on pigem juhuslik, või saab neid sealt kuidagi otsida?

Maritelikene, kui oled sihtkoha ja kuupäeva valinud, reastad hotellid alates odavamast. Nii leiabki vastavatakse kuupäevadeks head hinnad.

Panen nüüd kinnituse ka lisaks kuna nüüd on hind hoopis teine.

Broneeringu number ........
PIN-kood .....
Teie broneering 15 ööd, 1 tuba Muuda
Sisseregistreerimine neljapäev, 12. november 2015 (alates kella 14:00)
Väljaregistreerimine reede, 27. november 2015 (kuni kella 12:00)
Broneeringu tegija Heikki ....... (.........@gmail.com)‎
Executive - Kaheinimesetuba, Double või Twin THB 83,27
Käibemaks (7%) sisaldub hinnas THB 5,83
Hind kokku THB 89,10
Parim hind garanteeritud

Maksate peatumise ajal majutusasutuses Fisherman Harbour Luxury Hotel and Spa
Palun pange tähele: lisateenused ja -mugavused (nagu näiteks lisavoodi) ei ole siia arvestatud
Näidatud hind on majutusasutusele makstav hind. Booking.com ei võta kunagi oma klientidelt broneeringutasusid ega muid tasusid.

Olen Booking.com partner-hotell. Hotell saab küsida ainult sellist hinda, mis on kirjas sinu bookingu kinnituslehel (see on sätestatud Bookingu ja hotelli vahelises lepingus). Ja kui kohapeal peaks tekkima üllatus, siis helista kohe Bookingu esindusse. Sa ei pea muretsema, sest Booking ja hotell lahendavad selle probleemi omavahel!

Maritelikene:

Jah tegin broneeringu ja lausa kolmele toale. Olin eelmine nädal Tais ja väga meeldis. Sellise hinnaga ( tuba 2 eurot 15 päevaks) ei ole ma veel näinud. Tundub uus hotell ja esimene võimalus külastada juuli kuust järgmine aasta. Igal juhul ootan mis saab ja kui reheturismi arvamus vett peab siis võib õnnelik olla:)

Booking.com on nii suureks broneeringusüsteemiks saanud, et iga normaalne hotell kardab, kui keegi sealt helistab ja sinu kaebuse edasi ütleb. Vahel harva olen pidanud bookingusse helistama ja peale nende kõnet hotelli on erinevad probleemid maksmiste vms saanud väga kiire ja positiivse lahenduse. Väiksema hotelli omanikud käivad pärast veel korduvalt uurimas, et ega sul ometi mingit probleemi enam ei ole.
Kui hind broneeringu kinnitusel olemas, siis peab hotell seda aktsepteerima. Ja vajaduse korral võetakse see vahe mõne töötaja palgast maha, aga mitte sinu rahakotist, kui pead juba ähvardama hakkama.

Ei tahaks pessimist olla, kuid kõige tõenäolisemalt saad mingi hetk enne reisi booking.com-st kirjakese, et on juhtunud inimlik või tehniline viga ja selle hinnaga ei ole võimalik ööbida ning juurde on lisatud (soodus)pakkumine tunduvalt kõrgema hinnaga. Täiesti tavapärane praktika, kui mingi veahind internetis avalikustatakse ning hotell saab olematu hinnaga tavalisest kordades rohkem broneeringuid.

Mina broneerin kõik oma hotellid Agodast,kuna siis ei pea raha kaasas tassima,tasumine juba peale tellimist vastavalt
hotelli tüübile.
Kõik toimib eriti Aasias.

Mul selline huvitav lugu, et veebruariks on mul bronn booking.com kaudu Itaalias Bergamo minngisugusesse X külalistemajas märgatavalt parema hinnaga 2 suurt tuba. Peale bronnimist, helises tel. ja mingi tädi rääkis mulle lugu kuidas, see on vea hinnaga toad, selle raha eest ei saa seda ja palus tühistada, aga sammas võiks pakkuda soodus hinnaga tuba mulle. Kuna mu enda inglise keele oskus on kasin, palusin tal mulle pakkumine mailile saata ja siis otsustan mis teen. Hetke seisuga pole tulnud ühtegi pakkumist mailile ja ka bornn endiselt jõus.
Ei tea kas on midagi karta, et kohapeal tekib probleem, antud hinna suhtes?

Maxil õige jutt. Eile tuligi nende ahvatlev 120 euri öö pakkumine. Samas panin otsingusse ja oh seda imet, jälle 2 euroga 14 päeva. Nüüd ongi 3 bronni 4 toa peale. Eks ma vaikselt suhtlen ja annan siia teada asjade käigust

Tänasega siis asi läbi. Hotell ei andnud hinnas järgi ja booking leidis punkti mis võimaldas tühistada broneeringud. Jätsin praegu 120 euri öö ja lisaks hotellilt parem tuba pluss tasuta joogid kindlatel kellaaegadel. Bookinguga jäi diil veel standart tühistamis ja muutmis tingimustele.
Ehk tuleb rahul olla sellega ja eks novembris näe mis teen selle bronniga.

Heikki! Jutt segane! Selgita palun meile...enne tasuta jooke.

Endal mul booking.com´ga väga head kogemused.
Probleemide tekkides on alati leitud sobiv lahendus ja mitte kunagi ei ole pidanud kuskil juurde maksma/kompenseerima, tavaliselt isegi vastupidi (olen saanud paar suuremat allahindlus-voucherit a´la 100eur ja tasuta ööbimist, aga kasutan bookingut ka suht tihti - ca 40-50 ööbimist aastas).

Mind ka huvitab, mis siis on see punkt, millele tuginedes booking.com tühistada sai?

Mul on mitu korda Bookingus sellist jama olnud, eriti magus pakkumine paari euro eest öö oli see:

Dear Mr. XXX,

Calling from the Baan Taling Ngam Resort and Spa.

First of all, I do hope this email will find you in good health and prosperity. Also thank you very much for having chosen to stay with the Baan Taling Ngam Resort and Spa. With regard to your Reservation via Booking.com received last Thursday, I regret to inform you that there was an error in the rate loaded into the system. I wish to apologize for providing you aw wrong quote. Our Hotel Manager has been asked to coaching and counseling the staff to ensure that this would not happen again

In additional I am very pleased to offer you a special rate at THB-12000 Net inclusive of daily breakfast and upgrade to Deluxe room - Sea View on the night of December 25 - January 5 and THB-4500 Net on the night of January 6-9, 2010. This rate is discounted from Rack Rate at 50% discount. Mr XXX, we do apologize for the inconvenience caused to you and do hope, on your visit to Samui, to have the pleasure of welcoming you at our “Baan Taling Ngam Resort and Spa.

If there is further information you may need, please do not hesitate to contact me.

Best Regards,
XXX

Kui ma tühistamisega nõus polnud tuli järgmine kiri Bookingust:

Cancellation message: We have been contacted by the hotel. Unfortunately we have to inform you that the hotel has to cancel the booking made through Booking.com. Hotel agreed to cancel this reservation with out charge, see notes below.. We are sorry for the inconveniences caused.

Keegi mingit punkti seletama ei vaevunud, saadeti pikalt nii Bookingust kui kohapeal, kuigi tegu väga soliidse hotelliga.

Isiklikult ei näeks probleemi, kui selline ühenduse võtmine toimub nii 24h jooksul broneeringu tegemisest ja reisini on veidi aega. Vigasid ikka juhtub ja kui need viisakalt lahendatakse, siis mis seal ikka.