Agoda tühistamine

Olen ka varem Agodast öömaju bronninud aga pole kokku puutunud sellise asjaga. Tühistades hiljem tasumisega broneeringu, tuleb märge cancelled ja hind 0 aga all teade, et bronni tühistamiseks pead majutusasutusse helistama!
Kas raha läheb tõesti arvelt maha ja peaks tegema kõne Hongkongi??

Tühistasin hiljuti samuti, kuid sellist teadet ei tulnud.

Seal on ka selliseid broneeringuid, mida tühistada ei saa. Samas olen mõelnud, et kas ei saaks tühistada/vaidlustada krediitkaardi tehingut, teenust pole ju kasutanud/saanud!?

Mul oli Riia hotelliga selline lugu, et broneerisin soodsal hetkel Agodas, aga kuupäeva lähenedes saatis hoopis Booking .com kena kinnituse ja jutukese. Riia hotell ütles, et neil on ainult B broneering ja et topelt ei läheks, soovitas tühistada Agoda. Kohe tuli teade hoopis Bookingust, et tühistatud. Minu järeldus oli, et Agoda ja B on sisuliselt üks. Agodasse helistamine on tülikas ja peaaegu võimatu, samas Bookingusse on lihtne tasuta helistada inglise, vene, isegi eesti keeles. Sa võiksid proovida Bookingust küsida. Variant on Hongkongi hotelli kirjutada, aga ma ei tea, kas vastatakse. Mul on just kogemus Türgi hotelligrupiga ja transferifirmaga, et ei vaevuta vastama, aga kõnega saab asjad korda, kuigi siis must-valgel kinnitust ei ole, aga kõik toimis.

Agoda ja Booking.com kuuluvad ühele USA firmale Priceline, seega on tegu pigem näilise konkurentsiga.
Booking on üldiselt lihtsam, Agoda "tasuta" tühistamised väga tihti maksavad midagi ja tingimused on keerulisemad. Tee nii, nagu sõnum käskis, see ongi Agoda ärimudel, et asi keeruliseks ajada ja sinult raha ära võtta. Ja kui ei meeldi, siis palun, on selline tore "konkureeriv" teenus nagu booking.com, mis ei võta sinult kohe raha ära ja laseb sul reeglina alati hotelliga kohapeal asju ajada.

Infoks -- kui näiteks booking.com leht lõpuni alla kerida, siis lehe jalusest leiab sellise teksti:

Booking.com, osa ettevõttest The Priceline Group, on ülemaailmne juhtiv veebisait, mis pakub reisimisega seotud teenuseid..
Ning sealt alt leiad nii Bookingu, Agoda ja veel mõne teisegi tuntud ettevõtte logod.

No õnneks seekord tundub kõik ok olevat. Teade kohustuse kohta hotelli helistada on kadunud.

Mina edaspidi hoidun Agodast. Bronnisin Kiievisse 8-le 4 tuba, siis avastasin, et vale asukoht. Tühistasin bronni ja võeti ikkagi kogu summa krediitkaardilt maha. Agodast järele pärides, vastati, et ma pean tõestama neile, et oli tasuta tühistamine. Kuigi sinnani on veel mitu kuud aega. Olen üpris veendunud, et oli kirjas tasuta tühistamine, kuid kuidas seda nüüd tagantjärgi tõestada? Peab ikka väga ettevaatlik selle Agodast bukkimisega olema!

Vildemar, broneerimine käis ju netis, kas kirju alles pole. Või kui sama hotelli praegu Agodas vaadata, kas tingimustes ei ole tasuta tühistamist, kasvõi 1 päev või 14 päeva enne reisi või midagi sarnast.

Agoda võtab ka tasuta tühistamiste puhul silmapilk raha kaardilt maha.
Kui sa siis tasuta tühistad, kannab tagasi nädala-paari jooksul selle raha (kaotad kursivahe tõttu reeglina midagi - aga teoorias võid ka võita; samas on riike, kus Agoda võtab tasuta tühistamise tasu ca 15 dollarit ühe bronni pealt).

Aga bronni tehes on tingimustes kindlasti kirjas tühistamistingimused. "Tühistamise ja muutmise reeglid" peaks olema kohustuslik lõik broneeringu kinnituse e-mailis. Vaatasin oma 4-5 viimast Agoda broneeringukinnitust, see oli kõikjal olemas, olgu korter või hotell mistahes riigis.

Ei võta Agoda alati tasuta tühistamise puhul kohe raha kaardilt maha.On kenasti olemas variant , mis kuupäevani on tasuta tühistamine ja alles siis võetakse raha arvelt maha .Ise seda korduvalt kadutanud Aasias reisides.Toimib kenasti.

