Simple Express - taandareng ühistranspordis

Niisiis. Pean vajalikuks hoiatada kõiki, kes kavatsevad Selle odavbussiteenust kasutada.

  1. Mul on vaja saada Tallinnasse Rakverest hiljemalt kella 7-ks. Ainuke , mis 10 septembriks mulle sobib peaks olema Simple Express. Aga nii koduleht, kui ka piletibroneerimissüsteem, kui ka klienditeenindus üllatavad üpris ebameeldivalt.
  2. Simple Expressile ei saa osta piletikassast piletit ette, väidetavalt ainult bussijuhi käest.
  3. Internetist nagu peaks osta saama, aga sellel kuupäeval ei ole väljasõitu, klienditeeninduse väitel seepärast et septembrist ta iga päev ei sõida...
  4. KLienditeenindus teatab "kahetsusega" et laupäeval Simple Express EI SÕIDAGI!!! Kuigi Simple expressi sõiduplaan on lux expressi nädalaplaanis kirjas. Ainuke "positiivne" tulemus klienditeenindusega suheldes oli see, et nüüd ma ei pea lolli mängides varahommikul bussijaama minema, oleks olnud paras üllatus seista jaamas ja bussi ei tulegi. Pluss 100% jääksin ka lennukist maha.

Nüüd otsin hakkan alternatiivseid võimalusi otsima. Tean et rong ka väljub, aga siis läheb napiks, sest lend on 08:30, kuid Balti jaamas oleksin rongiga 07.46, kahtlane, tõenäoliselt ei jõua. Ka siis kui veebis check-in-i teeksin, reisijad peavad lennukis olema vähemalt 15-20 minutit enne väljumist.

Igatahes on see esimene ebameeldiv kogemus. Õnneks on mul veel aega , et midagi välja mõelda. Seega, soovitan soojalt, kui planeerite bussiga Tallinna minna, et lennukile jõuda siis veenduge kindlasti selles, kas ja millal buss väljub.

Ja kindlasti kirjutan kaebuse ka Lux Expressi meilile. Las loevad. Mina igatahes olen pettunud, sest veel paar aastat tagasi sai EuroLinesi bussiga ilusti varahommikul Tallinnasse, nüüd, kus firma nii suureks paisunud, neid enam "väike" eraklient ei huvitagi. Kahju, aga mina loobun nende teenustest.

Rakvere rong peaks peatuma ju ka Ülemistes, kell 07:35.

Kui rongiga Ülemiste peatsuses maha tulla, tellida ette takso vastu. Võidad ajas.

Üldiselt läbisõitvatele bussidele vahepeatusest lõpp-peatusse piletit ette osta ei saa. Sest buss võib alg- või eelvahepeatustest täis tulla.

Kuid infovastuolulisus on kriitikat väärt.

OK tänud! Kaalun, siis rongi, ülemistet ei arvestanudki.

Kaebus Lux-Expressi Liinidirektorile kirjutatud! Jään ootama kas vastavad, aga minu jaoks ei muuda see midagi.

Kui sa pidasid vajalikuks kõiki hoiatada SE eest, siis ma pean vajalikuks seda hoopis kiita! Olen korduvalt sellega sõitnud ja niivõrd odavaid pileteid on võimatu mujalt leida. Mitu korda on üllatanud, et nii väikese piletihinna eest võib olla täiesti mugav buss. Loomulikult mitte midagi erilist, aga soovitan küll nendega sõita.

Avien, see on isiklik kogemus. Muidugi Tallinnlastel, pärnakatel, tartlastel jne narvakatel on lihtsam, aga kõik kes kusagile vahepeale jäävad, sõltuvad suuresti liinimarsruudist ja ajagraafikust. On muidugi ka piirkondi kust kunagi sellise "mõõduga" bussid kunagi käima ei hakka.

