Viimased kommentaarid

Minu arvates, sm. Vaino, on kultuurihuvilise postitus oluliselt loetavam, kui nii mõnedki teised, millest silmatorkavamate üle siin hiljuti on pikki vaidlusi peetud.

Mina aga ootaks hoopis objektiivset arvamust selle konkreetse reisi kohta kasutajalt Reisikaaslane125, sest mul on andmeid, et ka tema tegi selle bussiringreisi kaasa.

See on tõesti juristi lause musternäidis, mille mõttest võib keskmine ja alla selle inimene aru saada nii ühte kui teistmoodi. Ning igal juhul on see arusaamine võimalik tagurpidi keerata :)

Veigo, ega me ei saa keelata näivalt loteriiga väiksema IQ numbri tõmmanud inimestel erinevaid foorumeid külastada ega oma sõna sekka öelda. Ilmselt neid ei häiri, kui nad ennast väljendades selle numbri väiksusele (loodetavasti põhjendamatult) ilmseid vihjeid annavad ning sellega endast soovida jätval imagol lasevad "hiilata". Ma arvan, et tegelikult madala IQ tüüpe siin palju ei käi.
Enesekriitilisemad inimesed siiski tunnevad muret ja hoolitsevad selle eest, et oma kogemusi ja emotsioone jagades oleks edastatav mõte ladus ja sisu lugejale nauditav. Siinjuures vahepalaks sügav kummardus emakeeleõpetajatele, kes peavad tegelema nii põmmpeade kui geeniustega aga ega teie ka imesid ei pea suutma teha :)
Ehkki kõik ei ole sündinud kirjanikud, küündiks vast enamik ennast nii palju kontrollima, et primaarseks ei saaks mitte kõige kogetu (re)tsenseerimata välja puristamine, vaid, eriti, kui on juba tähelepanu vajakajäämistele juhitud, siis võiks enda loomingu enne avaldamist veidi kriitilisema pilguga kasvõi korra üle lugeda.
Ajad küll muutuvad, kuid arusaam, millises selts- või keskkonnas ennast mil moel väljendada sobib, näitab ka ilmselt intelligentsi taset. Jou-jou ajast ei peagi välja kasvama, kui suudad kohaneda hetkeolukorraga.

Ilmselt teenindaja testis Sind. Kui sa oleksid soravalt (omast arust) poola keelt hakkanud vastu patrama, oleksid nad Su snäkke ja eriti jooke hakanud piirama.

Te, autoreisijad, olete ikka täiega imelikud veidrikud (k.a. Old Man & Co). Meie oleme ka.

Mina süüdistaksin pinginaabrit töö juurest. Ta on ka selline, noh... Nakatas mind. Sümptomid süvenevad.

Minu puhul on jällegi see suur, et mind on liiga palju erinevate lennufirmade vahel solgutatud, see mitte ei rahusta vaid kruvib pinget juurde. Eks ma tavaliselt hakkan juba teel lennujaama tipsutama, et lennukisse jõudes oleks soe n.ö. sees. Kainena ma _põhimõtteliselt_ ei lenda. Mitte nüüd nähtavalt purju ei joo, kuid siiski ikke nii, et nokiks. Samas lennufirmasid see häirib aga ma tõesõna päris kainena jalga lennukisse _ei_ tõsta.
Olen muidugi ka alkoholita varem lennanud, jube oli 8-0 See hirm on olnud minus ikka koguaeg aga Nörrika puhul kuidagi eriti nüüd.
EirBoltikuga lennata nii palju ei kartnud, ei teagi millest see sõltub.

rendipiloot Ervin Hõkk

Alexz, kuis selline kuri lennuhind õnnestus kokku kududa? Mis ajal sellised hinnad, mis võluotsingu kaudu ja ikke edasi-tagasi korraga?

