Qatariga lendamine ja sellega seonduvad ebameeldivused

Tere! Kas kellelgi on kogemust qatar airwaysi kampaaniapiletitega? Täpsemalt sellega, et kui nad muudavad lennuaegu, kas mul on mingeid õigusi?
Ostetud jaanuariks piletid Austraaliasse Helsingist, ümberistumisega Dohas. Algselt oli ümberistise aeg 3+ tundi, nüüd aga lãks see sujuvalt 28 tunnile. Natuke ebanormaalne on see kõik minu silmis... mis vôi kas on mul üldse mingeid õigusi sellise muutuse korral?

Tänud!

Sul peaks olema õigus piletist loobuda ja Qatar maksab raha tagasi. Ostad asemele uue pileti sobiva ümberistumisega.
Mis muud õigust sa veel soovid? Tasuta lend? Kahjutasu?
Qatar ilmselt paneb su hotelli selleks ajaks, saad ka mingi tasuta mõnetunnise linnaekskursiooni võtta viisavaba.
Võid ka ühendust võtta, et sulle ei sobi nii pikk ümberistumine, äkki saadavad su otse Tallinna mingi linna kaudu, Qatar lendab ju igale poole Euroopas. Ütledki, et tahad kiiremini kohale jõuda ja et sihtpunktiks sobib ka Tallinn, mitte ainult Helsingi.

Tänud. Kahjutasu ei oota, ega ka tasuta lendu. Pigem selgust, kuidas toimida või kuidas teised toimivad. Ei ole lihtsalt varem sellises situatsioonis olnud ja võimalik, et on minust targemaid, kes soovitavad kas ja kuidas reageerida.
Olen juba broneerinud ja läbi mõelnud oma reisiteekonna sihtriigis, seega lihtsalt ei osanudki muul moel reageerida, kui küsida siit foorumist infot.
Lisaks, kas äraantav pagas võetakse sellise ümberistumise aja korral vahepeal välja?

Selline lennuaegade vahe kõlab kahtlaselt sedamoodi, et nad otsustasid Austraaliasse algselt lennuplaanis olnud nädalapäeval üldse mitte lennata. Kui pakutud variant Sulle si sobi, võid paluda lennud ümber tõsta kas varasemaks või hilisemaks nädalapäevale, mil saaks 3 tunniga ümber istuda.

OK, et sul on Austraaliasse minnes 28 tundi. See on karmim juhus, kahandab tohutult võimalusi Dohast teisiti minema saada, sest ega sealt peale Qatari väga keegi ei lenda ja sinu Austraalia sihtpunkti on ilmselt üks lend päevas.
Mõnda teise Austraalia linna lennata Qatariga ja sealt siselend õigesse linna, kui on väga oluline päev varem kohal olla? Võid küsida neilt alternatiivide kohta ja vaadata, mida nad pakuvad.

Pagasi osas otsustad ise. Ilmselt on võimalik kuidagi ka kätte saada. Helsingis check-inis avaldad soovi.

Selguse mõttes lisan infoks, et helistasin lennufirmasse, nad olid kohe valmis muutma minu lennukuupäevi mulle sobivaks, ehkki pileti infos on minu pileti hindade puhul selgelt kirjas, et kõik toimingud on pm non-refundable. Ehk siis tõesti, piisab ettevõttlikkusest ja tegelikult on kõik palju lihtsam, kui ostad pileti otse lennufirmalt, mitte vahendaja kaudu. Ühe siselennuga jauran juba teist nädalat, kuna tegu vahendajalt ostetud piletiga, ajaliselt lihtsalt kõik venib, kuna kõik menetlevad.

Igasugused piirangud kehtivad reeglina ikka sellele, kui enda algatusel muuta soovid. Kui lennufirma muudab, on nad suhteliselt vastutulelikud muudatuste osas. Otse suhtlemine kindlasti lihtsustab protsessi.

Minu kogemused ka sellised, et kui otse lennufirmast ostetud, siis aitavad kiiresti ja hea meelega, tulevad vastu mitmel viisil. Läbi mõne vahendaja ostetud piletite puhul aga soovitavad pöörduda vahendaja poole. Sellega mul negatiivsed kogemused, kuna selle pealt vahendaja midagi ei teeni, siis see neid ka ei huvita karvavõrdki. Samuti neil ükstapuha kliendi lojaalsusest. Kindlasti on kogemus teine ostes pileti(kallimalt) mõnest suurest reisibüroost, mitte siis netivahendajalt. Eelistan alati otse lennufirmast osta, ka siis kui veidi kallim. Omal sama juhus Turkishiga, soovitasid kõigepealt vahendajaga asju ajada, kuna nemad sisuliselt midagi ei teinud, siis Turkish ikkagi aitas ja vägagi hästi.

Omal oli sarnane kogemus Air France-iga ning nendega suheldes (kusjuures läbi FB messengeri!) sain oma tagasilennu KLM-iga ning oluliselt parema ajagraafikuga kui algselt üldse planeeritud oli :)

Nii et alati tasub uurida ja viisakalt suheldes asju ajada.

Mul Qatar muutis lennuaegu, pilet oli ostetud vahendaja kaudu.
Ajakava muudeti, lendude vaheline aeg pikenes (mul oli 3 eri bronni eri inimestele)
Tegin oma plaani, mida ma tahtsin saavutada (valisin uued ajad).
Helistasin büroosse, nad ütlesid et enne tasuta muutmist peab qatar panema miski märke bronnisüsteemi, siis nad saavad tasuta muuta.

Kõne qatari officesse, asi tehti ära. Kõne taas büroosse, muutused viidi sisse.
Otse qatarist ostnuna saanuks ühe kõnega, aga elu on selline :)

Ledasin Qatariga esimest korda. Kohe esimese lennuga kohver pilbasteks pekstud. Loomulikult ei tea ma, kas see juhtus Helsinkis, Dohas või Jakartas...

Arvad, et mõni Qatar Airi piloot või stjuuardess loopis su kohvrit?