Mis selle Top Toursiga siis on?

loen juba mitmest kohast, et ärge ostke reisi Top Toursilt reise , et pettumus garanteeritud! endal juba reis broneeritud ja ausalt öeldes hakkan juba muretsema:( no mis siis lahti on?

Ei oska õelda, mille üle rahvas siin viriseb, meie käisime eelmine aasta Topiga Sharmis ja kõik oli väga OK.

meie käisime 1,5 aa tagasi Hurgadas ja sõbranna käis 2 kuud tagasi Sharmis ja mul ka pretensioone ei ole

Ära pane tähele, eks igal tegijal juhtub ja virisejaid ka muidugi jätkub. Kui keegi teeks teema, et Novatoursi, Happy Traveli vms ei saa reisida, siis oleks sealgi ilmselt seletamist küll.
Ise olen 2x Top Toursiga reisinud ja ei saa millegi üle eriti kurta.

Loomulikult juhtub kõikide firmadega ja niisama virisejaid jätkub ka, aga teist sellist firmat, kes nii nahaalselt oma kliente petaks ja mõnitavalt suhtuks annab küll otsida.

kuna olen ka ise nendega reisile minemas, siis tahaks teada, et mis tüüpi pettust nad harrastavad. et teaks valmis olla/üle kontrollida, kas kõik toimib.

noh kõige tavalisem trikk on, et müüakse korralik hotell ja siis kohapeal satud teise "samaväärsesse", sest algselt ostetud hotell olevat "üle broneeritud". Tegelikult oli kõik juba ette nii planeeritud. Eks loe siin on mitu teemat, ka Egiptuse all vist.

Üle broneermine võib tuleneda asukohamaa kultuurilisest eripärast, mis ei pruugi üldsegi meie reisikorraldajast sõltuda.

Selle „samaväärse“ hotelli kogemuse võib saada ka ringreisilt, kus peaksid asjad natuke paremini paigas olema. Nii juhtus ka TopToursi hiljutisel Egiptuse-Jordaania-Süüria ringreisil, kus Damascuse 4* hotelli asemel peatusime piiriäärses Daraa linnas kaugeltki mitte samaväärses hotellis. Seda küll TopToursist sõltumata, kuid TopToursi poolne reisisaatja proua Holvandus ei suutnud olukorra selgitamisega adekvaatselt toime tulla. Oli eriolukord, väidetavalt ei lubatud mingi tippkohtumise tõttu gruppe Damascusesse, aga oleks oodanud asjalikumat selgitust kui me kohapeal saime ja ausalt öeldes ka vabandust ebamugavuste pärast, mis jäi tulemata nii TopToursi kui kohaliku partnerfima poolt. Äpardusi juhtub ikka, aga väga oluline on see, kuidas inimestele asju selgitatakse. Mind vihastas välja TopToursi esindaja ääretult ebaõnnestunud selgitamiskatse, mitte niivõrd juhtunu ise. Aga mis seal salata, reisin TopToursiga ka edaspidi, kuigi vahel asja eest kritiseerin.

Tere.

TopToursi hinnarallist tahtsin rääkida.Et, kui rahvas arvab, et pakuti mingeid -50% halesid siis see on kyll yks suur pettus.Käin ise talviti egiptuses ja , kui tuli nyyd see suur reklaam....Siis vaatasin kohe suure huviga, palju minu hotellid(kus olen käinud) maksavad???Ja ennäe imet, kui lahutada toptoursi hinnaralli "SUPERHINNAD" siis saan hotelli sama hinnaga nagu ise olen ostnud iga aasta.Sygisel maksis näiteks selle aasta hotell mulle 7900.- siis nyyd maksis see "14 600.-" Ehk hinnaralliga ostes saan ca 7850.-.Tohutu hinnaralli siis. Helistades Toptoursi ja rääkides nendega vähe siis vastati, et nad ei saa garanteerida, et hinnad ei lange...ehk yhesõnaga sygisel saab niisama ka osta neid reise 7900.- eeku. Ahjaa nad väitsid veel , et tegu on peamajade tubadega.Et mina ostsin kõrvalhoonet eelmine aasta.Sai kyll vastatud, et ööbisin ise ka peamajas siis vastus oli ikka, et ei te ööbisite kõrvalhoones.Aga mis ma ikka vaidlen nendega, kui nad teavad paremini seal kontoris, kus ma ööbisin.Ühesõnaga , et kui keegi arvas, et sai reisi 08/09 talveks -50% siis palun....Tegelikult lihtsalt tegemist tavalise reklaamipettusega.Ahjaa Käies välismaal siis seal 95% myygis olevatest kaupadest on alati hale.Muidu lihtsalt ei tarvitata sinu kaupu.

