Teztour ja Türgi

Kas keegi on käinud Tez-iga türgis.
Olid ka eestikeelsed ekskursioonid.
Teenindus... suhtumine...

Pakun et keegi pole sel aastal käinud sest Tez Tour on Eestis suht uus reisikorraldusfirma. Eelmine aasta oli selle firma reisibusse näha ka Alanya's.

Nad on juba kuu aega tampinud Türgit???
Lennugraafik üsna tihe.
Ise lendan 25.05 Tez-iga,sellepärast eelinfot tahakski.
Tänud

käisin.
tip-top korraldus oli.

... ja eesti keelt ei räägi nad sõnagi. Võib olla see sõltub ka sellest, kes reisi vahendab. Mina tlin Anheliga, aga võib olla Travelinniga on eesti keelt kahh.

Käisin tez touriga. Sinna minnes oli transfeeril reisisaatjaks täiesti eestikeelne neiu. Tagasi tulles oli vene rahvusest reisisaatja, kes vapralt eesti keelt purssis. Seda võib vist lugeda eestikeelseks teeninduseks. Tez-il on nii palju lende, et väga mõnus on endale sobiva pikkusega puhkus kokku panna.

täiesti ehtne eestlane oli meil reisisaatjaks tez-i poolt. Eile tulin Marmarisest. Seal kogub hooaeg alles tuure ja esimesel päeval oli jope ikka suureks sõbraks....õhtud aga päris kõhedad.

MIS ASJA? Ma just helistasin TEz Touri ja öeldi et nad eraiskiutele reisi üdlse ei müü?! AInlt edasimüüjad saavad sellise supersoodsa hinnaga reisida! Te läksite edasimüüjate paketiga Türki?

Aga milliste TEZ TOURi vahendajatega, edasimüüjatega teie käisite Türki?
Kas sellest sõltub teeninduse tase ja hinnad?

mina käisin läbi GoAdventure, reisisaatja oli puhas eestlane, ekskursioonid ostsime linna pealt

ehtne venelaste firma ja seepärast on kindlasti kogu teenendus vene keeles,vedaja kindlasti mõni venelaste odavlennufirma (vist FlyLAL). Kuna ma ei salli vene keelt ja venelasi,siis ei kasuta ma selle reisikorraldaja teenust.
GoAdventure kasutab kindlasti seda vedajat,mida Tez pakub.
Mulle meeldib väga Türgi lõunaranniku lahedad täisteenendusega 4** ja 5*** hotellid,aga kuna Venemaa venelased on kõikjal tuju rikkumas,siis ma olen tõeliselt kurb

Siis oleks ju FLYRU , aga LAL on vist ikka Läti:)
TEZ - i giidid (mitte reisisaatjad) on kohalikud, vähmelt olid astal 2000, nad on profid ja oma maa fännid. Ekskursioonid olid väga heal tasemel, vaevalt mingi eestalasest reisisaatja teab Türgist rohkem kui kohalik...giidid rääkisid väga heat vene keelt, nende sõnul käisid TEZ - i kulul venemaal kursustel, nii et toogu talvel paar türklast Eestisse ja järgmiseks hooajaks on nad valmis:)

Väikese targutusena vahele http://www.flylal.com/ee/bottom/info/about
Natuke silmaringi laiendamist ei teeks paha...
Ja venelaste mittesallija võiks nii palju oma emakeelt austada, et seda õigesti kirjutada.

Käisime ka Tez touriga ja jäime väga rahule. Reisisaatja oli eestlane, ekskursioonid eesti keeles. Ostsime reisi läbi Anhel toursi.

Teztour ei müügi otse eraisikule, neil on selline poliitika, et osta saab vaid edasimüüjalt, mis tegelikult päris hea süsteem. Hinnad on kõikidel edasimüüjatel samad, hindu saab ise kodukalt ja süsteemist vaadata, seda sama müügisüsteemi kasutavad ka edasimüüjad. Erinevus tuleb ainult teenustasudes.
Siiani on kogemused päris head, kliendid on rahule jäänud.

