Soovitus: Turkish Airlines tagastab piletiraha

Selline juhtum: plaan oli minna oktoobris Iraani, kasutades nende kevadist müstiliselt odavat pakkumist (TLL-IST-IKA 166€). Mul olid piletid Tabrizi, tagasi Shirazist, mis oli seal 250€ kandis, aga ikkagi väga odav.

Kuigi olen vist reisides/mujal elades igasugu segaseid asju näinud ja hiljuti Iraagis käinud, otsustas minu sabatunne, et praegu pole Iraan õige koht.

See selleks.

Mis minu jaoks oli kõige üllatavam, oli see, et Turkish Airlines kandis mulle piletiraha sisuliselt 100% tagasi, kuigi selle kõige odavaima pileti puhul sihukest varianti olla ei tohikski. Selleks kasutasin nende kodulehel võimalust cancel flights. Võimalik, et sel puhul tuleb olla nende püsikliendi programmi liige.

Raha tagasisaamine on siiski mõnevõrra virtuaalne, sest SEB puhul seda su arvelduarvele niisama ei kanta. Kuidas see toimib, nad ei tea, sest iga persekukkunud pank ei peagi seda teadma. Nii et raha nagu tagastati, aga SEB #""#, nagu oskab. Vältige seda panka, saast, täielik saast.

Kirjutada neile pole mõtet - nad lihtsalt ei vasta. Helistades - ma vist ei pea sellest rääkima. Nii et raha on jutskui tagastatud, aga SEB-st seda kätte ei saa. Aga ma tõesti viitsin seda asja kusagil Finantsinspektsioonides või kus iganes edasi ajada.

1
2

Mulle tagastati oktoobris 2 inimese Jaapani piletid, kuna reisikaaslane haigestus koroonasse 4 päeva enne lendu. Suvise kampaania ajal ostetud kõige ökonoomsemad mis olla said. Suhtlesin Tallinna esindusega meilitsi, saatsin positiivse testitulemuse ja öeldi, et anna 2 nädalat aega. Aga läks kõigest 2 tööpäeva ja raha (100%) oli krediitkaardil tagasi. Ka SEB muideks. Kuni 31.10 oli neil selline covidist põhjustatud reisi ärajäämise tagastuskampaania. Hotellid olid tasuta tühistamisega ja kindlustus (Seesam) maksis ka kogu poliisi maksumuse tagasi. Ainuke kahju, et 300€ eest vaevalt, et sinna enam saab ja mõnusalt turistivaene oleks ka siis veel olnud. Turkishile meie poolt igatahes suur püstine pöial!

Veigo, eeldan, et sul oli ka ikka krediitkaardiga makstud? Siis saad raha arvele järgmine kuu kui kukub krediiditagastuse kuupäev. Siis tehakse tasaarveldus ja kantakse arvele kui on krediidikontol ülejääk. Varem ei saa seda tõesti kasutada ja selle arvel ei suurene ka krediidilimiit.

1
0

Kui reisiplaanid peaksid muutuma, siis teiseks võimaluseks Turkishi odavpiletite tagastamisel on ära oodata mõni nende lennuplaani muudatus. Nad muudavad oma lennuaegu üsna tihti, vahel isegi mitte palju, 5-10 minutit, ent iga muudatuse korral pakutakse võimalust tühistamiseks koos 100% tagastusega paari päeva jooksul. Üks tuttav sai just nõnda Sansibari reisiraha tagasi.

3
0

Vist see värk Turkishi puhul toimibki. Nad muutsid lennuplaani pea korra nädalas. Aga et ka paar päeva enne planeeritud lendu saab tühistada, on muidugi tõesti tase omaette. Ma igatahes nüüd ostaks kõiki pileteid neilt, kui nad sarnaste hindadega välja peaks tulema.

@neandertaal: krediitkaardile laekus raha 9. oktoobril. Preagu vist on juba järgmine kuu, aga ei miskit. Ma juurdlen, et mis seaduse alusel saab pangalt intressi küsida. Lihtsalt põhimõtte pärast. Veelkord: SEB on täiesti saast Rootsi pank.

