Wizz airist ja tühistatud lendudest oli siin hiljuti pikalt juttu. Nüüd leidsin endagi postkastist Kiwi poolt saadetud kirja sisuga "Unfortunately, Wizz Air UK canceled your flight to Tallinn". Tegemist 29.04 lennuga Luton -> Tallinn, ja kui Wizzi kodulehelt kontrollin, siis on seal Tallinna lennud, sh antud kuupäevale (väljumine 15:25), täiesti olemas ja ostetav.
Vürtsi lisab läbi Kiwi ostmise asjaolu, mis muudab igasuguse suhtluse pea võimatuks.
Kuna selle lennu kellaaega on mitu korda muudetud, siis tekkis uitmõte, et tegemist võib olla mingi süsteemi erroriga. Kas tundub mõistlik mõte Kiwi-st lihtsalt pakutav refund võtta ja Wizzi kodulehelt sama reis uuesti osta?
Kui lend on tühistatud ja Kiwi annab kogu raha tagasi, siis on see ju ideaalne võimalus neist lahti saada. Kui lend on jätkuvalt müügis, siis osta uus pilet otse. Kui ei ole, siis osta mõne teise firma lend otse nende lehelt. Aga Kiwist oled kahjudeta (?) lahti.
Jah, see tundub ideaalne võimalus. Ainus detail, et lend ei paista tegelikult tühistatud olevat...
Igaljuhul ma ei näe ka erilist võimalust kaotada, kui selle plaani käiku lasen.
Kui ma ei eksi, siis kui Wizz Kutaisi lennud hiljuti tühistas olid lennud ka veel päeva paar üleval.
> Kui ma ei eksi, siis kui Wizz Kutaisi lennud hiljuti tühistas olid lennud ka veel päeva paar üleval.
Jah, midagi sellist võiks viletsam stsenaarium olla küll. Refundi pärast ei muretseks, et juba kusagil reisil olles hakata läbi mobiili viimase hetke pileteid ostma oleks tüütu.
Ostsin otse Wizzist uued piletid, lend tegelikult toimus.
Kiwist sain hetkel pool raha tagasi. Kiwi bookinguga olin ostnud neli piletit samale lennule. Nendest kaks olid ühe, kaks teise PNRiga. Ja siis üks PNR oli tühistatud. Kuidasiganes see peaks võimalik olema.
Ostsin Milano pileti eDreamsi kaudu.WizzAir saadab mulle teate, et lend on tühistatud.Samas eDreamsis näitab, et booking on toimiv.Kuidas ma saan kindel olla, kas minu ostetud pilet kehtib või mitte? Kas kellegil on sellist kogemust?
Mis põhjusel peaks keegi ostma Wizzi pileteid läbi vahendaja? Odavam paar EUR?
Chris, vabandust, aga see on lihtsalt üleolev küsimus.
Inimesed ei ole professionaalsed reisikorraldajad. Nad kasutavad seda, mis ette juhtub, näppu jääb, mida tuttavad soovitavad või mis tundub tol hetkel mugav. Samamoodi võiks küsida "miks on olemas restoranid, kui kodus süüa teha on odavam" või "mis mõtet on käia jala, kui on olemas autod ja bussid". Maailm on kirju, inimesed on erinevad, nende teadmised reisimisest on erinevad, nende eelistused on erinevad.
Lisan veel, et trip.ee-s vastajad on enamikus sarireisijad, kel kogu maailm läbi käidud ja kõik süsteemid selged. Aga siin _küsijad_ ei ole. See võib neil olla esimene kord ise reisida, korraldada, osta ja mõelda. Ärme siis oleme nende suhtes ülbed, eks?
Jepp, mina olen see "pusija".Ma tõesti vajutasin esimest ettejuhtuvat linki ja nii see juhtus.Ma lõpuks leidsin eDreamsis ka selle koha, kus sain saata e maili ja küsida refundi.Mulle anti teada, et kiri jõudis kohale ja tegelevad vastusega. Ma nüüd ootan.
Wizzair lennutas meid Milanosse 4 tundi lubatust hiljem. Oli üsna tüütu kogemus.
Samas, olles saatnud neile kompensatsiooninõude, sain positiivse vastuse juba kolme päeva möödudes ja veel kolm päeva hiljem oli minu ja mu kaasreisija arvel juba Wizzairi poolt laekunud 400 EUR reisija kohta.
Seega, kuigi laidan, pean ka mõnes mõttes kiitma.
E.T palun juhenda mind, kuidas Sa saatsid Wizzairile nõude? kas on ainuke võimalus sinna sisse logida? mul sisselogimine ei õnnestu kuidagi
Piletid on ostetud ikka ise Wizzairi lehelt ja sisselogituna? Kui läbi eDreamsi nagu eespool kirjutatud, siis nendega peadki asju ajama.
ostsin eDreamsi vahendusel aga nemad saadavad mind WizzAiri, et nemad ei vastuta. kas siis ongi ainuke variant ennast süüdistada ja unustada see summa
puht huvi pärast küsin, et mis ajendas odavlennufirma pileteid vahendajalt ostma?
Kui krediitkaardiga ostetud, tee tühistamistaotlus.
Nemad ei vastuta jah, aga raha peavad ju nemad tagasi maksma?