Viimased kommentaarid

Kui reisi alustuseks on plaan peamiselt rannamõnusid nautida siis on tõesti mõistlik otse mõnda lõunaranda sõita. Kui aga plaanis on liikuda põhja või itta) Anuradhapura, Kandy...) siis on Negombo aklimatiseerumiseks hea koht.
Meie jäime ntx rahule Leisure villaga (Booking.com)

Lennatud Saudia'ga.
Küllaltki pikad ootamised Jeddahis (6 ja 10 tundi) ning veel vahemaandumised Ryadhis

Asi, mida hotellides väldin on hinna sees söögid. OK - BB, mis tähendab majutuses sisalduvat hommikusööki on veel mõistetav. Ümbruskonnas on reeglina palju lahedaid söögikohti nii et seda võimaluste kasutamata jätmist hotelli söögikoha kasuks on arusaamatu.
Muidugi, kui puhkuse stiiliks on nädal aega hotelli basseini kõrval lösutamine ja hinnas sisalduva alko tarbimine siis saan pahameelest aru küll. Kui aga vene keel ei meeldi siis ei maksa ka minna vene reisikorraldajaga.

Ei võta nimesid vastu ... proovitud Suomi, Sverige, Norge, Lietuva, Polska, Magyarország ;)

Viibin praegu Andorras suusatamas. Mind hämmastab kuivõrd populaarsed on siinsed nõlvad venelaste seas - vene keelt kuuleb pea-kõikjal, kuid väga ebameeldivaid situatsioone ega läbustamist pole kohanud. Tõstukijärjekordades esineb muidugi sageli trügimist.

Meil on vaja kohta, kus autot hotellis olemise ajal sh öösel hoida - kardan, et parkimismaja selleks ei sobi?

Sõidab ära küll kui pole tahtmist tee peal turismi teha.
Lumeolud võivad Poolas vabalt olla hullemad kui baltikumis - reegleid pole.
Soovitan ka Augustow-Bialystok-Varssawi marsruuti (augustow-lomza ikka erinõme tee)teeb küll ringi, kuid pääsed suht kiiresti korralikule teele.
Hea on Poolasse muidugi jõuda õhtuhakul ja siis öö läbi sõita - päevasel ajal kipuvad teed väga umbes olema ja sõiduaeg kahekordistub vabalt.

Kahjuks ei oska ma ühte ega teist nõlva Kuutsekaga võrrelda :)
Himose sinist nõlva sõitis laps eelmisel talvel 2,5 päeva. Lapsele piisab muidugi vähemast, kuid arvan, et pisut vaheldust oleks ka temale tore. Selgitan igaks juhuks ka, et last päris iseseisvalt mäele siiski ei saada - ikka keegi kogu aeg läheduses, kuid päris nii nüüd ka ei saa, et pidevalt kõrval olla ja nina pühkida:)
Eelmine aasta oli abiks ka suusainstruktor, seega päris alustamisest tema puhul ka veel juttu pole.

Ei saa küll Tahko teema juures ikkagi aru, kas on vaid üks nõlv varustatud nööp-tõstukiga või on neid rohkem?!

Ikka oleme proovinud - aga see tähendab, et meie peame kogu aeg abx olema

Himose nõlval sai laps aga kettaga iseseisvalt hakkama - keeldus lõpuks isegi abivalmis tõstukivahtide abist.
Ankruga ta ilmselt veel ise toime ei tuleks (on küll 6a aga hästi-hästi väikest kasvu)

Kas ketas-tõstukiteid on tahkos üks või rohkem?

Kui oled "seotud" kettaga, siis kas on kasutada üks või rohkem nõlva?

Küsin seepärast, et lapsele sobivad eelkõige sinised, ehk ka punased nõlvad, kuid järgemööda ühte igavat nõlva hekseldada läheb vast ka temal igavaks

Olen kuulnud-näinud, et veebruari lõpul on sageli lumega nadivõitu olud, kuid märtsi alguseks tuleb uus korralik lumi ja saab ilusti sõita.

Jutt Alanyast - Marmarisega pole kogemusi.

Eeslisafari on päris tore
Ka bussieksukursioon (K.A.S) kosed, Aspendos, Side ... on tore - häirib kohustuslik külastus mingisse Antalya ärisse.

Kiidetakse ka raftingut jne...