BUDGETAIR.LV maksis kaardimakse teenustasu tagasi.

Ostsin kaks lennupiletit nende vahendusel Taisse. Hiljem ostsin veel ühe juurde. Esimeste kahe pileti eest võtsid 25+25. kolmanda eest suisa 28 eur kaardimakse teenustasu. Maksin Swedbank Mastercardiga. Alates 13.01. 2018. on aga ELis keelatud võtta kaardimaksetelt teenustasu. Saatsin kirja ja voilaa, 5 päeva hiljem 78 eur. ilusti tagasi kontol. Mingit vastust ei järgnenud. Siin on link seadusest: http://europa.eu/rapid/press-release_IP-18-141_en.htm


Ka mul toimis. Sain 49 eurot tagasi. Pühapäeval kirjutasin ja kolmapäeval oli raha kontol.

To: Taavi Kurvits. Kas nad vastasid/vabandasid ka? Mina ei saanud mingitki möhhi, lihtsalt kanti raha tagasi. Tegelikult võtavad kaarditasu enamus edasimüüjad, nüüd oleks paras aeg kõigilt raha tagasi küsida. Seda muidugi alates 13.01 2018. tehtud tehingutelt.

Vastasid ainult, et kannavad raha tagasi ning võtab kuni 5 tööpäeva. Vabandama nad ei hakka ilmselt. Puhas äriplaan. Enamus ei tea/ei viitsi tõmmelda ning nendelt saavad teenustasu kätte ehk lihtne raha. Kui pärimise peale aga tagasi maksavad siis pole kliendil põhjust kaebust kuhugi esitada ning keegi asja suure kella külge ei pane.  Ning saavad jätkuvalt "raha küsida".

Kirjutasin neile ja samal päeval vastasid, et 5 päeva jooksul saan oma Swedbanki Visalt võetud 13 eur  "payment fee" tagasi, 2 päeva hiljem raha ka  arvel. Uskumatu, et nad ka ei viitsi seda krediitkaarditasu oma lehelt lõplikult eemaldada. Aga ilmselt suur osa kliente ei hakka selle väikese summa pärast kaebama ja EU seadustele viitama ning kokkuvõttes optimeerivad oma tulu.

Tänud vihje eest! Panin ka kirja teele.

Antud direktiiv pani mõtlema, kas see rakendub ka muudes internetipoodides. Kohe tuleb meelde jabur Piletilevi internetipoe teenustasu.

See kehtib ükskõik mida sa kaardiga ostsid. Kas leiba või lennupileti, vahet pole. Seda pressiteadet kui üleval päises valida ET saab lugeda ka eesti keeles.

raimpz, piletilevil ei ole kaardimaksetasu. 

Just, ise jõudsin ka samale järeldusele. Tegu internetipoe teenustasuga, mitte kaardimakse lisatasu. 

Oskab keegi kommenteerida, kas midagi on viimasel ajal pealkirjas olevas valdkonnas muutunud? 
Olen varasemalt kahel korral, saanud budgetair.lv krediitkaardi "payment fee" tagasi, kui kirjutasin neile. 
Vaatan, et juulikuisel vastusel nende poolt kirjas lühidalt: Sorry for the inconvenience caused.Please note that the refund of the payment fee will take 3-5 business days. 
Ja raha on paari päevaga tõesti arvel tagasi.
Seega olen jätkanud piletite ostmist nende lehelt, kui on soodsam (ja on vahel oluliselt soodsam)…
Ka eile saatsin neile küsimuse, miks on tasu lisatud minu ostule. Täna hommikul olen saanud sellise vastuse: Kindly advise to check with the credit card company for the additional charges.

Kindlasti saan oma krediitkaardi väljaandjalt seda küsida, kuid uurin ka praktikat siinselt lehelt. 


Millisele aadressile kirjutasite?

Mina kirjutasin. info@budgetair.lv

Telefoni nr. +37 167 660 114.
Päikest.

Ma tegelikult saan Budgetair-i poliitikast aru. Panevad 5.- eurot kaardimakse fee ning tõenäoliselt pooled ei küsi tagasi seda 5 eurot, võib olla isegi rohkem.  Ja küsimus ei ole ka tõenäoliselt üldse mitte selles 5 euros, vaid selles et sellega saab otsingus näidata odavaimat (odavamat) hinda ehk inimene tuleb neile ostma.