Käisin mõni aeg tagasi Tez Tour'i korraldatud reisil Türgis. Reisi soetasin Traven In kaudu. Mõned kommentaarid.

LEND: Tšarterlennul Türki (FlyLAL) paktakse sööke/jooke vaid karmi lisatasu eest. Targematel olid lennukis snäkid ja joogid Eestist kaasas. Türgist lennukile minnes vedelikega pardale ei lasta. Lennuk ise on kõige tavalisem "moosiriiul."

SÕIT HOTELLI: hinnas sisalduva tranfeeril lennujaamast hotelli tegi buss peatuse mingi suvalise poe ees, kust turistid "keha ja vaimu" turgutada said. Pit-stop tehti hoolimata asjaolust, et 15 min pärast jõudsid esimesed inimesed juba oma hotelli. Pood, kus peatus tehti, oli aga nii kalliste hindadega, et nt 1,25l cola ja krõpsu paki eest küsiti 10 EUR'i.

LOTERIIMAJUTUS: soetasime reisi loteriimajutusega nii, et hotell oleks vähemalt 4*. Hotellist saime teada alles kohapeal. Hotell ei vastanud oma tärnidele, mis tekitas parajalt depressiooni. Tulevikus(koos lastega) loteriimajutust enam ei plaani praktseerida.

REISISAATJAD: Kohapeal puutusime kokku 4 erineva reisisaatjaga, kelledest 2 olid venelased ja 2 eestlased. Mõlemad purssisid jõudu mõõda ka võõrkeeli, kuid see kukkus neil välja suht kasinalt, mistõttu jäi palju infot kätte saamata. Kuna meil olid probleemid hotelliga (saabumisel puudus vaba tuba, hotell haises jne), siis pöördusime reisisaatja poole. Reisisaatja sõnul oli tegemist loteriimajutuse paratamatusega, kus on tavaline, et nii juhtub, lükates sellega vastutuse endalt ära. Kaua ei viitsinud temaga sel teemal vaielda. Reisisaatja müüs oma ekskursioone suhteliselt agressiivselt. Soovides omal käel midagi ette võtta, laitis reisisaatja selle kategooriliselt maha ja keeldus andmast välja infot meid huvitavate muuseumite, veeparkide, delfinaariumite asukoha ja kellaaegade kohta. Olgu öeldud, et meile tal midagi maha müüa ei õnnestunud. Delfiinishow puhul hoidsime ise kohale minnes perepeale 300 EEK kokku.

KOKKUVÕTE: Tez Tour tundub olevat läbi ja lõhki vene firma. Hotell, kuhu meid saadeti oli venelastest pungil ja kogu meelelahutus/viidad olid vaid vene keeles. Kliendid tunduvad selle reisi firma jaoks olevat vaid nimed paberil, personaalsusest on asi väga kaugel. Oleme oma reisis ja selle korraldajas väga pettunud!

Olen käinud reisidel nii TEZ-i (korduvalt) kui ka teiste reisikorraldajatega ning omapäi. Paketireisi ostan siis, kui ei viitsi oma pead vaevata ei enne reisi ega kohapeal.

Lennud - kes viimasel ajal vähegi lennanud on, siis teab, et toidud-joogid on ka liinilendudel tihti lisatasu eest. Kui arvestad rahasse, palju sa oma õnnetu lennukisöögi eest täispileti (sisaldab sööki)puhul maksad, siis on tasulises menüüs pakutav väga mõistliku hinnaga. Võrrelda võid ka näiteks lennujaama söögikohtadega.
Sama kehtis ka Flylal-i kohta. Ei saa ju arvata, et 11 km kõrgusel pakutakse sulle toitu Säästumarketi hindadega!