Ma vaidleksin vastu vastu,eile ostsin Top Toursist nädalase reisi jaanuariks 4tärnisesse hotelli,koos hommiku-ja õhtusöögiga,tõsi küll mitte 50 protsendise allahindlusega vaid 45 prossasega ja maksin 4500 krooni,ehk on teil mingid eritahtmised,mis neid hindu võivad mõjutada,seda ma muidugi ei tea.

Käisin TopToursiga eelmise aasta suvel Kreetal ja jäin väga rahule. Korraldus ning reisiesindajad olid väga toredad.
Usun, et ei tasu pabistada, sest kunagi ju ei tea, kas tulevad mingid äpardused ette või mitte.
Arvan, et halvad kogemused torkavad lihtsalt heade kogemuste seast rohkem silma ja nendest ka räägitakse rohkem.

Mina ostsin ka hinnarallilt piletid, ning usun küll, et sain väga hea hinnaga. tegemist siis kahe nädalase paketiga, 4 tärni ja kõik hinnas.
Ning üks inimene maksis 6000.-krooni, niiet usun, et sain väga hästi:)

Tere.

Täpsustuseks, et olen ise ka ainult toptoursiga reisinud ja väga rahule jäänud.
Ja ,kui siin saadi reis 6000.- siis muidugi hästi.Iseasi mis liinil hotell asub.
Aga lihtsalt enda hotell , kus sai käidud ja mida on myydud viimased 3 aastat 8000.- ja nyyd äkki 14 500.- siis nagu veidi imelik.Aga eks hoian silma peal.Ja vaatab mis natuke hiljem see hind teeb.Olen nõus isegi reisi vahele panema, kui seda hotelli ei hakata pakkuma alla 10-ne tuhande krooni.
Ps.Nagu siin eestkostjad on juba öelnud siis ega iga reisibyrooga tuleb viperusi ja eks nendest räägitakse ka rohkem.Ja nagu on kysitud-vastatud, et miks uudistes ainult halbadest uudistest räägitakse ja vastus on:Et ega inimesi ei huvita, kui räägitakse, et Lennuk tõusis moskvast ja maandus õnnelikult Londonis...:)

Nimelt saabusin just täna TOPi esimeselt selle aasta Kreeta reisilt. Minu MÕTLEMAPANEVAD kogemused järgmised:

  1. Ei olnud mitte mingites paberites (k.a reisikataloogis) infot selle kohta, et reisi vahendab kohapeal hoopis KALAMAKI Travel, mis iseenesest pole ju paha, aga reisi vältel tekkis tunne, et nimetatud firma vahendusel aetakse konkreetsetesses hotellidesse (meil Apladas Beach Hotel) kokku hordide kaupa endiste nõukogude vabariikide (hetkel Eesti ja Läti) ja Venemaa turiste. Pole ju seegi mitte paha, aga hotelli territooriumil, ütleme ausalt, et tekkinud peaaegu kordagi tunnet, et oled sattunud Kreeka riigi territooriumile.
  2. Kummaline oli ka see, et teel lennujaamast hotelli luges üks meie reisiesindajatest (kas oli see nüüd Marilyn või Kati, seda ma ei tea) lihtsalt eelseisvate ettevõtmiste ja Kreeta kombestiku esmaseks tutvustamiseks üksikuid katkeid trükitud materjalist. Ega ole seegi paha, aga see, kuidas seda - SÕNA OTSES MÕTTES VEERIDES - tehti, tekitas juba algatuseks suure küsimärgi. Muuseas teatati, et infotunde eelseisvate päevade sisustamiseks viiakse läbi saabumise päeval kolmel korral. Millest viimasest olin minagi koos kaaslasega agaralt osa võtmas...
  3. Saabus kurikuulus infotund. Rahvas istus ootesaalis laiali. Kohale olid saabunud juba eelnimetatud Marilyn, Kati ja veel ka Marko ning veel keegi, keda meile küll ei tutvustatud, kuid kes tundus ka asjast rohkem teadvat, kuigi esmamulje järgi oli see naisterahvas justkui meiesuguste turistide hulgast. Mis siis ootesaalis juhtus - juhtus see, et nn TOPTOURsi partnerfirma Kalamaki Traveli reisiesindajad + 1 isik vahtised nõutult seda suurt rahvamassi. Marko lähenes ühele seltskonnale ja hakkas midagi rääkima, üks eelnimetatud tütarlastest rääkis midagi veel ühe lauakese juures ja kolmas veel kuskil jne. Kuulda praktiliselt midagi ei olnud, kuna lobbybaaris üürgas muusika, kuid üksikuid lausejuppe oli võimalik siiski kinni püüda. Nii juhtuski, et ühe või teise lauakese juurest sai siis üks või teine inimene ühtteist teada, aga ei midagi terviklikku. AUSÕNA, ma olen ka varem reisidel käinud, aga sellist kaootlilist ja mõttetut infotundi kogesin esimest korda. Aga miks mitte, võib ju ka nii asju ajada. Igal juhul sai otsustatud, et pakutud reisidest saab valitud just kohalikku kultuuri kõige paremini tutvustav ettevõtmine - Kreeta õhtu koos kohaliku regiooni keskuse Chania linnaekskursiooniga ...
  4. ... ja nii see oodatud õhtu saabus. Kommentaariks, mis hilisemat teksti arvestades osutub oluliseks, niipalju, et eelmisel õhtul pöördusime hotelli administraatori poole ettepanekuga meie järgmise õhtu õhtusöök, seoses Kreeta õhtuga, mis sisaldas ka õhtusööki, lõunasöögi vastu vahetada, et mitte jätta kasutamata rahalisi vahendeid, mis olime selle õhtusöögi eest juba Eestis välja käinud. Seda enam, et siis poleks vaja olnud ju päeval kuskilt söögipoolist otsida. Aga nüüd ikkagi selle kurikuulsa õhtupooliku juurde tagasi. Nimelt teatas üks tütarlastest, kes meie reisisaatjaks tollel hetkel oli, muu paberilt maha veeritava Kreeta eluolu, kultuuri ja looduse kirjelduste lõpetuseks, et kui meil linnaekskursioon lõppeb, siis võiksime kõik väikesi suupisteid endale lubade, kuna eesootav õhtusöök Armeeni külas ON NII NAGU TA ON JA EI OLE MITTE JUST VÄGA RIKKALIK. Lisaks teatati, et on keelatud meie reisisaatjatel ise ekskursioone läbi viia, mistõttu liitub meiega kohalik giid, mis ju iseenesest väga tervitan ja tekitas minus suurt lootust, et nüüd saab kuulda veerimata teksti ja mis peamine - tõeliselt ehedat informatsiooni Kreeta kohta, mis aga järgnes oli šokeeriv - me lihtsalt lidusime reisisaatja ja giidi järgi, giid muutkui seletas midagi reisisaatajale, kes tegi pidevalt märkeid ning korraks peatudes võttis giidilt kuuldu kokku kahe kuni kolme lausega ja nii kogu selle pool tundi, mis mina seltskonnas viibisin, sest ma lihtsalt loobusin sellest