Booking.com -- Narva, Uusküla 9

Tere!:)Broneerisin selle aasta veebruaris stuudio-apartment UUsküla 9 Narvas ööbimise 17.08-18.08...(maksmine kohapeal ja tasuta tühistamine kuni 10.08) 

22.02 avastasin ,et kontolt on siiski raha (18.-kylaliskorterikraavi,kortiiosto)maha võetud ,kirjutasin ja lubati tagasi kanda.
21.04 oli 18.- teistkordselt kontolt maha võetud...vahetasime e-kirju ja viimati 16.05 lubati raha tagasi kanda...Paraku ei ole seda tehtud ega mu kirjale 25.06 pole siiani vastatud.
Olen helistanud järgnevatel telefonidel 66 94905(polevat kasutusel),6694900 (vastatakse mingis mulle tundmatus keeles) ja 6694901...Kuna töötan ja seoses sellega ka elan Soomes,pole mul võimalik ise sinna Laeva 2 Tallinnas kohale minna.
Palun andke mulle nõu,mida või kuidas edasi toimetada?Ausalt öeldes tahaks teisi kliente hoiatada ja loomulikult oma raha sooviks ka tagasi,
Ette tänades Tamara Kahest Espoost

Miks mitte Bookinguga otse ja kasvöi kasvõi mingis "kentsakas keeles" kirja teel suhelda? Jäävad jäljed maha ja puha. Vaevalt me selle asja lahendamisel paremad oleme, kui Bookinguga otse puhtas liivi keeles suheldes.

Kas plaanis on broneering tühistada? Kui ei ole, siis võtku neid summasid seni kuni majutuse lõppsummat ei ületa. Ega kohale jõudes ei saa seda sama raha enam uuesti küsima hakata, kui on näha, et rahad on juba võetud.

Mingid korterid on mul ennegi hoolimata tasuta tühistamist enne reisi kogu summa ise maha võtnud. Kuna tühistada pole vaja olnud, siis olen lihtsalt kohale läinud ja kõik toimib.

Kui tühistada tahad, siis tühista ära ja kui rahad liikuma ei hakka, siis anna bookingule sellest teada.

Need Tallinna tel. numbrid ei toimi sellepärast, et Booking.com Eesti esindust lihtsalt enam ei ole. Laeva 2 ka pole mõtet minna. 

Lisatud: Mitte Booking ei võta sinult raha, vaid majutusasutus. Võta majutusasutusega ühendust.

Head inimesed!:)Probleem ju selles ongi,et konkreetne majutus asutus ei reageeri enam mu kirjadele ja kuna ma ei saa kindel olla,kas seal üldse ööbida saangi,broneerisin endale uue ööbimise,sest ega peale etendust ju kuhugi tagasi sõitma ei hakka.Olen otsustanud Eesti tarbijakaitse poole pöörduda....eks näis,kas sealt saab abi...Varem pole sellist "Jama" juhtunud,aga ju siis seekord sattusin mingite huiarite otsa...

Tere!


Esiteks soovitaks kustutada postitusest broneeringu nri.

Võiksid pöörduda ka panka, peaks olema võimalik maksed tühistada.

Minu meelest ei ole paanikaks põhjust, mine kohale ja kõik peaks toimima. Kui ei ole kindel, et majutus toimib, helista majutusse, sul tuli kinnitusega Ka number. Vaevalt majutus hakkab riskima 36€, kui oleks tegemist pettusega, siis oleks ammu see majutus saidilt maas.

Vatse postitus ütles tegelikult kõik ära mida teha tuleb. Korterit võttes jah võetakse raha tavaliselt suhtkoht kohe ette ja see on ka tingimustes kirjas. 

Kõigepealt tuleks ikka broneering tühistada, siis on alles alust raha tagasi nõudma hakata.

Lihtsalt huvi pärast -- Tamara, see korter?

Kui sul on olemas ka alternatiiv, siis mina sinu asemel selle broneeringu tühistaks lähtudes varasemate külastajate hinnangust :-). Nagu ma aru saan, on sul tühistamiseks aega kuni 10.08. Ja nagu eespool korduvalt öeldud, peale tühistamisteate saatmist on sul võimalus hakata raha tagasi nõudma ja kui ei maksta, siis pöörduda Booking.com, Tarbijakaitse jms. poole. 

See korter näib olevat oma tegevuse lõpetanud, igatahes on sellega midagi mäda. Valin millise kuupäeva iganes, isegi järgmise aasta aprillis nädala keskel on see ikkagi välja müüdud. Kuna hind on kah selline nagu ta on, siis võib oletada, et ehk on keegi selle korteri hoopis pikemaks ajaks põhielamiseks välja üürinud ja seepärast ta enam saadaval polegi. Ütleb ju kirigi bookingus, et Kahjuks ei saa seda majutusasutust meie veebilehel hetkel broneerida Mis vaid kinnitab kahtlusi. Antud juhul on võetud krediitkaardilt juba topeltsumma, sest 1 öö vaid 18 EUR pidigi olema.

Soovitus, tühistada see broneering, aega selleks ju veel on, jääda ootama rahade tagasilaekumist. Võimalik, et nad tegid näpuka ja tagasimaksmise asemel hoopis võtsid sama summa teistkordselt. Kirjuta majutusasutusele ja kui sealt vastust mõistliku aja jooksul ei tule, siis booking.com klienditeenindusse. Nad sebivad ise, bookingusse on vaja esitada ka tõendus, ehk siis konto väljavõte, kus mõlemad mahavõtmised näha.

Tere taas!:) Selge,tühistan oma broneeringu,aga usku pole, et miskit muutub, sest mina kirjutasin neile viimati 25.juunil ning tänase päevani täielik vaikus. Samuti ei vasta telefon...mingit "näpukat" ma ka ei usu, sest alles pärast teistkordset raha mahavõtmist aprillis, hakkasin nendega suhtlema...kui tegu mingite ebaausate inimestega, siis küllap arvasid,et ega Soomes elav inimene hakka oma raha taga otsima jne.Tänan, kes siiani reageerinud on!:)

Tamara -- võta rahulikult. Tühista broneering ära, oota nädala või paar ja kui raha ei tagastata, siis suhtle booking.com-ga -- neil on kodulehel olemas vastav vorm. Ei maksa kohe arvata, et tegemist on sulidega, kes "Soomes elaval inimesel nahka üle kõrvade tõmbavad" -- 18 või 36 eurot on selleks liiga väike summa minuarust et miskit suurejoonelist pettust kahtlustada ;-) 

Muuseas -- Booking.com on rahvusvaheline firma, ka Soomes on kodulehe andmetel kontakttelefon olemas -- soomekeelne lausa. Helista sinna kui vaja. 

Tere!


Arvan, et selle korteri puhul pole neil oma krediitkaardi süsteemi ning raha võtab booking.com. Kui oled saanud meili broneerimise kohta, siis seal on Sul ka tühistamisvõimalus. Tühista ära ja küllap ka raha tagasi tuleb.