Hurghada 18-25 jaanuar 2014

Tahaksin leida inimesi, kes on ostnud GoAdventure poolt korraldatava reisi Hurghadasse 18-25 jaanuar 2014.
Mina ostsin sellelt reisikorraldajalt (läbi vahendaja) perereisi (2 TK+3 last)oktoobris, eelpool mainitud kuupäevadeks. Ja siis olid Tallinnast väljalend öösel ja Hurghadast tagasi tulek samuti õhtul. Nüüd, kui ma küsisin voutšereid (mille ma ka sain) on lennuajad muutunud. Selle manöövri tulemusel on meie pere reis muutunud 2 päeva lühemaks (me veedame need lennukis).
Mainin veel ära, et olen juba pärinud aru nii müüjalt kui korraldajalt. Reisi müünud firma edastas mu kirja reisikorraldajale ja sellega piirduski, reisikorraldaja pole seni
veel midagi vastanud.
Sellega seoses tahaksin leida saatusekaaslasi, et midagi produktiivset ette võtta ja leida asjale meie jaoks positiivne lahendus.

Kas reisikorraldajad mitte ei anna ööde arvu ... mitte, et mitu päeva Sa seal viibid vaid mitu ööd ?

Kindlasti tuleb esitada pretensioonikiri ja küsida kompensatsiooni reisi lühenemise eest.

Seletage kuidas päevade arv vähenes, millal olid lennud varem?

Kui ma reisi broneerisin oli lennuajaks Tallinn 18 jaanuar kell 02.00 st, et lend oleks väljunud Tallinnast kl 2 öösel ja maandunud Hurghadas 18 jaanuari hommikul. Tagasi pidi väljuma lennuk Hurghadast 25 jaanuaril kl 20.00 ja jõudma Tallinna öösel kui kuupäev oleks juba 26 jaanuar.

Nüüd on kellaajad muutunud 18 jaanuar Tallinnast kl 13.40 ja tagasi Hurghadast kl 07.30. Minu arvestuse järgi kaob selle manöövri tulemusel minul 2 puhkusepäeva.

14 oktoobril sain reisilepingu ja arve, kus on selgelt kirjas öised lennuajad. Millal nad täpselt neid muutsid seda ma kahjuks öelda ei oska aga vautšerid sain 29 november ja siis olid lennuajad päevasteks muudetud.

Kuna reisi müüja ütles mulle, et tavaliselt saadetakse vautšerid 3 nädalat enne reisi siis ma kahtlustan, et paljud inimesed veel ei teagi, et nendega niimoodi käitutakse.

Tegelikult on nii varasemad kui uued lennuajad puhkaja jaoks suht ebamõistlikud arvestades asjaolu, et hotelli saab 14:00 ja välja 12:00.
Ööbimiste arv jääb samaks, kuid uue lennuajaga kaotate tõepoolest tervelt 2 puhkusepäeva, millega olite reisi ostes arvestanud ja see on tõesti liig mis liig.
GoAdventure reisitingimused http://goadventure.ee/uslovia/
11.3. Puudusteks ei loeta lennu ajakava väheolulist muutumist, samuti lennu ajakava muutumist, kui muutus on tingitud reisikorraldajast sõltumatutest asjaoludest; ...

Meie otsustasime paar päeva enne väljumist, et käime korra sharmis ära, ostsime ka goadventurelt piletid. Peab ütlema, et need lennuajad on tõepoolest üsna ebamugavad - hilja õhtul kohale jõudes oli laual kaua seisnud ja suht kuivand toit jne. Saabumine hotelli ei olnud seega meeldv. Noh ja tagasi tulles oli äratus kella 4 ajal hommikul.
Kahjuks ei taibanud me reisi ostes sellele tähelepanu pöörata.

Minu puhul olid esialgsed lennuajad ühed suuremad argumendid GoAdventure kasuks otsustamisel. Kuna reisime koos lastega siis oleks nemad saanud pika lennuaja öösel magada.
Andke endast teada, kes on samuti selle reisi ostnud!

Madle jutust tekkis küsimus. Kui paljud reisifirmad on lennuaega muutnud/muutmata jätnud ? Eriti Egiptuse suunal. Endal minek Novatours´ga.

