Kas Tallink on hulluks läinud ?

Edasi tagasi pileti eest küsivad juuli keskel  220 raha ja soodustuse eest 62000 punkti see tähendab,et ,terve aasta punktid ?

Arvestades Tallinn-Stockholm liini nõudlust, ei imestaks siin millegi üle.

Edasi-tagasi kuhu ja kas nädalavahetusel? Vaatasin, et nädala sees Soome saab autoga edasi-tagasi 145 euroga, mis on üsna sama hind nagu 2 aastat tagasi.

Edasi tagasi kruiis Stockholmi ilma igasuguse soodustuseta 151 eurot väljumisega 17.07 ning minu kasutatava soodustusega 102 eurot. Ei saa sellest halast hetkel aru?

Ma ei tea, kuidas te nii odavalt saate, magate põhjakapis, reisite jalgsi, ei söö ega midagi?

17.07-18.07 Tallinn-Stockholm-Tallinn 2 inimest+auto+Aklassi kajut+lemmikloom+hommikusöök+õhtune buffet, soodsaim talutav variant.

Tallink  –  678EUR. 

Sama kombinatsioon DFDS Paldiski-Kapellskär-Tallinn – 525EUR.

Lihtsalt nii on, ei leia, et keegi oleks hulluks läinud. Kui, siis ehk ainult mina ise, sest ma teisiti ei oska (ei taha).

Arvele lisanduvad veel õlled ja peenemad snapsid, mida samuti sellisel kruiisil mõõdukalt tarvitatakse. Ja õhtustatakse tõenäoliselt hoopis restoranis, kus arve kindlasti vaid 34 euroga ei piirdu. Kui eelarvet juba teha ja reisi planeerida, siis peab see kajastama kõiki kaasnevaid kulusid, üksi pileti hind pole veel mingi näitaja, see on vaid murdosake kõigest.

Üldiselt saaks sviidiga selle hinna veel rohkem ülesse ajada aga päris sellest polnud ju juttu?

@Viktor54

Isikliku auto ülevedu selleks pooleks päevaks (jutt käib ilmselt Tallinki  standardkruiisist?) on Rootsi suunal üsna mõttetu, selles mõttes on "jalgsi reisimine" Stockholmis täiesti asjakohane. On rendiautod, elektritõuksid ja elektrirattad, on üsna head bussiliinid (ja bussid on pooltühjad!).

A-klassi kajut on küll asjakohane, eriti just A-Premium (laia voodiga). Sellega olen küll nõus. 

Võttes üsna suvalise kuupäeva, näiteks 9. juuli, 2021, saan kaheinimese kruiisi hinnaks koos A-Premium kajuti ja kõikide hommiku- ning õhtusöökidega (sealhulgas alkohol)  356 eurot. Ilma igasuguste boonusteta, tavalise "letihinnaga". Ilmselt saaks püsiklient veel mingit soodust (ei viitsinud oma kaarti üles otsida). Ja see ei ole mingi "põhjakapis" magamine ega nälgimine, vaid üsna mõnus äraolemine.

Jutt on Tal -Hki edasi tagasi liinireisist. Pakuvad 15 prossa soodustust aga enne seda on hinnale lisatud 80 protsenti!

Sel ajal võib olla mingi üritus. Millal autoralli Soome etapp on? 

Tallinkil on hinnad juba päeva lõikes erinevad. Küll olnud, et 23 detsembri viimased ja 24 detsembri esimesed reisid on inimene+auto ca 300 EUR Helsinkist Tallinnasse. 24 dets pärastlõuna 75 EUR ja laevas pole peale paari õigeuskliku ukraina rekkajuhi mitte kedagi, 

Peale jaanipäeva kui kalevipojad Soome hakkavad minema võib samuti 200 EUR suund olla. 

Võta rahulikult ja mine natuke varem või hiljem.

Juuli keskel, 15.07-18.07+ sõiduauto, ilma loungi jm tuttide ja viledeta, 1 reisija, 136€.

No aga Tallinn-Helsinki liinil on ju konkurents täiesti olemas, ei pea tingimata Tallinkiga minema. Ma saan aru, et püsikliendistaatus, lojaalsus jms, aga igal asjal on ka rahaline mõõde.

Peangi silmas Ninatarga postitust! Kui enne sai sõita alla soti siis nüüd on sedasi!

Olen Tallinki kuldklient, kui varem sai 2 inimest + auto boonuspunkte kasutades edasi-tagasi 65.- eest, siis nüüd 75 - 85. Aga hinnad tõusevad igal pool. Kahjuks.Täpsustuseks - ei ole kohustatud sõitma nädala lõpus, valin odavamad päevad. Konkurents on TLN - HKI liinil olemas, mõne laevaga saad justkui soodsamalt, ise valid. Tallinkil on boonuspunktide süsteem hea, osa tooteid on odavam osta, saad suuremat võitu, viimasel ajal siiski hinnad laeva poodides tuntavalt tõusnud, õlleaktsiisi langetust neil enam ei eksisteeri, hinnad nagu Ossinovski ajal.Kampaaniahindades näidatakse toodet, mis tegelikult enne kampaaniat oli odavam. Samas on Tallinkil kama, et oled kuldklient, ta võib su auto laevas toppida rekkade taha ja sõidad laevast välja viimasena. Kunagi sinisilmsusest kirjutasin laevafirmasse ja avaldasin oma nördimust sellise käitumise pärast, aga kui vastati, et see parkimissüsteem on laevareisijate huvisid ja ohutust silmas pidades - selle tobeduse peale pole nagu mõtet enam reageerida. Ei tee reklaami, aga senini pean Tallinki Helsinki liinil pidevalt reisivale kõige edulisemaks.

Ago, see auto paigutamine sõltub kohalejõudmise ajast, kui varakult kohal oled, siis GOLD järjekorras pannakse auto ka nii, et kiirelt maha saab, kui jääd hiljaks, satud kuhu juhtub.

Inimesed, sõitke mootorrattaga !  :)

Esimeste hulgas maalepäāsemiseks on Tallinkil "priority car" teenus mille eest nad raha tahavad. Kui kuldkliendina varakult järjekorras olla siis pannakse kohe priority autode järel ja saab koos nendega välja. Kui see rida täis saab siis läheb nagu jumal juhatab sest enamus sõitjaid ongi kuldkliendid.

Tallinki kasuks räägib sõidugraafik -- pole midagi parata!