Hetkeseisuga tundub et lumepall on veerema pandud, nad tahavad nüüd minult konkreetset tagasisidet telefonitsi. Nii, et siinkohal ehk saan ka teha mingeid ettepanekuid kuidas asju paremaks muuta. Kindlasti kasutan seda võimalust ära, sest hea bussiühendus on oluline.

Alati on võimalik tellida Tallinnast õigeks ajaks takso Rakverre maja ette ning sõita sellega siis täpselt selleks ajaks lennujaama, kui vaja.

Triplekix, alati on võimalik reisida vastavalt rahakoti paksusele, eksole, sinu pakutud variant sobib reisijale kes on oma rahakoti peale äärmiselt tige...võiks ka limusiini tellida kui rahakott kannatab...

Tegelikult oleks huvitav, kui selle kaebuse vastus ka siin lõpuks kirjas oleks.

Esimesele kaebekirjale tulnud vastust ma postitama ei hakka, sest üldiselt nad küsisid sellega tagasisidet aga kui mu tagasisidet (saatsin suht pika kirja juba eile ära) nad kommenteerivad ja ühendust võtavad, siis annan tulemustest teada ja ehk postitan ka mõne lõigu vastusest sest oluline on lõpptulemus.
Uudis:
kirjutasin Airbalticu klienditeenindusse ja nende vastuse järgi läheb mul napiks isegi Ülemiste kaudu rongiga minnes:

If you will not have check-in bag, you can make online check-in procedure.

If you check-in via internet, at the airport you will have to be 1h before the flight and gate will be closed 40min before departure.

Ehk siis mul on Ülemistest kuni lennuväravani aega vaid 10 minutit,selle sisse peab ära mahtuma ka turvakontroll, eeldusel et olen 07:50 värava läbinud (07:50 suletakse lennuvärav). Lisame juurde kellade erinevuse ca 1 min (rong, minu, lennujaam,lennuk, nad ei ole kindlasti sünkroonis), lisaks turvaprotseduurid, ühe inimese kohta minimaalselt 2 minutit. Krt ei julge enam rongiga ka riskida.

Ma teen kindlasti ka reisikindlustuse aga pole kindel kas nad korvavad kui nad tuvastavad et need hilinemised olid ette ära teada. Ei usu eriti.

jajahh, tundub et takso on vist tõesti ainus väljapääs.Muidugi on mul ka lähisugulasi autoga, ei taha neid küll äratada hommikul vara, aga proovin juttu teha. Ikkagi on "nutumaik" juures. Ma olin nii pagana kindel et saan Simple Expressiga arvestada. Aga näed mis välja tuli.

Vastuolulise info edastamine on kindlasti nõme ja kriitikat väärt.

Muus osas aga ei saa algpostitajaga nõustuda. See on tõsi, et pikamaaliinidel ei müüda vahepeatustes pileteid ette. Täiesti võimalik ju, et bussis ei ole Rakveres peatudes vabu kohti. Rakverest Tallinna varahommikuks saamine ei ole minu arvates selline asi, mille tarbeks ainus võimalus on pikamaaliinidel sõitev SimpleExpress. Alati on võimalik tulla rongiga - nagu näha, seda võimalust ei kaalutud (rong peatub ju tõesti Ülemistel ja lennujaama saab ilusti taksoga)? Samuti saab alati sõita Tallinna eelneval õhtul - ka rong või buss võib hiljaks jääda ja arvestada tuleb, et sellise vähese aja puhul ei hüvitaks kindlustus ärajäänud lendu. Odavalt reisijad on ennegi lennujaamas ööbinud (Tallinna lennujaama kohta ei tea, mujal maailmas olen seda korduvalt teinud nii rahalistel kui ajalistel põhjustel), tõenäoliselt saab Tallinnas ööbimist ka väljaspool lennujaama kellegi tuttava-tuttava-tuttava juures.