Täiesti uskumatuna kõlab nende küsimuste taustal fakt, et jana76 on juba 8 aastat tagasi Tripiga liitunud. Arvan, et see konto on kaaperdatud või võlgade katteks ära müüdud :)

Vastavat infot on nii mõnelgi, kes on seda otsinud ja leidnud. Sõltuvalt riigist võivad tingimusteks olla nii erinevad vanused, pikkused kui kaalud.

Eks ilm on ikke muutlik. Kui veidi pikemalt Zakopanes peatuda, siis saab ehk veidi ilma valida, millal mäe otsa minna. 03.07 oli näiteks väga mõnus ilm selleks.

@ tripp
Slovakkia pool...
Mõni aasta tagasi plaanisin Zakopane poolt üles mäkke sõita aga eelneva info järgi just sel päeval, kui mulle oleks sobinud, oli trammiliiklus suletud ja käisime hoopis Slovakkia poolt Lomnický štít-il aga Slovakkia poolt oli see ikka märgatavalt kallim lõbu, kui Poolast.

Samas Zakopanest on trammiga üles sõiduks kolm varianti - kas lähed elavasse järjekorda ja raiskad mõttetult aega, ostad veidi kallimalt netist pileti kellaajaliselt ette, või ostad pileti veel veidi kallimalt koha pealt, trammipeatuse vastast "Customer Service" putkast ja saad ka suht kiiresti trammi peale. Soovitan soojalt 2. varianti ja õigeks ajaks kohale ilmuda.

Zakopanest, kui seekordsest lõunapoolseimast sihtkohast, oli meil esialgu plaan hakata tagasi kodu poole liikuma aga kuskilt jäi silma veel selline koht Slovakkias, tunnisõidu kaugusel, nagu Walkway canopy Bachledka. Leidsime, et selle külastamine ei olnud ka mitte halb mõte. Seal on mäkke jalutamine trammisõidu asemel ilmselt lihtsam, kui Zakopanes, valdavalt metsaalune rada.

Vastupidiselt Alexzile kasutan ma ühe konto ja mitme kaardi taktikat. Limiidid erinevad vastavalt kasutusele ja valulävele. Ja ei pea sulgema, nagu VäikeLotti vaid võib sümboolseks muuta.

Pean ka ise juba mõnda aega plaani sinnakanti sattuda. Pane YouTube'i otsingusse nt. "vau i dejes koman" vmt. ja leiad mõnegi video, millest umbes aimu saab, mis ees ootab. Kui isegi bussid sinna sõidavad, siis väike eelharjutus Tallinna teedel ning minek!

Kui see on konksuga küsimus, siis lähim riik on San Marino, kuhu on hea autoga minna (ise järgi proovinud) ainuüksi selle pärast, et lennukid seal ametlikult ei peatu.

Mugavalt saab magamisaseme nii tekitada, et ütled kaasreisija(te)le, et Sina, kui autojuht, oled väsinud ja vajad nüüd und, rahu ja vaikust (soovi korral saad veel loetleda hüvesid, nagu unešnaps, hällilaul, lehvikutuuleke jne.) ning lased neil vastavalt oma lemmikmagamispoosile tekitada enda poolt määratud pehmusastmega toetuspinna.

Kui Sul on autofondiks kaasas vähemalt uue auto ostu raha, võiks (esialgu lähemasse riiki, nt. Lätti) reisi katsetada. Kõige üle, mis fondist järele peaks jääma, on hiljem ainult hää meel ja läheb järgmise reisi fondi.

Auto tõrgete puhul võib abiks olla KASKO.

Ilmselt Krapsiku viidatud infot saab paljudelt lehtedelt ka saksa tähtedega kirjapandult lugeda. Kasvõi kättemaksuks selle eest, et me antud lehe riikide nimekirjas viimaseks oleme jäetud ja selle jaoks isegi eraldi "E" täht on välja mõeldud. Otsing abiks.

GPS ei ole küll otseses seoses internetilahendusega aga seoses Starmani Elisale üleminekuga jäi Starmanil hulka nende vana logoga kaabelmodemeid üle, saad neilt poolmuidu, kui hästi maksad.

