tickets.ee - kellel kogemusi?

Kellel on kogemusi lennupiletite ostmisega tickets.ee veebilehelt - kas olete oma probleemid näiteks lendude tühistamise puhul saanud ilusti lahendatud ja kas keegi on sealt ostetud piletitega reaalselt reisil ka ära käinud?

Kui aus olla, siis pole seni õnnestunud üldse sealt ostagi. Seal on Visa Credit teistest maksevahenditest soodsam, aga minu Visa Creditit see sait ei tunnista. Olen oma Visaga siis mujalt ostnud, nt Tripstast, mis samuti pakub Visa Creditiga tasudes soodsamat hinda kui Mastercardiga või American Expressiga.

Palun andke teada, kui on reaalne ostu + lennukogemus. Vene foorumitest võib selle seltskonna kohta leida veidi murettekitavat infot siit ja siit. Ütleme, et käekiri on kuidagi tuttav.

Mul on kogemus tickets.ru-ga, ostsin augustis sealt piletid aastavahetuseks, jõudsin reisilt just tagasi. Ostmisel andis võimaluse maksta otse lennufirmale, riskisin kuna tol päeval tegi rubla pea 10% languse, ning see oli ainuke koht kus mul rublade eest õnnestus piletid osta.

Veigo äkki teed lühikokkuvõtte, ei räägi ise vene keelt :( Mul pilet sealt kaudu ostetud, broneering igalpool olemas. Peaks veel millegi pärast muretsema?

Reisijate kirjeldused on üsna kattuvad:

  • piletid said broneeritud, kuid pangaarvelt võeti maha suurem summa
  • ostes piletid natuke pikemalt ette, teatatakse ühel hetkel, et mõne lennufirma lend on tühistatud, süüdi on lennufirma (kõik soliidsed vedajad) ja raha kantakse tagasi. Raha kättesaamine võtab pikalt aega (vahest kuid) ja hulk telefonikõnesid (kas tuleb siin ehk midagi tuttavat kodumaalt ette?). Ja neid tühistamisi erinevatel põhjustel on sageli.
  • klienditeenindus ei tea kunagi midagi ja ei näita üles vähimatki abivalmidust.
  • paljude juhtumite puhul palutakse kirjutada kirjalik avaldus, kuid see näib olema ettekääne venitamiseks.

Ma ei väida, et poleks reisijaid, kellel kõik ei sujuks, kuid probleeme on nendega kuidagi kahtlaselt palju.

Vägisi tundub, et ärimudel on üles ehitatud selle peale, et iga hinna eest pakkuda kõige odavamaid piletieid ja siis teenida ebatavaliselt suurte krediitkaarditasude, arvetele otsakirjutamise ja reisijate raha teatud perioodil enda käes hoidmise kaudu.

Tere!

Minul jällegi positiivne kogemus pakkuda. Lendasin jõulude ajal Tallinn-Berliin-Tallinn, kõik sujus, maha võeti arvelt täpselt see summa, mida nägin tickets.ee lehel.

Tellisin just täna piletid ning tegin ülekande, ootan Teie jutte lugedes põnevusega, aga annan teada, kuidas kulgeb. Nende lennuhind koos kohvritega oli sama, mis teistel ilma sh otse lennufirmalt ostes, ning perele tegi see ikkagi pea 100 eurot võitu. Küsisin küll igaks juhuks kohvrite kohta infost üle, mulle juhtus küll abivalmis töötaja.

Kas teil õnnestus Visa Creditiga osta?

Ostsime samuti tickets.ee kaudu veebruariks piletid TLL-MIA-TLL ja hetkel on broneeringud olemas ja kõik tundub korras olevat. Väike okas jäi küll hinge sellepärast, et minu eesti keeles esitatud küsimusele (Eesti lehekülg ikkagi) vastati, et nemad toimetavad ainult inglise või vene keeles, aga eks see ole rohkem selline kõrvaline probleem.

