Aeroflot

Njah. Lendamine siis ees aeroflotiga.Kas minu tunded on õiged ,et parem läheks jala? Või tunded on petlikud?. Palun kogemusi Moskvas Sheremetyevo lennujaamas passimisest ja Aeroflot A330 sõitmisest? Tänud!.

Jala võib ju alati minna - igal juhul mõnusam ja tervislikum! Kui aga oled ikkagi otsustanud lennata, siis pigem soovitaks suuremat optimismi!

Mis aga Aerofloti puutub, siis viimastel aastatel on nende teeninduskultuur tublisti paranenud, söögid/joogid täiesti talutavad. Tõsi küll, kangemat kraami - kui selle vastu huvi on - enam ei pakuta, seevastu kerget veini saab jätkuvalt ja piisavates kogustes.

Passimine lennujaamades pole kellelegi just eriti meeltmööda, kuid kõik sõltub pigem ooteajast ning selle sisustamisest. Samas on Moskva Sheremetyevo lennujaam üks hullemaid üldse - kohutavalt rahvarohke, kärarikas ja pealegi veel hirmkallite hindadega. Mõned tunnid peaks küll rahulikult vastu, kuid ööbimine selles lennujaamas on täielik õuduste unenägu.

Lennud püsivad tavaliselt graafikus ning kõik muud toimingud laabuvad samuti üsna hästi.

Kui mingeid konkreetsemaid küsimusi, siis vastan meeleldi.

Mind huvitab ka see teema. Kuna Tai-piletid näivad Aeroflotiga väga soodsad: hind hea ja ümberistumise aeg mõistlik - 2-3 tundi. Südametunnistuse piinad on küll, aga kaalun tõsiselt... Igaks juhuks küsin üle: pagasi saab lõpuni? Viisat vaja pole? Kes on viimasel ajal lennanud?

2-3 tundi ooteaega lennujaamas ei ole mingi probleem. Pagas rändab konkreetsesse sihtkohta ning viisat lennujaamas viibimise ajaks pole kindlasti vaja. Olen viimasel ajal lennanud Aerofloti kauglendudega Hong Kongi ja Tokyosse nii iseseisvalt kui ka väikeste rühmadega, kuid seniajani on kõik väga hästi laabunud. Ööbimist lennujaamas ei soovitaks küll kellelegi.

Tänks reisispets! Ka söögid normaalsed? Kui sõita näiteks Tokyosse antakse ikka? Helsingi-Moskva-Tokyo. Hind on hea praegu ... sellepärast küsingi ,et kas midagi muud ei lisandu, lennujaamamakse, pagas on hinna sees ?? Mida veel küsida? Räägi palun:)

Ei saa mitte vaiki olla. Samal ajal kui Venemaa tungib oma hordidega Euroopasse, peaks meie kui üks mees tegema kōik,et kallaletungile vastu hakata,igaüks omal moel siis mōned libedikud toetavad seda režiimi sest säästavad omas rahakotis paar šeekelit. Mis inimesed nee küll sellised on ,kindlasti Savisaare teenrid. Häbi peaks olema. Häbi. Ja veel küsib kas toit normaalne,et sul see tšburaska kurku kinni jääks.

Aeroflot teeb silmad ette paljudele Euroopa lennufirmadele.Teenindus pardal hea,toidud ok.(jagati veel menüüd kätte nagu restos,kus said ise toiduvaliku teha).Selle aasta veebruaris lennates oli Aerofloti pardal täielik alkokeeld.Ei leia praegu Aerofloti kodulehelt vastavat infot,aga mäletan,et see oli mingi riigi lennuameti seadus vms.

leokran 14. dets. 2014 19:42 Ei saa mitte vaiki olla.

Arvan et võiksid vaiki olla ja poliitika siit portaalist välja jätta.
Tänud ette!

kui möni uus veel siin ei tea, siis leokran on vana P-Korea ja Putini fänn ja üritab lihtsalt siin vaenu külvata.

Lp.Norsukene. Elu läheb edasi ja mina nagu ōige e-eestlane muiste,liigun samuti ja olen juba ammu poolt vahetanud. Tänaseks päevaks olen ainult ōigel poolel ja ainuke partei mis on suuteline elu edasi viima ōiges suunas on ju reformierakond ja meie rahva suur juht Ansip. Nii ,et paluks mitte solvata minu isikut,olen teie poolel

leokran 14. dets. 2014 19:42
"Ei saa mitte vaiki olla..."

Kahju küll, et poliitilised kired on juba tungimas ka selle portaali veergudele. Ilmselt võiks leokran teha oma poliitilist kihutustööd kusagil mujal, kust saaks ehk sellest koguni teatavat kasu lõigata. Olgu siinkohal lisatud, et Aeroflot on jätkuvalt Sky Team alliansi liige ning lisaks sellele jagab koodi Estonian Airiga. Ja kui austatud leokran keeldub vastava lennufirma teeneid kasutamast - see ju ka tema õigus -, siis loomulikult teevad seda paljud teised. Muide, viimastel lendudel moodustasid reisijate põhituumiku eeskätt soomlased, rootslased, sakslased jpt, kusjuures vene keelt polnud lennukis peaaegu kuuldagi. Siit ka minu küsimus: kas need solvavad kommentaarid on mõeldud ka sellisele rahvusvahelisele seltskonnale, kellest just äsja juttu oli?

