Estour

Jagage arvamusi Estouri poolt korraldavatest reisidest. Kas olete rahule jäänud. Plaanin minna oktoobris Egiptusesse.
Kas keegi on ehk töötanud Estouri reisisaatjana? Millised on kogemused!

soojalt kasutada siinset otsingut. Siit peaks leidma Estoursi kohta igasugust infi. Kui mu mälu mind ei peta, siis oli siin ka kunagi teema, kus üks Estoursi reisisaatja (äkki oli nimeks Ülle-võin ka eksida), kes oma tööst Estoursis pajatas.

Mina käisin veebruaris estouriga Sharmis. Teenindus tallinna kontoris oli super :) ja ei kaevba ka kohapeal. Giid viis hotelli ilusti ja järgmisel päeval infotunnis sai kõik vajaliku teada. Samas rohkem teda ei näinudki kui viimasel päeval kui bussiga järgi tuli. Samas kui oli mure siis sain selle telefoniga lahendatud. Osa võtsin ainult kalapüügi reisit ja sellel eesti giidi kahjuks ei olnud. Sinna sõidutas meid ka kohalikku ja vene keelt rääkiv reisisaatja kes estouril on. Aga saime hakkama :) Üldiselt inglise ja vene keeles saab kõik asjad aetud. Mina soovitan küll Estouri . Hea suur hotellide valik ka seal. ISe novembris uuesti minema ja Aloha hotelli.

3 perega. Peatusime Sultan Holiday Inn hotellis. Estouriga rahul. Teenindus väga hea, suhtlemine eesti keeles. Giidid tasemel. Plaanime nendega uut reisi.

Tasub lugeda siinseid kommentaare Estourist. Kui midagi juhtub, et tasu möliseda, et ämbrisse astusid. BTW Estouriga käiakse veelgi kohut selle esimese lingi all oleva juhtumi pärast. Keissi venimise syyd vöite ise arvata.
http://trip.ee/node/8872
http://trip.ee/node/20878
http://trip.ee/node/20878

No eestlased on ju tegelikult vingujad. Ükski asi ei sobi neile. Ise töötan hotellis :D ja isegi siin , kui inimestele on voucherile meie hotelli nimi pandud küll nad juba leiavad mille kallal vinguda. Ja kusjuures just eestlased ja see % pole üldse suur, kui palju neid siin eestis hotellides ööbib. Mis siis veel Egiptusest rääkida. Asi lihtsalt selles, et seal ei ole see tärni süsteem ja muu turism nii kõrgel tasemel kui Eestis. Ja mida rohkem reisibürool kliente seda rohkem ka vingujaid. Aga inimese enda asi on teha enda reis heaks ja mugavaks. Kui ei meeldi giidi teenus siis minge ja ostke kohalikeslt reise, need kindlasti ka odavamad...aga te ei taha, sest siis pole kuskil vinguda :D

Saabusime 21.novembril perega Hurghadast puhkusereisilt. Pakkumisi sadas novembri alguses nii meeletult,et raske oli otsustada. Estouril oli selgelt parim hinna/kvaliteedi suhe, kuid kirjutised tripis tegid ikka väga ettevaatlikuks.
Otsustasime riskida ja võtta Estourilt Sindbad Aqua park (AI) 7490.- eeki nägu.
Olles tagasi võin kinnitada,et valik läks kümnesse; hotell oli hea ja ideaalses piirkonnas, samuti toitlustamine oli tasemel kuna meil oli valida 6 restorani ja suure hulga baaride vahel. Estouri reisisaatjad Elmet ja Leena olid väga sümpaatsed, neilt saadud info igati objektiivne, samuti ei määritud pähe mingeid reise.
Viisin ennast tänaval kurssi pakutavate ekskursioonide hindadega kuid kuna erinevus Estouri hindadega oli väike, siis võtsin Luxori ikkagi Estourilt. Giftuni snorgeldusreisil käisin kohaliku reisikorraldajaga ja ka sellega jäin rahule. Siinkohal hoiatan tulevasi Giftunile minejaid: agendid pakuvad reise rannas ja kui oled ühega kõvasti hinda tinginud ning lõpuks reisi ära maksnud, saabub teine agent pakkuma sama asja. Ta vaatab voucherit ja ütleb, et nüüd on teile küll halb asi müüdud, see marsruut ei sobi lastega peredele ega snorgeldajatele.Teid viiakse avamerele ja kehvale saarele. Jäime uskuma ja maksime lisaks, et pääseda sinna "õigele" paradiisisaarele. Tegelikult väljuski sellel hommikul sellest firmast ainult üks laev Giftunile. Asi selles,et seal on tõesti kaks randumiskohta Paradise ja Mahmya ning need on võrdväärsed.
Vaatamata kõigele oli Giftuni merereis super ja soovitan seda kindlasti tulevikus minejatele.
Sindbad Aqua Park hotellis majutati meid esimesel õhtul tubadesse, mis oli kindlasti alla 4* taseme. Läksin receptionisse pahameelt väljendama ja hommikul vahetati meie toad (olime 2 täiskasvanut ja kaks last) sviidi vastu. Põhjenduseks toodi,et saabumise päeval olid paremad toad hõivatud ja ei olnud võimalik meile midagi muud pakkuda. Need kes "unustasid" 10 dollarit passi vahele said kohe korralikud elamised.
Estour kasutab charteril Bulgarian Airi Airbus 340 (toodetud 2005),mis oli väga korralik lennuk võrreldes Estonian Airi "vanarauaga". Salongipersonal oli meeldiv ja lend igati turvaline.
Järgmisel sügisel siis Sharmi päikese järele ja miks mitte Estouriga...

