Booking kaudu broneerimine

Tere!

Sooviksin teada kas keegi on läbi www.Booking.com broneerinud villat või maja välismaal. Mul soov broneerida läbi WWW.Booking.com maja või villa Tenerifel. Aga kuna ise olen ainult läbi Bookingu broneerinud Eestis maju siis ei tea kas välismaal on sama.

Äkki on kellelgi kogemust ja oskab mind aidata.

Booking.com-i kaudu võib kõike broneerida, mis neil on väljas. Neil on sama teenus mis Eestis ka välismaal. Samas võid ka omanikule otse kirjutada.

Kõik on Booking.com-iga kena kuni selle hetkeni, kui mõni tehniline probleem juhtub või keegi broneeringu põhjendamata üles ütleb ja booking.com käsi laiutab. Ütleme nii, et villa omanik garanteerib ilmselt sulle sama teenuse mis Booking.com, aga omanik otse võib paremat hinda anda .

Kasutasin Booking.com-i sadakond korda, aga viimane kogemus nendega oli niivõrd halb ja uskumatult ebaprofessionaalne, et nüüd eelistan otse omanikult või hotellist broneerida. Omanike andmeid leiab kõikjalt netist ja kui veidigi keelt oskad, saad broneeringu kiirelt tehtud. Kui soovid, saad kasutada Booking.com-i, vahet pole mis riigi majutust kasutad, kõik on ühtemoodi.

milleks oli vaja järjekordne bookingu teema tekitada, teine just oli esilehel? Lilian on ikka veel omaette eriline koomik. Kindlasti on probleemide korral "lihtsam" asju ajada omaniku vöi hotelliga, kindel see :)

Norsu, ma olen pool maailma kindlasti läbi reisinud ja erinevaid variante kasutanud. Booking.com on mugav kasutada, pildid, hinnad ja reitingud väljas, kuid minu kogemuste järgi ajan asju edaspidi pigem omanikuga kui Booking.com-iga, kus suure soperdamise eest pakuti absurdset kompensatsiooni ja asjaajamine sarnanes Inglismaa pangaarve avamisega. Raha oskavad võtta, vastutada jamade eest ei taha.

kas booking on ainuke broneerimissüsteem? Omanikud ise on huvitatud bookingu, expedia, tripadvisori kasutamisest, sest makstud komisjonitasu eest oled sa nähtav. Hotellist otse ostes on hind tihti kallim, olen ise hotellis õelnud, et pikendan viibimist agoda hinnaga ja öeldi ei, tegin siis kohe 2 sammu eemal broneeringu netis ja voila, läks komisjonitasu vahendajale ja hind ikka odavam. Probleemide korral on suurel tegijal vöimalused asja lahendada, sind kui üksikindiviidi puu taha saatmisel on abi raske loota. Et Liliani jutt ei oleks niisama soe õhk, kirjuta teistele tripi kasutajatele ka milles probleem seisnes jne. PS kui 100 korrast ühel on mingeid probleeme olnud, siis mitu korda oleks probleeme olnud otse korteriomanukult ostes ja mitu korda rahast ilma jäänud?

Ma ka just imestan, et 1% ebaedu sai otsustavaks, et loobuda teenusest. Minu möödunud 15-st bookingust 1 (ehk 6%) öeldi hotellis üles, kuna "vabu kohti pole" ja kui ma palusin recepcijal tungivalt helistada kuhuiganes, kuni ma ööbima saan, siis lõppes see mulle tasuta ööbimisega teises hotellis ja hommikuse bookingu-poolse ülehelistamisega, "kas on pretensioone" ning hotellipoolse hommikusöögi-, vabandus- ning ümmardussesiooniga. Tundsime küll ennast kunnidena :)

Minu kogemused on samuti mitu korda tõestanud, et otse hotellist või omanikult hinda küsides on hind kõrgem kui läbi bookingu. Korra on olnud jama, kui booking saatis mulle paar päeva peale hotellikülastust teate, et kuna ma seal ei viibinud (kuigi viibisin) ja õigel ajal broneeringut ei tühistanud, siis nad debiteerivad mu krediitkaarti ühe öö summa ulatuses ja seda nad ka tegid. Mina aga olin hotellis oma arve juba kinni maksnud. Saatsin bookingule vastumeili, et ma siiski olin seal ja tasusin ka hotelliarve seal ja paari päevaga oli raha mu kaardil tagasi ja vabandav e-mail ka. Kogemused positiivsed. Ja ei ole vahet, mis riigis sa maja, korterit, hotellituba broneerid, süsteem on ikka sama.

