Airbnb tühistamine, strict policy, New York

Tere,

tahtsin küsida nõu. Nimelt broneerisin majutuse New Yorki sügiseseks koolivaheajaks, aga plaanide muutuse tõttu pean selle tühistama. Olin ka ise hooletu ja ei vaadanud ennetavalt tühistamispoliitikat. Strict tähendab seda, et kaotan teenustasu ja pool majutuse maksumusest (750 eurot). Kas kellelgi on kogemusi strict cancellation policy puhul siiski läbi rääkides paremate tingimuste saavutamisega? Mingeid soovitusi? Ma saan täiesti aru, et põhjustame hostile ebamugavusi ja mingi summa oleks kindlasti talle kompensatsiooniks õigustatud, aga hea meelega näeks, et see oleks pisut väiksem..... Lugesin rahvusvahelisi foorumeid ja sain sealt infot, et mõnikord on korteriomanikud olnud vastutulelikud, aga tahaksin kuulda just konkreetsesest pos/neg kogemustest, ja ehk ka sellest, kui kellelgi on mingeid nippe jagada. Aitäh!

Äkki leidub siin keegi, kes kavatseb ka koolivaheajal New Yorki külastada ning sinult selle broneeringu vastastikusel kokkuleppel soodushinnaga üle võtta? Majutajal on ju tegelikult suva, kes nimelt sinna tuleb. Peaasi kui korralik inimene.
Nii saab teine inimene odavamalt korteri, majutaja oma täisraha ning sina ise oled ka plussis kuna maksad korterist lahtiütlemise eest vähem valuraha kui canceli eest.
Ega see lootus teab kui suur pole aga äkki siiski.

Ilmselt on ikka mõistlik alustada üürileandjast, ülejäänu on oletused. Isiklikest kogemustest, on ka erinevatel asjaoludel tulnud majutusi tühistada, seni ei ole ükski kord pidanud lepimgus ettenähtud tasu täiel määral maksma, enamikel juhtudel pole üldse midagi pidanud maksma.

Kas raha on juba maha võetud? Kui ei, siis pane kaart kinni.

Krediitkaardilt saab raha maha võtta kuni 4 kuud pärast selle sulgemist. 

Kui keegi oleks ka huvitatud selle korteri ülevõtmisest, tuleks seda ikka ametlikult AirBNB kaudu ajada. Kui on self-check-in, siis jah pole väga vahet, aga kui korteriomanik ise annab võtmed üle, siis ta ei pruugi lubadagi kedagi teist sisse. Lisaks ka see, et kui saadad kellegi sinna oma nime all ja ta korteris midagi ära lõhub, siis kahjutasu nõutakse sinult sisse.

Aga jah, peale omanikuga rääkimist muid variante väga pole. Kui just tervis alt ei vedanud, sest siis maksab nagunii kindlustus kinni. Eeldusel, et see tehtud oli.

Kuna endal suht värske kogemus AirBNB-ga, siis julgeks väita, et host ega AirBNB ei ole huvitatud guest-i muutunud plaanidest vähimalgi määral. Omanik saadab sind AirBNB-ga suhtlema ning AirBNB viitab juba olemasolevatele tingimustele - nii et võta seda kui kooliraha.


Üks hea lugemine AirBNB kohta, millega saab nõustuda 100%

AIRBNB on äriline etevöte,tema teenib raha teenuste osutamise eest,ja ta ei ole toesti huvitatud rahast ilmajaamise ees, eeskirjad on paika pandud ja nendest lähtutakse. Ka maksab yyrileandja ju airbnb-le teatud maksu,soltumatult sellest,kas ,voi mis toimus yyrileandja ja yyrilevotja vahel. Sama systeem toimub naiteks meie osta.ee .

Ka mina olen maksnud nii oelda need trahvirahad kunagi ja millegipärast pole möttessegi tulnud,kuidas väljavingerdada,voi mitte maksta airbnb-le. Jääb yle ainult kaasa tunda teemaalgatajale,muud midagi.

Mina bosseriga päriselt ei nõustu, võidetav raha on kas Sinu taskus või kellegi teise taskus. Igal juhul tasuks küsida, kõige hullem, mis võib juhtuda, et maksad lepingus ettenähtud summa, seega kaotada ei ole midagi.

Jah alati tasub küsida, kuid kuna aeg on  liiga lühike ja rendileandja pole kindel, kas leiab uue rentniku sama ajaga ja sama hinnaga, seega suure tõenäosusega jääb saamata jäänud raha koolirahaks. Kuigi NYs ei tohiks vist soovijatel puudust olla. Kuid reeglina Strict polici ongi just kasutajatel, kes soovivad, vältida viimase hetke tühistamisi.  Tavalislet nad ütlevad, et ei saa raha saata, kuid tegelikult on olemas täiesti nupuke send money :).