Lennuaegasid määrab lennufirma, mitte reisikorraldaja. Ja see kellaaeg, mis praegu väljumistele jälle on, on olnud juba aastaid. Kuna nad vahepeal kasutasid teise lennufirma teenuseid, siis olid ka lennu kellaajad teised. Tõsi, kellaajad on ebamugavad meie jaoks. Aga lennuki nn. kodulennuväli on Hurghada, seepärast ka algus ja lõpp sellel lennuväljal. Naudi odavalt saadud puhkust.

Novatours lubas hommiku kell 9:00 startida Sharmi poole

GoAdventure poolt lennuaegade muutmine ei ole see hooaeg esmakordne. Hetkel käivad nende ja meie juristide läbirääkimised kompensatsiooni küsimustes. Selle juhtumi puhul on pretentsiooni esitajateks pool lennukitäit sukeldujaid, kelle jaoks reisi viimastel päevadel varajasemaks tõstetud lend on lausa eluohtlik (liigse lämmastiku tõttu veres).
Sa võid küll pretentsiooni esitada, kuid vaevalt et sa sellele vastustki saad. See suur vene kontsern lihtsalt ei reageeri sellele.
Nende puhul oleks ehk abi mõnest terava keelega reporterist, mis tekitaks suuremat avalikku arutelu. Meie reisil olnud Olaf Suuder küll oma reportaazides (kiidulauludes) seda pisiasja ei maininud et ka tema puhkus 2 päeva võrra lühemaks jäi.

Kuna ma üksinda ilmselt jäängi hüüdjaks hääleks kõrbes siis sellepärast ma otsingi kaaskannatajaid.
Jaanu- kui kaugel teie läbirääkimised on?

Madle-Helena

Kas hiljuti mitte ei käinud meediast läbi mitte sarnane olukord, kui tarbijakaitse otsustas, et vastavad muudatused mõjutavad oluliselt reisijat ja seega peaks neid kompenseerima? Meenub, nagu oleks lugenud midagi sellist. Otsi netist ja helsitab tarbijakaitsesse.
Juristina ütleksin, et tegemist on olulise muudatusega ja seega peaks olema võimalik saada kompensatsiooni. Tõepoolest, puhkus jääb ju 2 päeva võrra lühemaks.

Vahepeal helistati mulle GoAdventurest ja jutu kokkuvõte on selline, et enne reisi ei saagi midagi kaevata sest lennuajad võivad veel ja veel muutuda-isegi kliendile soodsamaks :)
Seega otsin edasi...palun võtke ühendust, kes on ka selle reisi ostnud!

Meil küll läks hästi kui ostsime reisi juulis 2012 lennuk tagasi pidi olema 20.04.2013 kell 7 hommikul. Aga lendasime tagasi 21.04.2013 kell 21.00, nii et saime 1,5 päeva juurde tasuta, isegi tuba oli kuni 17.00 meil,kuigi tuba ära andma peab kell 12. See on kuidas veab

Madle meil on sama reis 18-25 hurgadasse jalend läheb siis 18.02 kell 08.00 ja tagasi 25.02 kell19.30 peaksime olema tallinnas! T:HEILI

Kuna check-in on tubadesse tavaliselt pärast lõunat ja ckect-out enne lõunat (vaatamaat reisikorraldaja lendude ajale), siis paljudel reisifirmadel tähendaks see nagunii kohvrite otsas istumist see aega kui tuppa enam/juba ei saa. Väga tavaline on ka see, et peale check-out korjatakse rahvas peale ja viiakse lennujaama 4 ja rohkem tundi enne väljalendu. Saan sinu murest küll aru, aga kas pool päeva puhkust lennujaamas tunduks atraktiivsem?

Minul üsna värske kogemus novembrikuust, mil ostsin ka just minule sobivate lennuaegade pärast GoAdventure reisi, kuid veidi enne reisi muudeti lennuaegu. Kohe uurisin ja andsin märku ning mulle anti teada, et mul on võimalik reis tühistada või siis esitada pretensioon pärast reisi (oli vist 10 päeva jooksul). Loomulikult esitasin (sest mu reis lühenes 24 tundi), pidin korduvalt küsima, et mis otsus on kui sain otsuse teada (ehk siis selle, et mulle hüvitatakse vahe), siis pidin ka ülekande kohta küsima. Nüüdseks on kõik lahendatud - kaebuse esitamisest ülekande laekumiseni läks 6 nädalat, kuid ise hoidsin kogu selle aja kätt pulsil.

Nautige puhkust ning tegelege probleemiga pärast reisi! Ja soovitan kaebuse esitada kohe otse GoAdventurele.