1
0

Sama kogemus Turkishiga, ostsime Zanzibari piletid, aga kahjuks jäi reis ära, raha ei tagastatud, aga lubati aega ja sihtkohta muuta. Viimases hädas siis tegin Malta piletiteks ringi, mis muidugi oli Malta kohta über kallis, aga siis muutus lennugraafik minnes 5min ja tulles 10min. Pakuti, et kui ei sobi, tagastame 100% piletiraha, muidugi ei sobinud selline nihutamine meile :)

1
0

Kui jätad ühe neist muudatustest kinnitamata, siis võid vist isegi päev enne lendu vajutada seda nuppu, et muudatus ei sobinud, ja saad raha tagasi :) Turkishil jätkuvalt mingi ajalist piirangut muudatustega nõustumiseks ei ole. Lufthansal on vist automaatselt kaks nädalat aega ja kui ei kinnita, siis võivad broneeringu tühistada ja raha tagasi kanda ilma sinu nõusolekuta. Osadel Euroopa firmadel on veel sellised ajalised piirangud, mis muudatustega meilis on kirjas. Aga Turkishiga on jah lihtne. Olen ise jätnud ka mingi 3-4 kuu jooksul muudatuse kinnitamata ja lõpuks lasknud neil Tallinna kontoris hoopis sama sihtkohaga seotud kuupäevad paremaks muuta ja sellega saanud lennud nendele kuupäevadele, kus piletid olid juba pool aastat varem ostes omajagu kallimad. Igasuguste selliste võimaluste jaoks on nad päris hea variant.

1
0

Kus neil see kinnitus veel on? Ma ainult saanud noreplay meilid ja lisainfo URL?

0
0

Logid kodulehel sisse oma broneeringu numbri ja perekonnanimega (manage booking).

1
0

Okei, seal jah "change flight" ja "cancel flight", aga mingit eraldi aktsepti vist ei näe tõesti, ju siis vaikimine on nõusolek. Aga hea teada. Sai kah nende kevadise kampaania piletid jaanuariks ja seni pole lennuplaani veel väga metsa keeratud...

0
0

Veigo, ega sul kohe kuu esimesel kuupäeval pole maksetähtpäev. Mul on näiteks 15. ja alles sel kuupäeval tehakse eelmise kuu laekumiste tasaarveldus, kui on, ja üleliigne kantakse kaardiga seotud kontole.

0
0

Ma @Veigo sinuasemel ka nii ei hüppaks selle SEB kallal- mul küll endal asjad hoopis teises pangas ning kindlasti midagi kiitvat seetõttu SEB kohta öelda ei oska, aga igasugune ülereageerimine pole kunagi hea. Lõpuks on vaja ikkagi rahu kuigi see võib närvi ajada. Ja siis saab edasi minna- aeg annab arutust räägitakse. Kõik ei käi sõrmenipsust. Proovi võtta rahulikult. Tean ka ise, et see võib olla mõnikord raske või peaaegu võimatu, aga lahendus tuleb niimoodi pigem kiiremini.

1
0

Mõistlik @Veigo sinu poolt, et sa uut vihakõnet üles ei võtnud- see ei aita kunagi. Meil sel aastal Agodaga umbes sama pull ja ei paista ära lõppevat veel, kuigi reis oli juba augustis. Uskumatu sellise firma poolt, aga nii on ja me pole veel midagi tagasi saanud. Säästa närve! Me teeme sama- muud pole väga teha- kuigi tahaks lõhkuda asju.

1
0

Agoda ja Booking sama firma.

Aga SEB suhtumine on ikka parasjagu uskumatu. Kirjale lihtsalt ei vastata, lubatud tagasihelistamist ei toimu. Erakordselt saast pank.

2
0

Veigo, omanik on sama, kuid töötajad ja suhtumine väga erinevad.

0
0

Meil Agodaga ikka sama seis- ja tõesti uskumatu. Keegi ei vasta pikka aega ja kui vastatakse, siis toimub paigalseis ja küsitakse samu asju. Masendav.

0
0

Veigo, ehk tood siin välja, milline pank see tunduvalt parem meil on? Olen koguaeg SEB kasutanud ja pole kunagi ühtegi probleemi olnud. Omal ajal sai isegi Cherry rahad tagasi krediitkaardi tehingu tühistamisega.

Enne viimast reisi tegin igaks juhuks Revoluti kõige kallima kaardivariandi, kus kindlustus sees ja ka autorendi omavastutuse kate 2000 eurot, õnneks pole veel kindlustuse osa tulnud kasutada, aga kellel on kogemust, võiks jagada.

2
0
1
2
Lennupakkumised
Reisikaaslased