Broneerides siis ja ka praegu näitab tasuta tühistamise võimalust. Kuid kui tuli broneeringu kinnitus, oli all kiri, et tühistamise või kohale mitteilmumise korral võetakse kogu summa maha. Mina bronnides vaatasin just, et tasumine toimub alles kohapeal. Kuidas tõestada seda, et bronnides oli kiri tasuta tühistamise ja kohapeal tasumise kohta? :(

Kuid kui tuli broneeringu kinnitus, oli all kiri, et tühistamise või kohale mitteilmumise korral võetakse kogu summa maha.
saad sa selle originaalteksti siia kopeerida?
Millegipärast ma arvan, et tühistamise korral võetakse sul raha maha alles siis, kui on jäänud vähem kui 24H. Vähemalt meil on nii kirjas emailis, mille saame.

Ise kasutame pidavalt Agodat ja väga rahul nendega. maksad alles kohapeal ja tasuta tühistamine, kui on aega jäänud rohkem, kui 24H.

Väike segadus on tekkinud vaid sellistel juhtudel, kui oleme märkinud kohapeal maksmise, aga hiljem tahame siiski ette ära tasuda kodust (et ei peaks niipalju sularaha kaasas tassima) ja vot siis tõesti käib nendega väike suhtlus. Ükskord isegi helistasid meile (kuskilt Hong-Kongi kontorist), et kas me tõesti tahame ette maksta, mingi paanikaosakond oli nende poolt :D

/// Kuidas tõestada seda, et bronnides oli kiri tasuta tühistamise ja kohapeal tasumise kohta? :( ///

Kogu broneerimise protsess salvestada kas iga uue muudatuse screenshotiga (kuvatõmmisega) või veel parem ekraani video salvestamisega (näha kogu protsess). Telefonis võib ekraanivideo tegemiseks kasutada äppi AZ Screen Recorder. Arvutis on abiks näiteks oCam.

Broneerimisel sisestatud krediitkaardi info tuleb enne kinni katta kui tekib vajadus kuhugi seda saata. Oma turvalisuse jaoks.

Loomulikult tagantjärele seda nõuannet kasutada ei saa aga järgmiseks korraks oled juba targem.

Ise olen ühel korral valesti bronni tühistamise eest võetud raha tagasi saanud tänu sellisele ekraanivideole ning teisel korral saanud lennupiletite eest vahendaja kodulehel lubatud allahindluse (mille kohta enne video saatmist mulle väideti, et "sellist allahindlust nende firmal ei ole olnud ja seega ei pea seda ka andma").

Otsingu üldnimekirjas võib reklaamtekst lubada mida iganes, aga kui konkreetselt hakkad hotelli bukkima, siis tühistamistingimused peaksid selgelt näha olema - ning olema täpselt samad, mis e-mailile laekuvas kinnituses.
Igas hotellis on ju erinevaid hinnapakette, maksad 2 eurot vähem, saad "muudatused mitte lubatud" hinna, maksad 2 eurot rohkem, saad tasuta tühistamise.
Ma pole kuulnud seda, et e-mailile laekuv kinnitus erineks sellest, mille puhul broneerides klõpsad "jah, olen kõiki tingimusi lugenud ja nendega nõus". Küll aga võid broneerides "hea hinna" õhinas valida selle 2 eurot odavama tühistamatu hinna.

Minul on Agodaga totaalselt teine kogemus. Ma pole kordagi saanud kohapeal maksta, alati võtab Agoda raha automaatselt maha. Seepärast nad ongi Aasias populaarsed, et Agodat saavad kasutada hotellid, kellel puudub krediitkaardimakse võimalus - booking.com jätab raha võtmise hotelli mureks, Agoda võtab ise ja kannab siis hotellile edasi.
Ilmselt erineb asi ka riigiti - minult on Agoda krediitkaardil raha broneerinud kohe pärast broneeringu tegemist (halvimal juhul 6 kuud varem broneeritud "tasuta tühistamine kuni 24 tundi enne saabumist" hinna puhul - mille puhul selgus, et "tasuta tühistamine" maksab 15 dollarit ja kus tühistamisel kanti nädala jooksul raha tagasi krediitkaardile).
Raha võtjaks on alati märgitud Agoda Singapuri kontor, sõltumata sellest, kus riigis või mis hotellis ma peatun. Siit erinevus bookinguga, kus ka tühistamatute hindade puhul võtab raha maha hotell, mitte näiteks Bookingu Amsterdami office.