Finnair Plus punktid

Oskab keegi öelda, kas kuskilt netist saab ka teavet, mis ma oma kogutud Finnairi punktide eest ka saaksin?
Tuhlasin nii paljudel Finnairi lk-del kui sain, aga targemaks ei saanud.

Vaata siit, kui see link nüüd töötab. Kui ei siis Finnairi lehel selline link nagu Finnair Plus ja siis Awards annavad sama tulemuse. Paistab, et saab igasugu asju, kaasa arvatud ohutuskursus lennureisijale:)

Kiire küsimus.

Kas Finnair Plus preemiapunktide aegumine peatub/algab uuesti algusest kui teha Finnairi kodukal annetus mingile heategevusorganisatsioonile (nt. Unicef)?


Kui mitte, siis milline on kõige soodsam võimalus aegumise peatamiseks?

Finnairi kodukalt ma millegipärast ei leia mingit infot preemiapunktide aegumistähtaja ning selle peatamise tingimuste kohta. Kui keegi teab kus see on, kas saaks palun anda lingi?

Kus ma üldse näeksid seda palju mul neid punkte on?  Kas neid saan ainult enda pealt või kui reisin kogu perega siis lähevad kõik ostetud piletid arvesse?

Annetusest peaks piisama, kui see sait seda lambist ei kirjutanud, vaid mingid tingimused leidis kuskilt
http://pointsgate.com/finnair-plus-frequent-flyer-points-will-no-longer-expire/
@ improved

Tänud, just seda mul vaja oligi.

P.S. Sain Finnairist ka ülikiire vastuse meili teel (15 minutit pärast küsimuse saatmist), milles samuti kinnitati, et annetust loetakse tehinguks ning see nullib uuesti aegumistähtaja.

@firsty

Punktide nägemiseks pead logima Finnairi kodulehel oma parooliga sisse ja seejärel on need nähtaval kodulehe ülaservas kohe sinu nime all. Oma nimele vajutades avaneb uus leht, kus näed ka punktide aegumistähtaega.
Punktid kehtivad 18 kuud. Kui selle aja jooksul ei ole nendega mingit tehingut tehtud siis need aeguvad.

Nii endale kui perele ostetud piletite eest saate punkte, kui olete sidunud ostu oma Finnair Plus kontodega.
Tuleb vaid piletite ostul lisada "frequent flyer" number igale reisijale, kes on ka Plus'i liikmed.
Kui pereliikmed on ka Plus'i liikmed ja number on pileti ostul lisatud, siis sellisel juhul lisatakse punktid peale lendu kontole automaatselt.

Kui see number on piletite ostul mingil põhjusel sisestamata jäänud, siis soovitaksin võtta ühendust Finnairiga ja taotleda punktide kontole lisamist tagantjärgi:


Kui tekib vajadus otse ühendust võtta, siis eestikeelse teenindusega Finnairi telefoninumber on 6840 536 (E-R 9-17).


Kui pereliikmed ostavad pileteid eraldi, siis on soovi korral võimalik avada oma perele ja sõpradele grupp kuhu võib kuuluda kuni 8 inimest. Grupis on võimalik punkte tasuta üksteisele üle kanda. Grupis tehtud ülekanded punktide aegumisele mõju ei avalda (neid ei loeta tehinguks).

Päris nii see ei käi, nagu E.T. seletas - iga pereliige peab olema Finnair Plusi liige. Kui nad seda ei ole, lähevad nende punktid kaduma, neid ei kanta automaatselt sellele reisijale, kes on Finnair Plusi liige.

Grupi osas on E.T.-l õigus - seal olevate liikmete vahel on punktide liigutamine tasuta.

@ jd

Vabandust, minu viga tõesti.
Miskipärast ei mõelnud, et punktid ei ole seotud mitte piletite ostu summaga vaid reaalselt iga inimese lennatud miilidega.
Parandan vea.

Finnairil on tekkinud lähiminevikus üks väga arvestatav punktikogumiskanal - booking.com. Mõnekümne euro eest võetud tuba kasvõi kodulinnas lükkab 18 kuu võrra edasi punktide aegumise.  Punkte iseenesest eriti ei kogune, aga see polegi antud teemas ju oluline, peaasi on käive.