On kellelgi kogemusi, mis saab kui olen teinud majutuse broneeringu kaardiga, mis reisi hetkeks enam ei kehti? Broneerisin just Bookingu kaudu jaanuari reisiks korteri (panin küll makseviisiks, et maksan kohapeal), aga broneeringut tehes jäin mõtlema, et kui kaart aegub selle aasta detsembriga, siis kas see broneering uuel aastal enam üldse kehtib või tühistatakse ära? Hetkel muud kaarti paraku ei ole ja praegu on soodsad Black Friday diilid, seega ei tahaks ka selle peale minna, et kui uus kaart jõuab, siis tühistada ja tõenäoliselt kallimat hinda maksta. Iseenesest praeguste kaardi andmetega lasi broneeringu ilusti läbi.
Broneeringus saab kaarti muuta. Kui uus kaart saabub, paned lihtsalt selle numbri sisse ja kõik.
Mulle on tulnud bookingu poolt e-post, sms ja/või äpis teade, et makse ebaõnnestus ja palutakse see asi korda ajada. Siis sõltub probleemi olemusest, kui kontol polnud piisavalt raha, saab seda juurde kanda, aegunud kaardi puhul see kehtiva vastu vahetada ja korras. Muidugi olen ma asjad korda ajanud enne broneeritud ööbimist. Kui ma oleks meeldetuletust eiranud ja hotelli saabumise ajaks toimivat kaarti seal poleks, siis ma ei tea, mis saanud oleks, kas ma oleks üldse öömajale saanud. Tõenäoliselt mitte. Ma pole selle teadasaamiseks kunagi riski võtnud.
Muidugi tuleb see teema päevakorda ettemaksuga ööbimise puhul. Kui ettemaksu ei nõuta ja maksmine alles hotelli letis saabumisel, siis pole vahet, mis kaart bookingus üleval on või kas üldse.
Aga muidu ma arvan, et pole vaja liigselt muretseda, küll nad tuletavad mingil moel meelde, kui raha kättesaamisega probleem, esimese hooga kohe üle parda ei visata. Jamaks läheb ainult juhul, kui üldse maksta ei taha:)