SimpleExpress on rahvusvahelistel liinidel sõitev ettevõte, Eesti-sisese bussiliikluse korraldamine ei olegi nende turunišš. Olen nendega sõitunud varahommikuks Riia lennujaama - ei kurda, täitsa OK sõit oli. Tavaline bussisõit:)

Tip-ile: OK

Su argumendid on asjakohased, aga minu õnnetuseks lõpetan ma töö reedel 23:00 ja peale seda ei lähe enam ükski buss. Taksoga öösel Tallinna?!?

Mis puutub pileti broneerimist internetist siis veel 2 aastat tagasi oli see veel võimalik. Ajal mil veel eksisteeris Eurolinesi kaubamärk. Nüüd enam pole. Lux Expressi liinidirektorile tõin ka konkreetsed näited, las proovib ise netist piletit tellida, sest tema väitis et netis saab broneerida 24/7. Simple expressi veeb aga ei toimi üldse selles valdkonnas.Samuti pole ta kordagi maininud et vahepeatustesse ei saa broneerida ega ette osta. Kuigi, tema peaks seda teadma paremini kui keegi teine.

Järgmine kord kui lendama hakkan siis proovin valida hilisema lennu, seekord valisin selle lennu just raha pärast, säästsin küll paarkümmend eurot aga näed nüüd tuleb sõidukulude peale raha veel peale maksta.

Täiendus -

Reisikindlustus sellise ajakava puhul kahju ei korva. Isiklikult soovitaksin kas jääda Tallinnasse ööseks või siis tulla hommikul autoga - nt väikese tasu eest on sugulased tuttavad ilmselt ilusti nõus hommikul ärkama. Vähemalt endal on seni alati vedanud ja saanud ka väljastpoolt Tallinnat ise vajadusel lennujaama ning ka sugulasi-sõpru olen ka kl 2 öösel lennujaama vedanud.

Kõige suurem vedamine vist oli siis, kui pidime kl 6 stardivale Amsterdami lennule minema, et siis kuuks ajaks Aasiasse edasi lennata, ning veel kl 1 öösel ei olnud selge, kas me ikka läheme - kaaslane oli haige ja kl 1 olime veel Mustamäel haiglas. Kl 2 öösel otsustasime, et ikkagi riskime ja läheme. Helistasin keset ööd sõbrannale, kes pool 3 järgi tuli, meid Tallinnast 20 km eemal asuvasse asulasse viis (kus jätsin emale oma korteri võtmed jm) ning seejärel sealt kl 4-5 paiku lennujaama transportis:) Raha ta kahjuks keeldus minu käest võtmast, tagasitulles vedasin ta veiniõhtule:)

Kas töölt varem ära küsida ei õnnestu? Siis saaksid viimase bussiga Tallinna. Ööbid bussijaama juures paiknevas hostelis.
http://hosteltallinn.com/hostel-tallinn-asukoht/

Ma ei saa nüüd hästi aru. Teemaalgataja ei saa ISIKLIKEL põhjustel õigeks ajaks lennujaama ning selles on süüdi nii bussifirma, kui ka lennufirma??
Kuskohas selliseid seeni müüakse, mis sellise laksu annavad?

Lugesin seda ühistranspordi taandarengut nii ühtepidi ja teistpidi kuid pean igati nõustuma Tipi ja Triplekixiga.

Segane sõiduplaanist teavitamine on tõesti ainus viga mida ma näen. Kuid milles muu probleem?
See mis oli paar aastat tagasi on möödanik. Uus ettevõte või kaubamärk kujundab ka omad uued reeglid.
Et keegi kuskil ei tule mingil põhjusel oma elu organiseerimisega toime pole küll bussi-, lennu- ega muu eraettevõtte mure. Sama loogikaga võiks pahandada et miks Tallinki laev ei alusta oma sõitu Tartust või miks Lufthansa Tokyo-Frankfurt lend ei maandu reede kell 17.34 Tallinnas sest mu buss läheb sealt 30 minuti pärast Türile.