tsirkusest. Pöörasin ka reisisaatja tähelepanu sellele, et giid võiks ju rahvale otse inglise keeles kõneleda ja reisisaatja vajadusel tõlkida, kuid selle peale vastati, et nii ei ole tavaks ja kogu see jama jätkus endiselt. Ma lihtsalt irdusin grupist ja nautisin seda imekaunist linna, neid toredaid inimesi, meeldivalt agressiivset kauplemiskultuuri jne. Puhtalt juhuslikult põrkusime kokku kahe Eestist pärit noore tütarlapsega, kes Kreekas õpivad ja olid Chaniasse sõbrale külla tulnud. See seik tegi meele uuesti rõõmsaks ja olingi üle saanud nn linnaekskursiooniga alguse saanud šokist, aga see polnud veel selle päeva tipp ... Nimelt seisis ees Kreeta õhtu, milleks meid viidi imekaunisse Armeeni külla ja nagu mul, kes ma olen Kreeka kultuuriruumi juba kolmel korral külastanud ja ka analoogseid õhtuid, ettekujutus oli, seisis ees imevahva ettevõtmine. Lisaks teavitas reisisaatja tekstiveerimise vahepeal, et joogiks pakutakse kohalikku veini palju juua jõutakse ja söögiks pakutakse meile esmalt Kreeka salatit, seejärel kreetapäraselt valmistatud sea- või lambaliha ning lõpetuseks rahvuslikku magustoitu. Ausõna - suu hakkas juba vett jooksma, kuna vaatamata hoiatusele ei olnud aega Chanias kuskil pruukosti võtta. Mis meid siis ees ootas - üks suur söögisaal, kuhu olid paigutatud tihedalt üksteise kõrvale pikad söögilauad (hinnanguliselt 120-160-le inimesele). Enne meid tundus kohale olevat jõudnud lauatäis (nii 40 või rohkem) lätlast, seejärel meie, eestlased - nii 30-ne ringis ja ülejäänud seltskond tundus olevat kõik kokku aetud laialt Venemaalt. Esmalt toodi lauale joogid, millest valge tundus olevat rohkem õunaäädikas või mingi kääritusvedeli, kui vein, kuid samas minu rõõmuks punane täitsa joogikõlbulik. Söögiks nn "KREEKA SALAT", mis koosnes mingitest küpsetistest - JU SIIS ARMEENI KÜLAS nimetatakse seda toitu Kreeka salatiks. Sooja toidu kohta julgeks öelda, et tegu oli ehtsa Eesti jõulupraega - kartul, korralik tükk seapraadi (ilma igasuguste spetsiifiliste kreeta/kreekapäraste maitseainetetega) ja toorsalat. Magustoiduks saime kõige ehtsamaid bontšikuid. Mis puutub etteastetesse, siis see tuli trupil kenasti välja, aga tõelise löögi sai minu varasem kogemus, et rahvalikel õhtutel Kreekas on tavaks kogu saal, ja seda just kõigi laudade ümber, kaasa lööma panna - ja seda väga lihtsal põhjusel - KELLEGI KASU EESMÄRGIL OLI SEE KENA KOHALIK TAVERN LIHTSALT NII PAKSULT RAHVAST TÄIS TOPITUD, et ainus võimalus rahvast kaasata oli nad tantsammul lihtsalt ruumist välja viia või siis lõpuks sellele imekitsale lavapinnale paigutada, mille tulemusel ei olnud minu hinnangul küll enam tegemist kreeta ega ka mitte kreeka rahvalike tantsudega, AGA JU JÄLLE MINUS viga - MINU OOTUSED OLID LIHTSALT TÕSISELT KÕRGED. Seda enam, et kogu see ettevõtmine - alates ´linnaekskursioonist kuni rahvaliku õhtu lõpuni läks mulle maksma 38 EUR. Too õhut lõppes siiski rõõmsa üllatusega - nimelt oli hotelli hooliv peremees meil saabudes uksepeal vastas ja pakkus hotellis ära jäänud õhtusöögi kompensatsiooniks meile vähemasti hotelliköögis suure armastusega kokku pandud võileibu ja puuvilju, millele oleksid võinud mõelda ju ka meie REISISAATJAD, aga ...
  5. Lõpetuseks veel niipalju, et nn ÄRASÕIDUINFO lubati infostendile välja panna hiljemalt 24 tundi enne ärasõitu - nii meile reisi alguses lubati. See aga jõudis infostendile alles ärasõidueelse õhtu õhtusöögi ajal ehk umbes 20:30-paiku, aga see ju ikkagi väike probleem, kuna teada oli, et ärasõit ju ikkagi toimub.
  6. Kokkuvõtteks tekkis lihtsalt küsimus - kuidas, miks mina ja ka teised reisilised peavad kinni maksma (ja mitte vähe) mõne noore inimese õppe reisisaatjaks, sest mitte millekski muuks seda nimetada ei saa. Tundus, et too meesterahvas oli kompetentsem, aga teda peaaegu lihtsalt ei olnud.