Hotellid - riigiti on tärnidel erinev tähendus, seda eriti 3-4 tärni hotellide puhul. Sellist puhtust ja stiili nagu Skandinaavias, ei tasu lõunariikides oodata, seda ka mitte Lõuna-Euroopas. Tärnid ei tähenda alati luksust, vaid ka rea erinevate teenuste kättesaadavust (konverentsiruumid, business center, jõusaal jne). Hotelli valik võib olla üks olulisemaid kriteeriume reisi valikul, seega on loteriidega just nii, nagu on. Ei tasu loota, et vähe makstes alati palju vastu saadakse.

Reisisaatjad - ma pole kunagi vajanud ühegi kõrvalise inimese abi oma reisielu korraldamisel. Veidi eeltööd kodus Google-ga ning muu saab kohapeal ära aetud. Kui ühtegi keelt ise ei oska, siis on ilmselt keerulisem. Ekskursioonide müümine on reisisaatja töö osa ning seda ei saa talle pahaks panna.

Reisikaaslased - sel suvel olin Türgis Intouristi hotellis, kus külastajatest 70% venelased, 10% türklase, 10% hollandlased ja 10% kõik ülejäänud. Vene lapsed on reeglina hästi kasvatatud, aga lihtsalt energilised ja lärmakamad (ka itaallased on lärmakad). Olles Ultra All Inclusive hotellis, kus 24 tundi oli alkohol kõigile tasuta, ei näinud ma nädala jooksul kordagi täiesti purjus inimest, sest venelased on joomisega harjunud. Tõeline õudusunenägu oleks olnud selles olukorras hoopis britid, kes oleks poole päeva peal basseini oksendanud, palmi all k..senud jne.
Ei tasu unustada, et Venemaal on ca 200 miljonit elanikku ning neid on näha ja kuulda igal pool. Kuna ka maksevõime poolest oleme sarnased pigem nende, kui sakslastega, siis jagamegi hotelle venelastega. Ja mis siis?

TEZ Tour ongi 100% vene firma nii nagu Finnmatkat on Soome firma.

Igaüks teeb oma reisi endale ise - ärge lootke reisifirmadele, -saatjatele, -kaaslastele. Omage väheseid ootusi ning rohkelt valmisolekut ja saate palju.

Eelmine postitaja on väga hästi asjad selgeks öelnud.
Väikse raha eest ei saa nõuda suurt mugavust. Kõik maksab. Mõnikord olen küll piinlikkust tundnud, et kuidas iga krooni pärast vingutakse, aga samas tahetakse eksklusiivi.
Mis venelastesse puutub siis minul on olnud küll reisidel väga positiivsed kogemused. Minu kõige paremad sõbrad olidki näiteks Egiptuses venelased ja lätlased. Olen pidanud oluliseks seda , et kui tahan, et minusse hästi suhtutakse siis tuleb ka teistesse hästi suhtuda. Reeglina see asi toimib.

Ärge pange parem tähele, arvatavasti on meil oodata veel uut järjejuttu samal teemal: http://www.trip.ee/user/7292631

Ahh , mida te jamate siin , ma käisin 2 nädalat tagasi Türgis Bodrumis ja eesti keelt nad oskasid rääkida küll . Kõik oli ok , ja venelasi hotellis oli ainult 1 pere ja 2 noort tüdrukut . Ja isegi 3* hotellis meid koheldi nagu kuningannasid .
Mulle meeldis TezTour , vb te olite lihtsalt vales bussis , vales hotellis .

Soov oleks minna järgmine aasta Türki-Bodrumisse. Leidsin hetkel ainult Tez-Toursi tegevat sinna kanti reise. Samas olen vaadanud, et neil need reisid võrreldes Eesti reisibüroodega tiba kallimad. Minejaid oleks esialgu 3 täiskasvanud ja 1 selleks ajaks 8-aastane laps. Kindlasti tahaks ära käia Kos saarel. Missugust hotelli soovitate?
Kreekas olen olnud alati 2* hotellis (korra ka lapsega) ja asukoht on osutunud väga heaks ning ka hotell ise. Ehk siis hotelli suhtes nõudlik väga pole, peamine, et oleks puhas ning rand lähedal.
Kas Bodrumis on rannas vette minek nagu meie randades või järsk?