Ryanairi broneeringul kellaaja muutus!

Ostsin piletid tagasi Ryanairiga  Tenerife-Manchester ja Manchester-Riga. 

Lennu vahetuseks suts üle 2h. 
Juhuslikult avastasin broneerigul kellaaja muutuse, ehk Tenerifelt tulek oli lükatud nii palju edasi (6h), et Manchesterist on selle aja peale juba ammu Riia lennuk läinud. Broneeringul laseb muidu muuta lennuaega raha eest, näiteks sellele samale ajale mis varem oligi. Väga kummaline. Mu meilidele vastatud pole. Samuti pole tulnud mulle mitte ühtegi meili muudatusest. On kellegil sellist kogemust olnud? Kas nüüd ongi ainult raha eest broneeringut tagasi muuta? Oleme varem ka Ryanairiga reisind ja oleme rahule jäänud!

Ryanair paraku müüb kõik lende eraldi... Nii et kahjuks pole nende probleem, kui sa jätkulennule ei jõua...

Jah, Ryanairi ei huvita absull, mis on enne ja pärast lendu. Iga lend on omaette segment.

 Olen mõelnud, et seda aitaks kompenseerida, kui üritad sättida ümberistumise linna päevase puhkuse. Siis pole vahet, mitu tundi lennuk hilineb. Paraku nad ikka ja jälle hilinevad ja siis stressad, kas jõuad jätkulennule või ei. Kindlasti on tüütu ennast ööbimiskohta vedada, siis linnas ringi vaadata ja järgmine päev jälle lennujaama kulgeda. Aga te näete midagi ja stressi kah natuke vähem.

See on veider, et sa selle nö kogemata avastasid. Minu teada peab lennufirma klienti teavitama (st saatma emaili) kui lennuajad on muutunud, isegi kui see on 1 min muudatust ja siis andma kliendile valida, kas ta endiselt soovib neid pileteid. Kui ei, saad raha tagasi. Seega peaks sul olema võimalik vähemalt selle muutunud lennupileti raha tagasi saada ja bookida siis juba uus lend. Ma ei tea, kas see muidu läheks reisikindlustuse juhtumi alla (kui on olemas kindlustus)...

Juhuslikult avastasin broneerigul kellaaja muutuse, ehk Tenerifelt tulek oli lükatud nii palju edasi (6h)... 

Broneeringul laseb muidu muuta lennuaega raha eest, näiteks sellele samale ajale mis varem oligi
See viimane lause paneb mind kahtlema, ega sa ise kogemata valele lennule piletit ei ostnud? Mis kuupäeval su lennud on?

Tavaliselt peaks lennufirma muudatusest teatama e-maili teel. Ja kui see lennuaeg ei sobi, siis annab valida kas uus lennuaeg või raha tagasi (osadel nö ettemaksuna). 

Imelik, et see sama lennuaeg veel saadaval, millele varem bronni tegid. 
Minul oli just AirAsiaga muudatus, aga nad õnneks teatasid sellest ise ja andsid valikuvariandid, kui kellaaeg ei peaks sobima. Muutus oli küll 2 tundi varasemaks, mis iseenesest oleks ka sobinud, aga võtsin hilisema. 
Aega võttis see nendega ühendust saamine, aga sai kõik ilusti ära muudetud. 
Kui reisikindlustus tehtud ja RyanAir ei vasta, siis ehk uurida kindlustusmaakleri käest. Või isegi kui kindlustust pole, siis ehk annavad nõu kuidas ja mis edasi.
Ei tea kas selle tõttu, et lennuaega muudetakse, kui nad pole muudatusest teada andnud, saab neilt kompensatsiooni nõuda. Kui peaks juhtuma, et nad ei vasta ja peab ise uued piletid ostma. 

Juba jõudsin postidata sama teema :). Ja mul on sama situatsioon. Teavitust lennufirma (Ryanair) poolt ei ole, avastasin juhuslikult Ryanairi mybookingu kaudu. Samamoodi Tenerife lend läbi Manchesteri. Sinnamineku sain Ryanairiga vahetatud, kuid tagasituleku probleem on alles ja aega lendude vahetuseks ainult 45 min.

Kui algselt oli vahe üle 2 tunni ja ostsid kohe ka reisitõrkekindlustuse, siis see võiks kindlustusjuhtumiks kvalifitseeruda. KUI on normaalse kindlustusega tegemist, mõni kindlustusfirma graafikumuutusi ei kata.
Ehk kindlustus maksab uue pileti (ja vajadusel majutuse) kinni.

Kui aga otsustasid lisaks lendudele ka kindlustuse pealt kokku hoida, siis omad vitsad peksavad. Ostad oma raha eest uue pileti Manchesterist koju, vajadusel maksad ka majutuse eest Manchesteris.

Manchester pole väike lennujaam ja 45min vahetusaeg tundub veidi ebareaalne, pagasiga lootusetu. Väga-väga hästi peab vedama, et jõuaks.