Küsimus Sindbad Aqua Parki kohta, millele kontorist vastata ei osatud, kas AI paketi ostnud kliendid paigutati veepargi kõrval olevasse hotelli või veepargi ümber olevasse majja, sest veepargi kasutamine nõuab UAI paketti?

Olen mitmete reisifirmadega Sharmis käinud ja enamasti rahule jäänud. Nüüd otsustasin ka Estour ära proovida. Nagu firma nimest võib järeldada, et pakutakse eesti keelset teenindust ka kohapeal, aga tuli pettuda... Lennujaamast välja tulles oli vastas küll eestlane, kes juhatas bussideni, aga siis muutus meie Estour hoopis kohalikuks firmaks, kus meie reisisaatjateks hakkasid hoopis kohalikud, kes purssisid nii inglise keelt kui ka vene keelt. Mõtlesin, et ok transfeer hotelli tuleb nendega ära kannatada ja infotund ning ekskursioonid toimuvad ikka emakeeles. Paraku nii see ei olnud... Reisi ostes teadsin, et mul on emakeeles reisisaatja, ei tulnud isegi mõttesse, et võiks kuidagi teisiti olla.
Infotunnis huvitas mind siis ainult see, mis kell transfeer tagasi lennujaama läheb. Öeldi, et helistame eelneval õhtul tuppa:) Et nagu peaks telefonivalvesse jääma?:) Nii et siis ei teadnud ma ärasõidu eelneval õhtul, mis kell buss järgi tuleb. Hommikul oli mingi faks toa ukse vahele surutud. Vot siis selline teenindus, kui ostate reisi Estourist.
Olen nüüd praeguseks juba kolm maili saatnud arupärimisega, pole sealt vastust tulnud. Nagu pommiauk...Nii et mõelge enne, kui selle firmaga kuskile sõidate ja keelt ei oska!

Kommentaar küll pisut aegunud juhtumi kohta ja ka mitte Egiptusest, kuid näitab ilmekalt firma teenindustaset. Septembri alguses oli soodusepakkumises üks väga atraktiivse arhitektuuriga Türgi hotell, mida siis ka Estouri vahendaja kaudu tellisime. Kuna ootasime mitmest reisibüroost viimase hetke pakkumisi, siis teisi informeerisime, et oleme valiku teinud. Üks büroodest oli põhjalikum ja küsis ka, et kuhu siis läheme. Meie vastusele järgnes meil, kus meid informeeriti, et meie valitud hotellis on suur osa basseinidest, veepargist ja ka restoranidest suletud külastajate vähesuse tõttu (hotelli poolt augustis väljastatud teade). Pärisime ka Estourilt infot, Estouri esindaja kinnitas, et ei, kõik loomulikult töötab. Palusime siis selle kinnituse ka kirjalikult väljastada, seepeale selgitas firma Estour, et kirjalikult nad midagi väljastada ei saa, kuna Türgi poolt ei kinnita hotelli täielikku töötamist, aga nemad on ikkagi kindlad, et kõik toimib. Loomulikult loobusime ja mõne päeva pärast kadus Estouri kodulehelt ka sooduspakkumine.