 Isiklikult mina olen neid valinud usaldusväärsuse osas ehk nendega ei ole olnud probleeme seni. Ebrookers on teine samaväärne, aga paljude jaoks on ka 5 eurot odavaim hind valiku aluseks.
Ahjaa, üleeile oli payment fee 5-eurot, seega ei 28.- ega 13.- eurot. Kuidas see fee suurus neil tekib jääb müstiliseks, ilmselt 5.- eurot küsitakse siis harvem tagsi.

Millisest usaldusväärsusest siin jutt on. Kolme pileti pealt Taisse kasseerib 78.eur. Nimetab seda " kaardimakse teenustasuks?" Aastaid inimesi röövinud. Kujutan ette milliseid summasid on inimestelt petetud. Kuigi seadus on väljas, see neid ka ei huvita. Ikka otsivad lolle.

Deebetiga saad ju ilma teenustasuta maksta, milles probleem? Raha pole või?

neandertaal. 

Ära uduta seal. Just deebetiga maksingi ja sealt läks maha. Krediitkaardiga poleks läinud aga tollel momendil ei saanud miskipärast makset sooritada.

Mis mõttes: raha pole või?

Pisut raske on nüüd sinu päike12 kommentaari kommenteerida. Kuidas see 78 eurot nüüd röövimine oli? Kindlasti oli ka siis võimalus tehingusse mitte minna ning valida mõni teine pakkuja. Usaldusväärsus ei tulene mitte sellest, et keegi müüb odavalt, vaid sellest et probleemid lahenevad ja piletid on olemas. Mõni siin võtab kõigepealt teenustasu maha ning siis teatab, et nende kaartidega ikkagi maksta ei saa. Ja õiendada ei ole kellegagi, keegi ei vasta ka.  Siit ka usaldusväärsus. 

Igaks juhuks kordan veel üle: usaldusväärsus ei võrdu odavus. Mitte mingit korrelatsiooni ei ole usaldusväärsuse ja odavuse vahel.  Ei ole.

hbert. Et Budgetair on sinu usaldusväärsuse võitnud on sinu isiklik arvamus. Mina lähtun õiglustundest ja sõprade arvates on see päris kõrge.

Kuidas see 78 euro nüüd röövimine oli?
Loomulikult oli võimalik tehingusse mitte minna, aga kui juba kõik andmed sisestatud ja piletihind ka soodne võtsin ära. Kuskil kuklataga see 13.01. direktiiv tiksus aga ei suutnud meenutada.

Kui lähed kauplusesse, laod käru kaupa täis, jõuad maksmiseni ja siis selgub, et kauba eest tuleb maksta rohkem, vahet pole millist makseteenust kasutad. Mis sa teed, kas lükkad käru minema või maksad ära? Ja niimoodi kõigilt inimestelt kaupluses.
Kuidas üleüldse saab üks Trip.ee toimetuse liige õigustada seaduserikkumist ja seda toetada?
Muide, täna, Momondost: Riia-Phuket-Riia, Aeroflot, 27.01-17-02. on BudgetAir teistest 17 eur. odavam. Ju jälle kaardimakse teenustasu. See ongi minu lend, muidugi mitte slellise hinnaga kui mina ostsin.

Aga ei pea pikka viha.
Kõigile päikest.




See hind on deebetkaardiga ja ilma tasuta. Momondos saad vasakult äärest kohe hinnakalkulaatori alt valida makseviisi (erinevad kaardid) ja näitab maksmisele kuuluvat hinda, mingeid hinnaüllatusi hiljem ei tule.

 päike12, mis sinu probleem on? Miks sa arutelu  isiklikult võtad? Kuidas mina süüdi olen Budgetairi teenustasu pärast? 

Ma ei julge enam mainidagi, mis mulle veel sümpaatne on ning mulle meeldib. 
Rõhutan veelkord, et maksin üleeile Budgetairile teenustasu kaardikasutamise  eest 5.-eurot ning ei kavatsegi seda neilt tagasi nõuda. Olen nõus kandma täit vastutust antud teo eest kogu direktiivi ranguses.

liitun hbertiga. Korduvalt budgetairi kasutanud ja ilusasti vastavad meilidele jne, ka pole kordagi mingeid lisatasusi maksnud. 

Ja kust sa selle 78 eurot võtsid, ilmselt ise võtsid sealt mingeid lisateenuseid, proovisin spetsiaalselt kuni maksmiseni, täpselt 439 eurot nagu momondos ja mastercard deebetiga pole mingit kaarditasu, teistega on 9 eurot.