Nüüd aga asja juurde. Nii minu isiklike kogemuste põhjal kui ka Tokyo lennul viibinud tudengite arvates oli pardateenindus väga heal tasemel, lennuki personal võrreldes varasemate aegadega muutunud lahkemaks ja abivalmimaks. Alkokeeld on arusaadavatel põhjustel täiesti olemas, kuid viimasel lennureisil marsruudil Kiiev-Moskva-Hong Kong pakuti sellegipoolest toidukordade ajal veini. Pagas kuulub hinna sisse ning mingeid makse enam ei lisandu. Kogu asjaajamine on olnud senini üsnagi korrektne.

Kokkuvõtteks veel niipalju, et näiteks Britishile, Turkishile, Qatarile jpt jääb Aeroflot tublisti alla, kuid isegi mõned 5-tärni lennufirmad (Hainan, viimasel ajal isegi Malaysian) ei paista küll enam millegi erilise poolest silma.

Oh õeluse hunnikud,(leokran) eestane ju ..sööks ainult teist eestlast ja luuraks teise rahakotis. eks see tuleb sulle endale kõik kunagi tagaisi.. Lihtsalt korra piilusin su eelnevaid postitusi ja need ainult negatiivsust pritsivadki. Ei tea kuidas sa küll elad? Ja ega ei huvita ka.

Aitähh abilistele asjalike soovituste eest... Reisispets/ummi .. kui aega saate poetage ikka veel mõni hea soovitus. Loen meeleldi.

Hea leokran

Sa võid olla ükskõik kelle poolel ja liikuda kuhu iganes, kuid räägiks edaspidi pigem ikka asjast. Soovin sulle omalt poolt rahulikke jõule ja meeldivaid reisielamusi uuel aastal!

Täiesti normaalne lennufirma. Süüa antakse rohkem kui EL-i lennufirmades. Jaapani, Tai vms otsa pole lennanud, aga lühemaid kontinentidevahelisi küll. Alkohol on nüüd täielikult keelustatud ja seega pole ka mingit liigset lällamist. Teenindus väga hea, inglise keelega pole probleeme olnud. Esimest korda lennates oli ka hirm, et tegemist mingi kahtlase vene firmaga jne, aga tase on hoopis teine kui see hirmsatel aegadel tõenäoliselt oli. Turkish Airlinesi sama pikkusega lendudega ei anna päris võrrelda, aga Lääne-Euroopa firmadega küll.

Šeremetjevos on ka teenindus olnud väga kiire ja konkreetne. Kui passikontrollis liialt mökutama jääd, siis kästakse kiiremini edasi astuda. Vahel pole esimese lennuga saanud mõlemat pardakaarti ja selle saamine Šeremetjevos on alati kiirelt läinud. Viimati jäi lennu hilisema väljumise tõttu seal 65 min asemel u 30 min. Enne turvakontrolli olid pardakaartidega töötajad ootamas ja hõikusid Tallinna lennule minejaid. Pardakaardid jagati kätte, pagas lasti arvutist läbi, turvakontrollis lükati muud välismaalased eest ja järgmine töötaja viis isiklikult järgmisesse väravasse andes samal ajal väravasse infot, et reisijad on teel ja väravat ei tohi veel sulgeda.

Ka mina olin pileti broneerimisel natuke skeptiline (lendasin oktroobris NYC) kuid jäin väga rahule nende teenusega. Lennud ei hilinenud, söök oli väga maitsev, teenindus meeldiv, ruumi üle ka ei kurda. Lennupiletid sain ka ülisoodsalt ning kindlasti kasutaks nende teenuseid ka tulevikus.
Päikest :)

Ja mis sée ülisoodne hind oli NYC sse?
Viimati sai Aeroflotiga lennatud TU-134 ajastul.........

Edasi-tagasi piletid sain 500 euroga. Muidugi on see subjektiivne arvamus, kuid minu jaoks oli see päris odav :D
Päikest :)

tänud vastajatele... eks ootan ja kuulan veel , kes ja mis räägivad.

Tänase seisuga saab Tallinnast New Yorki juba 440€ eest Aeroflotiga. Ilmselt muudesse põnevatesse sihtkohtadesse veel! Tasub hoolikalt jälgida rubla kurssi :)

Vene piletiportaalide otsing asub siin: https://avia.yandex.ru/. Nii näiteks leiab kerge vaevaga pileteid Pekingisse ca 32k RUB eest. Tallinn-NYC 29,2k RUB. Tõsi, maksmise osas tuleb osata kombineerida, kuna krediitkaardifirmade võetavad kursid ei ole rahavahetuse omadega võrreldavad.

Maksin kaardiga paar nädalat tagasi Venemaale 115,- dollarit, maha läks 118.- EUR-i. Selleks, et pileteid saaks sealt odavalt osta, oleks vaja Venemaa kontot rubladega, või pangakaarti millel rublad peal.
Vastasel korral võib hoopis haledalt lüpsta saada.