P.S Lihtsalt erinevate broneerimissüsteemide erinevate hindade võrdlemiseks soovitan kasutada majutuse otsimisel aga hotelscombined.com lehte, booking ei pruugi olla kõige soodsam.

Lilian ütles: "Raha oskavad võtta, vastutada jamade eest ei taha." Sinu käest võtab raha hotell, mitte Booking.

Aga palun samuti, et kirjeldaksid ma probleemi täpsemalt. Vaatasin huvi pärast järele, et paari viimase aasta jooksul olen läbi nende teinud 80 ööbimist Euroopas ja Põhja-Ameerikas, pikema ajaloo vältel tunduvalt rohkem. Ühtegi lahendamatut probleemi hotellide või bookinguga ei ole tekkinud. Seega tahaks väga teada ka negatiivsetest kogemustest.

Vaatasin ka oma nelja viimase aasta broneeringud booking.com-is üle. Kokku sain 52 ja ei tulnud samuti meelde ühtegi lahendamatut probleemi. Kui lugeda korralikult läbi kogu tekst, mis broneeringu lehel kirjas, siis reeglina ka probleeme ei teki ja kui tekib, siis hotelliga, mitte bookinguga.

Booking on probleemid alati lahendanud. Nii mõnigi hotell on nende süsteemist peale minu külaskäiku kadunud, seega loeb ka antud tagasiside. Ka hind on erinevates bookingsüsteemides ALATI odavam. Ei ole keegi odavamat hinda pakkunud, isegi kui väikses majutuses pererahvaga õhtul kallist veini tinistada ja uurida "mustalt" järgmise öö veetmise kohta. Järgmisel päeval bookingu broneeringut ette näidates on pahameel suur, aga teha pole enam midagi.

Arusaamatuks jääb ka teemapüstitus - kas teha läbi bookingu või läbi bookingu? www või WWW ei oma küll mingisugust vahet.

Bookingust ja probleemide lahendamisest. Pole kuni eelmise aasta kõrghooajani probleeme olnud, kuid itaallased oskasid korraldada - müüsid hotelli topelt välja. Bookisin merevaatega toa hotellis, kus oleks pidanud olema merevaade ja konditsioneer. Esmalt ei tahetud tubagi anda. Lõpuks peale tõsisemat arvete klaarimist sain toa, mis oli koristamata, vaatega sisehoovi prügikastidele ja ilma konditsioneerita katuse all. Kes teab, mis valitseb Itaalias augusti alguses, see saab aru. Jälle tõsisem arveteklaarimine retseptionis ning kaks tundi jalutuskäiku linna peal, et anda hotellile aega koristada. Ahjaa, ennem ei liigutatud, kui lubasin Bookingdotkommi kaevata. Linnast tagasi tulles oli tuba korras, lõhnaküünlad nurkades, tavaliste linade asemel siidlinad ja rätikud. lisaks veel vabandused ette ja taha. Tõsi, konditsioneeri ei saanud, kuid kolm ventilaatorit tariti tuppa. Kaks päeva peale hotellist lahkumist helistati bookingdotkommist ja küsiti probleemi olemust, mida ma ei olnud kitsi neile seletama (tuli välja, et hotell oli ise bookingule minu peale kaevanud). Finaaliks oli Eestisse tagasijõudmisel prii majutus nädalaks Itaalias - ole mees ja anna teada, millal tahan. Niiet, booking klaarib kõik ära ja paremini kui ette kujutada oskad. Kui aga ise tüüpiline mitte millegiga rahul olev eestlane olla, siis ongi alati kõik teised süüdi ja sama mõõdupuuga mõõdetakse ka tagasi.

