Kiwi.com otsing annab näiteks Tallinn-Malaga-Tallinn vahemaandumisega hinnad. Kui aga lähen Ryanairi kodulehele, siis seal vahemaandumisega reise ei näita. Saab osta näiteks Tallinn-Milan, Milan-Malaga. Tagasi Malaga-London, London-Tallinn. Tallinn-Malaga lendu üldse ei paku. Miks see nii on? Võin ju Kiwi lehelt ka osta aga loogikast ei saa aru.
Ryanairil on point -to-point lennud ehk nagu kirjeldasid: Tallinn-Milaano ja Milaano -Malaga. Ostad eraldi pileti igale lennule.
Kui soovid lende "ühele piletile" , vali AirBaltic, Lufthsnsa, SAS, LOT, Finnair vmt.
Kiwist hoiaksin üldse eemale
Jah, see on odavlennufirmade kontseptsioon. Kui järgmisest lennust maha jääd, on kõik kaasnevad kulud sinu enda või sinu reisikindlustuse kanda.
Nad ei vastuta jah mitte grammigi. Viivad sind ühest lennujaamast teise ja kõik muu on juba sinu oma risk. Enamasti küll midagi ei juhtu. Aga nende minimaalsete lennujaama ümberistumiste ajaga ma ei riskiks. Kui aeg pole kriitiline, siis võid ju planeerida oma reisi nii, et järgmise lennu võtad järgmiseks päevaks. Seda ühte päeva kasutad millegi mõnusa jaoks. Oluliselt riskivabam.
Ryanair variant on Tallinn-Milan, siis 2 tunni pärast Milan-Malaga. Samas netis kirjutatakse Milano Bergamost , et Rayanairi asjad peaks seal sujuma. 2 tundi peaks siis olema ok?
Bergamos on trasiittsoon olemas, passi peale, lennuvälja hoonesse sisenedes on see silt täitsa olemas. Seega 2 tundi on täiesti piisav aeg.
Ryanair lendab nii Tallinnast kui ka Malagast Bergamosse ja Malpensasse. Vaata, et sa kahetunnise vahega pileteid erinevatest lennujaamadest ei osta.
Kuna pagas tuleb ka välja võtta ja uuesti ära anda, siis peab sellega samuti arvestama. Ka pagasileti sulgemise ajaga.
Kui on ainult käsipagas, siis üldiselt on 2 tundi vähemalt Bergamos normaalne. Kui on pagas ja erinevad piletid, siis ma põhimõtteliselt eelistan kõikjal jätta vaheks 3 tundi.
Kiwi on jah selline vahendaja, mis paneb kokku kõike ja kõigega. Järjest mööda lehte liikudes on kuskil ka info olemas, et tegemist on eraldi piletitega ja Kiwi ega keegi teine millegi eest ei vastuta. Lisaks on vist mingid eraldi teenustasud, millega nad natuke midagi garanteerivad jne jne. Aga nende lehelt midagi ostes tuleb kõik tingimused väga hoolega läbi lugeda. Viimasel ajal pole Kiwi siin enam teemaks olnud eriti, aga aastaid tagasi said paljud eestlased sealt omad vitsad kätte ja siin võib olla veel mingeid vanu postitusi alles.
Seega vajadusel osta pigem otse lennufirmadest ja arvesta sellega, et Ryanair on odavlennufirma, mis vastutab vaid konkreetse punktist punkti lennu eest.
Kindlasti soovitan sellistele lendudega osta ka normaalse reisitõrkekindlustuse, mis katab kulud ka siis, kui lennufirma muudab enne lende lennuplaani. Näiteks kui Tallinn-Bergamo muutub nii, et jõuad sinna alles peale Bergamo-Malaga lennu väljumist. Ryanairi ega ammugi Kiwit see ei huvita ja oled järgnevast lennust ilma.
Londoni kaudu odavlennuga lennates on vajalik ka pass.
Kiwil on endal mingi lisakindlustus selliste lendudest tingitud tõrgete jaoks. Kuidas või kui hästi töötab - ei tea.
Ryanair enamasti ei hiline, nii et peaks jõudma. Kindlam on muidugi reisida vaid käsipagasi ja pungis taskutega. Vahel tasub lisaks osta veel mingi Plaan B jätkureisi pilet vähe hilisemaks ajaks kas samasse linna või vähemalt samasse riiki, kui seda saab odava hinnaga.
RyanAir siiski vahel hilineb. Näiteks täna Tallinn-Berliin pidi väljuma kl 9.15, hetkel edasi lükatud 17.50 peale. Tallinn-Stockholm lennud sageli 1-2 tundi hiljem jne.
Siiski ka Tln-Milan lennud hilinevad kuna seal ka väidetav lennujuhtimiskeskuse töötajate vähesuse probleem ja koguvad allkirju, et saaks kuskile kaevata. Juuli lõpus hilines lend 3,5h.