Jutt ei ole üldse iroonilisena mõeldud. Mõte on selles et oma nõudmiste ja pahameele väljendamisega ei maksa liiale ka minna. Viimasel ajal on see väga ebameeldivaks kombeks muutunud. Hoidke parem oma ja teiste närve ning mõelge reiside planeerimisel ka natuke laiemalt ette kuna ainuke kes vastutab teie reisi õnnestumise eest olete te ise.

triplekix. tee palun vahet, mis asi on isiklik kogemus ja mis on isiklik põhjus. Isikliku kogemuse põhjal kujuneb arvamus teenindusest. See et alternatiivid teatud põhjustel hästi ei sobi, ei ole tõesti ei lennufirma ega bussifirma süü. Otseselt ma ei süüdist neist kumbagi.

Aga tooksin ühe konkreetse näite: Kuidas Teile meeldiks kui turismifirma annab kogemata valeinfo reisi sihtpunkti kohta ja kui kohale jõuate, siis avastate ennast keset üllatusi või nt turismifirma ei teavita teid lennuplaani muudatustest, jääte lennukist maha, kas siis on õige väita et ise oled süüdi et selle lennu ja turismifirma valisid? See on sinu ISIKLIK PROBLEEM (OMA VIGA)... Näete, selle simple expressiga oli põhimõtteliselt sama. Minu viga oli see et ma usaldasin veebiinfot. Aga mida siis veel usaldada?

Öeldakse, et usalda aga kontrolli. JUst nii ma tegin. Ja õieti tegin.

PS! Kes arvab et ma meelega Bussifirma tagajalgadele ajasin siis see eksib rängalt. Nad ise ütlesid et ka negatiivsest kriitikast on kasu.
Ma ei ole karjuja tüüp ja see kaebekiri ei koosnenud trükitähtedega tekstist. Lihtsalt Avaldasin arvamust. See et esimene reaktsioon oli negatiivne on ju loogiline ja loomulik. Mis sa ise teed, kui nt tanklas on tankuril peale kirjutatud 98E,mida sinu auto mootor vajab aga tegelikult voolab paaki hoopis D tähisega kütus :P OK selle saab tõestatud et kütusefirma eksis, klient ei pea ega saa ju kontrollida mis kütus tegelikult tankuris on. Noh, ega mina ei pea ega saa ka teha liinigraafikute kontrolli enne kui välja sõidan. Ma lihtsalt eeldasin, et info on õige. Aga ei olnud , mitte üheski teabekanalis ei olnud. Tihtilugu tuleb ju plaanid teha selle järgi millal mingi sõiduk-buss -lennuk, rong välja sõidab. Üks vale aps ja oledki hilinenud.
Omaltpoolt võib teema lõpetatuks lugeda sest leidsin alternatiivi, üks lähisugulane on nõus mu kohale viima.
Johhaidii: OK sa ütled et see mis 2 aastat tagasi oli, on möödanik... hea küll paneme üldse veebi kinni, pole meile seda 20 aasta vanust sidekanalit enam vaja see on möödanik, kuulub ajaloo prügikasti, ei mingit mobiilset parkimist, ega e-toiminguid ja tuludeklaratsioon ka, kõik tagasi maksuametisse paberil deklareerima...
saad sa aru, üle veebi piletite ostmine on mugav ja kui firma töötaja ütleb et see peaks töötama 24/7,ta ei öelnud et vahepeatustesse ei müüda. siis peaks see nii ka olema, aga ei olnud, mina osutasin lihtsalt veale või tahame et vigane sõiduplaan koos mittetoimiva piletibroneerimissüsteemiga jääbki üles või? ...Lisaks on Rakvere ka nimekirjas olemas. Milleks panna nimekirja sihtpunkti, kuhu pileteid ei ole võimalik müüa? Ilu pärast või? ja minu meelest oleks tore kui saaks selle korda või ei, tagasi aega kus bussipileti müüs sulle bussijuht, ühest vändaga piletiaparaadist.

Siin on kolm teemat koos:

1) Simple Expressi veeb pole adekvaatne. Saime aru, arvestame, aitäh.