Hei. Kes oskab nõu anda kuidas bookingule nö "kaevata" või lihtsalt infot anda/küsida. Nimelt broneerisin ühe majutuse millel oli tasuta tühistamine, kuid pre-authorizationi raames broneerisid siiski kohe mingi raha kaardilt. Majutuse tühistasin juba mitu ndl tagasi, kuid broneering on endiselt üleval ja kuidagi seda ära ei saa ning aru ka ei saa kaua see seal veel on (esialgselt plaanitud ajani on veel poolteist kuud). Kuna broneering on tühistatud ei saa kuidagi enam selle omanikuga suhelda ka,tel. number mis oli algselt broneeringu kinnitusel ei vasta. Kas bookingul on mingi email, kuhu sellises olukorras kirjutada?

Bookingul on olemas ka eesti keelne helpdesk kus töötavad väga asjalikud inimesed. Võid läbi homeuseri näidatud lingi nende poole ka eesti keeles pöörduda.

Tänan homeuser ja johhaidii. Võtan homme ühendust.

Lumimumm, mul oli sarnane asi,et oli kirjas, et tasuta tühistamine, kuid hotell broneeris raha, aga raha tuli tagasi 2 nädala pärast, sealjuures broneeringut ei ole tühistanud. Ka ei meeldinud see, et niimoodi tehakse ja veel 3 kuud enne reisi

Olen kõik broneeringud teinud läbi Booking.com-i. Viimati bronnisin hotelli siinsamas Taiwanil. Päev enne hotelli minekut avastasin, et neil on veel soodsam hind samaks kuupäevaks, mis olin ca kuu aega varem bronninud. Unustasin, et 24h varem ei saa enam vana broneeringut tühistada. Maksin juba uue (soodsama) broneeringu eest ära ja asusin vana kustutama. Korraga koitis, et soodsama hinna pähe olin maksnud hoopis topelt- vana+uus broneering. Sõbrantsi õhtusel helistasin kohalikku Booking.com kõnekeskusesse ja rääkisin oma mure ära. India aksendiga klienditeenindaja lasi mul u. 10 min oodata ja kui uuesti ühendust võttis, siis teatas, et ta sai tühistada mu vana (kallima hinnaga) bronni ja kehtima jäi soodsama hinnaga broneering. Raha sain vana broneeringu eest suht kohe tagasi. Seega väga ok kogemus. Ilmselt siin sõltub kõik klienditeenindajast ja hotelli personalist, kas ja millisel määral nad on valmis kliendisoovile vastu tulema.

Minul ei ole Booking.com -ga probleeme olnud

Lisaks omalt poolt ka natuke. Olen ka kuskil 50 bronni bookingus teinud. Booking on siiamaani käitunud väga hästi. On tõesti eesti keelne teenindus kui neile kirja saadad. Ühe bronniga madistasin mitu kuud nendega. Lihtsalt oli bookingus üliodavalt (2 eurot 15 päeva ja viis tärni Tais) saadaval hotell. Bronnisingi kolm tuba ära ja siis algas jant selle ümber. Lõpuks hotell ja booking tegid letist poole hinnaga ja kõik teenused peale kauba. Meie jaoks sai asi hoopis muu lahenduse. Lihtsalt jäi reis ära ja kuu aega hiljem saime vanemateks.

Tere. Kui mul on probleemid majutusega ma saan helistada numbritele - Klienditugi inglise keeles:800 0111 666 või Klienditugi vene keeles:800 0111 668. Kas see on tasuta kui ma helistan olles välismaal? Või sel juhul on mingid teised numbrid?

to Jaanika30 Need telefoninumbrid on riigisisesed ning nende puhul kehtivad kohalikud tariifid. Rahvusvaheliste kõnede puhul kehtivad rahvusvahelised tariifid. Bookingus on näha ka erinevate riikide telefoninumbrid. Selleks on aga vaja teada, mis riigis viibid. Veel on olemas rahvusvaheline klienditeenindusliin Genius kasutajatele:+44 20 3684 7925

Ehk on abiks: https://secure.booking.com/content/cs.et.html?label=gen173nr-1FCAEoggJCAlhYSDNiBW5vcmVmaEKIAQGYAQu4AQbIAQ7YAQHoAQH4AQuoAgM;sid=29768b9bb3abbb0bdc335e59adca264f;dcid=1 Kerid alla ja valid "Vajate ikka veel abi" ja sealt paremalt "Teised piirkonnad ja riigid"