Jah, kummaline ongi see, et teavitatud mind sellest muudatusest ei ole. Sellest saan ma väga hästi aru, et nende mure see ei ole, et ma järgmisele lennule ei jõua aga ma ei saa aru, miks nad mu lennuaega muutsid hilisemaks, ja raha eest pakuvad muudatuseks sama lendu mis varem bronnisingi??! 

Algul kui muudatust nägin, käis peast läbi küll, et kas ma ise midagi vusserdasin aga vaadates meile, mis kohe peale broneeringu kinnitust tulevad- oli kõik õige ehk varasem väljumine.


Varu tunde aega arvuti juures ja proovi nende livechatiga ühendust võtta. Alguses tegeleb robot, mis eeldab lihtsaid ja konkreetseid küsimusi, et edasi jõuda, aga kui tegemist on keerulisema asjaga, siis kutsutakse lõpuks inimene ka kohale, kes saab midagi tehtud.

Võib olla muutusid lendude numbrid või oli mingi muu segadus lennuga. Näiteks tühistati kogu lend korraks ära ja tõsteti kõik automaatselt järgmisele lennule. Hiljem endine lend taastati, aga keegi pole hakanud broneeringute taastamisega tegelema jne. Sellisel juhul peaks inimesega suhteldes asja lõpuks korda saama, sest erinevalt robotist on tal lõpuks rohkem mõistust ja õigusi.
Aga seda on paras mingi muu arvutis istumise kõrvalt teha. Mul viimati kulus kuni 3 tundi inimeseni jõudmiseni ja vajalike teenuste taastamiseni, sest see oli lõpuks täielik käsitöö neil.

Meie lend Berlin - Teneriifele Tõsteti ettepoole, kohe tuli ka vastav kiri ja paluti kinnitda, kas sobib. Õnneks 2 lennu vahe oli pikk ja meile sobis hästi. Soovitan otsida, äkki kiri läks spämmi. Aga jah, kõige kiirem lahendus on livechat ja ma sealt alati kiiresti abi saanud.

Tehtud lennuaja muudatuse ühe suuna (Tenerife - Manchester) saingi vahetatud FB kaudu. Tõsteti esialgsele lennule tagasi. Aga mybookingus pole seda muudatust ellu viidud!

Manchester-Tenerife suuna ajalise muudatuse osas pole FB kaudu midagi vastatud. Piletid ostsin juba märtsis ja ei tulnud selle pealegi, et nii suvaliselt lennuaegu ja sellises ulatuses muudetakse. Lendame ju alles 2019 jaanuar, seega pole veel ka kindlustust jõudnud teha.
Pakkusin Ryanairile FB kaudu, et muutku lend Riia-Manchester-Tenerife connected lennuks ja saatku pagas otse Tenerifele ning topelt check-in Manchesteris välistagu ka, siis ehk jõuab ja on tehtav.
Eks ma ootan nüüd siis vastust :).

Jah täna sain ka livechati ära proovida ja öeldi, et kui muutus on üle 2h siis saan, kas raha tagasi või tasuta ööbimise! Arvatavasti võtan raha tagasi ja ostan siis uuesti sama lennu,  mis algselt oli! Õnneks muud lennud kenasti paigas aga Jaanuarini veel aega on :P


Minul tõsteti üks lend esialgseks tagasi, teise osas ikka veel vastust pole. Vastamist välditakse. Jätkan kirjutamist.

 

Eha aga miks tõsteti ümber kui juba ostetud lennul on kohti? Kas ei saa siis tagasi sinna panna teid?

Olen läbi teinud pikad vestlused Ryanairiga. FBst suunati edasi livechat´i, mis oli ka huvitav kogemus. Seda, mida mina soovisin otseselt ei saavutanud, aga kompromissi leidsime - õhtu veedan Manchesteris ja varahommikul saab Tenerifele.

Kennyt seda ma sooviks jah, et nad lennu tagasi tõstaks aga livechatis asi ei suju, kuna nii kaua kui nad asja uurivad ühendus katkeb ja tuleb jälle uue robotiga kirjutama hakata

Soovitan ikka uuesti teha seda ja proovida livechatis, olen sealt alati abi saanud ja mitte oodata aga iga aja tagant küsida, mis seis on ja siis ei lähe chatist välja. 

a ok proovin järgi, tänud

Minu poolt ka üks soovitus - klienditeenindajad, kes livechat´is vastavad,  on väga erinevad. Rääkisin kokku mingi 7-8 inimesega (samamoodi kõne katkes pidevalt). Kui nägin ära, et teenindaja, kellega vestlen ikka ei saa teemast aru, siis katkestasin ise vestluse ära ja alustasin uue teenindajaga. Kõige selle käigus märkasin ka, et mida vähem seletad, seda tulemuslikum on. Suuremat infot nad läbi ei tööta või aru ei saa või saadavad imelikke vastuseid (võib olla ka robot??).

Nii sain ka livechati kaudu asja korda! Piletid tõsteti tasuta ümber