ÜLDISELT VÕIS JU REISIGA RAHULE jääda - päike paistis, basseinid olid karged, merigi käe-jala juures, hotelliteenindajad olid armsad, hotelli köögiga võis ka rahule jääda (v.a ehk fakt, et viimase kahe päeva õhtusöökide soojad road olid kokku pandud eelmiste päevade jääkidest - seda küll veidi ümbertöödelduna, aga siiski). Meie hotellist jäi küll kaubatänavani ja restoranideni tükk maad, kuid kõndimine ei ole ju kunagi liiast. Ainus vast, mida enam ei kordaks - õhtusööki ei võtaks, kuna traditsiooniliselt muutub pakutav üksluiseks, samas kui erinevates TAVERNATES pakutakse ohtralt eriilmelisi ja -maitselisi hõrgutisi.

Et lõpetada positiivselt, siis erilised tänud väga meeldivale prouale, kes kinnitas end olevat juba kolm aastat Kreetal, kuid kelle elu on olnud seotud ka Eestiga. Ainult tema oli see inimene, kes suutis vahel harva (tundus, et ta oli ikkagi vene gruppide reisisaatja ja meiega sattus vaid võimalusel liituma), kui võimalus tekkis huvitavaid fakte Kreeta ja kreetalaste kohta öelda ja seda ka linnaeksursiooni ajal. Ta oli imearmas ja pühendunud inimene, kes kõneles eesti keelt kerge vene aktsendiga. Soovitus, kui teda (kahjuks ei kirjutanud endale kuskile tema nime) kohtate, siis hoidke tema ligi - ta teab palju ja kõneleb kõigest tõeliselt vahetult.

ÕNNELIKKE JUHUSEID SOOVIDES!!!

Uskumatu, aga järjekordne näide missuguseid virisejaid eestlaste hulgas ikka leidub. Ise olen paketiresist ikka nii aru saanud, et reisisaatja näitab saabudes kätte hotelli ja ütleb eelviimasel päeval transfeeri aja lennuväljale sõiduks ja kogu lugu. Rohkem teda mõnikord ei näegi. Seda nii Soome kui eesti reisikorraldajatega. Giidiga ringreis erinevates riikides on muidugi teine ooper. Ja seda, et oled hotellis koos teiste turistidega, ka endisest liidust kust oled isegi, mitte kreeklastega on ju ette aimatav. Rahvuslikud õhtud on ju enamuses sellised nagu Paikese poolt kirjeldatud, isegi Kreekas ja Hispaanias kogetud. Türgis ja Tais on jah need veidi rahvuslikumalt välja kukkunud, aga ka enam mitte viimasel ajal. Suhtle kohalikega ja ei ole vaja kuulatagi giidide enamuses väljamõeldud legende. Kreekas elab palju sakslasi, eriti kes ka söögikohti peavad ja venelasi, nende käest kuuleb palju tõepärasemat infot. Ja kujuta ette, 38€ linnaekskursioon, transport, rahvuslik õhtu koos söögi-joogiga ja trupi esinemisega. Selle raha eest ei saa ju meilgi suurt midagi, rääkimata Vahemere äärses kuurordis. Suhteliselt odaval paketireisil loota tänapäeva hindade juures mingit eriteenindust on ikka naiivne küll.

