Kingfisher Red ja JetLite

Kindlasti on paljud Tripikad käinud Indias ja kasutanud kohalikke lennufirmasid.

Palun jagage kogemusi Kingfisher Red (Kingfisher Airlines subsidiary) ja JetLite (JetAirways subsidiary) kohta. Kuidas neil teenindus, salongi mugavus, toit jt.

Tänud!

Kingfisher Red on ok. Korralik lennuk, sõbralik personal. Oli isegi võimalik ilma probleemita pilet ringi vahetada ja makstud raha tagasi saada. Olen kasutanud küll ainult ühe korra, marsruudil Leh-Delhi.

Lendasin Kingfisheriga Goast Mumbaisse. Oli ulimugav ja puhas lennuk, teenindus oli hea. Vihma tottu valjalend hilines paar tundi, siis koik said pardakaardi ettenaitamisel tasuta suua lennujaamas. Vaga rahule jain.

Kingfisher loetakse 5 tärni lennufirmaks ja need tärnid pole talle asjata omistatud- ääretult meeldivad kogemused. JetLite on odavlennufirma, aga lennukid on uuemapoolsed, puhtad, teenindus OK, ei oska midagi ette heita.

Julgen soovitada ka Spicejet'i. Lennud (2 nädala jooksul 4 siselendu) toimisid täpselt, lennukite tase ning pilootide töö hea.

Aasta (või ka kahe, aeg lendab kiiresti) eest kasutasin Kingfisherit viimati. Eriti hea teenindus, tasuta meelelahutuskanalid lennukis, isegi kahe erineva pearoa vahel sai valida. Soovitan!

Tänud info eest. Tean, et Kingfisher on 5 firma. Huvitab just Kingfisher Red :) Kuna tegemist Kingfisher tütarettevõttega, siis sellele need 5 vist ei laiene. Red pidavat olema nagu JetLite pigem odavfirma.

Aga kes oskab veel kommenteerida - info on alati teretulnud:)

Tõsi ta on, minu viga - Kingfisher Red on endine Deccan Air. Siiski pakun, et kui nad kasutavad nimes sõna "Kingfisher", siis see on garantiiks kvaliteedile, olgugi et odavlennu kvaliteedile ;) Muide - olen Indias päris paljude erinevate lennufirmadega lennanud ja ühegi "saasta" otsa pole veel komistanud, tase on üle Euroopa keskmise olnud.

Julgen samuti öelda, et India siselennud on siiani olnud ainult meeldiv kogemus, firmast (neid vist 4 erinevat olnud) sõltumata. Nõustun ka eeskõneleja väitega, et üle Euroopa keskmise.

Ostsime veebruaris 2010 Kingfisher Red´ilt 11.novembriks lennu Mumbai-Kochi.

  1. novembril saabusime Air Indiaga Varanasist Mumbaisse terminali 1A ja pidime 1,5 tunni pärast lendama Kingfisheriga samast terminalist edasi Kochisse. Tekkis väike segadus check-in´i leidmisega, kuna Kingfisheri laud suunas meid Kingfisher Red´i lauda, mis pidi olema eraldi, aga seal ei leidnud me Kochi lauda. Lõpuks haaras üks Kingfisheri boy meid sappa ja viis väljaspool järjekorda check-in´i.

Selgus, et meie selle päeva lend on tühistatud ja läheb järgmisel päeval.
Kingfisheri neiu vabandas, et nad meile ei teatanud (meie kontaktid olid Kingfisher Club liikmeks registreerumisega neil tegelikult olemas) ja kaks lauda hakkasid otsima asenduslendu. Kuna seda polnud, saadeti meid Kingfisheri kulul Mumbai 5* hotelli Novotel Juhu Beach, hinnas hommikusöök, lisaks anti õhtusöögikaart ja Kingfisheri kulul oli ka sõit hotelli ja hommikul lennujaama. Kogu segaduse lahendas Kingfisher Red umbes 10 minutiga ja naeratades. Lennujaamast hotelli saatis meid Kingfisheri esindaja. Kohtusime hotellis ka reisituttavatega, kelle lend Varanasist hilines, mistõttu nad ei jõudnud järgmisele lennule. Ka nemad paigutati kiirelt Novoteli.

Meie seitsmest siselennust olid neli Kingfisher Red´iga ja need olid teistest palju paremad. Air India lennukid on samas suuruses, aga lennukid on väsinud ja mõned olid ka mustad, toitu me süüa ei suutnud, personali inglise keel vähene. Kingfisher Red´il on igas lennujaamas palju abipersonali, kes pakuvad ise abi, lennukid puhtad ja mugavad ning tunduvad uued, personal euroopalik, toit maitsev ja igasugune info pidevalt kättesaadav. Ja muljet avaldas eespool kirjeldatud reisitõrke puhul kiire ja sujuv lahendus. Kui peaksin veel kord Indiasse minema, siis ostaksin kõik siselennud Kingfisher Red´ilt.

Nüüdseks Indiast tagasitulekust omajagu aega mööda ja kirjutan ka oma kogemustest Kingfisher Red´i ja JetLite´ga.

Kingfisher Red - kasutasime lennul Trivandrum - Delhi, vahemaandumisega Mumbais. Trivandrum - Mumbai oli väga korralik lennuk, isegi in-flight entertainment oli olemas, sai näiteks Bollywoodi filmi vaadata:) Anti süüa ja juua, väga maitsev toit (lennukitoidu kohta) oli. Teenindus väga heal tasemel. Lennuk väljus enam-vähem täpselt. Mumbai - Delhi lend oli hoopis teistsugune. Lend jäi kokkuvõttes vist ligi 2 tundi hiljaks, seejuures infot eriti ei jagatud. Koguaeg lükkus 15 minuti kaupa edasi. Lennuk oli vana ja väsinud, istmekatted räpakavõitu. Meelelahutus-TV-d ei olnud. Süüa anti, aga alla keskmise lennutoit oli.

JetLite - Kasutasime lennul Delhi - Kochi. Lennuk korralik ja puhas. Vist üks puhtammaid lennuki-WCsid, mida seni näinud. Süüa ei antud, sai osta sandwich´e jm näksi. Meelelahutust ei olnud. Teenindus kehv, üpris ebaviisakad lennusaatjad. Lennu ajal oli vahepeal väga tugev turbulents, kuid ühtegi teadaannet kaptenilt ega lennusaatjalt ei tulnud. Keegi eriti ei kontrollinud ka, kas rahval rihmad kinni jm tavapärased nõuded täidetud. Enamust ajast istus personal oma kardina taga ning ka nupuvajutused neid eriti sealt välja ei meelitanud. Lend väljus üsna täpselt.

Sai ka mõni kuu tagasi Kingfisheriga lennatud ja julgen samuti kinnitada, et teenindus on väga hea ja turvaline. Seda mitte ainult pardal, vaid ka terminalis. Kui on probleem või isegi, kui ei ole probleemi, on punasärgis Kingi-teenindaja kohe ligi. Märkimisväärne oli, et Mumbai-Goa lend on 1 tund ja selle jooksul pakuti korralikult süüa. Mitte, et kõht oleks kõigil tühi, vaid see on tema standardi jälgimise küsimus.