Wizz airist ja tühistatud lendudest oli siin hiljuti pikalt juttu. Nüüd leidsin endagi postkastist Kiwi poolt saadetud kirja sisuga "Unfortunately, Wizz Air UK canceled your flight to Tallinn". Tegemist 29.04 lennuga Luton -> Tallinn, ja kui Wizzi kodulehelt kontrollin, siis on seal Tallinna lennud, sh antud kuupäevale (väljumine 15:25), täiesti olemas ja ostetav.
Vürtsi lisab läbi Kiwi ostmise asjaolu, mis muudab igasuguse suhtluse pea võimatuks.
Kuna selle lennu kellaaega on mitu korda muudetud, siis tekkis uitmõte, et tegemist võib olla mingi süsteemi erroriga. Kas tundub mõistlik mõte Kiwi-st lihtsalt pakutav refund võtta ja Wizzi kodulehelt sama reis uuesti osta?
Chris, vabandust, aga see on lihtsalt üleolev küsimus.
Inimesed ei ole professionaalsed reisikorraldajad. Nad kasutavad seda, mis ette juhtub, näppu jääb, mida tuttavad soovitavad või mis tundub tol hetkel mugav. Samamoodi võiks küsida "miks on olemas restoranid, kui kodus süüa teha on odavam" või "mis mõtet on käia jala, kui on olemas autod ja bussid". Maailm on kirju, inimesed on erinevad, nende teadmised reisimisest on erinevad, nende eelistused on erinevad.
Lisan veel, et trip.ee-s vastajad on enamikus sarireisijad, kel kogu maailm läbi käidud ja kõik süsteemid selged. Aga siin _küsijad_ ei ole. See võib neil olla esimene kord ise reisida, korraldada, osta ja mõelda. Ärme siis oleme nende suhtes ülbed, eks?
Wizzair lennutas meid Milanosse 4 tundi lubatust hiljem. Oli üsna tüütu kogemus.
Samas, olles saatnud neile kompensatsiooninõude, sain positiivse vastuse juba kolme päeva möödudes ja veel kolm päeva hiljem oli minu ja mu kaasreisija arvel juba Wizzairi poolt laekunud 400 EUR reisija kohta.
Seega, kuigi laidan, pean ka mõnes mõttes kiitma.