On kellelgi kogemusi Travellink lehega?

On kellelgi kogemusi Travellink     kaudu piletite ostmisega?  Ehk siis sealt ostmisega. Soov jaanuariks piletid osta, nemad müüvad odavamalt, kui Lufthansa, aga on turvaline? Raha tagasisaamine jne, kui midagi juhtub.

Praegusi eritingimusi arvestades soovitan osta otse lennufirmalt, Sõltub muidugi ka hinnavahest, kui ikka väga oluline, siis äkki tasub riskida.

Minagi soovitan kasutada ainult lennufirmast otse ostmist ja isegi mitte mõelda mingitele vahendajatele.

Aga kui on soov korralikult riskida ja pärast pisaraid valada, siis loe esmalt neid arvustusi:

https://www.trustami.com/review/travellink-rating

https://everything.sucks/Travellink

Kui mõtled travellink. com lehte, siis loe enne siit arvustusi: https://www.trustpilot.com/review/www.travellink.com

Ma küll ei ostaks.

Ma vaatasin, et olen ostnud nö. OTAdest aegade jooksul enne covidit kokku 188 piletit, millest 17 juhul on mingi jama olnud näiteks niigi lihtsate protseduuride kui lennuaegade muutuste ja nende reisijapoolse kinnitamisega, hoidku siis veel asenduslendude või raha tagasi saamise eest.

9 juhul lahendas probleemi lennufirma ise, reeglina olid need ka lihtsad ühe firma piletid, aga keerulisemate piletite puhul see ei õnnestunud. 3 juhul pidin kandma täiendavaid kulutusi kokku ligi 1000 eurot, 2 piletit läks osaliselt ja 3 täiesti raisku. Parimaid ja lennufirmale kulukamaid lahendusi OTAst mööda pakkus Taskila-aegne Estonian Air, nii mitmedki 99 eurosed  HEL-TLL-TBS ja tagasi piletid läksid neile ikka vääga kalliks, koos BT asenduslendude, Tbilisis ja Riias öömajade kinnimaksmise ja muude hüvitistega. Isegi restoranid maksti kinni päris piiramatult. Niiet andsin oma panuse pankrotti.

Markantseim näide kaasneda võivatest kulutustest on Kairost alanud QR RTW piletid äriklassis, mis olid küll hea hinnaga tänu devalvatsioonile, kuid osa neist jäigi kasutamata, sest QR lõpetas lennud Kairosse (QR enda piletid sai küll ümber teha Beiruti kaudu MEAga, kuid teistele OW lennufirmadele sealhulgas CXile valideeritud piletitega polnudki lõpuks midagi teha). Sama saaga raames oli ka probleeme DOH-DXB lendamisega, lõpuks pidimegi nendest sektoritest üldse loobuma ja "talvitusime" Kataris QR special permitiga.

Minul polnud probleemi see ca 10k eurot kahjumit võtta aga igaühele see vist ei ole eelarvekohane. Ja see kõik enne covidit.