Bookingu tühistamine

Tere,

Mõnda aega tagasi sai Booking.comis bronnitud veebruari lõpuks majake lätti aga ilmselt peab vähese lume tõttu tühistama...uurin igaksjuhuks ette ära, et mis teha sellises olukorras.
Ma ei ole teinud ettemaksu ega ka oma krediitkaardi nr andnud.

Tühistamistingimused on järgmised:
Teil tuleb maksta 35% kogu broneeringu hinnast juhul kui broneering tühistatakse või seda muudetakse kuni 7 päeva enne saabumiskuupäeva. Teil tuleb maksta 50% kogu broneeringu hinnast juhul kui broneering tühistatakse või seda muudetakse hiljem või klient jätab kohale ilmumata .
Kõik muutmis- või tühistamistasud on majutusasutuse määratud. Kõik lisatasud makstakse otse majutusasutusele.
Tühistamistasu
Kuni 15 veebruar 2017 23:59 [Cēsis] : € 76,65
Alates: 16 veebruar 2017 0:00 [Cēsis] : € 109,50
Seda broneeringut ei saa tasuta tühistada

Kui ma peaksingi tühistama nt enne 15.veebruari siis kuidas nad minult raha sisse nõuaks? Asi läheks inkassosse? ☺

Ette tänades!

booking.com votab automaatselt su pangakontot raha maha,vastavalt lepingule,kogu lugu!,kysimus on selles,kuidas sa said teha broneeringut ilma krediitkaardi andmeteta?,sa pead olema ju booking.com liige!

Bossele. Paljud korterid jm sellised väiksemad ettevõtted lasevad juba mitu aastat booking.com-is teha broneeringuid ilma krediitkaardi andmeteta. Sel juhul ei ole booking.com-il ega majutuse pakkujal sinu kaardi andmeid ja nad ei saa reaalselt ka sealt raha maha võtta. Võimalik, et majutus saadab arve, aga mis nad teevad, kui sa pangaülekannet ei tee, seda ma küll ei tee.

Minult on sellised kaarti mitte nõudvad korterid vahel sarnaste tingimuste puhul küsinud ettemaksu pangaülekandega vmt. Antud juhul siis see 76.65 euro. Aga kui nad ise sellega tegeleda ei viitsi, siis ma ei tea, kust nad selle raha peale tühistamist kätte saavad.

Ja booking.com-is pole ma kunagi oma kaardi andmeid salvestanud. Löön alati uuesti sisse.

Broneeringut kinnitades sa nõustusid nende tingimustega ja nüüd uurid siin, et kuidas saaks teisele poolele tünni teha? Ole pealegi selline jobu, aga ole omaette.

Bronnisin Kreekas. leidsin parema koha. Teavitasin ,aga raha võeti kred.kaardilt maha. Tegin pangale kaebuse ja sain raha tagasi

Soovitan broneerides vaadada hoolega tühistamistingimusi. Mina reeglina otsin kohad, kus tühistamine on tasuta isegi paar päeva enne saabumist.
Kui aga nii on läinud, siis pole ju süüdi ei Booking ega hotell ja viisakas oleks tingimustest kinni pidada.

Kõigepealt ole lihtsalt nii kena, et teata tühistamisest juba täna. Võta ametlikult Bookingust maha ja saada vabanduskirjake ka kohapeale. Tõenäoliselt on see üks väikeettevõtja, kes pole sugugi paremas olukorras kui Eesti väikeettevõtjad. Väikestel ei ole kaarditerminali. Raha ei saa ta sinult võtta kuidagi. Võib-olla jõuab veel uue kliendi leida.

Siin on selge , et 35% pead tingimusi järgides loovutama.
On erinevaid olukordi - võta kohe majutusega ühendust - saada kiri ja küsi kas nad on valmis Sulle vastutulema ja nö trahvist loobuma. Kui Sa selle viimase hetke peale jätad, siis võid sellest vaid unistada.
Mul tuli ka ette olukord, kus eelmisel aastal reisiplaan muutus, kuid seda rohkem kui kuu ette ning siis nt Austrias olid majutuse pakkujad väga mõistvad ja sai tasuta tühistada, kuigi tingimustes oli mingi % nõue sees.

Kui broneerides ei andnud oma krediitkaardi andmeid -oli võimalik broneerida ilma- siis vahet ei ole milliseid sanktsioone sa Bookingust välja loed, ettevõtjal ei ole ratsionaalne neid sisse nõuda, kalliks läheb. Teoreetiline võimalus muidugi on, kuid see on pigem ulme vallast. Nagu ma aru saan üritad vastutusest hoiduda, väristad oma saja euro eest. Kõrvaltvaatajana tundub mage.

Järeldasin et kuni 14.02 saad broni muuta ja tühistada . Tavaliselt on märge selle kuupäevani ja tühistamiseks kood või link. Aga kui sul on leping tühistamiseta või tingimustega, siis pole midagi teha. Muidu poleks lepingul mõtet ju.
Antud kuupäevani on ju veel aega, nii et ole kena ja tühista 0 eur-ga. Peab ju ka majutajate tegemistega arvestama ja nende tööd ja aega austama. Praegu jääb mulje, et tahad neist suvalt üle sõita, milleks ? Ei austa teisi, siis veel vähem ennast.
Kui on isegi kuum aeg antud kohas, siis viimsel hetkel tühistamine on majutajale väga ebasoodne üllatus, sest tavaliselt kunde ei jäeta broneerinu tegemist viimastele päevadele ja antud majake/korter/ tuba jääb tühjaks, kuigi on enne ridamisi antud teistele soovijatele teade - välja müüdud- ja uusi soovijaid justkui jaguks, siis liig hiline tühistamine tekitab asjatu pettumuse.
Majutajaga kontakti võtmine ja vestlus ei tee paha, sest võib-olla on tal uus kunde ootel ja ta on nõus vastu tulema. Sel juhul ei maksaks põhjuseks lume olusid tuua.