Koh Samui ja rolleriga sõit

Tere, Mul küsimus rolleriga kulgemise kohta Samuil. Sikli load olemas ja ka hallid kaaned tehtud. Hallid kaaned  lõpetavad sel sügisel tähtajalise toimimise, kuid mina sõidan jaanuaris Samuile ja tahan rolleriga liigelda. Kas Samuil kontrollitakse halli vihiku ( rahvusvaheline tõlkedublikaat lubadest) olemasolu või piisab ainult meie lubadest kus on peal A kat?Phuketis kontrolliti aktiivselt, ka Krabil korra vaadati, aga Lantal ei kontrollitud üldse mitte kordagi.Mitte seda, et ma midagi rikkuma kipuksin, aga tundub lihtsalt nõme mingi halli kaane eest maksta 40 euri, seda enam, et eelmine aasta vahetasin load , aga uut halli vihikut ei antud, seega olin sunnitud sõitma seal oma vanade lubadega, mis eesi keeles nimetades on kehtetud.

Asi pole üldse kas kontrollitakse, vaid kui midagi juhtub siis on lubadeta sõit, ja 40 eur puhkuse puhul koonerdada no jah

Meie lubadest seal ei piisa kindlasti ja kohalik vahtmeister teab seda väga hästi...

Samuil kontrollitakse .Eriti magus koht on Chawengis ringteel,kiiver pähe ja load kaasa

Miks 40 eurot?26 eurot maksab ju rahvusvaheline ARK'st tellides.To: Karl.siSinu enda sõnadega, mida oled kasutanud varasemates teemades:"Küsimus on nüüd selles, et ka Eestis sõidad ka ilma lubadeta? Kui ei, siis miks tahad seda teha võõras riigis?""Hall vihik kehtib koos lubadega, seega peavad mõlemad kaasas olema.""Lube pole, ei kehti ka kindlustus kui midagi juhtub."Kokkuvõtteks - kas tasub riskida selle näruse 26 euro pärast? Ehk siis rahaline "häving" on 8,7 eurot 1 aasta kohta (loa kehtivus on 3 aastat).Minu arvamus - ei tasu.Põhimõtteliselt lubadeta sõit ja kindlustuskaitse puudumine. See ei õigusta sellist riski.

Sel korral oli juttu, et inimesel polnud üldse lube, sealt ka kirjutasin, et kas sõidab ka kodus  ilma lubadeta ringi. Hallid kaaned on lõpmatult lahe lüps, ma ei saa aru, mis seal maksab ja miks neid tehakse ainult 3 aastaks. Lähen uut tegema uurin järele. Aga minu hallid kaaned läksid maksma ei rohkem, ega vähem kui 37 EUR-i (selle hinna sees ka pildid, mille lasin teha fotostuudios Magistralis.

Karl.siMiks ja miks. Milleks üldse on seadused? Miks rahvusvahelised load 3a, miks pass, id kaart u. 5.a? Küsi seda kuskilt mujalt.Kes õpetaks sind siin portaalis, et sõida ilma kiivrita,ilma rahvusvahelise juhiloata ka  alk. joobes. Seda on kindlasti tehtud ja tehakse ka edaspidi.Muidugi küsivad papilatakat näha kui peatavad. Kui on ainult Euroopa juhiload ja rahvusvahelisi pole maksad trahvi.

2017 sõitsime 8 rolleriga, tihti ka üksteisest eraldi, erinevates kohtades ja keegi pole lubade vastu huvi tundnud, rahvusvahelised kaaned olid ainult ühel. Aga, kui A kat olemas, siis tee need kaaned ära, kui midagi juhtub, siis vähemalt kindlustus kehtib. Sa ei pea ise eksima, päris palju oli näha selliseid just 18 saanud ässasid, kes otse baarist sarve hüppasid ja kiirusega tagasi ei hoidnud

Load tõesti ei sõida aga nagu öeldud, kui liiklushuligaani ohvriks sattud või ise eksid, siis kindlustus mõnuga ei kehti. Selle taustal on 26.- või 37.- või 40.- EUR kukepea.  Sellega ongi nii, et üks käib Tais 3 korda kolm nädalat ja keegi ei küsi midagi Järgmist meest kontrollitakse nädala jooksul kolm korda. Selle nähtuse nimi on juhus. Aga juhuse hoolde ei maksa midagi jätta.

Polnud pea 10 aastat Samuile sattunud kuni töö viis eelmisel nädalal korraks - no ikka eriti ülerahvastatud koht isegi praegusel madalhooajal ja neid just 18 saanuid, peamiselt saksa rahvuse esindajaid, jõlkus seal ka üksjagu ringi, ei hakka nende põhitegevust siin kirjeldama.

Pigem ütleks ka et tuleb ise sõites väga tähelepanelik olla. Küliti rolleriga (eriti ristmikel ja mahapööramistel) kodanikke, kelledel pead ja jalad lõhki ning kiirabi tohterdas, oli seal häirivalt palju näha..