Rintsule:AI kliendid paigutati veepargi kõrval olevasse hotelli kuid see tundus väljast vaadatuna ka hulka kobedam kui veepargi territooriumil olev hotell.
Puhkaja31-le küsimus: miks Sa kannatasid kui transfeeril olid vaid vene ja inglisekeelne saatja. Ega Sa kogemata umbkeelne ole? Oleks võinud koolis paremini õppida.

Saabusime just Estouri korraldatud reisilt Sharm el Sheikhi. Jäime väga rahule reisisaatja Alariga- ainult kiidusõnad. Kõik sujus kenasti. Kohaliku giidi jutu tõlkis ta kiirelt ning sõna-sõnalt, niiet miskit ei läinud kaduma. Eestikeelset reisisaatjat polnud meil kaasas vaid siis kui ekskursioonil osales alla 8 inimese. Kui aga inglise või vene keelt oskad, siis pole seegi probleem, sest kohalikud olid samuti väga toredad ja abivalmid.
Elasime hotellis Kiroseiz Three Corners- samuti jäime väga rahule.
Teinekordki reisin Estouriga.

Estouri Hurghada linnaekskursiooni ei soovita võtta. Täielik jama. Mošee jaoks anti ainult 15 minutit ning siis mindi parfüümipoodi, kus veedeti umbes tund aega eesmärgiga panna meid sealt midagi ostma, järgmine oli papüürusepood, kus veedeti järgmised tund aega, siis veel mingi suveniirikauplus ja lõpuks käidi veel tax free poes. Täielik mõttetus, see ekskursioon ongi ainult mööda poode käimine, et kohalikud saaksid teha ajupesu ning oma kaupa müüa. Täielik raha raiskamine, ei soovita seda ekskursiooni isegi siis, kui see tasuta oleks. Käige iseseisvalt linna peal ringi, näete palju rohkem. Aga kõik ülejäänu (transfeer, infotund jne) oli normaalne ja eesti keeles. Kõik mis lubatud, sai tehtud.

Saabusin Sharmist. Seekord siis esmakordselt Estouriga. Alarile ja Priidule ainult tänusõnad. Asjalikud giidid. Ja loteriimajutus super! Eriti seltskond;)!
S.

Kas keegi oskab öelda, kuhu Estour loteriid paigutab. Kuhu olete sattunud sellel aastal Sharmis.

Olin Ocean Club-is dets. keskel loterii majutusega. Väga mõnus , puhas, hea teenindusega hotell. Soovitan!

Olin Šarmis dets. keskel ja soovisin Jerusalema reisi.Täielik läbikukkumine. Palju raha ja vilets teenindus. Algul lubati mugavustega bussi, eestikeelset kiidi jne. aga kõik oli jama. Alar pandi küll kaasa, aga tõlkida ta ei saanud, sest vene keeles oli nii tihe jutt, et tema seletused olid olematud.Paistis , et seda teemat ta ka ei valda. Kui saime teada, et eestikeelset giidi pole, tahtsime raha tagasi saada ja oleksime siis poole odavamalt kohalikelt firmadelt ostnud. Tagasi aga raha ei antud. Reisil selgus , et venekeelse giidiga sõitnud olidki reisi kohalikelt ostnud ja poole odavamalt kui meie. Pettus! Ka Kairosse sõitjad polnud Estouri pakutavaga rahul. Lühikesed reisid Estouril õnnestusid.
Ei soovita kindlast Estouri Jerusalema ja Kairo reisi.

Kas siin ei liigu kedagi, kes Estourilt jaanuari Hurghada reiside tühistamisega petta on saanud? Kui on, siis kuidas teile teatati, põhjendati ja mis edasi teete?

Mina pidin sõitma - just helistati, et väljugi, kuna kohtade arvu ei saadud täis! Ootan nende pakkumist nüüd Sharm el Sheiki.... eks siis "õunte" pealt vaatame.

Ja millal pidid sõitma, huvitav oleks teada palju nad ette teatavad. Teevad ammustest bronnidest viimase hetke või?