Väga huvitav lugemine, Lotti!

See tundus ainult imelik, et mitte vist päris algaja reisisellina Sul VND-des makstes ei olnud "õrna aimugi, kas see on palju või vähe".
Teades ette, kuhu riiki lähen, teen sellise asja ise küll muu eeltöö käigus endale alati selgeks :-|

Tulge hääletades!


Kuis te üldse nii kaugele sattusite ilma soovitusi küsimata?

Kui vaatad siit leitute alt pilte, näed, mida otsima pead ja ühel lehel isegi kaart ja selgitus, kuhu minna:


Käisime Hayastanis 2015 oktoobris ja vahetasime otse lennujaamas € enne passikontrolli. Kurss 1:528 polnud sel ajal ka üldse paha lennujaama kohta. Palju sai ka kaardiga makstud, pealinna poodides polnud probleemi.

Eeltöö käigus leidsin tookord kaks firmat, Noyantour ja Hyurservice, kelle tuuride sisuga sai kodukal lähemalt tutvuda. Valisime lõpuks viimase ja sealt mõned 1-päevased tuurid ning üheks päevaks auto koos juhiga - hinnad olid väga mõistlikud, teenustega jäime ülirahule.
Otsisin oma lapsepõlveradu, kui sai Sevani ääres pioneerilaagris oldud ning sattusime ka "Vehkleja" Armeenia esilinastusele :)
Jerevan pidas parasjagu oma 2797. sünnipäeva - olid üpris suured pidustused. 20. okt. tuleb üritus nimega Yerevan 2800. Ei kujuta ette, mis nüüd veel toimuma hakkab :)

Ma saan aru, et Park Fontann'is toimub midagi põnevat reedeti ja laupäeviti... Mis seal siis toimus teisipäeval ka midagi?

Miskeid täpsemaid vihjeid tulepunktide asukohtadele või nimedele ka keski muljetab?

Subaru Forester + katuseboks. Senised sõidud - üks juht ja kolm navigeerijat.

Mitte ainult väljuvat lendu ei arvestata.

Kui Sinu lendude vahele jääb veel mõni Sinu algpunktist IST-i saabuv või IST-st Sinu lõpp-punkti väljuv lend, mis "connection time"-i kahandab alla 10h, siis ei kvalifitseeru Sa nende tasuta hotelliteenust kasutama.

Hani vist ei tule enam siia. Ma hiljem Rumeeniast läbi sõites nägin ühe mustlaslaagri platsi kõrval autoromu numbrimärgiga [ 444 HANI ] - oli see nüüd VAZ või ZAZ, ei saanudki aru aga mustlasjõmpsikad mängisid ilukilpidega lendavat taldrikut ning pagasiruumis peeti küülikuid. Kahtlustan, et Hanega on kehvad lood.

Aga teistele kena reisisuve!

Miks küll meenutab mulle siinne jutt kelkimist a' la kellel on pikem?
Trippidel reeglina üksi oma seltskonnast baranka taga olles plaanin ma puhkusereise ette nii, et päevane kilometraaž jääks kolmekohaliseks. Pole justkui mõttetu tempoga kulgenud v.a. juhul, kui ummikuid olen nautinud. Ei teinud ka eriti pikemaid peatusi aga kuna eesmärk ei olnud tonnkilomeetreid taga ajada, siis ivake söögi- ja puhkepause ning poekülastust ikke tuli ette. Samas piirkiiruste väärtustele üldjuhul alla ei jäänud, pigem vastupidi.
Korra tuli elu vingerpusside tahtel ka 1200 km päevas üksi sõita, millest enamus kilomeetreid mõõtsin Poolas ja selle kogemuse najal püüan nii pikka päevasõitu pigem vältida. Kordan, puhkusereisid siiski!
Kas ma ikke päden reisihuviliseks või olen pigem kohapealtatsuja nüüd?
Norsu standardi järgi ma vist normaalne inimene ei ole.
Kurb. Mis teha? Kuidas edasi elada?