Küsingi selle pärast, et ostsin sealt piletid, maksin Masteriga. Maha võeti õige summa, kuid paar päeva hiljem tuli teade, et esimene lend on tühistatud ja tagasi tulles teise lennu kellaaeg niimoodi muutunud, et peame transiitlinnas algse 2 tunni asemel 10 tundi veetma. Neile helistades selgus, et firma (kodulehe andmetel Tallinnas esindus) ajab asju vaid inglise või vene keeles. Minu jaoks see iseenesest probleem ei ole, saan hakkama, kuid kulmu pani kergitama küll. Võtsin siis alguses nende online chat'i kaudu nendega ühendust, et mis saab - sealt ma suurt abi ei saanud - venekeelsed noormehed ajasid täiesti selgusetut juttu. Peale kurja kirja kirjutamist võttis minuga ühendust Peterburist tickets.ru ja seal oli vähe asjalikum naisterahvas, kes ütles, mis variandid mul on - ettepanek teine lend võtta või raha tagasi. Lendu tühistada me ei soovinud ja otsustasime riskida ning küsisin teist lendu. Vastuse ja pakkumistega venitati korralikult - tegin neile ise ettepanekuid lendude osas, mis kõik tagasi lükati ja hakkas juba mullegi tunduma, et ega me seda uut lendu ei saangi. Kulus ikka palju kõnesid ning e-maile ( lõpuks läksin juba väga konkreetseks) enne kui sain uue pakkumise uuele lennule, mis ka lõpuks kinnitati. Läksime ikkagi riski peale ja hetkel on Air France koduka andmetel kõik broneeringud kinnitatud ning kehtivad. Eks ma muljetan, kui antud teemal uudiseid on või kui on õnnestunud reisil ära käia. Kui keegi enne käib, siis ootan põnevusega uudiseid.

Jätsin täna Cancuni pakkumise piletid ostmata.
Hind muidugi väga hea ja pagas tundus ka sees olevat.
Kas tasuks ikka riskida ja osta?

Ostsin eile piletid üle Moskva Vietnamisse. Maksin Masteriga esialgu tundub kõik korras olema.

Vaatasin suurest hirmust oma broneeringu Aerofloti leheküljelt järgi, tundub, et minu puhul on kõik korras :)

Ostsin ka piletid Tickets.ee kaudu Riia-Moskva-Riia- ja kõik tundub korras olevat. Olen ka mitu korda suhelnud telefonitsi nendega ja kõik korras. Summa läks õige maha!Maksin Masteriga :)

Minu saaga see-eest jätkub - eile tuli teade, et kolmandat korda peale ostmist on taas üks lend tühistatud. Seekord pakuti, tõsi küll, kohe ka asendust, millega ma jälle nõustusin, aga kinnitust veel ma kätte saanud pole. Ehk, kui kuu aja jooksul on kolm korda juba lende muudetud/tühistatud ja reisini on veel 2,5 kuud aega, siis mis kõik juhtuda veel selle ajaga võib...? Vägisi hakkan kahtlema, kas me ikka saame üldse nende piletitega kuskile ja hullem lugu on see, et ei taha kohapealseid majutusi/rendikaid jms pileteid ka sedasi bronnida.

Kusjuures, ma nende tühistamiste ja muutmiste eest seda tickets.ee-d ei süüdistaks. Uurisin veidi ja tegu oli airbalticu, kes airfrancele ette veab, enda lennuplaani muutustega. Mul endal samuti muudeti 2 korda ning lennud on USAsse. Kui midagi ette heita võib, siis jah, klienditeeninduse kiirust.

Tere. Tickets.ee annab ühe pileti hinnaks 84 €. Kuis soovin nelja piletit, on hind 95€. Kas siin on mingi nipp või saabki ainult ühe soodushinnaga pileti inimese kohta?

Ma usun, et see on täitsa tavapärane praktika e mingi hinnaga on mingi kindel arv pileteid.
Proovi järjest 2tk ja 3tk bronnida, siis näed, kus selle 84-ga piletid otsa saavad. Ostad nt. 2tk või 3tk selle hinnaga ära ja siis ülejäänud ostad eraldi natuke kallimalt. Keskmine pileti hind tuleb siis kuhugi sinna vahele.

Tere

Kas selle ettevõtte puhul on raha saajaks eesti ettevõtte või see austria emafirma?