Käisin minagi Top'iga Egiptuses ja augusti lõpul lähen Kreetale.
Egiptuses oli see infotund ka tõesti täiesti ajaraiskamine. Veeti meid saabumise päeva järgneval päeval nende koostööpartneri Voyage Sharm kontorisse ja siis kogu lennukitäiele tehti ühine infotund. Seal õnneks oli kuulda giide, kui see reisidel panemine võttis nii palju aega, et võiks öelda:päev oli sellega ka praktiliselt raisus.
Olen näiteks reisinud Novatoursiga Kreekas ning neil oli ikka igas hotellis infotund eraldi. Vägagi normaalne oli, ainult selles firmaski tegi ekskursioone koostööpartner. Kõik ekskursioonid oli koos lätlaste ja leedukatega, mis ei olnud eriti tore.
Nii et jah, selle infotunni puhul viriseks ka mina tiba.
Õpetuseks reisijatele: Ärge mitte kunagi minge kuhugi reisile meeletu kõrge ootusega. Laske latt suhteliselt madalale ja te ei pea pettuma. Alati tuleks olla valmis igaks elujuhtumiks ja ka igas asjas leidma midagi positiivset.
Ilusaid reisielamusi meile kõigile!

Käinud Toptoursiga mitu korda Egiptuses, seega võrdlusmoment olemas. Kodulehelt lugeda, et kohapeal kasutame eestikeelse giidi teenuseid. Seda üllatavam oli, kui meid võttis vastu inglise keelt kõnelev kohalik (koostööpartner?), kes viis ka hotellidesse ja oli saatjaks väljasõitudel. Ka infotelefonil vastati inglise keeles. Mind eriti ei häirinud, sest nagu kirjutasin, mitmes kord, aga paljud olid hädas. Kas Toptoursi esindaja töö kohapeal piirdub ekskursioonide müügiga? Mida peavad tegema need, kes inglise keelt ei valda? Samas - kohapeal kasutasin Teztoursi teenuseid, kus oli väääga suur ekskursioonide valik. Asi käis küll vene keeles, aga teenindus ok.

Kõike seda lugedes tunnen siirast rõõmu, et kõigil viiel Kreeka-reisil oleme võtnud reisibüroolt vaid lennu (ja vahel ka hotelli, kui lend + apatrement on olnud soodsam kui ainult lend...).
Parimad elamused ja avastused oleme ikka ise seigeldes saanud, parimad söögid söönud turismimelust eemal olevates tavernites, kauneimad rannad omapäi leidnud.

*siiski mõistan ka inimesi, kes vajavad korraldatud ekskursioone ja giidi teenuseid. Kuid - täiesti mõttetu valik on see täis- või poolpansion! Milleks siduda end igava hotellitoiduga (kokk tõenäolislt venelane...), kui Kreekas on igal sammus megahead tavernid, pitakohad ja kohvikud, värskest saiast ja tomatist rääkimata!

on igati asjakohane valik, kui reisida väikeste lastega ja nt kuueliikmelise perega, sest nii on ühest küljest lapsel võimalik toitu näha ja selle järgi valida; samuti on nii oluliselt odavam, võrreldes sellega, kui kõik söögid kuskil väljas võtta.