On kellelgi kogemusi, mis saab kui olen teinud majutuse broneeringu kaardiga, mis reisi hetkeks enam ei kehti? Broneerisin just Bookingu kaudu jaanuari reisiks korteri (panin küll makseviisiks, et maksan kohapeal), aga broneeringut tehes jäin mõtlema, et kui kaart aegub selle aasta detsembriga, siis kas see broneering uuel aastal enam üldse kehtib või tühistatakse ära? Hetkel muud kaarti paraku ei ole ja praegu on soodsad Black Friday diilid, seega ei tahaks ka selle peale minna, et kui uus kaart jõuab, siis tühistada ja tõenäoliselt kallimat hinda maksta. Iseenesest praeguste kaardi andmetega lasi broneeringu ilusti läbi.
Broneeringus saab kaarti muuta. Kui uus kaart saabub, paned lihtsalt selle numbri sisse ja kõik.
Mulle on tulnud bookingu poolt e-post, sms ja/või äpis teade, et makse ebaõnnestus ja palutakse see asi korda ajada. Siis sõltub probleemi olemusest, kui kontol polnud piisavalt raha, saab seda juurde kanda, aegunud kaardi puhul see kehtiva vastu vahetada ja korras. Muidugi olen ma asjad korda ajanud enne broneeritud ööbimist. Kui ma oleks meeldetuletust eiranud ja hotelli saabumise ajaks toimivat kaarti seal poleks, siis ma ei tea, mis saanud oleks, kas ma oleks üldse öömajale saanud. Tõenäoliselt mitte. Ma pole selle teadasaamiseks kunagi riski võtnud.
Muidugi tuleb see teema päevakorda ettemaksuga ööbimise puhul. Kui ettemaksu ei nõuta ja maksmine alles hotelli letis saabumisel, siis pole vahet, mis kaart bookingus üleval on või kas üldse.
Aga muidu ma arvan, et pole vaja liigselt muretseda, küll nad tuletavad mingil moel meelde, kui raha kättesaamisega probleem, esimese hooga kohe üle parda ei visata. Jamaks läheb ainult juhul, kui üldse maksta ei taha:)
Kui bookingus kaarti ei uuenda, siis tühistatakse broneering ära. Isegi kaardi kehtivuse viimasel kuul võib sellega probleeme tulla, samuti ei pruugi sellisega kohapeal maksmine õnnestuda. Korra läbi tehtud. Booking muidugi saadab teate kui vaja kaarti uuendada.
Mina olen teenusepakkujana 9a Bookinguga asju ajanud, nii et makseviisidega väga tuttav.
Kui valisid kohapeal maksmise võimaluse, siis üldjuhul kedagi su kaardiandmed ei huvita.
Juhul, kui Bookingu jaoks sinu kaart tagab broneeringut ja kaart ei kehti enam, tuleb sulle teavitus, et uuendaksid kaardi andmeid. Automaatselt ei tohiks küll tühistamist toimuda.
Ma olen olnud Austrias hädas majutajaga, kes ei soovinud kohe üldse, et ma maksaksin mingi teise kaardiga kui see, mis broneeringu ajal bookingus üles oli antud.
Olen igasuguste kaartidega kohapeal maksnud, tavaliselt ei oma see üldse tähtsust millisega broneerisid kui on tasumine hotellis. Ka abikaasa on vahel oma kaartiga maksnud, kuigi ta ei ole üldse olnud broneeringuga otseselt seotud.
Aitäh vastanutele, avastasin, et on tõesti kaardi uuendamise võimalus eraldi olemas. Eeldan, et sama süsteem on siis ka AirBnbs (kuna tegin sama kaardiga ka seal keskkonnas broneeringu, aga seda pole veel kinnitatud, seega ma lisavalikuid veel ei näe)?
Mul on sarnane kogemus Lätis nagu Jaanapr välja tõi. Broneering oli tehtud kaardiga, mida kasutasin ainult internetis arveldamiseks ja seda polnud kaasas. Valitud makseviisiks oli kohapeal tasumine, aga hotelli retseptsioonis öeldi, et turvakaalutlustel ei ole neil lubatud teise kaardiga makset vastu võtta kui ainult see sama kaart, mille andmed broneerides sisse pandud, sõltumata asjaolust, et kaardi valdaja andmed olid samad (mõlemad kaardid minu nimel). Lõpuks siiski asi lahenes kenasti, tühistati mu broneering kohapeal ära ja ostsin nö tänavalt tulijana uuesti majutuse, aga edaspidi olen targem olnud ja igaksjuhuks ikkagi alati võtnud kaasa sama kaardi, kuigi rohkem ei ole tõesti kuskil selliseid probleeme olnud, ka mitte siis kui broneerin kellelegi teisele ja ta maksab kohapeal oma vahenditega.
Bookingus on täitsa võimalus, et märgidki et maksad sina aga tuba on hoopis teisele isikule.
Aga mis saab siis kui pangakaart on blokeeritud 3 vale pin tõttu?
Kas CCV kood kehtib edasi? Minul on olnud juhus et hotellid-värgid on broneeritud ja kohapeal metroopiletit ostes vot ei tule kood meelde. Kaks korda panin valesti, edaspidi maksime abikaasa kaardiga. Kas kohapeal saab maksta nagu internetipangas numbritega, kasutamata kiipi ja pin koodi?
Jutt on Mastercard deebetkaardist.
to Sämm Sung pangakaardi koodi saab pangaäpis muuta, mul on sama juhtunud et aju blokib ära õige pini