Viimased kommentaarid

Puudub vajadus ette bookida, kõik saab Arushast ja päev ei lähe raisku.
Poole päevaga on paar-kolm pakkumist olemas ja nende vahel saab juba valida.
Üldiselt järgmine hommik juba minek ka.
Serengeti ja Ngorongoro on kõikidel sees ja mõistlik võtta ka , ülejäänud kohad on juba maitse asi, kas siis hõimud, Kilimanjaro mäejalam, Manyara, Arusha NP või Tarangire.
Eyasist pole ise kuulnud, ei pakutud ka kusagil, ju siis on paremaid kohti.
Tava hind on 150-160 taala üks inimene üks päev, üle selle juba üleliigne papp.
ise kasutasin KiliSlopet, teiste eestlaste poolt kasutati veel SunsetAfricaLimitedi. Tundus, et kõik olid rahul.

Üldiselt kogu see tüütamine on ikka suht lahja võrreldes Aasiaga või isegi Kesk-Ameerikaga. Lihtsalt ütled, et tänan ei soovi ja elu läheb edasi, keegi su käe küljes ei ripu.

Pangakaart taskus Zanzibarile, viisa tasutud kaardiga.
Seal samas lennujaamas (territooriumilt küll väljas, aga kohe kõrval) on mitu atm-i. Sealt raha välja ja pidu võis alata.
Tansaanias (Zanzibaril) ühekordne suurim summa atm-ist on 400000 šillingut, ca175€, tasu väljavõtmisel 4-5€ olenevalt kohalikust pangast + eesti panga tasu. Kindlasti kõige lihtsam variant.
Järgmine variant oleks tulla lihtsalt pataka dollarite/eurodega ja need lennujaamas kohalikuks vahetada.
PS. Tõsi ta on, et raha väljastavat atm-i Zanzibaris peale Stonetowni ja lennujaama omade ei leidnud, aga Kiwengwas iseenesest masin oli olemas, lihtsalt tühi oli sellel hetkel.
Takso Nungwile otse lennujaamast võib tulla kallis, kuna kohvrid-kotid käes on hind 70 taala. Selle kaupleb min 50 peale, aga tegelik hind on 30 taala, võimalik isegi 25ga, läbi proovitud.
Kasutasime ise korra huvi pärast ka dala-dalat. Eks ta kitsas oli, aga midagi hullu ega ohtlikku polnud (10-12 inimese kohapeal istub ca 20-25). Sõit pmst tasuta 3000 kohalikku, õige hind 1000, aga tundus pointless jaurata. Pärast kuulis, et muzungud on suutnud maksta ka 15000 kohalikku, aga nii see elu Aafrikas käib, et hind, mis sul küsitakse on Euroopa oma ja kui oled nõus seda maksma nagu keskmine ameeriklane, siis palju õnne, küsija suu pihta ei lööda ju.
Ühesõnaga jutu mõte see, et iga hinna võid kohe jagada vähemalt kahega ja sealt kauplema hakata, täiesti toimib, eriti väiksemate asjadega.
Selge see, et safaril nii palju kauplemisruumi pole, aga ükskõik, mida sulle räägitakse, 150taala ühe päeva eest on täiesti ok hind, üle selle juba palju, max 160, kui just lodgedes pole plaan ööbida või õhupalliga lennata jne.. Ise kasutasime KiliSlopet ja jäi väga rahule pakutuga.
Nägi veel teisi eestlasi safaril, kes kasutasid Sunset Africa Limited`i ja tundusid samuti rahul olevat saadud kaubaga. KiliSlope tuli veits odavam, sisu pmst analoogne.
Kui tahad pidu, siis Nungwi, kui rahu siis Matemwe, Paje ja Kendwa on kusagil seal vahel, pigem nagu Nungwi.
Stonetownis ühest päevast-ööst täiesti piisab, näed Freddie Mercury maja ära, külastad öist söögiturgu ja võid rahuliku südemega randa edasi sõita.

Muscat-Zanzibar-Arusha-Dar Es Salaam-Zanzibar-Muscat eelmine nädal tagasi.
Kordagi ei päritud kollapalaviku vaktsiini kohta, ei näinud kedagi teist ka oma kollast raamatut lehvitamas.
Kui sisemaal ainult safaril, puudub vajadust malaariakaid võtta.
Serengetis pole sääski juba kõrguse tõttu.

Vaidlustus pangas ei aita siis, kui teenusepakkuja (Ryanair) on pileti n.ö. juba väljastanud ja "leping" kliendiga sõlmitud, kui Ryanair muudab sõlmitud "lepingut" ei saa pank enam tehingut selle alusel vaidlustada Ryanairiga, kuna makse on juba heaks kiidetud vms..
Vaidlustan tehingu - sobib siis kui maksega on midagi viga.

Suht haige teema, sain ka täpselt sama vastuse ja polegi muud varianti, kui osta uued lennud ja oodata, millal raha kantakse tagasi selle lennu eest, mis ringi tõsteti..
On kellegil kogemusi kaua selline bürokraatia aega võib võtta ?

Kuidas on lugu retseptiravimitega ehk siis tablettidega, kas keegi tahab neid maitsta, et äkki vean mingit psühhotroopset ainet ?

Minu teada sellisel suunal küll mingit liiklust ei toimu, kui sa just purjetada ei taha. Ikka Rootsi kaudu peaks värk toimima, vähemalt veeteed pidi.

Kuna vahemaad pole eriti suured kesklinna piires, siis mina soovitan küll raudselt monoraili mitte taksot, sest säästad raha ja närve ja kui sul mingisugunegi map on olemas pole õiget teed leida mingi probleem.

Kindlasti käi petronase tornides, aga seda sa vist mõistad ise ka teha :D
Kõrgema vaate nimel võib ka teletorni minna, kuna tornides pääseb ainult kuni kaht torni ühendava sillani, mis asub 55.ndal korrusel. Tornidest käi hommikul läbi, sest siis saad kellaajalise pileti, tõenäoliselt lõunaks vms. Sinu huvides ma väga loodan, et ilm on päikesepaisteline :) Kui aga sajab vihma, siis leiad tegevust ka tornide aluses kompleksis.
Kalliduse suhtes on Kuala Lumpur kahtlemata üks maailma odavamaid linnu, kui arvestada hinna ja kvaliteedi suhet.
Bigmac eine oli eelmine aasta mingid 25 eesti raha.
Baaris joogid-kokteilid sama või isegi odavamad kui eestis, seda isegi enamjaolt kesklinnas.
Liikumise linnas teeb lihtsaks monorail, oli odavam kui ühistransport eestis.
Lennujaamast saad bussiga otse linna või bussijaama, bussijaamast läheb juba monorail.
Kui midagi täpsemat tahad veel teada, siis küsi julgesti.