Tere! Kas on juba kogemusi kohalike paketireiside tühistamisega? Novatours teatas eile mitmete reiside tühistamisest ning andis teada, et saab valida uue reisiaja/koha. Kas vahetus on ainus võimalus? Või on keegi raha ka täies ulatuses tagasi saanud reisikorraldajalt? Tarbijakaitse küll rõhutab, et on õigus raha tagasi saada aga ilmselt reisikorraldajate lepingud seavad teised tingimused?
Tere, mind ka huvitab kui reis ära jääb kas loota kindlustusele või sellele et reisikorraldaja reisi ikkagi korraldab või raha tagastab? Kas kindlustus üldse maksaks, kui pakettreis ära jääb (reisitõrge)? Praegustel põhjustel ilmselt mitte. Samuti sellel põhjusel, et raha on makstud juba ammu aga kindlustus tegemata.
Hei! Mul sama küsimus õhus , et kas tõesti ainuvõimalik valik on uue reisi valimine?! Kuidas nemad teavad, mis ajal asi jälle toimima hakkab ja inimesed sellest kõigest taastunud, mis hetkel maailma laastab. Kahtlane! Ja eriti alatu on see, et sügiseste reiside hinnad on korralikult lakke aetud. Kui tahaksin samade kriteeriumide järgi reisi valida, mis hetkel tasutud on , siis peaksin pool juurde maksma- ei ole ka väga okei.
Homme helistan neile, ehk pääseb jutule. Kui keegi peaks mingitki infot omama oleks hea teada ;)
Enamus sellest seltskonnast on lihtsalt kindlustuste ohvrid. Kes ei tee üldse, kes loodab panga kindlustusele. Kui ostan reisi teen ka kohe kindlustuse.
Ei pea valima uut ja kallimat reisi, ei pea maksma midagi juurde, kui ei taha reisida hiljem.
Saad oma raha tagasi, kui oli valitud "reisitõrke laiendatud kaitse kindlustus". Tavaline reisitõrge antud juhul ei aita.
Mul endal on Swedi Gold millega pole antud situatsioonis midagi peale hakata.
Päikest.
Minule väidab Novatours, et ma pean maksma lisatasu, kui ma soovin muuta kuupäeva ja kohta, st lükata tulevikku. Oli ehk 80 EUR/in. Meil on veel viimane reisiosa maksmata (reis mai keskel) nüüd ei teagi, mida teha, sest kui me seda ei maksa ära , siis kaotaks ka eelnev sissemakse kehtivuse, kuid kindel on see, et veel tuhandeid sinna alla panna oleks mõeldamatu. Kas keegi on saanud nendega rohkem rääkida, on nad valmis minema kompromissile nagu teevad pangad praegu? Kahjuks vastab mulle pidevalt konsultant, kes kirjutab stamplauseid lepingust, ka telefonivestlus oli väheinformatiivne.
Kurb aga tõsi on see, et paljude reisiteenuste vahendamine käib nii nagu ka ise reisi broneerides. Teed makse lennupileti eest, ettemaksu hotelli eest, siis veel midagi autorendi eest jne. Kui tühistad, siis kõik nad rõõmsalt seda raha tagasi ei anna. Sama ka reisifirmadega. Kõik tasutud tühistamatud ettemaksud lendude, majutuse jne eest on nende kontolt ammu läinud. Paljude nende hetkel tühistatud piletite eest hakkab tõesti mingi hetk äkki mingit raha neile arvetele tagasi laekuma ja loogiline, et peale seda kantakse see ka kliendile tagasi. Samas peaks vist kõigil reisibüroodel olema mingid EL-i nõudel riigi poolt kehtestatud garantiifondid olema. Aga sealt rahade kätte saamine võtab seaduslikult reisifirmadel ka oma aja.
päike12
Ettevõtte finantsseis oli ka varem keeruline. Aastaruannet nad pole avaldadnud, aga eelmise aasta kolme kvartali kasum oli 30% väiksem kui üleelmisel.
Nüüd:
- kriisi alguses müüsid suure koguse väga odavaid reise, sisuliselt nullilähedase juurdehindlusega
- praegu kogu müük ilmselt seisab, põhikuludsid vähendada ei õnnestu.
- Ära jäävaid reisse ei ole võimalik 0-hinnaga tühistada
Ma ei räägi, et nemad kindlasti pankrotti lähevad, kuid tõenäosus on olemas ja mitte väike.
PS: Juulist 2018 kukkus nende aktsia börsil kukkunud ca 3 korda.