2) Sinu isiklik süüdimatu reisiplaan. 23:00 lõpetad Rakveres töö ja siis soovid ühiskondliku transpordiga varahommikuks linna jõuda? Aga mis siis, kui buss käiks... aga oleks juba enne Rakvere peatust täis? Tundub, et oled üle optimeerinud ja pead nüüd kooliraha maksma. Aga eks seegi on õpetlik, nii et taas aitäh kirjutamast.

3) Väide, et Eesti ühiskondlik transport käib alla. See on kahjuks ilmselt samuti õige. Regionaalpoliitika ei tööta hästi, piirimaade elanikkond hõreneb, majandus kolib pealinna kokku ja seega ääremaade teenindus kannatab. Ma ei tea, kas siin üldse annabki midagi teha või peab lihtsalt leppima moodsa maailma pahupoolega - autostumine, urbaniseerumine, sub-urbaniseerumine...

Vaadates antud liini sõiduplaani, siis antud väljumist teenindab Venemaa-poolne Simpel Express. Ja antud liinile tõesti pole võimalik Rakverest piletit osta, aga samas Jõhvi-Tallinn on võimalus osta pilet veebist.
Miks ei saa osta piletit Rakverest - põhjuseks võib olla, et antud liinil on liiniluba taotletud ainul reisijate väljumiseks Rakvere peatuses.
Muidugi on kahetsusväärne, et klienditeenindus andis vastuolulist infot ja ei osanud arusaadavalt põhjendada.
Veebist pole võimalik osta paljudele Lux Exspressi ja Simpel Expressi bussidele pileteid Eesti-sisestesse peatustesse, antud bussid on ikka rahvusvahelised. Tähendab osad bussiväljumised saavad vedada Eesti sees nii saabudes kui väljudes Eesti-siseseid reisijaid, osad mitte. Ja veebis on see ilusti näha.

pikkmees35, sel juhul peaks veebis olema ka mingi märge, iga peatus, kuhu veebist osta ei saa võiks olla tärniga märgistatud või muul viisil tähistatud ja veebikülje all ka info- nimetatud sihtpunktidesse ei saa osta veebipiletit, kohtade olemasolul ainult bussijuhi käest vms. Ei pea mine nuputama, kas saab või ei saa. Võtke Bussireisid.ee lahti,seal on kohe viisakalt ja konkreetselt ära märgistatud liinid, millele saab osta veebist (ostukorvi kujutis) ja millele ei saa osta, eeskuju ei osata võtta. Küsimus on selles et tegelik peatuste nimistu on nende andmebaasis tegelikult päris pikk oma 30 peatust kindlasti kõik kokku. Noh ütle mulle kuidas klient vahet teeb millele saab, millele mitte?
Kolmandaks on suisa imelik, Rakvere bussijaamas on ka Lux Expressi JA Simple Expressi PILETIKASSA koos simple logoga!!! Milleks, kui Rakverest ei saa piletit osta Rakverest läbisõitvale liinile? Kassaneiu nimelt oli esimene kes mulle ütles et kassast ei müüda sellele liinile, lisaks Kas ma pean olema suisa loll ja puupea, et osta Rakverest Pilet nt Tallinn-Peterburi, kui Tallinn-Peterburi saab netist osta või ma ei saa aru, milleks selline kassa?
Kokkuvõttes see odavbussi kontseptsioon on puudulik.Olgu ta rahvusvaheline või mitte.

Õigesti teevad, et ei müü veebist pileteid VAHEPEATUSTES peale tulemiseks.
Kujuta nüüd ette pilti, et jõhvis tuleb buss ääreni rahvast täis ning sina astud Rakveres oma eelmüügist ostetud piletiga bussi juurde. Ning kui selgub, et enam ei mahu, siis oleks ju reisifirmale väga lihtne selga lennata.
Seega kõik õige ning bussifirmat selles süüdistada oleks imelik.
Edu reisil.